December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    saar: ik ben benieuwd naar de foto's

gnessy, dat zijn zeker rot tijden want dan ziet hij de kids ook niet veel want ik neem aan dat hij ook nog gaat slapen als hij thuis komt en dan is de dag al ver voorbij als hij weer wakker word.

Eve: leuke jasjes!

bianca: gelukkig was alles goed bij de gyni
    Leuk hoor een jongen en een meisje.

Nou hier heb ik kailynn net voor de 2de keer uit de diaree gehaald zelfs de huggie luier houd dit niet meer tegen.
    Arno gaat straks even de dokter bellen in het telefonisch spreekuur of we zo verantwoord het weekend in kunnen want zodra ik met een beker, fles of lepel aan kom gaat ze huilen.

En ik, ik ga effe iets voor me zelf doen want ik wordt helemaal gek van dit. (versta mij goed ik verzorg kailynn met liefde en het is super vervelend dit en het maakt mij goed onzeker)
    Normaal heb je even je onderbreking van het werken of dat kailynn naar het kdv gaat maar ik heb het idee dat ik nu continu met kailynn bezig ben eten en drinken erin krijgen verschonen, wassen enz.
    Ik ga effe naar de kapper en ook gelijk maar even kijken voor een jasje voor kailynn.

2. Niet meer actief

tja kids zien? Ja als ie thuiskomt. half uurtje. mits ze dan al niet op bed liggen...
    hij had t er wel over dat ie tussen de middag wil warm eten en dat ik dan 's avonds brood kan eten met jordy... ruth krijgt brood nog ni weg... maar ik weet niet of dat wel werkt. ik zie t wel...

heb al me was buiten hangen... zal wel snel droog zijn waait als een tierelier hiero....

Zal straks jas proberen bij ruth. of die m past... krijg die andere kids ook zo een keer en dan kan ik vanmiddag ff naar t bos gaan met ze...

3. Niet meer actief

heb al wel verjaardag's cadeautje voor ruth.... me buren zijn lid geworden van de eci. en daar kon je 3 dingen voor 5 euro en welkomstcadeau uitzoeken.

En dit is het welkomstcadeau :)

Ze hebben zelf geen kinderen en willen ze ook niet... Met deze buren (zonen 1 huis verderop ) kunnen wij heel goed overweg! En krijgen we wel vaker spullen van voor de kids... heb ze hier heel erg voor bedankt natuurlijk...

4. Niet meer actief

5. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

allereerst wat een schattige jasjes zeg, die eerste komt me bekend voor die heeft een vriendin van me gehad voor haar meisje.

ja ik vond het idd ook erg knap van haar (tikus) en bianca16; hihi nou dan moeten ze eerst het commando ervan weten en gelukkig heb ik naast een heeeele sociale hond ook een erg goede waakhond als het echt nodig is. ze waren nml eergister bezig met het verhelpen van de lekkage (eoindelijk) maar hun hadden niet gezegd dat ze om 7.15 uur :confused: al aan het werk gingen, maar dit werd snel bekend toen ze aankwamen want mijn hond sloeg alarm!

lies; ja ik ben er zeker mee bezig hij snapt al wel het een en ander maar doet nog niet heeel veel na. wel erg leuk om te doen hoor.

slingding; hier blijf ik ook dweilen hoor soms wel 2 keer op een dag :rolleyes: maar ja dat krijg je he met huisdieren (2 katten en een hond)

jasmijn wat heb jij een kracht zeg! ;) echt lieffff

gnessy; stoer hoor en leuk al die petten, tenminste ik vind het altijd wel leuk , moet ze wel staan maar voor wat ik tot nu toe van hem heb gezien lijkt het dat het hem wel staat.

