@Duckie: Niet zo fijn om niet lekker in je vel te zitten. Het valt me wel op dat best veel mama's hier de afgelopen weken last van hebben (gehad). Zou het niet te maken kunnen hebben met het ontzwangeren...? Ik heb er zelf gelukkig geen last van gehad, maar wat niet is, kan nog komen... Sterkte in elk geval! Als jonge mensen overlijden, is dat altijd heel heftig. Zeker wanneer je de betreffende persoon (goed) kent. Ik kan me dus goed voorstellen dat je hierdoor van slag raakt. En op zulke momenten overvalt mij ook altijd een gevoel van dankbaarheid, omdat we gezond zijn, geen financiële zorgen hebben etc... Ook heel veel beterschap gewenst voor Demi. Vier keer oorontsteking in zo'n korte tijd is niet niks. Ik hoop voor haar dat het plaatsen van buisje helpt! @Bianca: Oei, jullie hebben inderdaad geen fijne nacht achter de rug. Ik hoop dat jij vandaag ook nog de gelegenheid krijgt om wat bij te tanken... @Gnessy: Sterkte met je schoonvader... Hier weinig nieuws te vertellen...
@Vales: Nou, voor een eerste keer heb je het zeker niet slecht gedaan! Op de foto ziet het er keurig uit. Ik heb zelf ook jarenlang een acryllaagje op mijn eigen nagels gehad, omdat mijn eigen nagels heel slap zijn en gemakkelijk scheuren. Meestal met French, zoals jij ook op de foto gedaan hebt. Maar na de geboorte van Jasmijn begonnen die lange nadels me in de weg te zitten. Omdat ik French op hele korte nagels geen gezicht vind, heb ik het acryllaagje uit laten groeien om eens te kijken hoe de conditie van mijn eigen nagels was. Nou... daar ben ik dus nooit achter gekomen, aangezien ik meteen weer nagels ging bijten (ruim 10 jaar niet gedaan... ). Nu heb ik dus maar weer tips laten zetten... Wat het kdv betreft: We gaan komende week een kijkje nemen bij het kleine kdv hier in de wijk...
omwegen leiden inderdaad naar rome maar het blijft apart. Duckie ik hoop dat je dipje snel weer overgaat. Het is zoals Lola schrijft inderdaad wel herkenbaar bij veel mama's hier geloof ik. Sterkte in elk geval. arme Demi: oorontsteking. Ik voel erg met haar mee. Ik voel me er ook nog steeds beroerd van. en bij zo'n ukkie valt het vast niet mee om er de medicijnen als je die hebt goed in te krijgen. een bezoekje aan een kno arts is denk ik wel een goed plan, ik kan me voorstellen dat die er toch op een andere manier naar kijkt. alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. Ben nu wel nieuwsgierig naar Demi's cadeautje... gnessy sterkte met je schoonvader. Wat een zorgen weer... Bianca: hoop dat je dadelijk nog even je ogen kunt gaan sluiten.... Vales ziet er netjes uit die nagels! pff Nick was vanmorgen flink aan het jengelen. Heb hem maar even aan Frank overgelaten. Ik had er geen zin in...
duckie: nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Demi ook ziekjes zielig he dat je niks kan doen. Gnessy: je schoonvader weer in de lappenmand sterkte ermaa. Jasmijn het klink dat je een sprongetje hebt. bianca: kan je vanmiddag niet lekker terug naar bed? Hoe het hier is? Nou we zijn vanmorgen naar de huisartsenpost geweest want het gaat niet goed met onze dame. Ze had op een mini mini plasje bijna 24 uur niet geplast dus moesten we komen, er is geen oorzaak te vinden waarom ze dit heeft. vandaag mogen we alleen ors geven en morgen als het goed gaat met ors mogen we de 6x 100 voeding geven met de helft aantal schepjes en zo opvoeren en als ze mogen nog niet heeft geplast moet ik gelijk weer om 8 uur de ha bellen. Maar ze had nog geen uitdrogings verschijneselen gelukkig. dus ze had nog reserves. de ors blijft tot nu toe weer zitten maar vanmorgen kwam alles er binnen 3 minuten uit. We hebben het gelijk over mij gehad en waarschijnlijk hebben we het zelfde alleen zit het bij mij op mijn darmen en bij haar op de maag. Heb me ziekgemeld voor morgen nacht, anders steek ik straks de oudjes nog aan.
