@Debbie: Vwb verlatingsangst...ik merk dat kiekeboe spelletjes echt helpen. Demi heeft er ook echt lol in. Gefeliciteerd met jullie huisje. @Candice: heftig zeg, jouw bevalling en de dagen erna. 1 januari was dus wel een hele mooie start van een nieuw jaar! @molly/eve: Grappig om te lezen dat jullie kindjes wel tijgeren/kruipen , maar niet blijven zitten. Bij Demi is het juist andersom. Ik heb nog geen foto ingeplakt . Ben wel bezig met zo'n album wat je digitaal kan maken. @Gnessy: Ik was al benieuwd naar het verjaardagslijstje. Misschien kan je alvast een eerste versie rondsturen? jammer joh , van dat winterjasje. Ik heb toch maar besloten het jasje te houden.
Jaaaa, daar ben ik weer. En op wat voor tijd hé, niet echt een tijd voor iemand die probeert af te kicken Maar moest tot 00.00 uur werken en dat liep een beetje uit. FF PC-en, tja dan is het zó laat. Ik heb echt veeeeeeel te veel gemist om te reageren. Heb een paar blz globaal wat terug gelezen en toen ben ik er mee gestopt. Maar inderdaad, wij (Robert en ik) proberen het internetten iets te minderen. We betrapten onszelf erop dat we wel heel veel tijd doorbrachten met computeren Nu gaat ie tussendoor dus uit en zie ik ook niet meer wanneer er gereageerd is. Voorheen stond ie de hele dag aan en dan kijk je toch al snel even. Maar ik merk nu wel dat ik af en toe wat bij wil lezen, maar dat er dan zoveel is bijgeschreven is dat het niet meer leuk is om te doen. Moet de balans denk ik nog ff vinden Ik heb dus idd een nieuwe laptop gekocht, niet echt een ideaal moment om af te kicken dus . Maar mijn oude was echt héél traag en liep steeds vast. Ik kon er ook geen videobewerking op doen. Nu heb ik een superdeluxe breedbeeldlaptop met alles erop en eraan met een mega werkgeheugen.....supersnel dus Kan ik binnenkort ook gaan videobewerken. Bianca, aan de reactie's te merken die ik heb gelezen heb jij goed nieuws gehad!? De uitslag van de punctie binnen? Wij zijn trouwens wel weer opgeknapt, alleen hoest ik nog flink en heeft Jikke nog diarree. Jikke liet het vandaag voor het eerst toe dat ik in de keuken was waar zij me niet kon zien. Tja, ik realiseer me dat dit heel ernstig klinkt, maar ze begon dus echt steeds keihard te huilen als ik (of een ander) bij haar weg liep. En niet zo'n beetje ook, al wéken lang. Op het KDV hadden ze het er ook over dat het bij haar wel heel erg is. Ze raakt dan echt helemaal overstuur. Soms zit ze gewoon lief te spelen daar terwijl ze niemand ziet. Dan loopt diegene langs en dan begint ze te huilen omdat er iemand weg loopt Nu hopen dat dit eerste hele kleine stapje in de goede richting doorzet. O ja, ik heb 13 oktober vrij! Mijn rooster is trouwens een lachertje de komende tijd. In december moet ik om het weekend werken en alle doordeweekse dagen heb ik vrij op de do, vrij en ma voor oud en nieuw na. Moet maar oppassen dat ik niet overwerkt raak. Verder ga ik nu niet reageren. Denk dat ik voortaan gewoon 2x per dag ff kom kijken en reageer. MOet te doen zijn. Als ik nu al zie wat ik alleen al zelf te vertellen heb over de afgelopen dgn, dan ook nog reageren...Pfffff Tot later
Nu ik een andere laptop heb zie ik de gesponsorde koppelingen ineens ook. Dit terwijl hier een veel strengere beveiliging op zit.
Noralien, dat is ook de reden dat ik minder reageer. Ik doe ook minder op de computer als ik thuis ben en daardoor moet je steeds zoveel bijlezen dat reageren en zelf nog wat schrijven al bijna niet meer te doen is. Ik vind jullie allemaal nog even leuk hoor, maar het gaat soms gewoon te snel. Vanochtend hebben we gewoon tot 7.45 geslapen, toen werd Dain pas wakker, wat een heerlijkheid. Denk dat het nu de omgekeerde wereld wordt, de langslapers worden nu eerder wakker en de vroege vogels gaan uitslapen, dus Eve, hopelijk doet Fynn met Dain mee!
