December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    kan me goed voorstellen dat het stil is bianca,
    maar het is beter voor jou! en de kleine man.

2. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    we lezen graag je verhaal!
    leuk om wat meer van je te weten te komen.

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ja cynthia dat dacht ik ook al. rustig.

ben inmiddels weer terug van de kinderarts. over een aantal maanden moeten we wel weer terug, want hij wil de ontwikkeling wel in de gaten blijven houden, omdat safouane toch wat trager is. maar dat hoeft niets te betekenen, het is puur voorzorg.
    zijn nek en rug zijn stevig genoeg, zodat ik hem in de wagen ook meer recht op mag zetten, en hij mag ook mee op de fiets, dat was mischien wel goed omdat hem dat zou stimuren om meer te gaan doen.
    ben benieuwd wat de fysio en het cb van dit advies zeggen, die zeggen natuurlijk weer heel wat anders.

wat betrefd de meeting, ik weet niet of mijn dochter meekomt. als ik samen met lianne rijd, dan zit de achterbank met 2 kinderstoelen gelijk vol. of we moeten toch met 2 autos gaan, want wie weet wil izanka dan ook wel mee.

he bah cynthia dat het bij jullie niet opschiet, nogmaals beterschap.

gnessy jij ook beterschap, en hoop voor je dat de antibiotica snel aan slaat.

eve welkom terug, en jammer dat je geen beter weer getroffen hebt.

safouane heeft vandaag geen last meer van zijn humeur, dat is dus mooi mee genomen

hoe is het vandaag met de billen van wessel?

otje ik heb het gelezen van de 3ling. het is in mijn geboortedorp hier vlakbij, dus je begrijpt het is daar het gesprek van de dag. grappig hoor.
    maar stel je voor... 3 kids in 1 keer, en dan nog een peuter in huis ook nog.

he bah lianne weer volledig aan het werk. hier word trouwens nu ook een stukje vooruit geteigerd. het gaat de goede richting uit.
    ik hoop voor je dat je geen blaasontsteking gaat krijgen.

wat een geklauter zeg nick, pas je wel op!

fijn lies dat je met je duopartner toch een beetje vooruit gang boekt. wie weet word het nog wat!

saar geniet van je dagen met je man, heerlijk zeg.

duikster wat goed dat het beter gaat met je oren.
    en het is trouwens de ondertand die we voelen.

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    he candice, leuk je verhaal te lezen, nogmaals welkom

wat betrefd het niet kruipen en draaien sommige kinderen hebben de neiging om iets over te slaan in de ontwikkeling.

omdat wij bij fysio lopen hebben we oefeningen gekregen om het draaien te helpen oefenen. nu kan die dus draaien, en vanuit draai ga je ook door in zitstand. hier zijn ook oefeningen voor.
    met van rug naar buik, draaien ze vanuit de benen, dus kan je de beentjes pakken en die draaien naar buikligging, de rest gaat dan vanzelf mee, als laatste de schouders.
    en terug van buik naar rug, gaat precies andersom, eerst de schoudertjes en als laatste de beentjes. je kan het dus een beetje oefenen met haar.

5. Goedemiddag allemaal,

Otje, ik lees net het bericht in de lounge. Deze morgend zei mijn man dat hij het nu echt begint te zien dat ik zwanger ben. Ik vind dat vroeg en dacht direct aan een meerling... :confused: Stel je voor...

Candice, welkom! Ik zou me er ook geen zorgen in maken dat Tara niet 'alles' in de juiste volgorde doet.

Lianne, erg dat je nu weer volledig moet werken.

Lies, leuk dat het weer fijner is op je werk. Hopelijk blijft het nu zo verder evolueren.

Otje en Duckie, veel plezier vandaag.

Noura, wens je dochter proficiat met haar prijs.

Slingding, nog niet beter daar? Vervelend seg, en je mag jezelf hier zoveel herhalen als je wil. Nog eens veel beterschap.

Eve, welkom terug!

Gnessy, jij ook veel beterschap!

Lola, leuke werkplek. En we moeten ook een L plakken achter op de auto.

Ben is nu al naar de koers (ah ja, wie vroeg het weer, koers is een wielerwedstrijd) kijken en ik wacht tot Liene wakker is. Dat zal rond 16u zijn. We eten dan een stuk fruit en gaan dan ook kijken. We rijden dan direct door naar het babyzwemmen (Liene en ik) en dan deze avond gaan we een lekker frietje eten (ik :D). Ben is pas laat terug. Morgen zijn we dan samen thuis en gaan we naar Turnhout. Ik ga eens kijken voor een goedkope zwangerschapsbroek, want ik heb alles uitgeleend aan mijn nicht en schoonzus.

Saartje

6. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    mmm lekker saar, ik ga ook vanavond denk ik friet maken bedacht ik me net

mischien is het wel vroeg dat je wat ziet, maar dat hoor je wel veel, en zeker bij een 2de. je spieren zullen ook nog wat slapper zijn van de vorige zwangerschap dus zal het ook eerder opvallen.
    maar ja, wie weet krijg je er ook wel 3 bij :)

7. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Saar, bij mij is mijn buik ook al veel dikker dan bij Lynn. Ik heb buikfoto's gemaakt van de eerste en deze zwangerschap en er is een flink verschil te zien tussen deze 2 zwangerschappen. En dat terwijl ik qua gewicht nog niet echt veel ben aangekomen, zo'n 2 a 2.5 kilo.

8. Noura, laat maar uit :D... als het zo is, is het zo natuurlijk, maar zou ze zelf graag per één krijgen..;

Bianca, mag ik de foto's zien? Van je buikje nu en bij Lynn?

9. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0

Dit was mijn buikje toen ik 16 weken zwanger was van Lynn.

10. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0

En deze is van afgelopen vrijdag, precies 16 weken zwanger.

11. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    wat een verschil bianca! ook jij ziet er anders uit dan vorig jaar zeg maar.
    ik ben net met kailynn een stukje wezen wandelen want van dat binnen zitten wordt je ook niet bepaald vrolijk zeg maar.
    We hebben voor arno nog wat pc blaadjes gekocht. dir ligt nu te slapen en kailynn ook.

12. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0

Wil nog even mijn creatieve kunsten :rolleyes: laten zien. Heb voor in Lynns nieuwe kamer deze 4 schilderijtjes gemaakt met daarop de afbeeldingen van haar geboortekaartje.

13. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Tja, weer een jaartje ouder Cynthia ;) :)
    Nog 3 maandjes en dan komt er een 3 voor te staan :(

14. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    oefff

mooi je kunstwerken.
    Leuk om dat zo te doen!

15. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hallo!

Duckie en Demi zijn net de deur uit. Het was echt erg gezellig! Duckie had een heeeeeeeeeeerlijke kruidkoek gebakken, mmmmm! Koen en Demi lagen elkaar trouwens erg goed. Ze hebben echt samen op de grond liggen spelen. Wat ook grappig was: Als Koen iets pakte, pakte Demi het af of andersom. En dan pakte diegene het weer af. Zo ging dat om en om. Echt grappig hoor. Vanmiddag gingen ze tegelijk slapen dus konden wij even rustig kletsen :)

Ben nu even foto's aan het uploaden via Photobucket... zal er zo een paar plaatsen.

Groetjes Otje

16. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Leuk stel: :D

17. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703