Janette, dank je wel! Is gelukt ook trouwens. Alles op! Noura, ja, ik herinner me het ook nog van Liene dat het, naderhand bekeken, heel snel gaat. Slingding, waw! Lijkt me echt gezellig voor jullie. Trouwens proficiat met de luier van Kailynn. Hier nog een fotobewerking van Liene, mijn nicht heeft hem gemaakt. Ze studeert iets met fotobewerking. Ik ga soep maken, tomatenroomsoep met balletjes! Mmmm, heb er nu al zin in. Saartje
oooooh wat mooi saar, echt ik zoek nog zo`n mooie letter stijl. wij hebben al jaren een druivenboom in de tuin, en meestal zijn de druiven zuur, en mijn dochter heeft net een aantal trosen gepukt en ze zijn heerlijk zoet, hmmmm alleen mag mijn man vanavond de rest plukken want er zitten spinnen tussen
Hallo meiden, Wessel is gister heel hard op zijn neus gevallen hij zat onder de tafel en toen viel die opeens zo voorover nu is zijn neusvleugel aan 1 kant rood het is een klein schaafwondje geworden op het begin was het paars,dat zag er helemaal niet uit. Wessel was net in de keuken en ik stond me brood te smeren en Spikie kwam aanlopen en hij was zo blij om Spikie te zien dat Wessel in zijn handjes ging klappen en onwijs zat te lachen naar hem..echt super om te zien @Nynke ik hoop dat die 2 weken snel voorbij zijn. @Noura nee het is echt door de val gekomen daardoor zijn nu zijn tandjes dood maar ze zullen er nu wel uit zijn. @Noralien succes met Venga hopelijk valt ze snel wat af. @Lianne wat heerlijk zeg zo'n chocoladebraderie. En wat een lieve foto van je 2 meiden samen. @Saar klinkt echt heel leuk belgisch schoonmaken Wauw wat een mooie foto! @Otje ja mijn broertje liep al met 6 maanden was echt geen gezicht Veel plezier met autorijden. @Eve ik vind paarden ook zo eng blijf zo ver mogelijk uit de buurt van ze. Jeetje wat was Fynn vandaag weer vroeg wakker zeg pfffff. @Gnessy wat super zeg dat Ruth al los staat Op die foto ziet ze er echt stoer uit @Duckie mooie foto's van Demi in de dierentuin. @Lola jammer dat je niet geslaagd bent voor je laarzen maar je heb in ieder geval wel lekker genoten van het weer op een terrasje. @Lola/Cynthia/Noralien wat super zeg dat jullie samen een midweekendje weggaan Gaan de baby's ook mee of blijven de baby's gezellig bij de papa's? @Cynthia wat goed dat Kailynn geen diaree luier meer heeft gehad.
Vales, wat zielig voor Wessels neusje. Lynn is ook zo gek op de hond van mijn ouders, alleen is het al een 'oudje'...14 jaar en zodra Lynn begint te huilen, dan kijkt Nicky (zo heet de hond) echt naar mijn moeder van: kan ze nou niet ophouden...Verder is ze er gelukkig heel lief voor. Duckie, mooie foto's zeg. Demi lijkt wel op jou vind ik. Ook de vakantiefoto's van Teun in het grote bad zijn erg leuk. Saar, wat een ontzettend mooie fotobewerking. Echt heel knap gedaan! Vwb de zwangerschap. Het gaat idd hard. Alleen vind ik het nu heel langzaam gaan, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik er nu helemaal continu mee bezig ben in mijn hoofd. En wat betreft de belgische taal...wij wonen op 8 km van de belgische grens en mijn schoonouders wonen in belgiƫ, dus de meeste benamingen zijn mij wel duidelijk. Bij ons zeggen ze ook koers ipv wielrennen . Noura, lekker druiven...alleen die spinnen...brrrrrrrr. Cynthia, fijn dat het weer beter gaat met Kailynn. Ga eventjes aan de slag met foto's inplakken. Lynn ligt rustig in de box te spelen.
