Otje: ik zou inderdaad maar veiligheidsplaatjes in het stopcontact doen. Hoewel wij Nick elke keer heel streng nee toespreken, vind hij het reuze interessant om zijn handje in het contact te stoppen. En als wij dan nee zeggen begint hij heel zielig te huilen, haalt handje weg en stopt hem er net zo vrolijk weer terug in, wat weer heel streng nee tot gevolg heeft en zijn handje er wegduwen en dus ook weer huilen. HIj lijkt nu een beetje te gaan begrijpen dat dat dus niet mag... enne...ik moest minder lachen toen ik het zag. Kreeg echt effe een hogere hartslag. Overigens kroop hij vanmiddag nog een keer naar de trap en hoewel ik het niet wil hebben heb ik toch effe gekeken hoe hij dat voor elkaar krijgt. Binnen anderhalve minuut zat hij alweer boven op de 1e tree. Dat gaat mij veel te snel, dus ik zal toch echt goed de deur dicht moeten houden.... Eve: heerlijk toch zo'n dagje zonder kleine man. En dan moet je natuurlijk ook even ontspanningstijd nemen. Eve: ik heb een keer bij een aanbieding van het kruidvat 2 kindercd's gekocht met ieder 100 kinderliedjes. Overigens staan op beide cd's wel behoorlijk wat dezelfde. Daarnaast heb ik volgens mij nog jip en janneke cd ergens, gekregen van de kraamvisite. En het is nog wat vroeg maar ik heb ook enkele sinterklaascd's maar dat is nostalgie. Dit zijn namelijk verhaaltjes die ikzelf op de plaat altijd luisterde en die heeft mijn man nu op een cd overgezet omdat de plaat erg slecht is en wij ook geen platenspeler meer hebben. Die verhaaltjes kan ik nu nog steeds bijna mee opzeggen als ik de cd hoor... Hier geen omvallende Nick, maar dat had je vast van Nick ook niet verwacht. Saskia zou je niet een keer je cookies moeten verwijderen. Heb wel eens gehoord dat dan foto's en zo weer te zien zijn...weet het verder ook niet hoor. Hoop dat Orlando snel van de bacterie af is. Naar hoor als ze zo ziekjes zijn. Noura: inderdaad traphekjes tijd. Maar dat is volgens mij bij onze trap nog niet zo eenvoudig. Ik heb een ronde trap met een ronde ijzeren paal. Weet nog niet goed hoe ik hier een traphek aan moet gaan bevestigen.... En saf ook al aan het tijgeren. Als ik dat zo lees vraag ik me af of hij nou echt langzamer is, zoals de kinderarts zegt. ER zijn er hier toch nog wel meer die niet tijgeren of hier net mee beginnen en Saf is ook nog een late decemberbaby. Lola: ik denk toch dat Jasmijn Nick wel een keer gaat volgen hoor. Zo lang heeft ze er ook niet op gewacht voordat ze behalve gaan staan ook nog is gaan stappen langs de tafel. Volgens mij scheelde dat maar een week of 2 met Nick (en dan is ze 10 dagen jonger, dus!) Cynthia: ik zou er toch op aandringen om Kailynn goed te laten onderzoeken bij de HA. Misschien heeft ze toch wel meer onder de leden. Het houdt nu wel erg lang aan. en toevallig: ik dacht net vanmiddag als iemand Nick nu ziet....allemaal blauwe/rode plekken in zijn gezicht van een valpartij gisteren, dan denken ze dat ik hem mishandel..... Ik vind je avatar echt super. Ik zal binnenkort ook weer eens een nieuwe foto daarvoor maken.. Lief ook die foto op de fiets met zonnebril en bandana! Wat lijtk ze dan al groot... mmm Noura als ik dat lees, hoop ik dat Nick geen gebroken arm krijgt...
