hi hi thnx iedereen voor de positieve responzen. ja ben nog niet helemaal in de rit nml. wil nog zooooveel doen maar heb zoweinig energie voor ook nog al die extra dingen die ik wil doen. en dat is dan weer helemaal frustrerend! herkenne jullie dat? het werken sporten huishouden en orlando gaat in principe goed, ook wel moe ivm gebroken nachten maar daarnaast wil ik de zolder opruimen(alle dozen uitruimen die nog daar staan) en logeerkamer klaarmaken enz. enz. maargoed we zien wel hoe het loopt. ga nu ff boodschappen doen. gr saskia
je meot gewoon lekker rustig aan doen... en alles op je gemakje.... dan krijg je vanzelf een bepaald ritme..... succes ermee, ik ga eten voorberreiden...
fhgdthfgjyufrtc b cyccrt v nhyv8 yt t viyv8inhyj77vtctMHGJVK'; Leuk, verteld Rick, ik heb lekker alles wat mamma heeft geschreven weggemaakt...xdfdfddcxc qw, de muis is ook lekker...tr fufyuf ufuyfcdgyyttrdtxe4s4rftv6d5d5crc5rcrct5rct5cctrt5ccrtt en ik heb een boventandje...
ga zo door rick! alles wat je mama schrijft laten verdwijnen.. hahahaha... Gefeliciteerd met je tandje! kun je ruth niet is voordoen hoe dat moet? ik ga nou ff kids douchen en dan op bed leggen...
saskia als ik lees wat jij allemaal doet dan word ik al moe, en dan ook nog allemaal dozen uitpakken. hoop dat je het snel achter de rug hebt rick gefeliciteerd met je boventand! ik hoorde laatst van een kindje waarbij de 2 boventandjes door waren en daarna een kies. het kan dus ook in een totaal andere volgorde en dacht ik laatst een streepje te zien, er is nu niets meer te zien, en de bobbels lijken ook weg. nou ja, een keer zullen ze wel doorkomen tot volgende week janette, en die appeltaart lijkt me lekker. mischien moet ik er ook maar eens eentje bakken
hallo, wij zijn weer terug op het zeeuwse. Het was gezellig bij karin. De man van Karin heeft een leuke foto van ons gemaakt. het was hectisch maar super gezellig. janet: prettige vakantie. lianne, dimphy is zeker lekker van gewicht. kailynn zit niet elke dag in haar looopstoel en als ze erin zit is dit ong. 30 minuten.
*Otje heel erg veel succes zaterdag met je eerste rijles meis, hopelijk gaat het je goed af en pak je het allemaal snel op. *Lianne erg leuk en lief dat kaartje van Dimphy zeg, ik las dat je dat plaatje ook al Tattoo wilt. Nou het is zeker wel een mooi plaatje, denk ook dan wel dat dit een erg mooie Tattoo zal worden. *Saar erg leuk jou geboortekaartje hoor, die andere foto's zijn ook heel erg leuk trouwens zeg. Volgens mij had ze wel genoten van haar eten he ha ha, jeetje wat ziet ze eruit. Hoe voel je je nu eigenlijk? *Voor alle zieken onder ons heel erg veel beterschap, Thijmen voelt ze eigen ook niet helemaal top helaas. Hij is de laatste paar dagen erg huilerig en is snot verkouden, hij kan amper door ze neus ademen en komt moeilijk in slaap. Maar als hij eenmaal slaapt dan slaapt hij ook meteen erg lang, zo heeft hij vannacht 12 uur achter elkaar geslapen en vanmiddag ook weer 3 uur. Alleen is het in slaap komen momenteel een probleem, hij gaat liggen draaien en huilen en valt dan ook uit eindelijk huilend in slaap. Ook heeft hij op het moment erg last van verlatingsangst en eenkennigheid, vanmiddag waren mijn Opa en Oma hier en hij begon echt keihard te huilen. Hij wou echt niet bij ze zitten en wou alleen bij mij zitten, maar soms heeft hij het zelfs bij Sebas op het moment. Het is natuurlijk een periode waar hij doorheen moet, maar tis best zielig hoor als hij dan zo moet huilen en echt niet bij hun wil zitten. *Cynthia gefeliciteerd met het boventandje *Otje jammer van je sollicitatie meis, hopelijk volgende keer beter en we blijven voor je duimen natuurlijk. *Gnessy erg leuk hoor die bewerkingen van je, het gaat je goed af he? *Noralien beterschap meis, hoe