Suusje, jammer dat je ons gaat verlaten. Voor jullie ook het allerbeste en mocht je ooit wer zin hebben om mee te komen kletsen...we zien je graag weer eens terug. Lola, dat is idd waar, als je vaker op een dag greageert hou je het een beetje bij en ben je zo klaar. Het punt is alleen dat ik dan andere dingen op de pc ga doen, als ie aan staat. Hier op het forum klets ik ook alleen in dit topic mee, maar er zijn nog heel veel leuke dingen te doen op internet Janette, niet forumverslaafd . Denk dat je baas daar heel anders over denkt Maar Eve, ik ben ook een die hard hoor . Ik blijf gewoon komen, alleen niet meer tig keer op een dag. Maar vind het hier veel te leuk om weg te blijven. Ennuh....nooit de hoop opgeven over het uitslapen van Fynn. Wacht maar tot ie in de pubertijd zit. Dan gaat ie nog heeeeeeel veeeel uitslapen Nee, maar je weet et maar nooit. Je ziet hoe bepaalde ritmes van de beebs hier ineens omgegooid worden, dus wie weet. Jikke's slaappatroon is tot nu toe vrij konstant ('s nachts dan). Ze slaapt van 19.00 á 19.30 tot 7.30 á 8.00. Soms met een uitschieter naar eerder of later. We hebben dus (nog) niet te klagen. Ik zie dat het hier over jasjes gaat. Heb de helft denk ik gemist, maar ik heb bij Henk ten Goor een superleuk donkerbruin ribjasje met wolkraagje en bloemetjes gekocht voor 7 euro. Kostte normaal 29.95, loont toch om in de opruiming al een beetje vooruit te kijken. Het is alleen een ruime 74, ziet er erg groot uit. Misschien voor het eerste gedeelte nog een jasje in een maatje kleiner kopen. Weet niet meer wie het zei, maar die groene jasjes bij zeeman voor 6 euro heb ik ook zien hangen. Vind ze ook erg leuk, maar de juiste maat hing er niet bij. Wij zitten op de vaatwasser te wachten en daarna gaan we naar de skodadealer om een nieuwe lease-auto te "bestellen". De auto die we willen hebben staat daarprecies zoals wij hem willen (buisnessedition, automaat, getint glas achter enz.), alleen gaat onze eeste voorkeur uit naar een andere kleur. Maar als we die kleur bestellen is ie er pas in januari, terwijl we deze over 2 wkn kunnen hebben. Ff naar de kleur kijken dus.
hi hi, met orlando gaat het redelijk tot goed, hij heeft geen koorts meer gelukkig, maar hier helaas nu sinds gisteren toch ook erge diarree luiers, ik gaq er maar vanuit dat dit komt door de kuur (antibiotica). noura; wat heb jij een super mooi mannetje zeg, en die krullen echt helemaal top. erg leuk jasje. ik moet toch ook maar eens op zoek gaan want anders zijn alle leuke jassen straks weg. eve; hihi, ja nu zit ik met de laptop van melvin dat scheelt. slingding; nou leuk toch, enne beter een beetje te groot dan net iets te klein, ik denk toch ook dat ik een mt 80 koop hoor, ook al zit orlando net in mt 74 wat ook nog iets te groot is, ik kijk wel. vwb de fisherprice toren ben ik blij dat ik hem niet heb gekocht, want mijn moeder heeft hem gekocht voor bij haar. erg leuk. ben benieuwd hoe hij het vind. duckie; ik ben erg nieuwsgierig naar je jas, en idd ik zie ook heel veel mensen niet meer voorbij komen. mss hebben ze het druk of geen behoefte meer aan het forum duckie; die is van de h&m toch? ik heb daar ook mee in mijn handen gestaan, ik vind hem heel neutraal hoor kan voor een jongen en meisje, staat stoer en klopt het dat demi op jouw lijkt? wat een leuke foto's joh. otje; nou ja zeg wat een heel flauwe aktie zeg :x candicejane; wat een poppetje zeg, en vwb de tandjes je hebt ook dentinox dit verdoofd iets, je mag erna alleen 45 min niet eten dus als je het geeft net na een voeding geven. hier helpt dit