@Bianca: Oei, kan me voorstellen dat je niet gerust bent! Groot gelijk dat je de gynaecoloog even belt! Ik hoop van harte dat het 'niks' is...
O ja... voor jullie helemaal niet belangrijk, maar voor mij wel: Jasmijn heeft zojuist weer haar eerste keuteltje geproduceerd na bijna twee weken diarree en brijige poep... =D>
@Lola: We zijn niet echt naar 'kindvriendelijke' dingen geweest. Hebben Fynn gewoon overal mee naar toe genomen aangezien hij alles wel leuk vindt. Wel zijn we naar de dierentuin van Aachen geweest. Een klein en schattig dierentuintje. Wilden eerst naar het Gaiapark in Kerkrade maar vonden de entree nogal duur. En aangezien we niet zeker wisten of Fynn al zou reageren op de dieren vonden we dat zonde. Achteraf hadden we dat best kunnen doen want hij vond de dieren heel interessant @Cynthia: Wat een superleuke foto! @Bianca: Ik had tijdens m'n zwangerschap ook veel last van vochtverlies. Dat bleek dus gewoon waterige afscheiding te zijn. Maar wel goed dat je even belt! O ja, en dat eetschema waar ik het net over had staat niet in m'n cb boekje. Daar staat nml helemaal geen eetschema in @Lola: Haha, wie had nou ooit gedacht dat we nog es blij zouden kunnen worden van poep....
Heb gebeld naar het ziekenhuis in Bergen op Zoom waar ik onder behandeling sta van de gynaecoloog. Die adviseerden mij om naar Rotterdam te bellen. Ze zeiden daar dat het niks kan zijn, maar dat het toch wel verstandig is om even te laten kijken. Gelukkig hoef ik daar niet voor naar Rotterdam. Heb dus net het andere zh weer gebeld en ik word nu zo teruggebeld. Mss allemaal wel loos alarm, maar ik zit nu ook niet op m'n gemak thuis. Soms zou ik willen dat ik niet zo'n piekeraar was . Kan me voorstellen Lola dat je blij bent met een keuteltje van Jasmijn. Je zou er bijna een foto van maken en inplakken in haar album .
Bianca: Oei, vochtverlies. Hoop voor je dat het "niks" is. Lola: Gelukkig dat Jasmijn d'r stoelgang weer normaal functioneert! Ik zal straks eens bellen naar het CB over die 2e boterham. Eens kijken wat ze zeggen.... Ik vind het ook zo zielig als ie nog honger heeft, toch? Slingding: Koen eet de HELE boterham op (met korstjes dus) En hoe ik dat met Sara deed? Tis echt heel erg maar das al van zoooo'n tijd (9 jaar) geleden! Ik weet het echt niet meer... Groetjes Otje PS Koen heeft inmiddels 1 1/2 boterham op...
hi hi, heb zo goed als alles bijgelezen maar voor reageren heb ik weeeer even geen tijd, orlando is weer koortsig wss weer vanwege zijn tanden/kiezen hij is ietsjes jengeliger maar niet veel, echt wel zielig van de koorts hoor vind ik, vanacht had ie echt hoge koorts vond ik, 39 nog wat. en de schimmelinfectie is ook niet minder, ga straks nog ff de huisarts bellen want volgens mij moe het wel minder wordn. verder heb ik hele lieve en leuke foto's voorbij zien komen van een leuk gebouwtje en koen en demi dimphy en de buikfoto's kon ik niet zien helaas fijn voor degeene die al wer een beetje aan het opknappen waren. nou ga weer ff wat doen, oh ja heb ook zin in de meeting gr saskia
heel spannend bianc... hoewel ik me echt bagger voelde vanmorgen, ben ik toch wezen zwemmen met me meissie.. (wat je er allemaal wel niet voor over hebt he....) Viel gelukkig mee, had wel advies van me ventje gevolgd. Half uurtje van te voren 2 asperines nemen.... normaal hou ik daar niet zo van, maar ja als je graag iets vwilt he.... Eenmaal thuis gekomen weer twee ingenomen. Jordy op gehaald van school die had weer lading tekeningen, verftekeningen en iets van jantje beton... moeten we voor lopen. dus vanaaf of zo maar ff doen... ben tijdens t zwemmen wel geschrokken hoor. Was een meisje (ja ook december beeb) 5 dgn jonger als ruth en die weegt 3,5 kilo meer. En dat is te zien. Echt één bonk baby, maar wel zo baby dat t overal ribbeltjes tussen zaten. echt dik was die... En ik schrok me rot...... tja vind 11 uur nogal laat, aangezien ruth nu t schema van jordy volgt. nl al om 6 uur wakker... die die mag niet meer met fynn gedachten wisselen.... Maar ja... geeft verder niks hoor. ik ben gewoon iemand die liever op tijd ergens is zodat je er nog wat aan hebt..... dat ben ik... ik ga kids op bed doen en dan ff plat... ben kapot....