voel je je nu? *Saskia Thijmen zit in een soort van tuigje in de schommel, hij vind het erg leuk inderdaad. Hij wou er ook eigenlijk niet meer uit ha ha, zit eraan te denken om hem gewoon op me balkon te zetten ha ha. *Batchie gefeliciteerd met je nieuwe baan meis en succes met je training. *Saar jeetje wat betaal jij momenteel veel geld voor het babyzwemmen zeg, waarom zoveel eigenlijk? *Otje ook hier is de teletubbies erg favoriete, Thijmen kijkt meestal van uit zijn kinderstoel ha ha. Hij begint echt altijd heel lief te lachen als het zonnetje schijnt begint, ook het kindje vind hij erg leuk en hij brabbelt altijd als hij de teletubbies kijkt ha ha. *Noura echt heel erg mooi die foto van jou zeg, wat een lang en mooi haar heb jij trouwens zeg. Echt geweldig ha ha ben jaloers op je , niet leuk trouwens van je nachtmerrie meis. Hopelijk was het maar eenmalig, al is dat natuurlijk ook al vreselijk. *Gnessy hier ook eentje die meestal tijdens het eten op het blad van ze kinderstoel slaat, ook maakt hij geluiden zoals de hele tijd mmmmmm mmmmm mmmm en bedoelt dan ook echt skiet is op. Erg leuk trouwens die foto's weer hoor, ook die van ruth achter der poppenwagentje is erg lief. Hier trouwens ook al een paar dagen echt STINK luiers, meestal zijn het dan ook echt hele volle en meestal nog waterig ook heb jij dit ook? *Slingding erg leuke foto hoor, ziet er echt heel gezellig uit zeg. Ik heb trouwens even een vraagje aan jullie: Thijmen heeft sinds een paar dagen echt heel erg dat hij gigantisch aan het draaien is op ze aankleedkussen, het is soms echt heel moeilijk om hem te verschonen en soms ook echt niet leuk meer. Hij draait elke keer op ze buik en als je hem dan terug draait en duidelijk wil maken dat het niet mag dan gaat hij lachen, natuurlijk is hij nog klein en denkt hij dat het een spelletje is. Maar hij is echt sterk en het is soms echt moeilijk om hem te verschonen en soms heb ik er ook echt moeite mee, hebben meerdere van jullie dit>? Ook heeft thijmen soms hele afdruk van ze luier in ze billen staan en soms heeft hij een rode piemel en balletjes komt dit ook iemand bekend voor toevallig en wat kan je hier aan doen? Ik let er echt wel op dat ik ze luier niet te straks doe hoor, en ze luiers zijn ook echt niet te klein dus weet iemand hoe dit dan komt? Ik heb trouwens ook nog een nieuwtje, we gaan namelijk hoogst waarschijnlijk verhuizen. We waren eerste op een 4 kamer galerijwoning op 4 hoog in een flat in Amstelveen, dus we gingen kijken en het was een hele mooie woning. Achter de flat liggen 2 peuter buitenbadjes, deze gaan aan als het boven de 20 graden is. Ook ligt er een speeltuin, zandbak, winkelcentrum in de buurt en het centrum is op ongeveer 20 a 30 minuten loopafstand. Maar we gingen dus kijken en het beviel ons wel, sebas had nog wel wat twijfel. Maar we hebben hem wel geaccepteerd , het is helaas niet de eengezinswoning geworden die we wilden. Maar eigenlijk is dit ook bijna niet te doen voor ons, mede omdat we pas 10 jaar woonduur hebben. Nu is het alleen nog afwachten of die woningbouw van die woning alles goedkeurd, zoja dan hebben we dus een nieuwe woning en kunnen we er inprecipe per 28-10-2007 in. Dan komt die woning namelijk pas echt leeg, want de woningbouw gaat eerst nog de badkamer renoveren. De woning die we nu hebben is 48 vierkante meter en we gaan naar 66 vierkante meter, een stuk groter dan we nu hebben dus. Dus nog even en dan kan ik ook gezellig meetings bij mij in het nieuwe huis houden ha ha en kan ik lekker Thijmen ze verjaardag in een nieuwe huis vieren, het enigste nadeel is wel dat ik jullie dan ongeveer een maand zal moeten missen . Maya daarna kom ik jullie zoieso weer lekker vergezellen, alleen dan vanuit me nieuwe woning ha ha.
