hmm lastig afvallen. hardlopen iedere dag? of sonja bakkeren? ik hoor dat iedereen dat doet. zelfs een kindje bij mijn dochter in de klas het is hier heerlijk weer, hoop dat iedereen die gaat wandelen of iets anders gezelligs gaat doen een heerlijke middag heeft
heb me camera ook weer gevonden na eindeloos zoeken... Dus kan weer lekker vertrouwd foto's maken.. Betere kwaliteit als me andere camera.... (das ook video camera waar die dus voor gebruikt word..) Hier ligt me ventje inmiddels op bed want die gaat vanaaf eerder beginnen met werken. als ik naar bed ga. De extra uren kunnen we nu mooi meenemen. Het is zondag dus de uren tellen dubbel.... hihi.... Morgen komt de woningbouw voor de douche. die stinkt naar riool lucht zodra je de kraan open draait. Nu zijn ze al paar keer geweest om door te spoelen, maar gaan dus nu kijken hoe en wat. En als we pech hebben dan moet er deel van de muur eruit. voor je bij de leidingen e.d. bent... Maar goed. dat is ff afwachten. Morgen ochtend komt silke ook hier. pas ik ff op terwijl haar moeder naar t ziekenhuis is... Dat meiske is half jr jonger als jordy, maar kunnen samen goed spelen.. nou geen tandjes meer gezien. ben zelfs de kleine streepjes kwijt in d'r mondje... snik snik snik.... Maar wel weer iets nieuws! Ze heeft tot 3x toe vandaag al los gestaan. zonder vast te houden! ik ga nog ff foto's op pc zetten en op datum zetten... En daarna esther en hendrik naar huis brengen. Jordy is met me ouders mee zodat ik alleen ruth heb naar t bezoek toe. (oh lekker zeg. net oppas geregeld dat jordy dus bij me ouders is, bellen ze net op dat ik niet op bezoek hoef omdat er al mensen heen gaan. Oke wel aardig dat ze bellen, maar dat had ze ook wel eerder kunnen doen! grrrrr)
Hallo allemaal, Suusje, jammer dat je ons gaat verlaten... Janette, geen probleem hoor dat je er niet bent geraakt. Ben blij dat je een fijne vakantie hebt gehad en dat mijn 'tips' bruikbaar waren. Lies, moest lachen met je verhaal over de pen. Bianca, wat een naar nieuws van dat jongetje. Dat zal je wel verschrikkelijk raken. Vales, veel succes met het nagelzetten. Bianca, nu valt mijn oog weer op je zwangerschapsbanner. Wat gaat die snel seg! Precies dat je nog maar net zei dat je zwanger was, en nu ben je al bijna halfweg. Otje, wat kijkt Koen stoer met zijn nieuwe muts op. Je zou er bang van krijgen . Over het forummen, ik kom altijd 's morgens koffie drinken met jullie. En soms 's avonds ook nog eens. Overdag als Liene slaapt, durf ik ook nog wel eens, maar dat probeer ik te beperken. Debbie, proficiat met je nieuwe huis! Gnessy, bedankt voor je lijst. Slingding, wij gaan naar een centerparcs. Daar is nu een nieuw ding bij, een speelparadijs voor kinderen tussen 0 en 4. Het gaat open 1 november. Ben aan het denken aan de naam van het park, het is niet zo ver van Eindhoven... Lianne, mmm een chocolade festival. Wij gaan sewwes naar het spaghettiweekend van de voetbal waar mijn man shot. Vandaag heb ik een superenergie dag gehad. Voetbalwas gewassen, ramen gekuist, haag proper gezet, huis gekeerd, ramen gewassen, gras afgereden, beddengoed gewassen... Ik denk nog steeds op de naam vh park... Groetjes, Saartje