vales, ziet er mooi uit die nagels gnessy sterkte met je schoonvader lynn, goed slapen vannacht hoor! hier een rustige nacht, beetje uitgeslapen, en inmiddels slaapt meneertje al weer. en straks ga ik werken. ga zo eerst nog spaghetti maken.
Duckie, vervelend voor je hoor, en dan die oortjes van Demi vindt ik ook wel erg zielig, ik heb vroeger ook veel oorontstekingen gehad en het is echt heel pijnlijk. Vales mooie nagels.... We zijn gisteren naar een rock festival hier in Zutphjen geweest, Wim moest spelen met zijn band. Dimphy mee geweest, oordopjes in en ze heeft genoten. Helaas is ze nu ziek, hoge koorts en ze wil niet eten. Ligt veel te jammeren erg zielig. Ga nu even eten met mijn andere dochter
veel ziekenhier weer.... gelukkig niemand hier ergens last van... Behalve dat lijkt onweer op komst te zijn. Kids zijn super druk, luisteren ho maar en noem maar op... Dus tja.... ik ga maar ff vla koken. athans poging doen tot anders hebben we niet genoeg voor vanaaf met zijn 6-en... custerdvla... heerlijk..... ruth vind het ook lekker en rest van de kids ook....
Ik heb even vluchtig terug gelezen, maar ben het meeste alweer vergeten Duckie, wat ontzettend vervelend dat je niet lekker in je vel zit. Ik heb het ook gehad, maar moet zeggen dat dat nu weer beter gaat gelukkig. En ja, dat kot hard aan, zo'n jong iemand die overlijdt. Dan besef je weer hoe kwetsbaar geluk is. Veel sterkte, ik hoop dat je je snel weer beter voelt. Ennuh, nog gefeliciteerd hé Slingding, hou het idd maar goed in de gaten. Ik hoop dat jullie ook wee snel opknappen. Duikster, wat goed van Nick, dat ie nu ook zelf kan gaan zitten. O ja, Jikke was niet bij mijn ouders (mijn vader leeft trouwens al bijna 13 jaar niet meer), maar bij de zus van Robert. Nou, hier is het dus ook niet best. Ik was gisteravond weer gaan werken omdat ik beter was. Nou, niet dus. Werd gedurende de avond alweer wat misselijker en toen ik thuis kwam was ik echt héél misselijk. Meteen naar bed gegaan (21.00u) en om 23.00u werd ik wakker en was ik heel beroerd en had ik koorts. Mijn werk maar meteen afgebeld voor vandaag. Moest eigenlijk om 7.00u beginnen. Weer in slaap gevallen. Om 2.00u werd ik wakker en heb ik gespuugd, gespuugd en nog eens gespuugd. Naast het bed, op het bed, onder het bed, in de wasbak, onder de douche.... Robert was er blij mee . Hij heeft het wel allemaal opgeruimd met dichtgeknepen neus (lief hé!). Daarna voelde ik me gelukkig wel meteen een stuk beter, dat lucht op. Heb wel nog koorts. Gister Jikke al aan de diarree tot aan haar oksels. Vandaag ook weer. Ze maakt ook een heel andere / rustigere indruk dan anders. Vanmorgen was ze echt heel "lastig". Na 2 uur slaap is ze nu wel vrolijk, maar ik merk aan haar dat ze zich ook niet echt lekker voelt. Het heerst dus echt, alle beebs aan de diarree / spugen en de papa's en mama's ook in de lappenmand Ik ga nu nog ff terug naar bed. Tot later
jikke en noortje betereschap. hier gaat het ook niet veel beter kaiylnn huilt veel. heb haar net een paracetamol zetpil gegeven.