als orlando erge pijn heeft. zo dat is wel een flinke ervaring zeg, die bevalling en vergiftiging. debbie; leuk weer van je te horen, fijn dat je het huis hebt joh, veel succes zal je nodig hebben want zal ff druk zijn voor je. eve hier ook een plastic kleed in de box, vond dit ook handig ivm de katten die er af en toe in springen (waar ze niet in mogen!) joh dat heb ik nooit geweten van jouw bevalling lijkt me idd geen fijne ervaring hoor. lies; hihi die thijs, mja wie weet wat dit over de toekomst zegt ik denk vwb die eenkennigheid dat het idd per kind verschillend is hoor de één zal er wel last van hebben en de ander niet of minder. lola; hier ook een schoonmoeder die zij dat haar kinderen nooit huilde hoor mollie en noralien; ik herken het wel heel goed hoor wat jullie vertellen, ik heb af en toe ook echt zoiets van jee wat veel leesvoer weer, en wil het supergraag lezen omdat ik wil weten hoe het met jullie gaat. maar heb al weinig tijd om aan mezelf te denken vwb slaap etc en dan denk ik ook wel eens.... als ik nu ga slapen ivp forummen, maar je dat is wel heeel verleidelijk hoor echt een verslaving bianca het getver dit lijkt me echt super erg om mee te maken zeg. suusje; kan het me goed voorstellen, het was leuk iig. groetjes nou ga stoppen heb weer genoeg gereageerd gr saskia
@Suusje: Ik weet natuurlijk niet of je dit nog leest, maar ik wil je voor de toekomst veel geluk en plezier wensen met je kleine man! Jammer dat we jou en Mika nooit in het echt hebben mogen bewonderen... Verslaafd wil ik mezelf ook niet noemen, maar ik heb wel absoluut de behoefte om mijn leven met Jasmijn met jullie via dit forum te blijven delen. Daarnaast vind ik het ontzettend leuk om over jullie kindjes te lezen. Soms zijn verhalen of gebeurtenissen heel herkenbaar, andere keren (gelukkig) weer niet... Zeker toen wij de vorige week ziek waren, waren jullie zo'n beetje mijn enige link met de buitenwereld en je vrolijkt dan meteen op van de leuke verhalen, foto's én beterschapswensen ! Met sommige mama's is in het afgelopen jaar zo'n hechte band ontstaan, dat ik niet overdrijf wanneer ik zeg dat ik niet alleen forum-vriendinnen heb gevonden, maar zeker ook een paar 'echte'! Nu scheelt het ook dat mij de combinatie van moederen en werken heel erg is meegevallen en ik genoeg tijd overhoud om hier (en op msn!) te kletsen zonder me schuldig te gaan voelen. Het lag natuurlijk in de lijn der verwachting dat ons clubje op een gegeven moment kleiner zou gaan worden, maar nu dat moment aangebroken lijkt te zijn, vind ik dat toch wel erg jammer!
jammer suus maar wens je alle goed toe samen met je kleine man.... ik vind het heerlijk om hier te komen en zal dus niet gauw weg blijven.... Ik werk niet, hoewel 2 kleine kids rond hebben rond huppelen is ook best zwaar... Inmiddels hebben we van buren (vrienden zowel van ons als van de kids... leeftijden liggen gelijk aan hendrik, jordy en esther...) een traphekje gekregen. Want onze dame heeft hier ook ontdekt hoe dat werkt. Geloof dat ze met nick van gedachten heeft gewisseld... Egbert gaat m straks er voor maken... Voor het fout gaat. Hun jongste is nu bijna 3 en hun gebruiken hem niet meer... Dus ideaal. Had het er gister over in bed. en vandaag is ie er al. hihi.... Verder heb ik twee kleine streepjes in t mondje van ruth gezien. onderste twee voortandjes.... Dus geloof dat het niet lang meer duurt. ze kwijlt er nu behoorlijk op los. meer dan dat ze al deed.... ik zal die verjaardagslijst van t weekend nog ff doorsturen... Mag ik er van uit gaan dat niemand er meer bij wil?