Ik vind schoonmaken op z'n belgisch zo leuk klinken ramen gekuist, haag proper gezet, huis gekeerd en gras afgereden. Wij noemen dat hier ramen gewassen, heg gesnoeid (?), huis gebezemd en gras gemaaid. Maar je hebt dus een bezig dagje gehad. Gnessie, vervelend zo'n stank. Wij hebben voor in de straat een put die zo stinkt, vooral in de zomer, en daar kunnen ze blijkbaar niets aan doen. Chocoladefestifal!....Dat klinkt lekker, uhh ik bedoel gezellig
Chocoladefestival? Spaghettiweekend? Smakelijk weekend hier zeg. Hier een dagje thuis gebleven vandaag ondanks het heerlijke weer. We hebben de zolder opgeruimd! Tenminste... vast een begin gemaakt. We krijgen namelijk in november of december een nieuwe dakkapel en de zolder stond bij ons nogal erg vol dus er moest nodig opgeruimd worden. We zijn al een heel end gekomen. Binnenkort er nog maar eens aan... Koen werkte vandaag wel erg mee qua dat betreft! Vanochtend geslapen van 10.30 tot 13.00 uur en daarna nog van 15 tot 18 uur! Zolang slaapt ie anders nooit. Zal we komen omdat ie gisteren zoveel wakker was? Was wel erg handig met opruimen. Ik durf hem nu niet op zolder te laten spelen/kruipen want het is daar zo vol (en stoffig). Behalve het opruimen moeten we nog schrootjes verwijderen, gipsplaten verwijderen, muurtje kappen, leidingen verleggen, enz. Nog een hoop werk dus. Dan komt dus de nieuwe dakkapel en dan moet er natuurlijk ook nog het nodige gebeuren aan de binnenkant. Het doel is om er uiteindelijk een mooie slaapkamer van te maken. Sara heeft een ruime kamer maar Koen heeft een erg kleine. Das nu niet zo erg maar in de toekomst is dat wel lastiger. Over een paar jaar laten we Sara de keus (omdat zij de oudste is). Dan mag ze naar zolder als ze wil en dan zou Koen naar haar kamer gaan. Mocht Sara op d'r eigen kamer willen blijven gaat Koen naar zolder. Ach ja... duurt nog wel even... Noralien: Moet ook vaak lachen om de Belgische verwoordingen (niet lullig bedoeld hoor Saar) Gnessy: Dank je wel voor het lijstje! Noura: Moet jij afvallen ? Jeeeetje zeg, kinderen ook al aan Sonja Bakker? Gaat wel wat ver hoor. Cynthia: Hoe gaat het met jou en Sonja? Ik denk er soms ook aan om er mee te beginnen maar vind dat ze zoveel aardappelen in d'r weekmenu's heeft. Hoe was het in Sluis? Ik las dat Janette het al schreef, Roompot heeft erg leuke parken. Wij zijn vorig jaar in Kamperland geweest bij Roompot Beach Resort. http://www.roompotparken.nl/ Nynke en Jiri: Sterkte hoor deze 2 weken zonder vriend/papa. Lola: Oei oei, Jasmijn ook al op de trap! Laat haar maar niet te veel "lezen" hier Vales: Je broertje liep met 6 maanden? WOW wat snel! Eve: Oei, vroeg zeg vanochtend. Koen kwam vanochtend ook al om 6.00 uur. Met wat rustige en onrustige momenten is ie tot 8.00 uur in bed gebleven. Tot hoe lang blijft Fynn nog lief spelen eigenlijk als ie zo vroeg wakker is? Of neem je hem meteen uit bed? Ben ook helemaal niet blij dat Koen zich de laatste tijd zo vroeg meldt. Hopelijk veranderd het... Morgen heb ik weer rijles van 13.00 tot 15.00 uur. Koen gaat morgen naar het kdv ipv de dinsdag. En Sara blijft over op school. Komt wel goed uit dan. Heb er al echt zin in! En donderdag heb ik ook rijles van 16.00 tot 18.00 uur. Dan voorlopig even een paar weekjes niet. Groetjes Otje
veel rijplezier alvast voor morgen... idd de belgische woorden zijn leuk om te leuzen.... hihi... Ruth gaat steeds vaker los staan! Is dit t begin van zelf lopen? zonder iemand in de buurt dus los lopen?