Lianne, beterschap met Dimphy. Noortje, jij ook beterschap met jezelf en met Jikke. Cynthia, hopelijk knappen jullie ook snel op. Lynn is ook nog steeds niet happy. Wilt niet slapen, huilt heel veel en heel hard. Weet ook niet echt wat er aan de hand is. Eten en drinken gaan er goed in. Heb wel net 2 doorkomende boventandjes ontdekt, waarvan eentje er opeens al helemaal door is, zonder dat ik het gezien heb en eentje die net doorkomt. Dus misschien dat ze daar last van heeft. We gaan zometeen maar eventjes naar Rosada, het outletcenter toe. Kunnen we meteen de nieuwe autostoel proberen en in de auto en wandelwagen is ze wel stil.
@Slingding & Noralien: Jeetje... jullie hebben het wel flink te pakken hè? Typisch dat het bij de één op de darmen slaat en bij de ander op de maag... Ik heb met jullie en Jikke en Kailynn te doen, maar gelukkig duurt het ziek zijn bij dit virus niet lang. Ik wens jullie héél veel beterschap en ik hoop dat jullie viertjes weer snel op de been zijn (en dat jullie hubbies gezond blijven, zodat zij jullie een beetje kunnen verwennen...) Maarre... Noralien, was het niet makkelijker om gewoon op het toilet te spugen, ik vond sommige plekken wel héél vindingrijk... @Lianne: Gossie... Dimphy ook al ziek... Volgens mij is er echt geen ontsnappen meer aan...) Ook voor jouw kleine meid veel beterschap gewenst en ik hoop dat ze de rest niet aansteekt... Ik durf dus bijna niet te vertellen dat het hier echt weer de goede kant op gaat. Jasmijn poept nog geen keutels, maar dat kan ook niet na twee dagen alleen maar flesvoeding (daar heeft ze namelijk altijd zachte poep van gehad...) Ze plast gelukkig wel weer, want dat had ze twee dagen (donderdag en vrijdag) niet gedaan... Vandaag is ze wel weer een stuk levendiger en ze heeft haar fruithap en pap gewoon opgegeten. Morgen dus maar weer een boterham proberen...
Hallo, Zoooo... ik werd me vanochtend toch wakker met een ochtendhumeur. Koen was (naar mijn idee) al veel te vroeg wakker. 6.30 uur namelijk. Normaal slaapt ie toch wel vaker tot 7.30 uur. Gelukkig voelde ik me straks wel weer beter. Koen was straks na zijn middagslaapje errug zeurderig en huilerig. Misschien even heel bot gezegd maar dan ben ik hem snel moe hoor. Nu ligt ie gelukkig lekker te slapen. Mijn zus en d'r vriend zijn net hier geweest. Ze zijn nu even naar mijn ouders. Wij gaan daar straks ook heen. Kids blijven bij m'n ouders en wij (zus, vriend, steef en ik) gaan lekker wokken! Koen heeft daar sowieso niets aan natuurlijk en Sara is een keertje mee geweest wokken maar die vond er niets aan dus blijft gezellig bij opa & oma. We gaan ze na het eten weer ophalen. Heb er helemaal zin in! Slingding: Jeetje, wat vervelend dat jullie zo ziek zijn. Zeker wel zorgenmakend als ze niet plast. Veel beterschap voor jullie 2. Bianca: Jeetje wat een avond/nacht bij jou zeg. Lijkt me ook errug vermoeiend. Sterkte hoor! Noralien: Jij blijft ook kwakkelen he met je ziek zijn. Veel beterschap! En voor Jikke ook beterschap natuurlijk. Duckie: Wat vervelend dat je niet zo lekker in je vel zit. Ja, van een sterfgeval zo dichtbij kan je wel even behoorlijk