Hallo ik ben er ook weer Ik ben donderdag naar het ziekenhuis geweest en ik had beter niet kunnen gaan. Ik moest eerst een heel onderzoek met de co assistente doen en daarna moest ze met de internist overleggen en hij zou dan naar ons toe komen,nou wij zaten gewoon ruim een half uur te wachten en toen hij eindelijk tijd had was het van nou het is niks ergs dus je kan naar huis en zal een brief aan je huisarts sturen hij zegt dat het ook van de pil kan komen dat hij omhoog loopt. Ik zat echt zo van wat is dit nou ik heb gister contact met de huisarts gehad en hij wacht de brief af en dan kijken we verder. @Suusje wat jammer zeg dat je niet meer komt maar kan het wel begrijpen. Ik wens jullie het allerbeste toe. @Eve tegen mij zei het cb dat alle baby's verlatingsangst krijgen en eenkennig worden is dat niet het geval vinden ze dat heel raar en moet er wat mis zijn ja dat is wat ze zei want ze vond het ook zo goed dat Wessel het al met zo'n vroege leeftijd had dat is een heel goed teken zei ze. Maarja meestal moet je het cb met een korreltje zout nemen dus maak je er niet druk om. Ik heb een winterjas bij de prenatal gekocht voor 20 euro dat vond ik wel een nette prijs. Ik had een hele leuke van esprit gezien maar die was 70 euro nou dat is weer teveel van het goede als hij ouder was geweest had ik het nog wel gedaan maar nu groeien ze zo snel vind het zonde als hij die maar even aan kan. @Bianca wat erg zeg van dat jongetje Gelukkig was alles weer goed bij de gyn en gefeliciteerd met het 99% zeker zijn van je jongen Wij hebben nu een paar keer gefietst met Wessel en hij vind het geweldig. We hebben een extra tuigje gekocht dus hij zit heel goed vast en kan geen kant op,ik zelf vind het zelfs veiliger als hij achterop zit dan voorop. Wessel probeert al te staan het lukt hem alleen nog niet maar opeens gaat hij zo snel. @Gnessy hoe is het met je man? @Otje lekker raar hoor dat je opeens geen opleiding krijgt zou echt boos zijn. Nou ik ga er nu vandoor er komt zo iemand voor de nagels dit word nu de 3de die ik ga doen Sorry dat ik niet op iedereen gereageerd heb maar jullie hebben zoveel geschreven kan het niet goed bijhouden Ik ga nu echt weer me best doen om vaker te komen.
Janette, niet forumverslaafd . Denk dat je baas daar heel anders over denkt Noralien dit was alleen tijdens de vakantie periode op het werk...en er was niet genoeg werk om zelfs mijn 3 dgn te vullen maar anders zie ik hem hier thusi liever uit dan aan staan hoor..de comp gaat nu savonds ook rond 8 uur uit........lekker rustig dan hele tijd richting dat ding lopen van is er al een bericht.... maar geod ierdeen zijn eigen ding.... ik "praat "leuk met jullie maar een echte vriendin vind ik het niet......want zeg nu zelf met hoeveel zijn we.....en heb ik iedreen een prettige vakantie gewenst.....ga ik zelf krijg ik maar van 5 pers. een berichtje...maakt niet uit maar toch..wilde het eigenlijk voor me houden maar schrijf het toch maar.. Voel jullie niet aangevallen hoor.............maar wilde het zelf ff kwijt wens jullie allemaal een prettig weekend
he bah bianca word helemaal naar van dat bericht over dat jongetje, de rest wat ik reageren wou ben ik ff kwijt. het is toch de ergste nachtmerrie die je je bedenken kan. suusje meisje bedankt voor de gezelligheid en vind het jammer dat je afscheid neemt. duckie, ik vindhet een superjas van je, goede keus om hem te houden. safouane is helemaal van slag laatste dagen. huilerig, snotterig. wil niet slapen (heel vreemd voor hem) en savonds word die steeds wakker. is helemaal overstuur, en verzet zich zelfs tegen ons, wat ik heel moeilijk vind. er komt geloof ik nog een tandje maar ik mag niet aan zijn mond komen. en gister verhoging 38,5. hij ligt nu in bed, maar hoor hem geloof ik weer. ik vind iedereen leuke jasjes hebben. en saskia, er zijn er nog volop te krijgen hoor. ik ga naar boven, er klinkt weer woest geschreeuw.
Janette, volgens mij maakt het je wel uit, anders schrijf je het niet. Ik denk dat iedereen z'n best doet om op anderen te reageren, maar soms is het ook gewoon zoveel dat het bijna onmogelijk is om op alles te reageren. En soms heb je veel tijd en dan weer weinig om te reageren. Noura, komt me wel bekend voor wat je schrijft over Saf. Lynn had dit vorige week ook heel erg....en idd, tandjes Geef 'm maar een dikke knuffel van Lynn....zij is nl. helemaal gek van zijn mooie haarbos . Suusje, ik wens je het allerbeste en vind het jammer dat je afscheid neemt. Vales, op zich wel fijn dat het niet ergs is, maar ik kan me je gevoel wel voorstellen. Fijn zeg dat het zo goed gaat met je nagels.