Duikster: Kan me voorstellen dat je goed schrok toen Nick op de trap zat! Ik moest wel lachen met je bericht want zag het even zo voor me maar tis wel doodeng natuurlijk! Enne... ik ga snel veiligheidsplaatjes kopen voor het stopcontact! Koen wordt ook steeds sneller met tijgeren en kruipt overal naar toe en tussendoor. Slingding: Wat leuk zeg die foto's van Kailynn op de fiets! Wel echt zielig dat ze nog steeds ziek is. Dat was toen ook met Koen. Het ene moment leek het goed te gaan en zo was ie weer aan het spugen, enz. Kan me ook goed voorstellen dat het heel vermoeiend is. Sterkte hoor en Kailynn: Wordt maar snel beter meisje! Eve: Koen valt heeeel af en toe nog eens om. Maar je merkt wel dat het al veel minder is dan een paar weken geleden. Lola: Die cd van Unicef hebben wij hier toen ook gehad. Standaard Limburgs pakket? Heb 'm nog nooit gedraaid Melliemel: Beterschap hoor met Orlando. Is die streptokokken bacterie niet gevaarlijk? Wil je niet bang maken hoor. Sterkte in ieder geval. Morgen gaat Koen om 11.30 naar het KDV. Zelf heb ik om 14 uur een gesprekje bij het CWI en met iemand van het UWV tegelijkertijd om het te hebben over een opleiding (die ik waarschijnlijk via hun vergoed krijg). Ben benieuwd! Ik heb a.s. maandag rijles en dan zou het even een paar weken niet zijn omdat m'n instructrice een nogal volle planning had. Nu belde ze net op dat ze donderdag door uitval nog plek heeft tussen 16 en 18 uur. Wil ik wel natuurlijk! Nu alleen nog uitkijken naar oppas want mijn ouders zijn met vakantie... Groetjes Otje
Hoi hoi! jeetje, die Nick, nu al de trap op! Wat knap (en gevaarlijk!) Eve: gezellig dat je er weer bent! Cynthia: wat vervelend dat het niet overgaat...ik zou me ook zorgen gaan maken, denk ik. Hier gaat alles wel ok. Thijs is een klein beetje van slag, wil erg graag vastgehouden en geknuffeld worden. Gaat huilen als ik hem in het fietsstoeltje of in de buggy zet, en strekt dan zijn armpjes naar me uit. Heeft wel iets schattigs, maar ik ben het niet gewend. Hij eet weer wel goed, gelukkig. Ons schema: 6.30: papfles (180 cc) 9.30: fruithap 12.00: 1,5 boterham en 120 cc melk 17.00: melk (180 cc) 18.30: avondeten 21.30: 120 cc melk Hij drinkt nog iets meer melk dan de anderen, geloof ik, ik ben benieuwd wat het CB ervan vindt. Tot nu toe kijken ze eerst hoe zijn groeicurve eruit ziet en als de lijntjes dan gelijkmatig omhoog blijven gaan zeggen ze dat we door kunnen gaan zoals we nu doen. Ik was vandaag bij de H&M, maar het viel me een beetje tegen. Ik was op zoek naar een winterjasje, maar het was nog niet zo veel en wat er was vond ik niet zo leuk. Ik had van de week bij een boetiek hier in de buurt hele gave jassen gezien, maar zo duur. Ik vind 80 euro voor een babyjasje echt te veel! Lies
Lies: Koen heeft ook van die momenten dat hij echt de hele tijd bij me wil zijn en zodra ie me maar even uit het oog verliest is het huilen... Koen heeft een winterjas van Villa Happ. Die was 35 euro. Dat is nog te doen. Gr Otje
ik wacht met een winterjas kopen tot dat het koud wordt want ik had vorig jaar ook voor kailynn een jasje en toen ze hem aan kon was het 30 graden. de maar vind ik ook nog een beetje moeilijk.
ik heb een zeemanjasje gekocht van de week, een tientje! in mt 74, als hij die aan het einde van de winter niet meer aankan, dan zoek ik dan nog wel eens iets. Tot na het weekend dames!