saar; ben benieuwd naar het setje! ;)

eve; hihi tja ze helpt echt ook met van alles boodschappen uitladen speelgoed(van haarzelf) opruimen etc etc. ze zou makkelijk geleide hond jkunne zijn maar wil haar niet missen :D

bianca; he wat super fijn te horen zeg, enne gefelictieerd met je ventje :)

slingding; he getver wat balen zeg voor kaillyn en dus ook voor jullie, nou hopelijk heeft de arts hier een oplossing voor.

kan hel;aas de footo's nu niet zien van gnessy, kijke of melvind e laptop mee brengt voor in het weekend.

eve ik vind dat je echt een pracht menneke hebt hoor, schattig.

ben vanochtend naar de verjaardag van een vriendin geweest haar meisje is van maart 2006 . was erg geslaagd daarnaast kwam er nog iemand met een ventje van 2 en een tweeling van 8 wkn, zo maar dat is dan weer klein hoor, maar zooooo aandoenlijk een jongen en een meisje.

vanavond naar een bruiloft en vanmiddag na het wandelen met de fiets naar een andere vriendin om haar pup te bekijken. erg druk dus weer. maar moet ff kijken of orlando goed slaapt (blijft slapen) nu anders ga ik een andere keer naar mijn vriendin met pup. mijn moeder past op orlando vanavond.

spreek julloie latre groetjes

ps; vwb de letters in de woorden die elke keer raar staan of niet helemaal kloppen, mijn backspace en delete knop doet het ook niet meer :rolleyes: dus dat is de reden :D van mijn af en toe gekke berichtjes

saskia

6. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    zo hee, wat een knappe hond dat die dat kan saskia. geweldig.
    hoe gaat het nu met orlando?

cynthia wat een leuke foto met de fiets, en wat een leuke huiselijke foto met dat wasgoed op de achtergrond :)

gnessy dat zijn nogal lange dagen zeg. heel herkenbaar, maar wel zwaar en ongezellig.
    maar ben je niet bang dat dat te veel voor hem is, omdat die pasgeleden nog naar het ziekenhuis was?

zo de winterjassen komen eraan. je merkt ook echt dat het frisser word, vooral savonds koelt het ineens snel af.
    hier ook al een winterjas.

saar ben benieuwd naar de fotos.

zal zo ook mijn winter jas showen

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
  8. Niet meer actief

ik ben ook bang dat het te snel is, maar ik weet wat hij moet doen... grond rijden van t bedrijf naar 9 km verderop. op trekker met kieper...
    Maar ik kan hem niet tegen houden... T is alleen dan wel zo dat ik een aantal keer per nacht bel over hoe t gaat en of die zich nog oke voelt....

9. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    oh ja, lianne, ik hoorde gister wie er op dimphy op past van mijn dochter, en je zei al hoe blij je met haar was, maar ik denk dat je je geen betere oppasmoeder wensen kan!

vanmorgen waren we bij albert heijn waar je een fotosessie kon laten maken. ik hoef geen hele sessie, maar ze maken hem toch , en 1 foto krijg je voor 2,50. mischien als er 1 hele mooie bij zit dat ik die er bij neem. maar ben benieuwd hoe ze worden.

hier nog een foto op de fiets

10. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    kan me goed je bezorgdheid voorstellen gnessy. ik vind het ook een beetje onverantwoord van de werkgever om daar niet bij stil te staan.

het is hier trouwens erg lekker weer vandaag. zelfs een beetje warm.

11. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Noura, wat grappig dat je haar kent, ze is echt een superoppasmoeder!
    Ik ben heel blij met haar, en de meiden ook.
    Schattige foto van saf, wat is het toch een lekkere stoere man!

Gave jasjes komen er voorbij...ik heb er een in de opruiming gekocht vorig jaar. zal hem binnenkort wel spammen.
    Moet zo naar mijn werk toe.

Nog een vraagje aan de moeders met een sparta trendy:
    Slingeren jullie ook zo met de fiets? en ik vind hem heel zwaar fietsen.
    Ben ik nu de enige die hem niet fijn vindt?
    Ik lees wel reakties, ga nu echt werken..
    Andere dochter een openings feest vanmiddag voor het nieuwe schooljaar.

12. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Bianca: Wat een goed nieuws! En nu niet meer piekeren hoor. Vind het echt superleuk dat jullie nu een jongen krijgen. En ben helemaal niet nieuwsgierig naar de naam... ;)

@Gnessy: Goh, is het bij jou echt zo koud? Hier voelt het zelfs een klein beetje zwoel aan. En hoe ver ben je met de verjaardagslijst? Heb het welkomstkado vd ECI ook gezien. Erg leuk! Kwam bijna nog in de verleiding om lid te worden. Maar heb geen zin in die verplichtingen.

@Cynthia: Goed dat je met de dokter gaat overleggen. Ik zou zo ook niet het weekend in willen gaan. Snap ook heel goed dat jij er even tussen uit wilt! Fynn is dan wel niet ziek maar na anderhalve week vakantie vond ik het toch ook wel lekker om hem weer naar het kdv te brengen :oops: Zou daarom ook nooit willen stoppen met werken. Ik ben gewoon niet het type moeder wat dag en nacht met haar kind bezig kan zijn. Ja, ik zou het wel kunnen hoor maar ik vind de onderbreking van werk toch wel prettig.

@Saskia: Gelukkig dat je even uitleg geeft omtrent je backspace en delete knoppen want ik begon al aan je te twijfelen ;)

@Noura: Heb ook met een dergelijke jas in m'n handen gestaan voor Fynn. Maar ik moet altijd niezen van die 'bont' kragen. Is natuurlijk niet gezegd dat Fynn dat ook heeft, maar ja. De foto van Safouane is helemaal geweldig. Wat een stoer ventje zo :D

@Lianne: Ik snap wat je bedoelt met het slingeren op de Sparta Trendy. Maar ik heb nu gemerkt dat het er bij mij aan ligt in welke versnelling ie staat. Als ik em in de 3e zet dan slinger ik erg als ik opstart. Maar in de 4e heb ik daar geen last van. Hoe zwaarder de versnelling hoe minder ik slinger. Mss kun je ook de veer van het voorwiel nog wat strakker zetten. Dat scheelde bij mij ook. Vind em niet echt zwaar fietsen. Maar wel zwaar om een stoep ofzo op te tillen. Ben niet ontevreden over de fiets maar ik moet eerlijk zeggen dat ik wel es fijner gefietst heb.

Waar zijn Irma, Setje, Molly, Nynke, Noralien, Vales en Debbie (en mogelijk nog iemand die ik vergeet)? Ons groepje is ineens nogal geslonken :(

13. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    zo ben weer terug uit de stad en mijn haren zijn geknipt.
    Ik heb na telefonisch overleg mert lola, de zelfde jas gekocht voor kailynn als jasmijn.
    maar in die even tijd dat ik aan het bellen was met lola heeft er iemand gauw maat 74 mee genomendus heb maar een maartje 80 genomen, hij is ook leuk om de mauwen bij om te slaan.

ben gelijk om een nieuwe lading ors geweest.

en nog wat nieuwe rompers, pyama's en trappelzak.

ik ben ook foto's aan het plakken, dus druk druk druk op mijn manier.

14. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @otje: Heb je het cb nog gebeld voor de boterham van Koen. Hier op het cb zeiden ze dat ze brood mogen eten naar behoefte. Zoals je hebt gezien eet Demi amper een hele boterham.

@gnessy: Ik denk dat 11.00 uur op zich wel een mooie tijd is om af te spreken. Ik denk dat het voor onze baby's toch wel vermoeiend zal zijn. Ik vind het ook wel een goede tijd, want dan kan Demi mooi van te voren in de auto even slapen.