Dat van je baas was echt niet lullig bedoeld hoor, als dat zo overkwam. Maar ik vind je wel bij het clubje horen dat altijd trouw en vaak reageert, dus vandaar. Was meer als grapje bedoeld....Niet verslaafd?! En over dat reageren....ik heb het al vaker gezegd dat het niet mijn bedoeling is om op sommige mensen wel en op sommige mensen niet te reageren. Inderdaad, er wordt zoveel geschreven, dan vergeet ik wel eens iets op te schrijven. Voor mij staat dat los van personen. Als er geen namen bij zouden staan, zou ik op dezelfde dingen reageren als nu. Ik geloof zelfs dat ik Karin vergeten ben een prettige vakantie te wensen voor ze weg ging, terwijl ik haar vaak buiten het forum om spreek
Noralien weet ook wel dat je het als grapje had bedoelt hoor maar over het algemeen is het zo allemala over gekomen...... heb wel meer iedeen over hier op het forum maar dat hou ik wel voor me anders gaat het leuke hier van af......maar wilde het gewoon ff kwijt
hi hi, heb het weer ff bijgelezen, maar reageer niet op alles denk ik lola/slingding; wat fijn dat jullie op deze manier een echte vriendschap/pen hebben kunnen creeren. ik zelf zie jullie ook wel een beetje als vriendinnen hoor maar is toch net iets anders snappen jullie uhm . iig positief bedoeld gnessy; ik hoef er niet bij hoor, ik vergeet het nml toch, vergeet heel vaak kaartjes te sturen ook al zou ik het graag willen en vind dit dan weer erg zeg maar, kan ik beter niet doen joh. en daarbij dan sturen jullie trouw kaartjes en dan krijg je mij die het elke keer vergeet. geloof wel dat het duidelijk overkomt dat ik snel wat vergeet vwb kaartjes dus niks verder tegen jullie vales; wat vervelend dat het zo liep zeg maar iig wel blij te horen dat er niks ernstigs aan de hand is. janette; goed dat je het nu verteld hoor, maar op mij komt het toch eigenlijk wel enigszins vervelend over, zoals meerdere hier op het forum aangeven waaronder ik iig, kan ik niet altijd alles bij lezen en heb ik het bijgelezen dan vergeet ik wel eens wat, en dat is zeker niet persoonsgericht, iig niet van mij uit gezien, dus sorry maar voel me dan toch wel beetje aangevallen. als je wat meer dingen over iemand of naar iemand te zeggen hebt maakt niet uit waarover en je wil het gezellig houden kun je beter vertellen wat er is dan zeggen dat je meer dingen hebt maar het voor je houden. dat vind ik, of pb-tje ofzo dan is het maar uit de wereld. nou dacht ik dat het allemaal goed ging met orlando. zit hij nu onder de rode vlekjes op zijn romp! mss een van de 5e of 6e ziektes?! ik ga ff surfen op internet om te kijken en als jullie ideeën hierover hebben hoor ik het graag. gr saskia`
Nog maals wil niemand voor het hoofd stoten dat is niet de bedoeling alleen heb ik dit gevoel er over..en ja veel dingen spui ik niet...... en dat andere oke laat ik het gelijk maar op tafel gooien dan...heb soms het idee dat het hier om een wedstrijd gaat wat kan mijn beeb al en die van jou nog niet...nu weet ik ook dat het zo niet is maar soms komt het zo wel op mij over.... tuurlijk ben je blij als je beeb al weer wat meer kan prima om het ook te uiten....maar soms lijkt het meer op een lijstje van nu moet dit nu moet dat en dat kan hij/zij al.... zo alles gespuid.....laten we maar zeggen dat het de na vakantie blues is...... Groet Janet
Dan had je deze zin ook beter weg kunnen laten, want nu gaat iedereen zich dus toch afvragen wat je hiermee bedoelt. Het voegt het dus helemaal niets toe en je stookt op deze wijze alleen maar onrust... En over het reageren naar elkaar toe: Ik denk dat iedereen wel eens het gevoel heeft (gehad) dat er op een eigen bericht - dat voor jezelf heel belangrijk is - te weinig is gereageerd. Dat is mij ook wel eens overkomen. Maar ik denk ook dat de meesten hun uiterste best doen om iedereen evenveel 'aandacht' te geven. We moeten elkaars woorden en reacties nu niet op een weegschaaltje gaan afwegen, anders eindigen we straks nog als de novembermama's en dat zou toch eeuwig zonde zijn...
