December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    lola: pff moeilijk hoor.
    Vroeg uit bed tja straks worden steeds vroeger wakker toch?
    Ik heb ook elke week de dins woens donderdagmiddag ingekocht ook al gaat kailynn de ene week niet maar ik betaal er wel voor.
    en hier kennen ze ook geen ruil dagen.
    Zou het niet weten wat je zou moeten kiezen.

Had jasmijn toch nog last van de buikgriepje?

wij zijn bezig om op maandagmiddag kailynn ook om de week naar het kdv te laten gaan want ze slaap na de eerste voeding bijna niet meer en dat zou dan betekenen dat ik van 8 tot 8 de volgende dag in de weer ben en moet werken.
    daar heb ik me wel op verkeken,
    maar het is waarschijnlijk vol. moet maandag even naar de planning bellen.

noortje: spannend en nu maar afwachten of het echt zo is. zou wel leuk voor jullie zijn!
    het is op de post hoor komt morgen aan en het kan door dee brievenbus dus je wordt niet vroeg uit je bed gebeld.

bianca: leuk zeg een jongen en een meisje!
    bij de vruchtwaterpunctie kunnen ze het toch ook zien wat het geslacht is dan is het 100% zeker?

2. keizerin

keizerin Niet meer actief

@Bianca wat leuk een jongen :D
    Met de punctie ga je het zeker weten dus dan is er ook geen twijfel meer,wanneer heb je die punctie ook alweer?

@Lola ik zou voor kdv 2 gaan ik zou zeker niet meer blijven waar je nu zit,succes met een keus maken.
    Hopelijk is Jasmijn snel de oude ze is lang genoeg ziek geweest :( vind je ook niet.

@Noralien heel veel plezier vanavond.

@Saar met een moederfiets kan je makkelijk zwanger fietsen.
    Hij is echt zo ruim en het stuur is heel breed als wij een 2de krijgen moet ik ook een nieuwe fiets en dan neem ik ook een moederfiets.

@Irma gefeliciteerd met Rick zijn tandje.

Leuke foto's zeg van de mini-meeting :D

@Noura ga je het helemaal kort knippen of gewoon een stukje er af.
    Leuke foto en je heb idd mooi haar :D
    En ik snap dat je boos bent op de buren hopelijk gaat dat niet te vaak gebeuren.

Ik heb niet alles gelezen ben best wel moe van het werken,het was zo druk pfffff gelukkig nu weekend en woensdag pas weer werken :D

Wessel is nu echt druk aan het kruipen en hij gaat nu echt overal heen :D

Ik ga morgen nagels bij iemand zetten voor de 1ste keer.
    Ik heb zelf al jaren acrylnagels dus ik weet hoe ik het moet doen dus ik wil kijken of het me gaat lukken.
    Vind ik het leuk en lukt het een beetje(denk het wel)dan ga ik zelf een set kopen en op me moeder oefenen.
    Ik wil dan ook graag een opleiding gaan doen bij die vrouw die me nagels doet maarja dat kost 1300 euro dus daar moet ik dan even voor sparen.
    Ik wil echt al jaren zo'n opleiding doen maarja het komt er steeds niet van dus nu moet ik het maar gaan doorzetten.
    Hopelijk gaat het zo goed dat ik voor mezelf kan beginnen maarja dat is nog voor ver in de toekomst.

Nou ik ga er even vandoor Wessel een fles geven.
    Ik kom vanavond nog wel langs.

3. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Hey Meiden,

Ik heb echt wel heel erg leuke foto's zien voorbij komen, de foto's van de mini-meeting zien er ook echt weer echt heel gezellig uit ha ha.

Thijmen was vanmorgen om 08.00 wakker, toen heeft hij eerst nog lekker een half uurtje liggen spelen in ze bedje en daarna ging ik hem verschonen en een fles geven. Waarschijnlijk heeft hij vannacht ook een bloedneus gehad, want elke keer komt er nu donker bruin/rood snot uit ze neusje. Dus zelf denk ik dat ie dus een bloedneus heeft gehad en het er nu met het snot allemaal uit komt, zou dit kunnen?

Lianne ook bumba is hier een grote favoriet, net als de teletubbies. Thijmen heeft ook een knuffeltje van LaLa en Tinky Winky en een heel lief knuffeltje van Bumba, deze gaan ook echt overal mee naar toe dus.

Vales leuk hoor zo een opleiding, je mag ook wel nagels bij mij zetten hoor ha ha ;)

4. Niet meer actief

De eerste bloedneus is hier ook een feit... mevrouw zat bij d'r vader op de bank, maar wurmt zich net zo lang tot ze er tussen uit is. maar wat ze vergeet is dat er in die grote wereld dat je je daar ook zeer kan doen... nadat ze dus op de grond stond viel ze voor over op d'r neusje..... Gelukkig niet lang, maar goed..... ben wel geschrokken..
    zelf lijkt ze er geen last meer van te hebben. ze was alleen erg huilerig en af en toe een knalrode wang... dus denk dat er tandjes aan komen....

5. Niet meer actief

hier 4 kleine knuffies van teletubbies en niks van bumba....
    verder difrax knuf en pooh stuff...

6. Niet meer actief

weet niet wie er om vroeg die ook een oma fiets heeft maar zo heb ik dus het stoeltje voorop gezet omdat ik anders ook niet op mijn zadel kom.

7. @Gnessy & Debbie: Aaaah, wat zielig! Een bloedneusje... Tja, met vallen en opstaan... ;)

8. Niet meer actief

tja idd met vallen en opstaan.... jordy was er een stuk later mee... maar ruth is vlot..... dus tja, dat kan nog wat worden.

9. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    wat een rust hier.
    ik probeer karin al heel de avond foto'd te sturen en nu lijkt het eindelijk te lukken.
    Ik zit lekker op de bank te borduren met de tv aan.
    Wilde flikken kijken emaar er komt iets van pavarotti grrrr.

10. @Slingding: Luciano Pavarotti is gisteren overleden...

11. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    weet ik,

nu hadf ik flikken toch niet kunnen kijken want kailynn heeft jasmijn haar virus gekregen ik heb kailynn al in bad gehad en bij de nieuwe trappelzak aandoen spoog ze weer en toen ze 5 minuten in bed lag weer een keer, dus dat wordt nog wat vannacht.

de was staat aan en een emmer met week goed, nu maar hopen dat het jikke en nick bespaard blijft en mij en arno ook.

12. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Wij zijn weer terug. En inderdaad, we zijn naar Finkers geweest :D
    Was erg gezellig. Moet wel heel eerlijk zeggen dat ik de show een beetje tegen vond vallen. Als je naar Finkers gaat, ga je tóch voor flauwe humor, woordgrapjes, stomme liedjes en meer van dat soort gein. Daar zat nu dus echt maar heel weinig van in. Zijn show was best wel serieus (jaaaaa, Finkers serieus 8) ) met wat humor erdoor. Veel anekdotes en liedjes over zijn ziekte / de dood.
    Niet typisch Finkers dus. Er zaten wel goede stukjes in, maar naar ons idee te weinig.

Daarna nog ff terrasje gepikt. Heerlijk, zo'n avondje uit. Jikke uit logeren dus morgen heeeeerlijk uitslapen met z'n tweeën :D
    Ga nu mijn mandje opzoeken.

13. Niet meer actief

Blij dat je het naar t zin heb gehad noralien... Hier al vanaf kwart voor 6 wakker. toen besloot ruth honger te hebben... heeft daarna nog uurtje geslapen en besloot ze dat ze ging spelen met hoop kabaal... En haar broer word ook altijd vroeg wakker dus die hoorde ik ook al. En esther was ook al wakker... dus heel vroeg vandaag allemaal.. Hendrik en egbert zijn met mijn broertje mee op de vrachtwagen. Die had 1 ritje. Dus die waren al heel vroeg weg. (half 4)....
    Straks ff boodschappen halen, en dan kids weer buiten laten spelen.. (zal meteen cd met foto's weg brengen zodat ze die kunnen ontwikkelen.... zijn er maar een heleboel.... kan ik die een keertje inplakken..... )

Wat gaan jullie allemaal doen vandaag?

14. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    pfff gisteren op het werk was toch wel erg vermoeiend. Toen ik naar huis ging duizelde ik een beetje en had wat evenwichtsproblemen. tja dat orgaan zit ook in je oor geloof ik...
    thuis dus maar rustig aan gedaan, was blij dat ik met de auto veilig thuis was.
    Nou ga ik ook even wat spammen van de meeting:

alle vier aan het spelen op de mat

15. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48

Jikke en Nick

16. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48

Nick en Kailynn samen bij de loopauto (snap niet waarom hij niet draait)

17. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48

4 fotomodellen die heel even rechtzaten!

18. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    en de chaos 4 tellen later!

19. :oops: :oops: :oops: Hoe is het vannacht gegaan? (Durf het bijna niet te vragen...) :oops: :oops: :oops:

@Noralien: Daar knapt een mens van op hè, van zo'n avondje uit...?

@Duikster: Hi, hi... vooral die laatste twee foto's zijn errug leuk!

@Gnessy: Tja, wat gaan wij doen...? Aangezien Jasmijn om de haverklap een 'doorlek-luier' heeft, blijven we maar in de buurt van het aankleedkussen en de wasmachine... ;)

Hier gaan we voorlopig even terug naar de vroege babytijd. Jasmijn wilde namelijk gisteren geen brood en warm eten meer, ze zat er echt van te kokhalzen... :( De fles gaat er wel in als koek en aangezien er toch weer wat vlees op haar snoetje moet komen, schakelen we vandaag dus maar even over naar alleen flesvoeding. Dan krijgt ze tenminste genoeg vocht en voedingsstoffen binnen. Ook is manlief een pak Pampers New Baby 3 gaan halen, misschien houden die 'de boel' beter binnen dan de Baby Dry 3 (en 4+) die ze momenteel draagt...
    Ook brengt hij wat potjes vanaf 4 en 6 maanden mee, zonder stukjes. Ik ben benieuwd of ze die morgen dan wel wil eten...

20. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    nou de wasmachine draaid hier over uren en kailynn hheft zich flink leeg gespogen, ze wilde spuugen op den duur maar er kwam niks meer.
    vanmorgen bij de fles kwam hij w=er al weer uit terwijl ze nog aan het drinken was, dus het gaat hier niet echt lekker.
    mijn darmen zijn ook aan de leegloop begonnen.
    hoop dat mijn schoonouders niks mee krijgen want die waren hier gisterenavond en ze gaan vandaag op vakantie.
    Arno heeft vandaag een drkke dag hoop voor hem dat hij niks oploopt.
    Morgen zouden we gezinsdag houden dus ....

ik zie nu al op tegen maandag om te gaan werken.

noralien: fijn dat je het naar je zin gehad hebt.

gnessy: wat wij gaan doen?
    thuisblijven en iets binnen zien te houden bij kailynn.

Deel Deze Pagina