voetbal, golf, tennis, wielrennen, enz enz vind Teun ook leuk om te kijken...maar veel is het niet hoor wat hij kijkt....meer smorgens ff 10 min. zodat wij onze spullen kunnen pakken en savonds als hij niets meer wil is het half uurtje sesamstraat net leuk voor hem..... maar om de kamer te verbouwen...dan kunnen wij geen tv meer kijken...hahahhahhaaa
Hoi meiden, Ben ik weer eventjes. Dain heeft buikgriep, zal hij aangestoken zijn Hij spuugt steeds zijn fruithap helemaal uit, eet heel weinig, heeft diarree en van het weekend had hij ook koorts, maar nu gelukkig niet meer. Hij slaapt nu ook veel overdag. We zijn net naar het cb geweest en Dain is nu 72 cm en 8430 gram. Zal straks de laatste lijst weer eens zoeken. Er lag een kindje naast Dain en die woog maar iets minder, maar die was pas 3 maanden! Ze vond het gek dat haar kind zo zwaar was en vervolgens geeft ze hem een fles roosvicee. Dat kreeg Dain echt nog niet met 3 maanden, toen kende hij alleen nog maar borstvoeding! Maar goed, op de buikgriep na was alles goed met Dain.
Zooo... ben ik weer. Net gereden. Ging best lekker (voor mijn gevoel dan he) Ik vind het wel hardstikke leuk om te doen. Weet natuurlijk ook waarvoor ik het doe he? Eigenlijk weet ik nu wel hoe alles werkt in de auto... nu nog handigheid krijgen he? Zal straks weer reageren... Gr Otje
molly, kailynn hield op den duur ors binnen. de ha zei tegen mij als ze ors maar binnen krijgt melk is dan toch te zwaar en ze kan heus wel even zonder melk als ze maar vocht met ors binnen krijgt houd ze dit wel een paar dagen vol! Beterschap met Dain. Gelukkig was het allemaal goed op het cb. en sommige mensen hebben helemaal niet door waar ze mee bezig zijn (mbt baby) janet gezellig knus in de box! jij was toch ook aan sb begonnen hoe gaat het?
Orlando......04/11/06 (2265gram 43cm).......2 g/9mnd0dg...................7930 gr........70.0cm Jiri..............30/11/06 (3275 gr, 49 cm......... 14 Aug/8.5 mnd.................9100 gr.......71.5 cm Kailynn.......03/12/06 (2715 gr, ? cm)...........16 aug / 8.5 mnd.................8365 gr.......71.0 cm Liene..........05/12/06 (3560 gr, 51 cm).........28 aug / 38 wkn.................7500 gr.......66.0 cm Lynn...........06/12/06(2900 gr, 48 cm)......... 23 juli/ 7.5 mnd....... ..................... 8618 gr......... 69 cm. Mika...........07/12/06 (2980 gr, ? cm)............4 juni / 6 mnd.................6340 gr.......67 cm Teun..........08/12/06 (3390 gr, 51 cm...........28 aug ......................9625 gr........71,5 cm Nick...........13/12/06 (3285 gr, 50 cm)..........06/09/8 mnd, 3 wk.................8510gr........69,5 cm Jayden.......14/12/06 (2955 gr, 50 cm)..........15 juni/6 mnd................6860 gr.....66 cm Jelina.........14/12/06 (3140 gr, 47 cm)..........10 apr................ ......................6535 gr.......58.5 cm Dimphy......15/12/06 (3510 gr, 52,5 cm).......22 juni/27wkn... ......................7915 gr........66 cm Thijs..........17/12/06 (3060 gr, 46 cm)..........23 juli/31 wkn, 1 dag.................8900 gr.......71 cm Fynn..........19/12/06 (4010 gr, 54 cm)..........25 juli / 7 mnd................9650 gr.......72.5 cm Demi..........19/12/06 (3575 gr, 52 cm)..........14 aug / 7 mnd + 3 wkn................8125 gr.......66.8 cm Safouane...21/12/06 (2870 gr, 47 cm).........12 sept / 8 mnd+ 3wkn .............7920 gr.......69.8 cm Dain...........21/12/06 (3575 gr, 49 cm)..........17 sept/8 mnd + 3wkn mnd................8430 gr.......72 cm Rick............22/12/06 (3600 gr, 50 cm)..........23 aug/8 mnd...............10030 gr.......72 