psp gaat redelijk vlot idd... hoewel ik soms met 1 les een halve dag bzig ben.... hahaha... en rooie balletjes en piemel insmeren met sudocreme... ideaal spul...... idd compleet vol en waterig, maar ook wel vol en echt keutels..... onvoorstelbaar zo wisseld als ruth dat kan hebben..... ik ga lekker me bedje in... spreek jullie snel... morgen denk ik wel weer. slaap lekker voor iedereen die gaat slapen... Truste
@Janette: Fijne vakantie! @Rick: Proficiat met je boventandje! Bij Jasmijn zijn twee kleine puntjes zichtbaar... @Debbie: Hier ook gevechten op het aankleedkussen hoor... (Hopelijk) gefeliciteerd met jullie nieuwe woning! Nou, ik geloof dat ik vandaag bij Duikster het record 'baby verschonen' heb verbroken. Jasmijn heeft niet minder dan 9 (!) poepluiers gehad vandaag. Het waren steeds maar beetjes, maar met zo'n kracht de luier in gewerkt dat het iedere keer via de pijpjes naar buiten kwam... Dit betekende dus dat ik iedere keer niet alleen de luier moest verwisselen, maar ook het rompertje en twee keer zelfs haar broek. Duikster heeft er zelfs nog een wasmachine voor laten draaien... Mijn man gaat morgen toch maar eens met haar naar de dokter... Maar buiten deze 'verschoon-marathon' was het erg gezellig. De kids hebben van tijd tot tijd best wel leuk met elkaar gespeeld (lees: elkaars speelgoed afgepakt en elkaar (letterlijk) in de haren gezeten... ) Nick en Jasmijn kropen achter elkaar de hele kamer door... Ik zal ook nog een drietal foto's plaatsen: Jasmijn & Jikke
9 poepluiers ? Jemig he... wat heb je haar gegeven? Wel liefs dat de wasmachine voor d'r heeft gedraaid.... Leuke foto's.. Wat worden ze al groot! en die koppies... heerlijk..... Het is jammer dat iedereen op irma na zover weg woont.... Had graag wat vaker met jullie afgesproken. Hier in t dorp weinig mensen met kids van 8/9 mnd.... Ja ken er wel 2, eentje is iets ouder als haar en de ander is wat jonger als ruth, alleen met die mensen gaan we niet om... hier waren ze allebei om kwart voor 7 wakker, allebei klokje rond geslapen.... Vanmiddag krijgen we esther en hendrik weer.. Zal wel weer huiltijd worden als ze hier zijn..... ik ga ff was opruimen, heb dat gister avond opgevouwen..
trouwens heb de box nu naast de bank, dus ruth kan nu ook tv kijken. zo hebben we iets meer ruimte in de woonkamer....
Goedemorgen allemaal, even snel... want ik hoor Liene al draaien en keren in haar bed. Tegenwoordig staat ze rond 8.30u-9.00u op. Heel wat vroeger dan eerst, maar heb nog steeds niet te klagen. Debbie, ik duim heel hard dat je kan verhuizen. Klinkt leuk... speeltuin, peuterbad... Het babyzwemmen is zo duur omdat het bad extra verwarmd is en het is er een met minder chloor (heel uitzonderlijk in België), ook is de zwemles op haptonomische basis gegeven. Het is gewoon heel leuk. Het voordeel is wel dat Liene naar de volgende groep mag en dat het dan maar D) 18 euro meer kost. Nog een voordeel, als ons baby'tje er is mag het vanaf 6 weken mee voor 3 euro. Dus dan zou het 21 euro zijn voor ons alle 4... En wat een leuke mini-meeting daar seg... Wel apart dat we nu de woonkamer herkennen. Janette, als je nog eens komt kijken... prettig verlof! En misschien tot volgende week! Saartje
Goedemorgen, Inderdaad, het was gisteren erg gezellig. Ik ben blij dat ik voldoende was opgeknapt om dit niet te hoeven missen. Al had ik gisteravond een erg wazig hoofd, best vermoeiend als je nog niet helemáál bent opgeknapt. De dames en heer hebben zich vermaakt. Er was wel een beetje een tweedeling te zien . Jasmijn en Nick kropen van hot naar her achter elkaar aan. Kailynn en Jikke zochten elkaar op voor de confrontatie. Kailynn had héle mooie speldjes in die Jikke er wel ff uit wilde trekken, samen spelen hield vooral in alles van elkaar afpakken, Kailynn's hoofd was een prima trommel (helaas met "echte" trommelstokken ), haren trekken en elkaar wakker houden.....kortom nu al dikke maatjes Jikke heeft wel goed opgelet. Ze "tijgerde" vanmorgen meteen de kamer door. Ze heeft de techniek van haar armen van Kailynn afgekeken (het niveau van de andere twee gaat haar nog te boven), maar aan de beenbewegingen moet nog gewerkt worden. Het lukt haar nu iig wel om vooruit te komen. Prima les dus. Kailynn en Jikke gezellig samen aan't spelen. "nee, die is van MIJ!"
Nick en Jasmijn op onderzoek uit Debbie, wat fijn dat jullie nu in aanmerking komen voor een andere woning. Gefeliciteerd. Een ruim appartement is toch ook al heel mooi denk ik?!
debbie: hopelijk gaat het huisje door, het klinkt goed. rick gefeliciteerd met je tand. leuk zeg die foto's! voordat de speldjes door jikke eruit gehaald worden
een beetje bewogen foto, maar jikke en kailynn wilde allebij de stokken hebben en deden een wedstrijd wie heeft ze het snelst allebei.