hi hi, noura; ik weet het ook niet pcies maar hij heeft een anti biotica kuur gekregen en daar moet zijn koorts na 2 dgn mee over zijn dus ga daar maar vanuit slingding; he balen zeg van de diarree die weer de kop op steekt\ eve; ja ik vond het ook heeel veel, maargoed ik doe het ook op gevoel en kijk/luister ook naar het cb (ik hoor het aan ) en zeggen ze iets waar ik me in kan vinden , wat tot nu toe toch op zich wel goed komt (uiteindelijk) dan neem ik dat aan vwb de bacterie kan het zijn door een wondje wat er heeft gezeten zo vertelde, en dan kon dit ontstaan ofzo goed zo fynn! slingding wat een super leuke foto op je avatar vond ik haar al schetig en nu helemaal, nu ik het tik dit is niet letterlijk bedoeld hoor. stoer hoor met zonebril en doekje duikster; ja ik moet mijn hele laptop weer opnieuw installeren! heb nog niet de tijd en fut om dit te doen maar moet er toch eens aangaan. de cookies helpen niet als ik die verwijder ff iets superliefs en heel knap al zeg ik het zelf, ik was gaan hardlopen en had geen huissleutel bij me omdat melvin thuis was met orlando, maar toen ik dus thuis aankwam, waren hun onder de douche en hoorde me niet (had alle mobiels gebeld en aangebeld). en stond al 10 min voor de deur . dus toen bedacht ik me dat tikus (mijn hond) de deur open kan doen en dacht ik probeer het gewoon..... en ja hoor zij heeft dus de tussendeur en de buitendeur voor mij opengemaakt op commando van mij van buitenaf. ik vond het zo superleuk en knap van haar dat ik haar 2 lekkere dingen heb gegeven. moest ik ff kwijt vind het zo leuk en goed dat ze dit deed gr saskia
@Eve: Tja, Jasmijn kan al een poosje zelf gáán zitten en blijft dus uiteraard ook zitten als je haar neer zet... Ik heb zelf nooit in het heuvellandschap gewoond, dus op mij komt dat net zo 'buitenlands' over als op jou! Ik woon weer midden in een groot watersportgebied (Roermond heeft zo'n 10 jachthavens...) en dat is weer iets dat toeristen dus helemaal niet in Limburg verwachten. Die hebben alleen de heuvels en de vakwerkhuisjes in gedachten... @Slingding: Wat zielig dat Kailynn weer zo aan de diarree is. Ik vond dat bij Jasmijn ook lang duren hoor. Al met al heeft ze zo'n anderhalve week diarree gehad. De ene dag wat erger dan de andere weliswaar, maar toch... Wat ontzettend leuk die foto van Kailynn met die zonnebril en bandana. Bijna niet te herkennen... Is dat één van die zakdoeken die je in Roermond hebt gekocht? Enne... je kunt jezelf altijd nog van de foto afknippen... @Otje: Jasmijn vindt die cd wel leuk. Hij begint namelijk met een huilend baby'tje en dat huilen gaat langzaam over in schaterlachen. Jasmijn lacht dan hardop mee... En dan heb jij ook die slab gekregen zeker...? @Tikus: Jij bent bij deze uitgeroepen tot 'Hond van de Dag!' Ik heb vorige week een paars winterjasje gekocht bij de HEMA voor 15,00 in maatje 74... Ik had eigenlijk mijn zinnen gezet op een paarse jas van MEXX, maar ik vond 69,95 toch echt een beetje te veel van het goede... Dit is een foto van het jasje: Ik viel erop omdat het net een mini-versie van een 'grote damesjas' is...
En nu ik toch aan het spammen ben... een fotootje van onze 'Crocodile Dundee'... Ga nu afsluiten, moet gaan werken. Tot vanavond!
Lola, wat een gaaf jasje. Hema heeft echt leuke dingen. Heb een knalgroene jas voor Lynn gekocht bij Hema, afgelopen winter in de uitverkoop voor 6 euro (normaal 22). En eentje bij Hans Textiel in de uitverkoop voor 3 euro. Allebei mt 80. Zo kan ik afwisselen. Zal zo eens een foto maken. Saskia, wat een knappe hond hebben jullie zeg....als 'ie dat maar niet doet bij inbrekers .
