Goedemorgen, Wij hebben heerlijk uitgeslapen, ben nét pas op. Dadelijk Jikke ophalen en daarna werken...dat ga ik vandaag doen. Cynthia, wat vervelend dat Kailynn zoveel spuugt. Beterschap! Gisteren heeft Jikke voor het eerst in het badje gezeten. Voorheen had ik er nog zo'n ligstandaard in, maar daar vond ik haar iets te groot voor worden. Nu zit ze dus gewoon in badje en dat gaat goed. Ze vond het ook erg leuk, nu kan ze tenminste goed spetteren
leuke foto;s aallemaal weer... heb vandaag voor t eerst een mini mini mini staartje gemaakt bij ruth. Ze heeft een lange pluk op d'r koppie al vanaf d'r geboorte. maar heb er dus nu staartje van gemaakt. zal straks foto spammen... hier gaan we ook niet veel doen.. Zit te wachten tot me ventje weer thuis.... tot vanmiddag.....
Halloooo! Ben er ook weer. Gisteren zooooo'n drukke dag gehad dat ik niet eens tijd heb gehad om te forummen. 's Ochtends na wassen aankleden en ontbijten is Sara naar school gegaan en heb ik Koen rond 8.45 naar het kdv gebracht. Daarna naar het UWV geweest om wat papieren in te leveren ivm WW. Om 10.00 uur had ik een afspraak bij de kapper. Haartjes geknipt (stukje eraf) en heb nu blonde high-lights erin en ze had m'n haar heel leuk (feestelijk) opgestoken. Was om 12.15 thuis... Stress! Al zo laat! Moest nog eten, Sara kwam uit school, kleren strijken voor de bruiloft. Koen moest nog gehaald. Uiteindelijk hebben we toch nog alles gered en zijn we rond 13.45 aangereden naar de bruiloft. Ze trouwden alleen voor de wet maar wel op een kasteel wat errug mooi was! Daarna hadden we in een feestzaal ontvangst met champagne en (heeeeeeerlijke) bruidstaart. Tussen 17 en 18.30 was de receptie. Stefan heeft de kinderen rond 18 uur naar mijn moeder gebracht en was zelf rond 19 uur weer terug. Om 19.30 begon het diner wat erg lekker en gezellig was. Vannacht lagen we om 00.30 uur in bed. Heerlijk geslapen! De kids sliepen bij m'n moeder maar was zelf om 8.00 uur alweer wakker... Wel een superleuke dag gehad. Was ook heel speciaal om getuige te zijn! Vanmorgen even lekker gedouched en de kids op gaan halen. Koen ligt nu in bed en Sara is buiten spelen. Straks nog even boodschappen doen en ergens rond 14.30 wordt ik opgehaald voor mijn 1e rijles! Slingding: Wat vervelend dat Kailynn zo ziek is en moet spugen. Veel beterschap hoor! Slingding, Lola, Noralien en Karin: Errug leuke foto's van jullie kindjes! Debbie: Wat leuk dat je gaat verhuizen! Is het nu helemaal 100 % zeker? En weet je al wanneer het gaat gebeuren? Saar: Denk wel dat je goed kan fietsen met een dikke buik op de mamafiets. Omdat je er toch meer ruimte op hebt. Lola: Goh, moeilijk die keuze van het KDV. Ik denk dat je het volgende ook wel doet maar zou er ook wel goed over nadenken want Jasmijn heeft het nu goed naar d'r zin op dit kdv en het is uiteindelijk maar voor 6 weken. Ik zou persoonlijk nooit kiezen voor een kdv wat niet in de buurt ligt omdat ik zelf geen auto heb maar dat is natuurlijk je eigen beslissing. Succes hoor! Beterschap met Jasmijn ook. Bianca: Wat fijn dat dit KDV je (en Lynn natuurlijk) wel zo goed bevalt! Zou erg leuk zijn