hi hi, heb nog niets gelezen ga zo een poging wagen als orlando slaapt (als hij wil slapne) hier is orlando weer de oude horo. de plekjes zij zo goed als weggetorkken. en hij is weer supergezellig en druk tot straks mss gr saskia
hi hi, heb wel wat gelezen maar had geen tijd voor alles. heb leuke foto's gezien van koen dimphy , foto van duckie en ruth! echt leyuk weer hier staat orlando alweer een tijdje los (sinds de vakantie (-7-8)) ook in mijn geval niet 'wedstrijdgevoelig" maar gewoon om aan te geven hoe trots ik op mijnventje ben . otje succes met lessen. eve; fynn haalt iedereeen straks in als ik het zo zie, hij gaat echt hard gaaf hoor traphekjes in de aantocht voor een aantal, die moet ik echt gaan regelen anders gaat eht een keer verkeerd,. ga ff want moet weg doei doei gr saskia
oei lies, schrok ervan toen ik het las. gnessy, ik zou gaan naar het ziekenhuis waar je je prettig bij voelt. bij mijn man hebben ze ook een keer iets in de neus rechtgezet, zijn ze uitgeschoten de oogkas in, hebben ze hem de hele nacht in de gaten moeten houden en zelfs de arts is er voor uit bed gebeld om te controleren. hij had er blind van kunnen worden. ik zou dus zeker even uitzoeken wat een goede arts en goed ziekenhuis is. orlando ook al staan, grote jongen ben net thuis van mijn werk, ga zo gauw eten koken en dan weer werken. dus reageren komt later weer doeidoei
@eve: het gaat wel. Mis mijn vriend best wel, hij mij ook. Gelukkig kunnen we via msn en webcam communiceren. Bellen is best duur. Vind het knap hoor hoe jij dit in je eentje doet, huishouden/werken/kind. Jiri is soms nog steeds rond 6 uur/ half 7 wakker. Maar als ik moet werken dan wordt hij ook wakker en dat is rond 6 uur. Denk ook wel dat hij daardoor zo'n ritme heeft. Soms is het ook wel eens 7 uur. Maar dat is meer uitzondering. En als ik niet hoef te werken wordt hij wakker omdat mijn vriend op staat. Tegen de ochtend slapen ze nog maar heel licht en zijn ze ook snel wakker. Het wordt tijd dat hij 's nachts ook maar eens op zijn eigen kamer gaat slapen @slingding: ik gebruik speen 3 en voor de papfles de 123 van avent. Heb wel nog friso comfort, maar merk dat speen 3 misschien wel 4 moet gaan worden. Heb een buggy gekocht, van topmark. Is echt wel fijn om mee te nemen in de auto, om ff snel boodschappen te doen. En de voetenzak van de mutsy kan er gewoon in. Ik denk dat jiri misschien wel kinkhoest heeft. Hij is eerst verkouden geweest, dit is over, maar 's nachts hoest hij regelmatig en soms zo erg, dat het lijkt alsof hij stikt. Vannacht vond ik het wel eng. Wilde hem al bijna rechtop zetten, maar toen stopte hij weer en sliep verder. Dat 's nachts zo hoesten is typisch voor kinkhoest. Hij is niet ingeeend, maar als ik mag geloven, maakt het niet zoveel uit. Kindjes die ingeent zijn, krijgen het ook. Misschien alleen niet zo erg. Jiri heeft het ook nog niet zo erg, als ik die verhalen lees op internet. Heb de arts van het CB gebeld en ingesproken op de voicemail. Hoop dat ze vandaag nog terugbelt. Er zijn homeopatische middeltjes om kinkhoest te behandelen. Anders morgen maar naar de huisarts en eventueel bloed laten prikken om te kijken of hij het inderdaad heeft. Vanzelf gaat het helaas niet over.
