dat meiske weegt bijna 11 kilo. ruth weegt 7440 gram dus ook niet heel veel... hahahahah maar fynn lijkt in de verste verte nog niet op dat meiske... zal ff kijken of ik een vergelijking kan vinden...
idd de tweede foto omschrijft t beste hoe dat er ongeveer uit zag.... hier nog foto van me broertje met zijn dochter.. is 29 juli geboren..... Foto is gemaakt tijdens open dag van het kdv hier in het dorp.... Ja dat hebben we dan weer wel....
Cynthia, leuke avater. Ik snap wel wat je bedoelt, maar het is zo krom. In Rotterdam zeggen ze dat ik toch voor de zekerheid maar langs de gyn moet gaan vandaag en in BoZ vinden ze het niet nodig om me vandaag te zien. Eve, wat heb je toch een mooi manneke! Hij heeft echt van die guitige oogjes, geniet van alles wat 'ie ziet. Heel lief! 't is dat 'ie al een vriendinnetje heeft, maar anders zou Lynn graag eens met hem daten.
he bah wat vervelend bianca. ik kan me je schrik goed voorstellen, ben net zo`n piekeraar. je hoort wel vaker dat mensen vocht verliezen, vaak is dat dan waterige afscheiding. eve wat een gave foto`s. en mutsen passen word hier ook leuk gevonden, zelfs als het warm is. en de kinderarts heeft gekeken naar safouane, en hij adviseerde het zelfs. hij heeft hem natuurlijk ook onderzocht, en zijn rug en nek waren sterk genoeg. mischien dat het wat rechter zitten en op de fiets gaan hem wat meer stimuleren en uitdagen. ben zelf ook benieuwd wat het cb ervan zeggen.
@Cynthia: Fijn dat het weer beter gaat! @Gnessy: Ik schat dat Fynn nu ook bijna 11 kilo weegt (volgende week woensdag zullen we het weten). Maar bij hem zie je het idd niet. Zal wss door z'n lengte komen. Enne...ik zie meer broer dan baby @Bianca: Oh, maar Fynn is heel modern hoor. Hij wil best een keer met Lynn daten
Lola/Noralien: gaaf die foto van Fyn en Jasmijn. Stel dat ze ooit echt zouden gaan trouwen.... Lola: fijn dat Jasmijn weer opknapt en dat je dat terugziet... Otje: lekker kleren kopen met geld dat je weer verdient hebt met andere kleertjes! en Ahoy....mmm dat wordt me toch net teveel.. ik doe het schema trouwens weer net anders. Ik geen Nick in de ochtend gewoon zijn fruit en dan in de middag sap met een koekje/rijstwafel. Misschien dat als je op dat moment een liga zou geven dit meer zou vullen dan koek/rijstwafel. HIj eet dan zo rond half 6 zijn warm eten, maar krijgt nu nog wel een laatste fles. En Nick's ochtend begint ook rond 7.00 uur (nu nog BV). ik hoorde van mijn gastouder dat een van de andere kindjes daar al voor het jaar 2 boterhammen at, dus het kan in elk geval. Heb hier ook wel eens het idee dat hij nog wel wat op kan, maar echt nodig lijkt het nog niet hier. Eve: ik laat Nick inderdaad ook bewust nog eerder eten. Als hij te moe is eet hij echt niet....dus eet hij op mijn werkdagen zelfs al rond half 5 nog bij de gastouder. Bianca ik heb het genoteerd...maar je man hoeft vast niet te werken... ik zou meteen bellen naar de gyn als ik jou was! niet wachten. hoop dat je na de controle weer wat gerustgesteld zult zijn. heel eerlijk gezegd kijk ik niet echt vaak in het cb boekje wat Nick mag eten, volg toch meer mijn eigen gevoel. Maar volgens mij mogen ze rond de 9 maanden naar zo'n 300cc opvolgmelk Gnessy: Ballorig is pas om 10.00 uur open, dus je kunt er toch niet op half 9 al terecht. Maar ik hoop dat Ruth nog leert om wat later op te staan....net als Fynn. Nick heeft inmiddels de 7 op de klok gevonden. en ik moet zeggen dat ik dat best prettig vind, want ik vond 6.15 toch ook wel vaak erg vroeg. Eve: ik hoop ook inderdaad dat Nick in de auto nog even zal willen slapen... Eve: Nick heeft dezelfde zwembroek! Wat kan Fynn wijs kijken zeg. Echt een heel mannetje! en ik vind het nog wel meevallen met veel... foei Fynn...niet meteen met twee meisjes aanpappen he... Cynthia: leuk kun je aan het ballen met Kailynn. Fijn dat jullie weer aan het opknappen zijn. jullie raden nooit waar ik vandaag Nick in een onbewaakt ogenblik terugvond....op de derde tree van onze trap! schrok me rot. Was bezig om spullen bij elkaar te zoeken voor ons weekend weg dus stond de deur naar de gang open....Hij keek vrolijk lachend naar mij om en was net zijn knie omhoog aan het brengen om naar de volgende tree te gaan. Toch maar even ingegrepen, want dat vind ik toch echt geen goed plan....