cm Thijmen......22/12/06 (3300 gr, 54 cm).........27 aug / 35 wkn, 3dgn...............9540 gr.......75 cm Ruth...........22/12/06 (2830 gr,46cm)...........8.5 mnd, .............. ......................7440 gr.......68 cm Jasmijn.......23/12/06 (3890 gr, 50 cm).........2 augustus/7 mnd+10 dgn.................8300 gr.......68 cm Wessel.......25/12/06 (3515 gr, 52 cm).........20 augustus/7 mnd+26dgn......8765 gr.......73.5 cm Jesper........28/12/06 (3970 gr, 54 cm).........23 aug/8 mnd. .............11,350 gr......75.5 cm Koen..........28/12/06 (4050 gr, 54 cm).........29 augustus / 8 maanden..........9120 gr.......72 cm Jikke...........29/12/06 (3400 gr, 50 cm).........21 aug / 8 mnd.................8055 gr.........70 cm
Saar: Wat een grappig verhaal van het "kaka doen" van Liene. Zie het helemaal voor me. Als Koen "kaka" doet wordt ie altijd helemaal rood en krijgt een nog ronder gezicht dan ie al heeft! Wat een prachtige bewerking van die foto van Liene! Ik vind hem super! Noura: Ben het idd helemaal met je eens dat ouders bij jonge kinderen moeten zorgen dat ze niet te dik worden door veel snoep of te vet eten. Wat leuk zeg zo'n druivenboom! En lekker ook! Cynthia, Lola & Noralien: Gezellig hoor zo'n midweekje! Krijg ook meteen helemaal zin in vakantie... Maar het geld is hier voorlopig even OP (rijlessen he?) Vales: Wat zielig dat Wessel zo gevallen is. Ja, denk dat velen dat hier wel herkennen nu onze kindjes steeds groter worden en steeds gevaarlijker doen... Al blijft het erg sneu he. Debbie: Wat jammer dat de woning niet doorgaat. Maar kan me je keuze wel voorstellen na alles wat je erover geschreven hebt. Veel succes donderdag met je theorie! Hoe gaat het bij jou met de praktijk? Hoeveel lessen heb je al gehad? Leuk hoor, die foto's bij Ballorig. En langs die hond lijkt Thijmen ineens heel klein! Cynthia: Oei, Kailynn ook al gevallen! Van jullie bed of uit d'r eigen bed? Zielig hoor. Ja ze worden echt ontzettend snel. Kwam laatst thuis met Koen en ik zette hem op de bank om z'n jasje uit te doen. Ik stond er langs en het ging echt net goed want hij rolde zo bijna van de bank. Kon 'm nog net tegen houden. Niet te filmen zo snel. Janette: Koen kan ook vanuit de box kijken. Of soms vanuit zijn kinderstoel. Misschien toch verbouwen? Grapjuh! Molly: Beterschap met Dain! En met 3 maanden al roosvicee? Ja... niet zo gek dan he dat het kind zo dik is! Pfff... slecht zeg. Ik zou dat echt niet leuk vinden als mijn kind al zo dik was.
dain lief ventje, beterschap roosvicee? jemig..... met 3 maanden. en debbie, hondjes.... ehm dat zijn honden (zo groot ) jammer van het huisje, maar je kan beter wachten, verstandige beslissing zo de visite is weer weg. ff een kan thee leeg gedronken en gezellig gekletst. pff ik moet de hele dag al naar de wc, en die thee maakt het er niet beter op
@Cynthia ja voor de vak was ik in 1 week 2 kilo kwijt met de vakantie zat het er ook weer aan oke weet de oorzaak anders eten en niet zo veel water drinken..maar ben vandaag weer begonnen wel op week 2 want week 1 heb ik al zoo vaak gedaan..... zou zo wel ff een foto maken van de kamer kunnen jullie zien hoe de box nu staat en waar d etv....
zo ziet de voorkamer er dus uit voor de bank is een deur naar de gang en de box staat naast de openhaard maar die heeft nog nooit gebrand dus is geen gevaar voor Teun
arno heeft vanmiddag het eerste trap hekje geplaatst, wat de poes minder geslaagd vindt omdat die niet meer naar boven of beneden kan omdat de tussen spijlen te krap zijn. ik ontdekte net bij kailynn de 2de boventand door is!