voor jullie als het een jongen wordt! Inparkeren? Moet er zelf ook nog niet aan denken... Hihi. Mijn man is er kei goed in. We hebben hier voor de deur altijd precies 1 plekje vrij en dat lukt 'm dan altijd.... Nu ik nog. Gnessy: Wat zielig zeg dat bloedneusje. Succes met PSP-en! Heb er ff weinig tijd voor op het moment... Noralien: Leuk zeg, Herman Finkers. Jammer dat deze show wat tegen viel. Lief die foto's van Jikke in bad. Koen gaat in een badzitje in het grote bad wat ie ook geweeeeldig vindt! Vooral het spatten. Noura: Vervelend zeg dat ze het buurmeisje zo lang lieten huilen. Ik laat Koen ook wel s huilen maar zeker niet 's nachts zo lang (ivm buren) en al zeker geen 3 kwartier! Heb je er iets van gezegd? Zo, ik ga eens stoppen. Koen wordt volgens mij langzamerhand een beetje wakker en zo dan maar even boodschappen doen. Groetjuuuuus van Otje
Oja, zat gisteren bij de kapper met m'n hoofd achter in zo'n wastafel en de tv stond daar aan. Toen hoorde ik dat de moeder van Madeleine (meisje wat vermist is in Portugal) nu officieel verdachte is nadat ze 11 uren is ondervraagd... Triest toch (als het waar is)? http://www.nu.nl/news/1225660/21/%27Moe ... ak%27.html
@Noralien: Echt schattige foto's van Jikke in haar badje. Met rugklachten is zo'n babybadje op een standaard natuurlijk ook veel handiger dan het badzitje dat veel mama's hier in het grote bad gebruiken... @Otje: Wat fijn dat je gisteren zo'n leuke dag hebt gehad. En wat het kdv betreft: deze cursus babyzwemmen duurt 9 weken, maar in januari begint de volgende weer... Maar als ze hier al zo moeilijk over doen, hoe gaat dat dan in de toekomst met andere vragen...? En ik geloof sommige dingen ook niet. Zo zeggen ze dus dat Jasmijn de vroege maandagochtend (7.30 tot 11.00 uur) kwijtraakt, omdat er kindjes op de wachtlijst staan, maar welk kindje staat alleen voor DIE uren ingeschreven. Daar kun je toch niets mee? Ik vind het een beetje vergezocht... Jasmijn heeft trouwens zojuist haar eerste plasluier sinds dagen gehad! (Zul je net zien: haal je andere luiers.... Gelukkig heb ik het bonnetje bewaard!) Ook heeft ze vandaag pas één poepluier gehad, dus volgens mij zit er nu echt schot in de zaak... O ja, ook Jasmijn heeft donderdag bij Duikster wat nieuws geleerd (afgekeken van Nick natuurlijk)... Zojuist liep ze voor het eerst zelfstandig langs de bank! Nu staat ze met een snoetenpoetser de salontafel schoon te vegen... En het laatste nieuwtje: Het eerste boventandje is helemaal door! Wellicht is dat de reden waarom de diarree ineens een stuk minder is... Ik ga haar trouwens maar eens de tweede fles geven voor vandaag...
Wat betreft Madeleine: Ja, als dat echt waar is dat heel heel heel erg triest. Je eigen kind vermoorden is sowieso al het ergste wat een ouder kan doen, maar daarna ook nog de hele wereld lastig vallen om medelijden voor je eigen persoontje op te wekken... Dat is ZIEK! Valt het jullie dan niet op dat dit verhaal dan veel overeenkomsten vertoont met dat van Benthe (al heeft zij gelukkig nooit bestaan...)? Volgens mij lijden dit soort mensen aan een zeer ingewikkelde geestelijke stoornis...!