Duikster: WOOOWWIEEE! Nick de trap op? Dat gaat wel hard zeg met jou kleine vent! Ik moest echt lachen toen ik het las... Over moe zijn met eten... Koen gaat meestal in de namiddag nog even naar bed en als ie dan weer wakker wordt krijgt ie zijn groente. Zo is ie dan gelukkig ook niet te moe om te eten. Eve: Leuke foto's hoor van Fynn! Denk je echt dat ie al op 11 kg zit? Even nog een tip: Heb afgelopen week bij kruidvat zo'n toren gekocht van fisherprice. Hij staat op de voorkant van de folder: http://www.kruidvat.nl/domains/kruidvat ... 2&token=-1 Was maar 7,99 euro en Koen vind 'm helemaal leuk! Je kan er een torentje van maken of balletjes van maken, enz. Alleen 1 grote frustratie voor Koen... Er zit een klein rinkelballetje bovenop die ie helemaaaaal geweldig vindt. Dus telkens tijgert ie er flink achteraan maar als ie er dan bij is en dan tikt ie per ongeluk met zijn vingertjes er tegen en dan rolt dat ding weer een heeeeeeeel eind weg. Terwijl ik nu zit te typen tijgert Koen hier rond en kijkt ineens heeeeeeel aandachtig naar een laag bij de grond zittend stopcontact... tijd voor veiligheidsstopcontacten!
@Karin: Ik kijk ook niet zoveel in boekjes hoor wat betreft eetschema. Doe het ook meer op gevoel. Heb wel ff gegoogled omtrent de hoeveelheid cc rond de 9 maanden. En de adviezen en meningen daaromtrent lopen echt enorm uiteen Ik hou het dus lekker zo. Fynn doet het er prima op. En ik heb weer erg om Nick moeten lachen Wat een onzettend ondernemend mannetje is dat toch. Voor ons echt een plezier om over hem te lezen maar voor jou wss je handen vol! @Otje: Als ik samen met Fynn op de weegschaal ga staan lijkt het er wel op Nou is die weegschaal niet helemaal okay maar het zal niet veel schelen. Het torentje vh Kruidvat heeft Fynn destijds al van de kraamvisite gekregen. Zit echter nog in de doos. Zal em es gaan uitpakken en kijken hoe Fynn het vindt. Nou, ik ga m'n mannetje zo maar es ophalen uit het kdv. Heb m'n klusjes hier in huis nml wel klaar. Ben benieuwd hoe z'n 1e dag na de vakantie is verlopen.