@Eve: Nee, 5 uur is inderdaad écht niet leuk meer. Kan me goed voorstellen dat je overweegt om een slaapdrank in zijn laatste fles te doen... @Noralien: Dan heeft Jikke zeker het stokje doorgegeven aan Jasmijn... Die wil namelijk al een paar dagen niet meer naar bed, krijsen... niet meer normaal! Zowel overdag als 's avonds en ook op het kdv. Daar hadden ze ook zoiets van: 'Wat is dit nu...?' Is dit dat kindje dat nóóit huilt...? Vannacht sliep ze pas om 2.00 uur (en ik dus ook) nadat ik op een gegeven moment maar een fles pap ben gaan klaarmaken. Maar vanmorgen was ze ook weer om 6.00 uur wakker. Vandaag weet ik dus hoe Eve zich vaak voelt... Mijn respect voor haar wordt echter alleen maar groter... @Otje: Jasmijn ging gisteren gewoon gezellig mee. Ik geloof ook niet dat mijn zus het op prijs had gesteld wanneer Jasmijn niet mee had gemogen ... @Janette: Jasmijn klikt ook steeds met haar tandjes over elkaar (echt tandenknarsen is het niet, dan beweeg je de kauwvlakken van de kiezen over elkaar...) en dat is inderdaad een heel irritant geluid. Ik kan er niet goed tegen...! Hopelijk is het nieuwe er snel van af... Ik zet Jasmijn ook wel eens in de Tripp Trapp met een speeltje als ik een klein klusje doe. Ik zet haar dan wel bij me in de buurt, zodat ik haar in de gaten kan houden... @Slingding: Jij wordt ook al blij met de inhoud van een luier (of beter gezegd: van wat er níet in zit... ) Hier trouwens ook een kat die niet blij is met het traphekje... @Kailynn: Gefeliciteerd met het 2e boventandje...! @Saar: O, wat heb ik moeten lachten over dat 'kaka-verhaal' van Liene, ik zie het echt al helemaal voor me... Errug mooie fotobewerking ook (krijg er inspiratie van... ) @Vales: Geef Wessel maar een kusje op zijn neusje... De beebs gaan overigens gezellig mee! @Molly: Ach, nu zijn alle beebs weer beter en wordt Dain ziek... Beterschap!
Hier ook behoorlijke stampij bij het naar bed gaan. Normaal gesproken is Dain na een beetje kletsen met de beestjes in zijn bed (knuffelbeestjes hoor) zo in slaap, maar nu was het echt krijsen. Heb nog even met hem in de schommelstoel gezeten en samen in ons bed gelegen, maar zodra we weer bij zijn bed waren was het weer brullen. Nu is hij stil gelukkig. Hij voelt zich dus echt niet lekker denk ik. Hij heeft ook weer bijna geen groenten op, maar nog wel 100 cc opvolgmelk. Tandenknarsen lukt hier nog niet, Dain heeft nog steeds maar 1 tand! Wij gaan binnenkort ook traphekjes kopen en dat zullen onze katten ook niet leuk vinden, had ik nog niet eens aan gedacht! 1tje springt er nog wel overheen denk ik, maar die andere is iets minder slim, dus die zal dat niet snel doen. Wat zielig dat Wessel gevallen is, maar het zal inderdaad niet de laatste keer zijn vrees ik voor je Vales! Ik hou hier af en toe ook mijn hart vast.