@eve: Wat een ontzettend leuke en lieve vakantiefoto's van Fynn. Vooral die foto waarbij hier naar de kamelen kijkt is om bij weg te smelten ;)

@Duikster: Nick al aan het trappenlopen :confused: . Zo hee, die mag je wel heel goed in de gaten houden. Er zullen wel al snel traphekjes bij jullie komen.

@Otje: ik ben ook nog op zoek geweest naar die fisherprice toren bij Kruidvat. Zowel in Uden als op Eindhoven Woensel uitverkocht.

@Slingding: leuke avatar! En wat duurt het lang voor dat Kailynn beter is. Verstandig dat je nog even contact met de huisarts opneemt.

@melliemel: Wat goed dat je hond de deur opendeed!

@Lola: leuke winterjas. Ik zag ze vandaag hangen bij de Hema. Heb er ook nog even over getwijfeld, maar ik wil toch graag een jasje met capuchon.

@lies: Olijfgroen en limegroen, inderdaad, ook helemaal mijn kleuren. Ik word er altijd mee geplaagd ;) . Ik heb vandaag een maat 74 gekocht en die is nog aan de grote kant.

@Bianca: Wat fijn dat alles goed was bij de gyn. Ik zie dat je alweer 17 weken bent, wat gaat dat snel.

@Gnessy: Wat lief van de buren!

@Noura: Wat is Safouane toch een mooi jochie! Ziet er leuk uit, zo op de fiets met zo'n stoere bodywarmer.

@Lianne: Wat vervelend dat je je fiets niet fijn vindt zeg, het is toch een hele aanschaf. Ik vind 'm wel fijn, en slinger er ook niet mee. Hij fietst wel zwaarder als m'n gewone fiets, maar dat wist ik van tevoren. ik ben blij met de fiets. maar ik zag wel op de site van de consumentenbond dat de Gazelle Bloom beter uit de bus komt. Als ik zonder Demi wegga pak ik wel meestal m'n "oude" fiets, die fietst wel lichter.

@EVe: Ik mis ook wel een aantal mensen inderdaad. Naast de mensen die jij noemt heb ik ook Suusje en Daphne al heel lang niet meer gezien.

Ik ben vanochtend even met mijn moeder in Eindhoven gaan shoppen. Heb een jas voor Demi gekocht met muts en wantjes, maar ik twijfel nu of de jas niet te jongensachtig is. Ik maak zo even een foto en dan mogen jullie je mening geven ;)

Ik merk dat Demi overdag steeds minder slaap nodig heeft. Ze maakt 's nachts een lange ruk van ongeveer 20.00 uur tot 7.30 / 8.00 uur. Overdag slaapt ze dan nog 2x maar niet meer zo lang als voorheen. Wel makkelijk. Want we zijn vanochtend gewoon gaan winkelen en ze heeft op de terugweg in de auto geslapen. Dat is dan voldoende, dan slaapt ze 's middags gewoon wat langer.

Een tip voor slechtpoepende baby's: Potjes olvarit met pruim en abrikoos. Ik heb vandaag al vier poepbroeken verschoond.

15. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Eve, weet je wat mijn man een erg leuke naam vindt voor een jongen: Fynn :) Alleen ik was niet zo gelukkig met de combi Lynn en Fynn. Maar geloof me...we hebben een erg leuke naam op het oog ;) .

Noura, wat een stoere foto van Saf. Ik vind zijn wilde bos krullen echt zo ontzettend mooi. Echt een knap ventje! En een leuke winterjas zeg.

Cynthia, dat schiet niet echt op zo met Kailynn. Groot gelijk dat je nog even de dokter belt. Enne...veel shopplezier!

16. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    eve: ik mis die dames ook!
    suusje ontbreekt nog aan je lijstje!

17. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Dit is het jasje. Met het roze mutsje en de wantjes, is het een echte meisjesoutfit. Maar ik vraag me af of het jasje zonder wantjes en mutsje niet te jongensachtig is.

18. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    En nog even een paar foto's spammen:

19. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0