van de kaart zijn. Sterkte. Wat zielig ook voor Demi dat ze steeds oorontsteking heeft. Ik dacht ook meteen aan buisjes. Gnessy: Sterkte met je schoonvader! Vales: Mooi hoor die nagels! Lianne: Jij ook veel beterschap gewenst met Dimphy! Ik herken het helemaal! Voel jij je weer helemaal beter? Hoe is het met je oor(ontsteking)? Lola: Bedankt nog voor je mail. Fijn dat Jasmijn weer de goede kant uit gaat. Valt me trouwens echt de laatste tijd dat er zoveel mensen/kindjes ziek zijn. Hier op het forum lees ik het... in m'n omgeving hoor ik het ook. Die rijles van gisteren heeft m'n enthousiasme zeker gewekt! Kan al bijna niet wachten tot 17-9... En dan moet ik wachten tot 15 oktober. De instructrice had namelijk een nogal volle agenda. Maar nu hebben we in ieder geval mijn rijlessen vooruit gepland tot eind december en dan wekelijks 2 uren achter elkaar. Is wel prettig want zo blijf je er ook in hangen natuurlijk. Groetjes Otje
Wat een ziekenboel is het hier zeg Bianca, van doorkomende tandjes kunnen ze idd flink last hebben. Maar als er 1 al helemaal door is, heeft ze daar het ergste al van gehad. Veel plezier met shoppen. Cynthia, Kailynn ook nog niet beter. Sterkte en beterschap! Lola, tja....de wc was misschien wel handig geweest, maar ja, die is beneden en dat redde ik niet Otje, leuk hoor, rijlessen. En wokken, als ik niet zo misselijk was, had je me nu doen watertanden Veel plezier en smakelijk eten. Jikke is nu dus ook echt ziek. Ze heeft dezelfde "poep"luiers als Jasmijn op de minimeeting. Bijna doorzichtig en als water, maar genoeg om het steeds langs de luier te spuiten . Ze heeft ook wat verhoging en maakt een andere indruk dan normaal. Ze is nog wel vrolijk, maar heel traag. Lijkt wel of alles in slowmotion gaat. Vanmiddag heeft ze 3 uur (!) geslapen. In totaal vandaag dus al 5 uur, terwijl ze normaal misschien 1,5 uur per dag slaapt. Ze eet ook niet, maar drinkt wel. Ze krijgt nu dus ook weer ff flesvoedingen, waarvan ze soms een heel klein beetje terugspuugt. Mijn misselijkheid is een stuk minder, maar voel me verder nog echt ziek. Koorts, spierpijn, keelpijn.... Vanmiddag samen met Jikke naar bed gegaan. Ik werd helaas na een uurtje wakker gebeld door een vriendin die op de stoep stond.
hi meiden, sorry heb weer niet bijgelezen hoor , ja hele kleine beetjes maar goed. hier gaat alles zijn gangetje orlando probeert sinds de vakantie af en toe loS TE Staan maar nu echt met regelmaat vrder gaat het gwoon goed met hem ik ben nog heeeel erg moe, ga nu koken, en als mijn kleine mannetje op bed ligt ga ik ook gr saskia
jikke: beterschap! hier zit op het ontbijt na alles er nog in. ors drinkt ze goed en blijft zitten, al gaf ze duidelijk aan honger te hebben dus een soepstengel ging er goed in even wat knabbelen is dan wel lekker. Net heeft ze een beetje boilion op verdikt met nutriton. Alleen heeft kailynn nu ook water dunne luiers dus... we verwachte het al want elke keer als we haar voelde of hoorde pruttelen ging ze huilen. spelen doet ze wel maar idd noortje zoals jij het uitlegd het lijkt allemaal n slow motion te gaan. ga de was proberen te vouwen.