Nou, de gynaecoloog vond het niet nodig om me te zien, aangezien ik morgen een afspraak heb. Volgens hem kan het geen kwaad, tenzij de vliezen breken of er bloedverlies bijkomt. Dus dan maar wachten tot morgen.
@Otje: Maar heb je echt het idee dat Koen nog honger heeft na 1 boterham en een flesje? Zoals ik al zei lust Fynn ook vast nog wel een boterham. Hij is echt een hol vat. Maar echt honger heeft hij niet meer want daarna gaat ie heel tevreden spelen ofzo. Hij vindt eten gewoon erg lekker. @Gnessy: Jeetje, hoe zwaar was die baby dan (ben nml even kwijt hoeveel Ruth weegt)? Fynn is ook een bonkje maar hij heeft iig geen ribbels (behalve op z'n bovenbeentjes). Vind 11.00 wel een prima tijd. Fynn gaat nml meestal rond 10.00 slapen dus dat kan dan mooi in de auto @Bianca: Ik ben net zo'n piekeraar als jij. Kan me dus heel goed voorstellen hoe je je voelt. Komt vast goed!
Gnessy: Tja... hoe vroeg zou je willen dan? Want weet niet hoe ver jij er af zit maar van hier uit ist ook nog zo'n 1 1/2 uur rijden. Dus wij rijden hier rond 9.30 weg denk ik. Is me vroeg genoeg voor een zaterdag. Eve: Koen had laatst nog steeds genoeg aan 1 boterham en 1 flesje. Maar nu de laatste dagen als ie zijn flesje leeg had begon ie gewoon te huilen. Vandaar. Hij heeft nu straks 2 boterhammen gehad. Ik zal wel even zien hoe het verder gaat de komende dagen. Misschien heeft ie wat hongerige dagen?
Hierbij voor de liefhebbers een aantal foto's van Fynn op vakantie p.s. de avatar is onderweg gemaakt. Fynn vond al die vrachtwagens erg interessant Dromen in de auto
lola: met kailynn en mij gaat het beter! we zijn er door heen. tot nu toe nog geen poepluier vandaag dus we zijn er doorheen hoop ik Arno voeld zich iets beter maar zeker niet je van het. ik ben net even om de stoelen geweest: ze waren er niet het blijkt dat die man ons bverkeerde info had gegeven en dat ze pas eind septemeber er zijn. nog even langs de action gereden. Karin ik heb ook een stoffenbal gekocht en niet bij ikea want mnijn vriendin kon ze daar niet vinden maar bij leen bakker maar ik heb nu een rode met witte stippen. Eve: leuke foto's van de vakantie. binaca: als de gyni het niet zou vertrouwen had hij je laten komen toch? ik zo weer eens een stukje fietsen met kailynn, het zonnetje schijnt en op 300 meter van huis kan ik lekker langs het water met haar fietsen.