Erg herkenbaar. Heb me al zo vaak voorgenomen om de pc gewoon niet aan te zetten en eens gewoon een hele dag niet te forummen (als ik thuis ben). Is me tot nu toe nog niet gelukt (erg he).... Vandaag ben ik niet veel hier. Niet omdat ik het wil hoor maar we gaan zo de deur uit. Even shoppen in Eindhoven en vanmiddag verjaardag van mijn schoonmoeder. Tot later! Groetjes Otje
ik kijk tussen door mee.. probeer wel als me ventje thuis is wat minder te forummen. hoewel hij altijd vraagt of ik nog nieuws heb..... haha... ik baal heel erg, kan me camera nergens vinden. nu heb ik nog wel een andere, maar daar moeten ze echt goed voor stilstaan willen die foto's scherp worden... maar met die ik nu moet gebruiken kan ik ook filmen... en dat kan met me andere niet.. Maar ff goed zoeken vandaag. en vandaag deze nog maar ff gebruiken... hier alles goed gegaan. Ruth kreeg na 7 uur geen fles meer met t gevolg dat ze dus om 6 uur of eerder wakker werd van de honger.... Nu geven we de laatste fles om 10 uur en nu slaapt ze weer door tot half 8 8 uur..... Dus die fles gaat er nog niet vanaf....
@Nynke: Leuk om weer wat van je te horen! En als je 2 weken alleen bent zullen we je vast wat vaker aantreffen hier. Maar hoop voor jou dat die weken snel voorbij zijn. @Cynthia: Ben nu in het 2e album bezig. Dus hier beduidend minder foto's. @Gnessy: Wat zonde dat dat jasje al te klein is @Duckie: Het jasje staat erg leuk Ik plak de foto's die ik heb laten afdrukken in. Maar ben nu met de overige foto's ook digitaal een fotoalbum aan het maken. Bij Dixons. Waar laat jij het doen? @Molly: De illusie dat Fynn ooit langer gaat slapen heb ik al opgegeven hoor. Elke keer als hij wat langer sliep dacht ik: Yes, nu heeft ie het eindelijk door. Maar de volgende dag was het al weer over. Ik ga er nu maar gewoon van uit dat ik de komende jaren om 6.00 m'n bed uit moet. Hoop dat Dain dit tijdstip wel gaat volhouden! En jeetje, ik hoop niet dat iedereen nu ineens gaat afkicken zeg. Dan wordt het hier wel een beetje saai Maar goed, wss zitten er altijd wel een paar die hards tussen
@Gnessy: Maak jij elke dag foto's dan? Of gaan jullie vandaag iets speciaals doen? Hier maakt het overigens niet uit hoe laat ik de fles geef. Of dat nou om 19.00 of 22.00 is, meneertje wordt gewoon om 6.00 wakker. Niet van de honger dus maar gewoon geen slaap meer
Ik neem me ook vaak voor om minder achter de laptop te zitten, maar tot dusver lukt het me niet om af te kicken. Ik vind het veels te leuk om al jullie verhalen te lezen . Noortje, heb helaas nog geen uitslag binnen. Maar moest gisteren naar de gynaecoloog en ons manneke bewoog flink en er is voldoende vruchtwater aanwezig. De kans op een miskraam tgv een infectie is nu heel klein en hoef ik me geen zorgen om te maken. Dus daarom was ik wel erg blij . Lynn is eindelijk thuis sinds gisteravond. Ben lekker met haar in bad geweest. Merk wel dat ze steeds wilder wordt in bad...de spetters zitten tot tegen het plafond . Ze geniet er echt van. Nynke, kan me voorstellen dat het niet leuk is dat je vriend 2 weken weg is. Zou er zelf niet aan moeten denken. Kom maar vaak hier langs, dan vliegt de tijd vanzelf om . Gnessy, jammer zeg van het te kleine winterjasje. Heb Lynn vandaag voor het eerst een setje mt 80 aangedaan. Vond het niet supergroot en de mouwtjes van het truitje passen precies en ook het broekje is qua lengte precies goed, alleen weer veels te breed . Goh, gelukkig valt het bij mij nog mee met het aantal fotoalbums. Ik dacht dat ik er al veel had, maar tov sommigen doe ik het netjes . Het 3e album is bijna vol en ik ben bij begin juli. Otje, veel plezier vandaag. En balen zeg van die opleiding. Maken ze je eerst blij, draaien ze het daarna weer terug. Schiet niet op zo. Duckie, als ik jou begrijp kruipt/tijgert Demi ook nog niet. Lynn zit ook goed zelfstandig en tracht te kruipen, alleen komt ze geen cm vooruit. Ze draait wel rondjes.
ik heb alles bij gelezen en ik ga zo naar de jaarmarkt een dorp verder op met kailynn op de fiets dus ik kom later terug om te reageren.
Het klinkt misschien raar, maar ik zit eigenlijk helemaal niet zoveel op het forum. Ik schrijf namelijk alleen in dit topic (neem ook slechts zelden een kijkje in de lounge) en dan is het goed te doen. De pc of laptop staat hier ook de hele dag aan en tussen de bedrijven door kijk ik eventjes of er nog iets bijgeschreven is. Maar als je het goed bijhoudt, ben je in een paar minuutjes klaar (ideaal voor reclameblokken e.d. ) Bij mij gaat de meeste tijd in het chatten zitten, maar dat is ook weer veel te gezellig om te laten... ! Jasmijn was vanmorgen voor haar doen erg vroeg. Om 6.30 uur hoorde ik haar al babbelen in bed. Ik ben blijven liggen in de hoop dat ze weer ging slapen, hetgeen ook gebeurde. Maar om 7.45 uur begon het gebabbel (deze keer wat luider...) weer en hebben we haar bij ons in bed genomen. Daar hebben we nog lekker met zijn drietjes wat geknuffeld tot het tijd was voor de fles.