Hallo allemaal, wat een zieken seg! Veel beterschap allemaal. Vandaag was het personeelsfeest van Ben zijn werk. Was echt gezellig. Liene vond het super, want er waren allemaal kindjes en ze kreeg nog een cadeautje ook. Een boek van de cartoons die muziek maakt. Hier in het dorp is het kermis. Vandaag is Ben alleen weg, met zijn vrienden. Morgen gaan we samen met Liene. Kunnen we ook over de kermis zelf gaan. Ook woensdad gaan we samen. Dan is er koers en donderdag is Ben ook thuis. Nu bedenk ik juist dat ik dit allemaal ben vergeten te zeggen tegen Janette... Duckie, ik kan me goed voorstellen dat zo'n sterfgeval inslaat als een bom. Vorige wee is er hier in het dorp een kindje gestorven van anderhalf. Haar broertje zat bij me in de klas toen ik stage had. De mama is een leerkracht van de andere derde kleuterklas. Toen ik dat hoorde, was ik ook een paar dagen slecht. Je beseft dan echt hoe breekbaar alles is... Otje, fijn dat het autorijden zo is meegevallen. 45u vind ik ongelooflijk veel. Hier is het 8u of zo, of niets, want je mag het ook helemaal zelf leren. Groetjes, Saartje
@Bianca: Het lijkt wel of je onze nacht van vorige week beschrijft. Demi had toen last van haar oortjes en werd ook steeds wakker. Als we binnen kwamen was de afleiding genoeg om haar te laten stoppen met huilen. Misschien toch ook tandjes/oortje oid? @Vales: Mooi hoor die nagels, goed gedaan! @Lola: ik heb hier inderdaad de afgelopen weken vaker gelezen dat er mama's hier niet lekker in d'r vel zitten. Misschien toch nog steeds hormonen. Ik moet zeggen, het gaat wel weer wat beter. @duikster: Demi had geen medicijnen voor de oorontsteking. Op het moment dat het zich openbaart is het 1 dag/nacht heel heftig en dan is het ook weer over. Medicijnen hebben dan niet zoveel nut. Wat vervelend dat jij er nog beroerd van bent. @Slingding: Beterschap voor jou en Kailynn! @Noralien: Jullie ook al ziek . Veel beterschap voor jou en Jikke. Als ik het zo lees dan was je flink beroerd vannacht. @otje: leuk etentje gehad? @saskia: leuk om weer even iets van je te lezen! @saar: Demi vond de kermis hier wel leuk, al die lichtjes, geluid en draaiende dingen . Wat is koers? Wat handig dat je in belgie zelf mag leren rijden! Hoe moet ik dat voor me zien? Wordt je dan begeleid door een persoon met rijbewijs? En een kindje van anderhalf gestorven, da's ook enorm triest Bedankt voor jullie steuntje in de rug, dat doet me goed . Ik voel me wel weer wat beter geloof ik. Ik heb vandaag nog voor wat vrienden m'n verjaardag gevierd. Was heel gezellig. Er was ook een meisje van Demi's leeftijd bij en ze hebben lekker speeltjes van elkaar af zitten pakken, haha. Samen spelen was er niet echt bij Nog even het cadeautje van Demi voor mama's verjaardag:
Het etentje was ontzettend lekker en ook erg gezellig! Mijn zus woont in Nijmegen (voor ons niet heel erg ver maar ook weer niet om de hoek) en omdat ze nogal wisselende diensten werkt zien we elkaar niet zo heel vaak. Was daarom ook erg leuk! En het is ook nog hardstikke goedkoop, dat wokken. De rekening was 68 euro, dat is dan voor 4 personen inclusief wokken, dessert, drank en fooi! Daar kan je nog eens voor gaan eten he? Sara & Koen hadden het heel gezellig gehad bij opa & oma. Duckie: Gefeliciteerd nog met je verjaardag! Wat lief zeg wat je van Demi hebt gehad! Saar: Slechts 8 uren lessen of niets? Dat moet je me toch eens uitleggen. Werkt dan wel heel anders dan in Nederland. Slingding: Hopelijk blijft Kailynn nu wat binnen houden, dan kan ze wat aansterken. Veel beterschap ermee! Hoe voel je jezelf nu? Weer wat beter? Melliemel: Orlando gaat snel! Noralien en Jikke: Heb ook met jullie te doen. Veel beterschap hoor. Zo, ik ga "wegmisbruikers" kijken (kan ik nog wat van leren?) Gr Otje
duckie: mooie tekening heb je gehad! Saar: plezieig met de uitstapjes. Hoe voel jij je? zit met een half oog ook wegmisbruiker te kijken. het gaat langzaam beter mer mij ik ben nog zwakje de koorts lijkt te zakken.