Kailyn, fijn dat je weer gewone poep hebt Saar, echt super mooi die bewerking.....wil ze ook voor mij....? Vales wat zielig voor wessel beterschap. Debby, wat kan jij pennen zeg...... Hopelijk kom je snel wel een geschikt huisje tegen, want als je verhuisd moet je ook een huisje naar je zin hebben. Bah, heb morgen de hele dag cursus BHV
binaca: succes met injplakken, hier zijn de foto's die ik nog had ingeplakrt dat is tot en met maand 7 vergeet ik helemaal te vertellen, ik dacht er aan toen ik het val verhaal van wessel las, kailynn is gisteren van het bed gevallen, we stonden er allebei op te kijken en toch gebeurd het, ze heeft een rood/blauwig plekje op haar voorhoofd. Wesel voorzichtig hoor! saar: wat een mooie foto bewerking! lianne: BHV tja het is verplichte kost bij ons ook, ik vind het altijd wel leerzaam en fijn om weer even opgefrist te worden maar dat is misschien om het feit dat ik alleen in de nacht werk en de oefeningen die gedaan worden op het werk in de avond of dag uren zijn en vooral omdat wij in de nacht maar met z'n 5'en zijn op 175 verpleeghuis mensen die vaak niet meer mobiel zijn. arno heeft bhv is augustus gehad en ik in juni, dus wij zijn er voor dit jaar vanaf!
was ik weer ff... kom net van bed af. heb 1,5 uur geslapen.... was er aan toe geloof ik... Debbie als t goed is heb je lijstje met gegevens in je mailbox... hier regent t de hele dag al... schiet niet op.. Gister gesprek gehad met eg over andere camera... want die ik nu heb is een 3.2 megapixel en is inmiddels goed 2 jaar oud.. Ook begint ie mankementen te vertonen. Zoals ene keer zegt ie dat er een kaart fout is en dat de kaart niet goed is. {geheugenkaart}, andere keer reageert t ding op bepaalde handelingen... Dus toch besloten voor een nieuwe te gaan. Zag er bij de wehkamp eentje fuij voor 150 euro {afgeprijsd} met 9 pixels. Ik de fotozaak hier in buurt gebeld en gevraagd of ze mij die camera ook voor die prijs konden leveren.. En dat konden ze! Dus heb met ze overlegd dat ik m morgen ga halen... verder ben ik al weer ongi geworden.. schiet niet echt op..... ik ga ff thee pakken en vaatwasser inpakken.....
Gnessy doe je er een mooie strik om heen? mooi dat de fotozaak je er ook aan kan helpen enne de lijst die je telkens stuur dat is telkens een nieuwe? let er niet op maar sla hem wel op.... ff een vraagje heb er ook al een topic van gemaakt bij baby/peuter maar toch hier ook nog ff Teun is dus uit zijn wipper gegroeid ..zoals er al een aantal onder ons, maar nu zat hij smorgens en savonds lekker in zijn wipper tv te kijken, sesamstraat een half uurtje hooguit...en kon ik lekker wat doen, maar dat gaat nu niet alleen op de bank zetten gaat niet wil hij vanaf..dus hoe doen jullie dat gewoon op zijn plaate gat zetten?
komt cker strikje om heen ruth kan vanuit de box tv kijken. staan zowat tegen over elkaar... En wipstoel vind madam niks.. dus daar heeft ze weinig ingezeten... verder zou ik je niet kunnen helpen... sorry... ga ff de website van kids updaten... vaatwasser is al ingepakt...
kailynn zit soms heel even voor de tv en zet ik haar in haar kinderstoel in kiep stand. ik heb vanmorgen kailynn haar site weer helemaal ge up date.
Lynn kijkt eigenlijk nooit tv . Tja, ik houd er zelf ook niet echt van, alleen een goede film of serie volg ik en verder is de afstandbediening voor mijn hubbie . Kan je dus niet helpen. Maar idd, net wat Cynthia zegt, de kinderstoel voor de tv zetten of je verbouwt gewoon de woonkamer en zet de tv voor de box .