Ik zie al een hoop leuke jassen voorbij komen! Ik vind "de grote mensen jas" van Jasmijn erg schetig maar ook de 2 voor Lynn zijn mooi. Ik heb (net als Duckie volgens mij) wat met groen, ik kom (ook voor mezelf) heel vaak met groene kleren thuis. Ik vind limegroen leuk, maar ook olijfgroen. (zeg ik terwijl ik op de bank zit met een limekleurige badjas en olijfgroene sloffen En verder ben ik nogal van de streepjes. Die mag ik eigenlijk niet meer kopen van mijn vriend (maar ik doe het lekker toch!) Maar het viel me al wel op dat ik ook al leukere meidenjassen zag dan jongensjassen. Het is natuurlijk op dt moment nog niet direct dringend, maar ik vind het wel lekker dat ik er een heb voor het echt koud is. Welke maat kopen jullie? Ik twijfel tussen een 74 en 80. De tijd van het lekkere uitslapen lijkt hier even voorbij. Deze week wil hij na zijn papfles om 6 uur niet meer verder slapen.... Ik leg hem nog steeds wel terug in bed, waar hij dan wat gaat spelen, maar om een uur of 7 houdt het dan wel op.... Hopenlijk is het een fase. Saskia: Wat een knappe hond! Nu ik er trouwens aan denk; op de meeting vertelde je dat je iets wilde gaan doen met babygebaren. Ben je daar al mee bezig? Ik heb deze week de DVD besteld omdat ik het toch wel interessant vind. Lies
ohh leuke jasjes! Lola die van jou is toch wel heel erg leuk! ik zal er dus ook aan moeten geloven want anders zijn alle leuke al weg. saskia: wat heb jij een knappe hond zeg! Kailynn wil ook soms niet meer na de eerste fles gaan slapen, net zoals vandaag, maar kailynn komt meestal tussen 7 en 8 voor de eerste keer. Ik ga de vloer even dweilen dan kan kailynn daar zo weer even heerlijk over tijgeren. even een vraag onder de tijgerraars mama's: kailynn gaat in bed wel op handen en knien zitten maar niet op de grond, doen jullie beebs dat ook?
ik heb mt 74 van winterjas. ruth zit op mt 68... alhoewel ik rompers van mt 68 toch echt te klein gaan worden. En dan niet in de lengte.... {rompers met lange mouwen heb ik het dan over} Daar mist gewoon stukkie van... heb er twee, maar de een valt volgens mee heel groot.... zal zo foto van maken... Ik koop ook niet jassen van 70 euro dat vind ik toch teveel.... (moet winterjas van jordy nog opzoeken.... had nieuwe gekocht, maar waar die ligt? geen idee denk in doos op zolder met te grote kleren...) hier gaat alles redelijk me hoofdpijn is inmiddels wat minder, maar nu flinke druk op me neus... alsof die gekneust is of zo. Ik mag dinsdag al naar de kno arts toe... Dus dan zal ik meer weten over hoe en wat.... Hopelijk kan di eman er wat aan doen.... kaylinn je moet snel beter worden hoor! Dit is niks... En zo ga je ook veel afvallen wat niet goed is... Nick wil jij ff ophouden met van die gevaarlijke dingen te doen? Zometeen doet ruth het ook... die staat wel bij de trap maar weet gelukkig nog niet hoe er op te klimmen. ... eve: Je hebt inderdaad wat in te halen... Dus post gerust meer. Ken hier alleen vlak landschap. vlak en open.... jasmijn, wat een leuke jas heb jij en jij de nieuwe krokodillenvanger? Wat een goeie hond zeg.... Nou de tijd word hier steeds vroeger dat ruth wakker word. T schijnt vannacht om 4 uur raak te zijn geweest, ik heb niks gehoord en egbert is eruit gegaan om mij me paar uurtjes slaap te gunnen zodat ik er beetje tegen kan vandaag.... Jordy daar in tegen heeft uitgelsapen.. die was pas om 8 uur wakker. Ruth is na 4 uur wel weer gaan slapen maar om kwart voor 7 begon ze weer te miepen in d'r bedje.... van ik ben wakker en wil er uit.... Hoop dat het vandaag droog blijft, kan ik me was buiten hangen. was heel enthousiast met bedden goed eraf halen.... krijgen de kids al rond uur of 1... Dus word weer gezellig dit weekend... Jordy heeft momenteel een tik dat die hele tijd een pet op wil.... dus heb bij de action twee petten gehaald voor hem. eentje van pirates en eentje van turtles. Heb nu dus een pettemans in huis.... {egbert heeft ook altijd petje op....} ik ga hier in huis ff wat doen, voordat ik meer last krijg..