@Janette: Ik heb zelf helemaal niet het idee dat we er een wedstrijdje van maken, maar we zijn allemaal trotse moeders en die hebben nu eenmaal de neiging om een beetje op te scheppen over hun beebs...
@Melliemel: Vergeet ik helemaal iets te zeggen over die rode vlekjes... Jasmijn heeft ze een paar weken geleden ook gehad. Ze zaten alleen maar op haar romp en het waren hele kleine rode puntjes. Ze had geen koorts en ze heeft er verder ook geen last van gehad. Na een dag of 4 waren ze ook weer weg...
zo ben ff middag niet geweest en hoppa weer 2 pagina's erbij en wat ik lees..... Dan kan ik ook wel zeuren van joh niemand heeft gereageerd op dat en dat... nou sorry uiteindelijk zal iemand wel reageren neem ik aan... En ik vind het hier geen wedstrijd over wat welke baby kan... Ik vind t erg leuk om te zien hoe die ontwikkelingen gaan. Sommige volgen de lijn van mijn zoon op die tijd. dus vind dat gewoon een herbeleving van..... laat me wel duidelijk wezen dat ik niemand voor de kop wil stoten of wat dan ook.... ik ga gezellig buiten zitten.... laten jullie het niet te hoog oplopen hiero?
Hallo! Ben weer thuis. We hebben net gegeten, Koen ligt in bed enne... kon jullie echt niet langer missen Het was erg gezellig in Eindhoven. Voor Koen een badjasje gekocht en zo'n ontzettend leuke pilotenmuts voor de winter voor bij z'n nieuwe jas. We hadden 'm opgezet en stond zoooo ontzettend leuk! Koen moest er zelf van lachen. Dus kopen! Ik zal straks een foto plaatsen. Voor Sara nog een broek gekocht en een trui en voor mezelf een nieuwe winterjas bij Miss Etam. Ben er helemaal blij mee. Mijn man heeft altijd veel plezier bij Free Record Shop of Van Leest (dvd's). Daarna nog even naar mijn schoonmoeder geweest wat gezellig was. Vanavond thuis een stokbroodje afgebakken en lekker gegeten met soep en kruidenboter. Makkelijk en heerlijk! Zoooo... nu ga ik even reageren hoor! Suusje: Ik weet niet of je dit nog leest? In ieder geval... jammer dat je hebt besloten afscheid van het forum te nemen. Maar dat is natuurlijk je eigen keuze. Ik wens je verder heel veel geluk in je leventje samen met je man/vriend en Mika! Janette: Ik denk dat niemand echt "bewust" hier NIET reageert op iemand. Maar meer omdat het wel eens momenten heel druk is geweest hier. En eerlijk gezegd weet ik niet meer of ik je wel of niet een fijne vakantie heb gewenst maar das niet bewust vergeten zeg maar. En wedstrijd over wat je baby kan? Ik heb dat idee zelf helemaaaaal niet. Denk dat iedereen heel trots is op het moment dat zijn of haar baby kan zitten-kruipen-tijgeren-lopen-enz. en dat heel graag hier wilt delen. Maar das mijn indruk ervan. Ik denk zelf als je steeds de indruk krijgt dat het hier een wedstrijd is of dat mensen elkaar bewust vergeten dat het dan niet meer leuk is om hier te komen. Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad! Wel jammer dat het park wat tegenviel. Was het nu dat zelfde park als waar Slingding ook geweest is? Of vergis ik me nu? Melliemel: Oei! Akelig van die vlekjes. Koen had ze een tijdje terug in zijn gezicht. Heb toen de HA gebeld en die zei toen dat het waarschijnlijk niet 5e of 6e ziekte zou zijn omdat dat eerder begint op de buik/romp. Succes in ieder geval. Anders even huisartsenpost bellen? Noura: Wat zielig zeg, Saf ziek. Veel beterschap gewenst! Weet je al of je dochter mee gaat op 13-10? Lianne d'r 2 meiden gaan mee heb ik begrepen? Vales: Gelukkig dat alles goed met je is! Wel balen dat je zo lang moest wachten... Leuk zeg dat het zo goed gaat met je nagels! Kan je nog een leuk centje bijverdienen. Ik ben zelf ook aan het denken om misschien gelnagels te laten zetten maar ben bang dat het me gaat irriteren...? Gnessy: Koen heeft ook ontzettend gekwijld voordat z'n 2 witte blinkertjes doorkwamen