hi hi; nynke; getver wat naar zeg die hoest, succes ermee. oh ja noralien; jij had toen toch ook die foto van jouw flatcoat en jikke gplaatst? vind het nml hele leuke honden om te zien, 10 kilo aangekomen is heel veel zeg, en ze heeft he tniet aan haar schildklier ofzo? genoeg beweging zal ze wel hebben toch? succes met afvallen voor jullie beide dan maar hè gr ssaskia ps; door alle drukte ben ik helemaal vergeten te vertellen wat orlando verder qua ontwikkeling alweer heeft meegemaakt, nou hij staat dus al enige tijd zoals ik al eerder heb aangegeven, hij zwaait ook al weer een hele tijd, klapt in zijn handjes, swingt mee met alle leuke muziek (dit deed hij al vannaf koninginnedag zeg maar ) maar nu staand en zittend. brabbeld super veel. zegt papa en volgens mijn man ook mama maar ik heb dit maar één keer gehoord, en daarnaast lijkt het wel op mama maar meer mwbamwa, zeg maar. en dada (bij het zwaaien voor dag dag). ben super . dit geeft je dan weer energie hè! vind ik hoor, nou genoeg weer ik moet binnenkort ook maar weer ff foto's /filmpje spammen maar kan niet op photobucket, mss eerst maar de laptop opnieuw installeren. aar dan kan ik ff niet hier op het forum.....denk er nog ff over gr
Ja Melliemel, dat was ik idd, die foto van flatcoat met speentje. 10 kilo is idd erg veel. Ik vind idd wel dat ze dikker werd, maar het is zoals ik al zei geen tonnetje. Ik heb ff een paar foto's van haar gemaakt zodat je kan zien hoe ze eruit ziet.....
mooie foto's van Venga. wij zijn druk bezig met de voorbereiding van onze vakantie, het koste ons weer een middag op msn. Reuze gezellig hoor!
Hoi, Eve, wij hebben inderdaad de chicco polly en dit is een fijne stoel. Hij kan ook omlaag en hij is ook makkelijk afneembaar (af en toe ook geen overbodige luxe ) Getver, vandaag een chaotische dag op het werk gehad, op zulke momenten vind ik het toch lastig dat ik maar 3 dagen werk. Morgen ben ik vrij, maar ik weet nu al dat ik met mijn werk in mijn hoofd blijf zitten. Ik ben echt een controlefreak en als ik het overzicht kwijt raak word ik chagerijnig en ben ik niet de leukste collega. Ga me toch voornemen morgen lekker van Dain te genieten. Van het dagverblijf krijg ik ook weer een punthoofd. Dain heeft buikgriep en houdt dus niet veel binnen, pap en de fles gaan wel goed, dus ik had vanmorgen aangegeven dat ze hem vandaag beter pap of de fles konden geven ipv brood. Wat denk je, heeft ie vandaag gewoon alles gehad. De ene collega had het namelijk niet aan de andere collega doorgegeven. Gelukkig heeft Dain alles binnengehouden, maar dit gaan we wel doorgeven aan de leiding. 1 november hebben we trouwens 10 minuten gesprek, grappig he, dat ze dat nu al doen! Ik ga me nu klaarmaken om te sporten, morgen ga ik weer een poging wagen om te reageren.
sportse molly en geniet morgen van je mannetje! ken som ook het chaotische op het kdv, wij hebben hier een boekje waar wij maar ook zij iets opschrijven hioe de dag is gegaan en wij als we iets bijzonders hebben.
Zo'n boekej hebben wij ook... ik schrijf elke week wat op ..vooral toen teun moeite had met poepen en of ze dan wilde opschrijven of hij een poepluier heeft gehad....helaas schreven ze daar nu juist geen antwoord op nu heb ik dus gevraagd of ze in het verhaal ook willen opschrijven wat hij te eten krijgt krijg ik het in steno.. dus echt alleen met tijden en wat hij heeft gehad schreef ik afgelopen maandag graag alleen water te drinken geven staat er bij 15.00 koekje met sap....... ja er gaat heel wat mis ik ben er ook niet blij mee maar hij steekt daar toch veel op en alleen bij de oma's nee dat vind ik zelf niet leuk... en al een park kunnen vinden?