Ben het helemaal met je eens. Als je je eigen kind vermoord ben je gewoon echt ziek want als "normale" ouder kan je dat natuurlijk nooit. Denk idd dat zo'n soort mensen (moeder van Madeleine, 'moeder' van 'Benthe') aan zoiets lijden ja. Lola: Om nog even terug te komen op je KDV... Denk idd ook niet dat er veel ouders gebruik maken van alleen de ochtend dus is wel een beetje raar. Heb je het nu op het KDV gevraagd of bij de administratie? Want als je het alleen bij het KDV hebt gevraagd zou ik de administratie eens raadplegen. Fijn dat het met Jasmijn weer de goede kant uit gaat! En jemig... wat zijn sommigen hier snel zeg! Optrekken, lopen... Dat zie ik Koen nog niet doen hoor. Gr Otje
tja dat gedoe van madeleine is toch wat, maar had het met mijn man er ook over mischien heeft ze haar een tik gegeven wat verkeerd uitgepakt is, dat ze gevallen is met fatale afloop, en van de schrik in paniek deze uitweg gekozen en niet meer terug durft. maar je word er wel helemaal naar van als je dan gister ook nog hoort dat er weer een familiedrama heeft plaatsgevonden dan durf je je kinderen bijna niet meer uit het oog te laten. wat een prachtige fotos ovorigens, jikke zit er heerlijk bij in bad en de fotos van 4 op een rij is er echt 1 die prachtig gelukt is cynthia wat sneu voor kailynn , hoop dat ze er snel overheen is. en jij ook natuurlijk wat ik vergeet te zeggen, wij krijgen een groot dakraam! voor de winter nog. we hebben er strijd over gehad met de woningbouwcoorporatie, maar mijn man heeft het voor mekaar gekregen
noura, fijn dat je de strijd gewonnen hebben, het is wel lekker voor de winten toch iets meer licht in donkere dagen kreeg een mailtje van rainbows kleding 2 shirt halen 1 betalen, dus heb het e.e.a. besteld. ziet er goed uit, van dat bedrijf hebben we toen der tijd die gratis mutsjes gehad als je een geboorte kaartje stuurde.
De foto's zijn gemaakt net na de fruithap. ze was er moe... maar t staartje zit er nog in.. hihihi...
En dan nog niet eens de hele ochtend hè... (tot 11.00 uur maar )! Bij het kdv hebben ze me juist doorverwezen naar de administratie, omdat ze daar zulke 'beslissingen' niet mogen nemen. Maar ja, zo'n administratie zit ver weg van de mensen en daar ben je gewoon een nummer in plaats van een moeder... Veel plezier en succes met je eerste rijles! @Gnessy: Al is het een ministaartje, Jasmijn zal er stikjaloers op zijn... @Noura: Hartstikke fijn, zo'n groot dakraam. Er komt dan zóveel meer licht binnen...
Wij hebben Jikke net gehaald. Wel balen, heen en terug in de file Maar wel errug leuk om de reactie van Jikke te zien. Ze zat te eten toen we binnenkwamen. Toen ze ons hoorde draaide ze echt meteen héél snel haar hoofd en begon wat te piepen alsof ze voor wilde doen komen dat ze het heel vervelend had gehad. En daarna big-smile naar ons, allebei haar armpjes gestrekt.....dan smelt je Lola, moeilijk. Het belangrijkste is natuurlijk dat Jasmijn zich er prettig voelt, maar het lijkt me ook niks als daaromheen wat strubbelingen zijn. Je moet je er zelf ook prettig bij voelen. Weet niet waarvoor ik zou kiezen eigenlijk, denk wel een beetje in de buurt. Het badje met standaard is echt ideaal voor mijn rug. Nou hebben wij geen bad, dus dat valt zo ie zo af, maar dit is nog wel gemakkelijk zo lang het gaat. Otje, veel plezier met je eerste rijles. Noura, mooi dat het rond is, dat dakraam. Scheelt idd een stuk in de winter.
nou hier worden we niet echt beter. kailynn had mooi een halve appel en 100 ml ors en 100ml melk over heel de dag op, nou dat kwam er net weer regelrecht uit. ik wordt er ook niet echt fitter op heb een blok in mijn maag en mijn darmen zijn van streek. als ik me morgen nog zo voel bel ik mijn werk dat ze maandag een ander kunnen zoeken om te werken.