dus... Ruth, laat wat zien meid! Slingding: Hoe is het met jou en man en dochter? Helemaal weer in orde of nog niet? Gezellig gehad op de jaarmarkt? Bianca: Jeee wat erg van dat jongetje van 9 maanden. Dat is toch echt je ergste nachtmerrie. Ben erg blij voor je dat het zo goed gaat na je bezoek aan de gyn. Enne... 99 % een jongen? Nou... dat kan niet meer mis gaan dan he! Eve: Koen was vanochtend om 5.00 uur wakker. Ik moest echt aan jou denken... Sorry hoor... Maar was hier dan ook niet echt blij mee. Met wat tussenpozen slapen en wakker zijn heeft ie nog in bed gelegen tot 7.30. Zelf heb ik wakker gelegen van 5 tot 7.30 en toen maar opgestaan PS Ik ga echt niet afkicken hoor... hooguit ietsje minderen! (als t me lukt...) Noralien: Leuk hoor, nieuwe auto! Voor jou of je man? Of samen? Super dat je erbij kan zijn op 13-10! Heerlijk zo'n "tropenrooster" in december! Duckie: Ik vind Demi's jasje erg leuk hoor! En in combinatie met haar echte meisjesgezichtje (en roze muts) lijkt ze zeker niet jongensachtig! Gnessy: Leuke jasjes. Jammer dat er al 1 te klein is. Had je die zelf gekocht of gekregen? Lola: Mijn man is een schat! Wil die best doen (hoop ik) Candice: Je hebt een schattig dochtertje! Nynke: Ooooh echt niet leuk dat je man 2 weken weg is! Zou het ook helemaaaal niet leuk vinden. Kom maar lekker vaak hier met ons forummen! Ik hoop dat ik niemand vergeten ben? Zo ja.. sorry Kan me iets herinneren van een tijdje geleden hier zo dat er ook op een gegeven moment mensen kwalijk werd genomen die niet reageerden? Denk niet dat het bewust is. Laten we het gezellig houden! Toen Duckie van de week bij me was hadden we het er nog over dat het hier altijd zo gezellig is! Koen kan trouwens iets nieuws! Nee, ik ga niet opscheppen (grapjuuuuh). Hij tijgert vooral en gaat af en toe op zijn knietjes zitten en soms dan strekt ie zijn beentjes dan en staat dan dus op handjes en voetjes! Duurt ook maar enkele seconden maar vind het wel erg grappig! Groetjes Otje
Saskia, Lynn heeft ook sinds gisteren rode kleine vlekjes op haar lichaam. Het lijken meer pukkeltjes en ze heeft ze voornamelijk op haar onderarmen en haar benen. Haar romp is echter vlekvrij. Heb niet echt het idee dat ze er last van heeft. Tevens ontdekte ik gisteren op haar handjes blaasjes. Wel een stuk of 8. Op de rest van haar lichaam zijn geen blaasjes te zien. Ben wel benieuwd wat dat kan zijn. Ze is wel eergisteren bij mijn schoonouders geweest en daar heeft ze in het gras gezeten. Weliswaar op een kussen, maar misschien heeft ze met haar handjes in het gras iets vastgepakt : Of een soort allergische reactie. Zelf hebben wij nl. geen gras en mijn ouders ook niet. Janette, ik heb zelf niet het idee dat het om een wedstrijd gaat. Ik denk dat gewoon iedere ouder trots is als zijn/haar kind iets geleerd heeft en dat graag met iedereen wilt delen. Zo kan Lynn sinds kort in haar handjes klappen en dat deel ik ook met iedereen die ik tegen kom dus ook hier op het forum . Dat komt omdat ik zo trots op haar ben. Ik kan me wel voorstellen dat er moeders tussen zitten die toch een band met elkaar hebben opgebouwd. Ikzelf zit hier nog 'maar' een paar maanden, maar de meesten (volgens mij) kennen elkaar al vanaf het moment dat ze zwanger waren en dat is toch al bijna anderhalf jaar. Dan leer je elkaar wel goed kennen en dat is alleen maar leuk, toch? Ik merk zelf wel dat ik veel steun aan jullie heb in deze onzekere tijd.
Bianca: Oei, Lynn ook al vlekjes? Ben je stiekum bij Orlando geweest? (grapjuh!) Beterschap Lynn! Enne... je hoort er helemaal bij hoor (ook al ben je hier pas een paar maanden). Wat leuk dat Lynn in d'r handjes klapt. Maarre... Koen kan zwaaien hoor! Sorry... dit is echt oprecht niet flauw bedoeld. Ben gewoon een beetje melig... Gr Otje