Vanmorgen samen met m'n pa weer wat maaltijden gemaakt voor Fynn. Lof met aardappelen en peertje. En courgette en worteltjes met rijst en kabeljauw Vanmiddag zijn we naar de binnenstad geweest. Daar was een optocht van allerlei koetsjes. Fynn keek z'n ogen uit. En was totaal niet bang voor de paarden (z'n moeder nml wel ). Daarna poffertjes gegeten op de kermis. Fynn was inmiddels in slaap gevallen en heeft van de kermis helaas niks gezien. Op de terugweg naar de auto kwam er nog een stoet paarden langs die aan het oefenen waren voor Prinsjesdag. Voorlopig dus weer even genoeg paarden @Jasmijn: Vind je Fynn nu weer iets stoerder omdat ie niet bang was van de paarden? Enne...Fynn laat vrouwen graag voorgaan. Dus jij mag best eerst de trap op Hij oefent nog wel even verder met gaan zitten. @Cynthia: Roompot heeft echt leuke parken! @Saar: Jeetje zeg, waar haal je de tijd vandaan om zoveel te doen in en om huis ? Met zo'n wakker mannetje in huis kom ik echt niet zo ver hoor...Moet wel een lekker gevoel zijn dat alles weer aan kant is. @Otje: Als Fynn om 6.00 wakker is dan blijft hij spelen tot 6.30. Dan begint ie echt te jengelen. Ik haal hem dan uit z'n bedje en leg hem nog even bij mij in bed. Dan spelen we daar tot ongeveer 7.00 en dan is ie dat ook zat en dan staan we op. Hij speelt dan nog even in de box en krijgt tussen 7.15 en 7.30 z'n fles. @Gnessy: Ruth al los staan?! Echt een powergirl
ik zal zo foto spammen... elke keer als ik foto wil maken dan gaat mevrouw zitten. dan ziet ze de camera alleen al.... best irri hoor.... ben zooooooooooo trots op d'r .....
Jullie hoopten allemaal dat ik de berichtjes nog zou lezen. Nou, ik heb ze dus allemaal gelezen en ik zou bijna stiekem toch blijven na al die woorden...... Ik zal jullie ook missen en misschien af en toe nog even meelezen en fotootjes kijken, maar reageren denk ik niet meer. Meiden nogmaals: allemaal bedankt en misschien ooit tot horens! Groetjes Suusje
gnessy, dank je wel voor het toegestuurde lijstje. en wat heftig zeg dat Ruth al staat Wat een stoer jurkje heeft ze aan, leuk hoor! Nou het chocolade festival was erg leuk. Er waren chocolade fontijnen, waar je een bakje kon kopen met vers fruit en een lange vinger, die kon je dan heerlijk door de stromende chocolade halen. De meiden zaten helemaal onder de choco vlekken, helaas had ik geen camera bij me. En hoe was het shoppen in sluis? Otje wat he je lang autorijles @ uur , ben je volgens mij helemaal op daarna Wat een charmante kerel zeg die Fynn, vrouwen gaan voor Ha Ha
volgens mij is ruth de eerste dit keer die wat kan? (niet wedstrijd gezien bedoel ik dan... Want bij staan en langs tafel lopen die fase hebben we nu, maar los staan is nieuwe fase.....) {Dus absoluut niet competief of hoe je dat ook noemt bedoelt. ben gewoon trots dat ze dit kan...} Heb de foto nu ook als achtergrond in de hoop dat ze het snel vaker doet zodat ik meer foto kan maken ervan.. ze hangt nu bij d'r papa.. is beetje moe...
candice, heb net pas je bevallingsverhaal gevonden en gelezen, en je prachtig meisje bekeken. En hoe gaat het nu met de tandjes? Hier ook veel ongenoegen hoor die tandjes krijgen is geen pretje. Ik geef ook paracetamol om haar rustig te laten slapen voor de nacht. En als ze overdag echt veel aan het jammeren is krijgt ze er ook een.
ruth gaat me beetje te snel eerlijk gezegd... hoewel ze klein is, kan ze een hoop en dan te bedenken dat ze eind volgende week 9 mnd is.... zucht...... snik snik snik......
Heerlijk rustig samen wakker worden in het weekend. Mijn twee meiden. Gnessy, ik snap wat je bedoeld, het is inderdaad allemaal erg snel, eigenlijk zijn ze nog baby..... Dimphy heeft nu net haar tweede ondertandje.