Lynn is vandaag ook al uit haar doen zodra haar bedje in zicht komt . Vanmiddag was ze zo lui en had ik haar in bedje gelegd en toen bleef ze maar krijsen. Een uur later weer maar een keer geprobeerd, maar weer hetzelfde verhaal. Om 17 uur heeft ze eventjes geslapen en na de fles van 19 uur was ze zo ontzettend moe maar was het weer drama met haar naar bed te brengen. Ze bleef ook huilen toen ik haar oppakte. Ben er maar even mee naar beneden gegaan en ze heeft een extra toetje op. Nu slaapt ze als een roosje .
@Saar: Fynn valt om 19.00 echt om van de slaap. Zou echt zielig zijn om hem dan nog wakker te houden. Vind het verhaal van Liene en kaka doen echt helemaal geweldig. Zie het zo voor me @Noura: Ik heb een druivenplant op m'n balkon. Vorig jaar had ik ook heerlijke druiven maar dit jaar helemaal niks @Vales: Kusje voor Wessel! @Debbie: Jammer van het huis maar snap het wel hoor. Fynn doet ook z'n kontje omhoog en zet zich dan af. Zelfde effect als bij Thijmen Fynn zeg nu wel heel duidelijk 'mama' maar 'papa' zal ie niet snel gaan zeggen. Dat woord hoort ie hier nauwelijks. Moest trouwens even heel goed kijken naar de foto's in het gras. Zag niet meteen dat het Thijmen was. Vind hem echt veranderd. Minder baby en meer man! @Janette: Fynn past nog wel in z'n wipper maar wil er niet lang meer in zitten. Vanuit de box kan hij wel makkelijk tv kijken. Maar ik zet de tv eigenlijk nog weinig aan. Ik vind het wel lastig dat hij niet meer in de wipper wil. Omdat ie nml nog niet goed kan zitten gaat ie meteen op z'n buik en dan komt z'n eten eruit. De wipper was dus ideaal. Nu laat ik hem maar in de eetstoel zitten maar daar zit ie niet lekker in. Ben zelfs aan het overwegen om een andere eetstoel te kopen. @Molly: Beterschap voor Dain! @Lola: Dank je!
Ik heb alleen even de laatste drie bladzijdes gelezen, dus weet niet helemaal wat er hier de afgelopen dagen allemaal gebeurd is, maar ik heb nogal een verhaal. We zijn dit weekend naar mijn ouders in Zeeland geweest, was uiteindelijk gelukkig nog leuk (lekker gefietst op zondag) maar het is erg vervelelend begonnen: we zijn op de heenweg vlak voor Roosendaal op een file ingereden.... het was niet echt druk op de weg, en ineens stond alles stil.... dit zagen we te laat, mijn vriend kon nog wel iets remmen, maar kon niet voorkomen dat we er bovenop zaten. Ik was ZOOOOO blij dat Thijs nog (tegen de rijrichting in) in zijn maxicosi zat. Hij heeft er nu niks aan overgehouden (en wij ook niet, trouwens), ik weet niet hoe het gegaan was als hij al mijn zijn gezicht naar voren had gezeten. Onze auto is behoorlijk gehavend en we zijn niet all risk verzekerd, het wordt dus sowieso een dure grap. Volgens de wegleepman was hij niet total loss en nog wel tge repareren, dit gaan we de komende dagen maar eens uitzoeken. Lies
@Lies: Jeetje, wat een enorme schrik moet dat geweest zijn. Moet een behoorlijk klap zijn geweest als de auto zo gehavend is. Ben erg blij dat het zo goed is afgelopen!
@Lies, Jeetje meid, wat een verhaal! Jullie zullen je wezenloos geschrokken zijn... Gelukkig is er alleen materiële schade (hoewel de rekening ongetwijfeld heel zuur zal zijn) en hebben jullie zelf niets...
Lies, jemig zeg, kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Gelukkig zijn jullie alle3 heelhuids uit de auto kunnen komen. Al is het financiële plaatje ook niet echt leuk. Eve, ik hoop voor je dat Fynn vannacht wat langer zal slapen. Morgen, woensdag en donderdag werken . Heb weinig zin en fut ervoor.