Goedemorgen allemaal, Bianca, leuk nagemaakt van het geboortekaartje. Bedankt om je buik te showen, ik zie ook een overduidelijk verschil... Otje en Demi, mooie foto's. En weer een geslaagde mini-meeting erbij. Lola, waw... komen er bij jullie al liefdesbrieven aan?!? Karin, denk je echt dat een bordje nodig is? Ik zie al een troep voor me met baby's, buggy's, luiertassen... Ik denk niet dat missen mogelijk is. Lianne en Duckie, ik vind ook dat jullie dochtertjes op elkaar lijken. Ik moet altijd goed kijken voor ik weet wie het is. Otje en Bianca, ik zou ze gewoon zoveel geven als ze zelf aangeven. Slingding, leuke foto. Jammer dat Kailynn er niet bij staat. Maar zo te zien zijn er baby's bij die wensten dat ze er niet moesten opstaan. Jasmijn, een keuteltje! Eve, superfoto's van Fynn. Laat er maar zoveel zien als je wilt. Hij heeft echt zo'n schattig snoetje. Slingding, ik zag je nieuwe avater direct. Wat een leuke. Kailynn ziet er zo groot uit! En zo blond! Cynthia, ik zou er ook eens achter gaan zodat er meer onderzoek wordt gedaan. Het is nu al wel erg lang bezig. Lies, ik zal straks Liene haar jas ook even spammen. Biana, hoe is het nu met je? Wanneer moet je naar de gyn vandaag? Ik heb het bij Liene ook gehad, heel mijn broek nat . Bleek toen urine te zijn. Ik heb gisteren met mijn schoonmoeder een zwangerschapskleed en -trui gekocht. Het is zo gemaakt dat ik ze nu al kan aandoen. Ik zal ze straks een passen en dan een foto maken. Kan ik ze even showen. Nog niks van Janette gehoord. Ze zal zich te goed amuseren in Mol. Dacht dat ze vandaag naar huis ging, dus ben benieuwd nog iets te horen. Saartje[/quote]
@Cynthia: Leuke foto's van Kaylinn op de fiets! Enne..snap best dat je niet al te vrolijk kijkt hoor. Het is ook niet niks dat Kaylinn nog zo ziekjes is. Al lijkt ze er op de foto weinig last van te hebben. @Saskia: Wat een handige hond. Mag ik hem een keertje lenen Over honden gesproken: Lola, hoe is het met jouw hond? @Lola: Mag Fynn mee op krokodillenjacht? En ik lees over baby's die steeds vroeger wakker worden...is wel ff wennen he, dames? @Cynthia: Fynn vertoont in bed ook meer kunstjes dan daar buiten. Maar ik denk dat dat komt omdat z'n bedje wat stroever is en hij daar dus meer grip heeft. En wat leuk om al die winterjassen te zien. Moet wel zeggen dat ik in de winkels veel meer jassen voor meiden zie Ik heb er 2 in Belgie gekocht in maat 86!
Eve, stoere jasjes hoor! Heb voor Lynn mt 80, maar ze vallen best ruim, dus ik denk dat ze ze heel de winter door kan dragen, en anders koop ik er gewoon weer eentje in de uitverkoop...heb ik weer een reden om te shoppen . Saartje, kom maar op met die foto in zwangerschapstenue! Kom net terug van de gynaecoloog en ben ontzettend opgelucht. Alles zag er goed uit, ook voldoende vruchtwater aanwezig, dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken. Volgens hem heb ik nu nog heel weinig kans op een miskraam tgv een infectie, aangezien het al een paar dagen geleden is. En ik kan nu echt een jongensnaam gaan borduren, want volgens hem is het 99% zeker .
bianca fijn zulk goed nieuws! hier twee winterjasjes in mt 68.... zal zo foto's plaatsen... het is koud buiten bah..... echt tijd voor warme chocomelk met slagroom.... een ding scheelt me was droogt zo wel lekker buiten.... hihihi kreeg net te horen da tme ventje 12 uurs diensten gaat draaien vanaf volgende week... Van 12 uur 's nachts tot 's middag's twaalf uur.... Vind dat ontiegelijke rottijden, maar oke... zijn wel weer extra uren dus extra centjes... hahahahah......