Las net in de krant dat er een jongetje van 9 maanden bij ons in het dorp is overleden. Ik had al gehoord dat er een jongetje was van Lynns leeftijd dat een stofwisselingsziekte had, waar ze niks aan konden doen. Maar ik weet nu ook om wie het gaat. Ik was een keer bij het cb toen hij er ook was met z'n moeder. Toen begon hij te huilen en toen stopte hij met ademhalen. Dat was zo eng om te zien. Vind het echt zo erg voor die mensen.
Hallo ben er ook weer... we hebben een leuke vakantie gehad al viel on shet park wel wat tegen... maar mss kwam dat ook omdat er bijna geen mensen waren..we zaten regelmatig alleen om wat te drinken en 1x hebben we het buffet gedaan, het weekend toen waren we met z'n 8 ten, en daar zaten wij dus alleen... maar ach..huisje viel mee en Teun heeft zich prima vermaakt en is kampioen uitslapen geworden..... hij begon regelmatig om 7 uur te praten maar viel na 5 min alweer in slaap...en moesten wij hem maar om 8 uur wakker maken 1x hebben we hem uit laten slapen...nou ja toch maar wakker gemaakt om half 9 we wisten niet wat ons over kwam.... ook lekker weer gehad al wel weinig buiten gezeten omdat dat toch te fris was en de zon te laag was om op het terras te schijnen.... Saar we zijn gister op de terug weg wel door Retie geweest leuk dorp maar geen tijd gevonden om langs te komen sorry...wel zondag naar de dierenmarkt geweest..leuk omdat mee te maken Teun keek zijn ogen uit.. en we zijn 2x wezen winkelen in Lommel..1x zaterdag en 1x woensdag met de markt... en ja voor de rest het zwembad..teun vond het geweldig vooral het babybad want hij kon met zijn voeten bij de vloer dus ging hij het hele bad door... Voor de rest heb ik bijna niet terug gelezen sorry maar 45 blz vind ik echt te veel....wel gezien dat er een boel kindejes en papa en mama's ziek zijn of zijn geweest en leuke foto's voor bij zien komen...en een "nieuwe" decembermama welkom zou ik zeggen...kom je ook 13-10? of was dat al aan je gevraagd? nou tot......weet ik niet...... Groet Janet
Ik las dat jullie mij misten. Dat klopt dus! Ik moet eerlijk bekennen (en dat heb ik al eens eerder gemeld) dat ik niet zoals jullie echt verslaafd ben aan het forum en niet zonder kan. Integendeel.... ik vind het altijd erg gezellig, maar ik kan het niet opbrengen zo actief als jullie mee te doen. De drukte van mijn werk, het huishouden, de zorg voor Mika, het sporten dat ik inmiddels weer actief heb opgepakt en de sociale contacten, maken het dat ik gewoon weinig tijd over hou. En omdat ik niet verslaafd ben aan het forum, laat ik het versloffen! Ik heb dan ook besloten er definitief mee te stoppen! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de gezelligheid en het vele medeleven en ik hoop dat jullie allemaal een mooie toekomst tegemoet gaan met de kleintjes! Het was erg fijn om een uitlaatklep te hebben en mijn hart te kunnen luchten! Nog even over Mika, dat wil ik jullie niet onthouden: Hij kan inmiddels goed zitten (is meegeweest op de fiets en vindt dat geweldig), maar teigeren en kruipen zit er nog (lang) niet in. Hij eet erg goed, weegt nu bijna 8 kilo en is 71 cm. De vakantie was erg leuk, maar we zijn eerder terug gekomen omdat het 's nachts 3 graden was en dat vonden we een beetje te gek in een tent. We hebben wel veel plezier gehad! Meiden: allemaal heel erg bedankt en het ga jullie goed! Groetjes Suzanne
Suzanne jammer dat je weg gaat maar ik kan het helemaal begrijpen hoor...zelf zit ik er ook overte denken..ben ook niet verslaafd aan het forum en vind dat me huishouden Teun en me vriend voor gaan. Gelijk heb je dat je eerder naar huis bent gegaan..met 3 grd is het wel errug koud in een tentje.... maar wel leuk dat alles goed is gegaan..zelf hadden wij afgelopen week op vakantie ook savonds de verwarming aan hoor... Het ga je goed dikke knuffel voor jou en Mika Liefs Janet
suzanne, ook ik wens jou al het goeds! bedankt dat we ook van jou verhalen hebben mogen geniet en verhalen van je kleine mannetje! Geniet van hem, en mocht je ooit weer behoefte hebben aan ons ben je altijd welkom! kan jou verhaal wel begrijpen dat je hier het te druk voor hebt.