hi hi, eve; welkom terug en ik kan jouw foto's niet zien met kmijn laptop, als melvin die van hem meebrengt kan ik ze wel bekijken en ga ik dan ook zeker doen slingding; leuke avatr hoor, duikster; zo hee die nick, wat een klauteraar. hij vordert snel zeg otje; ik heb hem gezien, hij zag er erg leuk uit, wil hem ook graag maar heb al een aantal dingen van fisherprice. en anders word et wel erg veel van het goede eve; zo hee tegen de 11 kilo is niet niks maar denk idd dat het goed bij hem past qua proporties omdat hij ook lang is. nou hier is de schimmelinfectie geen schimmelinfectie maar een streptokokken bacterie . ben vandaag toch nog msaar ff naar de ha geweest en ook aangegeven dat hij koorts heeft al een tijd en ze heeft er naar gekeken en gaf dus aan dat dit het dan was. nu heb ik een kuurtje voor hem meegekregen en als de koorts na 2 dgn nog niet is gezakt (naa het weekend in dti geval) dan moet ik terugkomen . nou we gaan er maar vanuit dat het over gaat hè! eve; vwb de hoeveelheid cc hoeveel heb jij gevonden? hier bij ghet cb zeiden ze 1000cc nou daar komt hij dus echt niet aan hooguit 500cc heb ik aangegevn en toen zij zij dat dit het min was maar als hij het er goed op deed dat het dan goed was..... ga straks weer ff hardlopen met mijn zussen, doe nu 2 keer in de week bodypumpen en nu voor de 2e keer lopen, ben benieuwd of ik het volhou! gr saskia
oei oei, tijd voor traphekjes dus gaat wel snel hoor met sommige beebs, jemig. maar hier is het tijgeren ook begonnen hoor, hij weet hoe die naar voren moet, maar nu alleen de handigheid en snelheid nog. saskia, wat vervelend zeg. weet niet precies wat streptokokken zijn, maar het klinkt niet fijn. beterschap voor het ventje hoorde straks dat alle pasgeboren babys van de minister (?) een cd opgestuurd gaan krijgen. met een welkomstliedje gezongen door rafaela. bianca ga jij dus waarschijnlijk straks krijgen
Ja, een moederhand is gauw gevuld... @Otje: Jasmijn maakt ook geen onderscheid tussen stukjes met en zonder korstjes. Hier gaat dus ook de hele boterham op... @Gnessy: jeetje, met jouw hoofdpijn wil het ook niet vlotten hè...? @Eve: Hi hi, wat een herkenbare vakantiefoto's! Mij vroegen ze of ik ook nog foto's had gemaakt waar 'iets Grieks' op stond... Maar je hebt groot gelijk hoor, je zoon is ook véél interessanter dan het Zuidlimburgse heuvellandschap... ! Jasmijn laat weten zó bij Fynn in de auto te durven stappen... Op de eerste foto vindt ze Fynn zó lief... @Slingding: Fijn dat het bij jullie nu echt de goede kant op gaat! Hoe zijn de stoelen? @Bianca & Eve: Ik weet alleen niet of Jasmijn er zulke moderne opvattingen op nahoudt... @Nick: Hé kleine vent... nu al de trap op? Hoewel ik dat stiekem heel knap van jou vind, is dat wel gevaarlijk. Ik geef jouw mama groot gelijk dat ze heeft ingegrepen. Enne... ik zal deze stunt maar niet aan Jasmijn vertellen, want die heeft al het een en ander van jou afgekeken... @Melliemel: Wat vervelend voor Orlando, zo'n bacterie. Ik hoop dat hij er snel vanaf is...! @Noura: Mijn man heeft wel een cd van Unicef gekregen toen hij bij de gemeente aangifte ging doen van Jasmijn. Persoonlijk vind ik het liedje van Rafaëla niet zo mooi, ik houd niet van haar stem...
lola: de stoelen komen pas eind september. (had ik in mijn vorig bericht geschreven) de verkoper heeft het verkeerd gezegd. hoe is je werkplek geworden? eve: lekker je werkje gedaan te hebben. Het leek hier zo goed te gaan maar dat gaat het eigenlijk niet we zijn nou met een spuitje bezig om kailynn een klein beetje vocht (ors) te geven want ze wil ineens niks meer eten of drinken. als ze een lepel ziet gaat ze al huilen voor de lepel boij haar mond is. (ondertussen stonden er al 10 verschillende dingen om te eten en te drinken om het maar te proberen. En de diaree is weer goed terug. Dus te vroeg gejuicht, ik vindt dit dus helemaal niks en raak hier een beetje gefrustreerd van, dit moet echt niet meer te lang duren hoor! heb vanmiddag wel een stukje met kailynn langs het water ggefietst heerlijk en goed voor ons die buitenlucht. otje: leuk, ik had ook aan de toren gedacht maar kailynn heeft hier al stapel bekers en anders krijg je zoveel van het zelfde. Het is wel leuk want ik zet nu de la van de box open en dan pakt ze zelf waar ze mee wil spelen, dit had ik bij duikster gezien. duikster: is zeker schrikken als je nick daar zo aan treft. ik was 1.5 jaar toen ik dat ook deed en ik viel natuurlijk en toen brak ik mijn pols en ze verdachten mijn moeder toen van kinder mishandeling omdat ik ook wat blauwe plekken had van het vallen en omdat het uitzonderlijk is dat zo'n kleintje iets breekt. Saskia: brrr hoop dat de kuur goed aan slaat, goed dat je toch nog even naar de ha bent geweest. dat liedje van rafaella heb ik op de achtergrond draaien van kailynn haar site. gnessy wat een zwaargewicht zeg!
Als ik de afgelopen blz es terugkijk zie ik wel erg veel berichtjes van mezelf Je kunt wel merken dat ik een dagje vrij was zonder Fynn. Morgen nog een dagje en dan zullen jullie me weer wat minder aantreffen hoor Fynn heeft het vandaag prima gedaan op het kdv. Totaal 3 uur geslapen. Boterham goed gegeten. En zelfs op broodkorsten geknabbeld (had ie hier nog niet gedaan). @Saskia: Hoe komt Orlando nou aan zo'n bacterie? Hoop dat hij er snel van af is. De adviezen omtrent de hoeveelheid cc lopen uiteen van 400 tot 700 (wat ik gevonden heb dan). Die 1000 van jouw cb lijkt me weer erg veel. Kortom: wederom geen touw aan vast te knopen @Lola: Haha, je hebt helemaal gelijk wat betreft de vakantiefoto's Ik ben op een gegeven moment bewust ook wat foto's gaan maken van de omgeving. Maar nu ik online een fotoalbum aan het samenstellen ben merk ik dat ik juist die foto's er uit laat. Maar als je het leuk vindt wil ik hier nog wel een paar foto's vh Limburgse landschap plaatsen hoor Vond het nml wel erg mooi daar. O ja, ik hoor sommige van jullie over een kinder cd die jullie opzetten. Welke is dat dan? Enne...ik vroeg een paar blz terug of er nog meer baby's zijn die nog omvallen als je ze neerzet. Mag ik uit het gebrek aan antwoord concluderen dat Fynn de enige is?
eve: kailynn blijft zitten als je haar neerzet. Het is weer leuk dat je er bent hoor en we hebben een week je berichten gemist dus je hebt nog wat in te halen zeg maar.... ik heb de foto bewust gemaakt voor een nieuwe avater hier is hij in het groot
ik zou ook niet zo zitten te springen om een cd. vind het maar verspilling, denk dat veel mensen hem in de kliko doen belanden. hier ook nog een mannetje die omvalt hoor, hij is nog te veel met andere dingen bezig. maar laatste dagen zit die heel wat steviger merk ik. he cynthia is het weer terug, getsie, kan me indenken dat je je zorgen maakt. beterschap ik heb ook mijn arm gebroken toen ik 9 maanden was. ik was uit bad gevallen, mijn moeder vond het altijd zo schattig als ik ging staan en floep daar lag ik. ze schaamde zich dood en durfde het niet te vertellen aan de dokter, en die concludeerde dat ik niets had. een week later deed ik nog niets met die arm en toch eens terug. bleek die gebroken te zijn. ik heb wel mooi de kinderstoel kunnen slopen met die gipsarm mijn dochter was 2 dat ze haar been brak, zo zielig. was tijdens het spelen gebeurd bij mijn vriendin.
arno maakt nog een foto toen ik kailynn op de fiets aan het zetten was. een waarschuwing vooraf ik kijk niet echt vrolijk. Ik heb kailynn net weer helemaal uit de sh*t gehaald. wanneer houd het nou eens op.