Noralien: prachtige hond, hoor. Gaat het ook goed samen met Jikke? Thijs vind de Jack Russel van mijn ouders nog een beetje eng. Toen hij erg dichtbij kwam, deed Thijs allebei zijn vuistjes voor zijn ogen.... Eve: ik vermoedde al een beetje dat je iets met Engels had gedaan. Jammer dat je er je beroep niet van kan maken. ik heb ooit een blauwe maandag Duits gestudeerd, maar heb dit niet afgemaakt. Ben toen uiteindelijk Pabo gaan doen. Ik zit er nu over te denken om nog verder te gaan leren, wel op het gebied van het onderwijs. Nynke: pittig hoor, zo in je eentje. Ik vond een weekend een paar maanden geleden al niet heel leuk. Ik hoop dat Jiri snel weer beter is, dat maakt het wel een beetje makkelijker. Molly: ik vind de overdracht bij ons op het KDV ook niet goed. Ik moet eigenlijk altijd alles tegen iedere leidster zeggen, anders komt het niet aan. Wij hebben ook binnenkort een gesprek (hadden we al maanden gelden moeten hebben), daarin ga ik dit wel melden. Volgende week maandag gaan ze met de baby's naar Artis! Ik vind het erg jammer dat ik niet mee kan.... Ze hebben de rustigste dag genomen (er zijn dan maar 4 kindjes) zodat de meeste moeders van kindjes die andere dagen komen mee kunnen (met hun kind) en een aantal moeders hebben er voor vrijgenomen. Ik vind het erg jammer dat ik niet mee kan. Het lijkt me ook erg leuk om alle moeders te ontmoeten! Ik vraag me wel af wat Thijs er aan gaat hebben hoor, hij vind een hond al spannend genoeg.. lies.
hier op het kdv loopt het ook niet altijd even geweldig. Ik denk dat dit overal wel is als ik dat zo lees. Hier doen ze wel op een lijst bijhouden wat hij eet, wanneer slapen, luierinhoud. En 's ochtends kan ik aangeven als er iets is, wordt ook op de lijst gezet. Maar ondanks dat, loopt het soms niet goed. Denk ook wel dat je toch zelf het beste weet wat er met je kind moet gebeuren en zij doen het soms anders dan jijzelf zou doen. Ach ja, ik probeer me er bij neer te leggen, zo erg zal het voor hem ook niet zijn. Het is meer mijn eigen gevoel.
Hallo allemaal, ben deze morgend niet geweest. Ik ben met een vriendin waar ik mee op kot zat en met Liene naar de markt in Mol geweest. Was gezellig. Ze wist nog niet dat ik zwanger was, dus dat was extra leuk. Molly, veel beterschap met beterschap met Dain. Otje, leuk dat het leren rijden zo goed gaat! Debbie, jammer van je huis seg! Ik vind het heel knap van jullie dat jullie er zo rationeel hebben kunnen over denken. Bij mij zou mijn gevoel weer te hard meespelen. Hopelijk komen jullie snel bij iets beters uit. Janette, mooie vloer hebben jullie. Ik zie graag donkere vloer. Wij hebben lichte tegels, maar die lagen er al toen we het huis kochten. Cynthia, ik was vandaag ook aan het denken aan een hekje tussen woonkamer en keuken. Er is een gat tussen, waar geen deur in hangt. Wannneer ik kook, wil Liene er altijd bij zijn, maar vind het soms te gevaarlijk. Vandaag bijvoorbeeld stond er iets in de oven, die dan heel heet wordt. En Liene kan er aan. En stond de frietketel aan. Omdat we een kookeiland hebben waar de frietketel op moet ivm de dampkap, maar er geen price, moet ik dan dus een verlengkabel gebruiken, waar Liene dus ook bij kan. Eve, de vk vertelde toevallig vorige week dat de meeste kinderen maximum 11u slapen als nacht. Dus als Fynn 11u neemt, staat hij wel om 6u op. Daarom dat ik het vroeg. Misschien kan je het op een of andere manier wat op schuiven? Liene slaapt vanaf een uur of 9, half 10 tot half 9, 9u. Dus ook 11u. Lies, wat een verhaal! Kan me voorstellen dat je dan direct aan Thys denkt. Bah, krijg het er koud van. Jammer van de wagen, maar dat is eigenlijk bijzaak. Gelukkig is met jullie 3 alles goed. Irma, je mag er ons altijd mee 'lastig vallen' hoor als je ze zin in hebt. Veel sterkte in ieder geval! Nynke, hopelijk gaan de komende twee weken heel snel voorbij! Lola, hopelijk was het hoestje van Jasmijn maar éénmalig. Gnessy, ik zou gaan waar je je goed voelt. Liever iets verder rijden dan, is mijn idee. Janette, een brief proberen te maken die er echt uit springt, geen saai ding. Dat zou ik proberen. Nynke, veel succes met de eventuele kinkhoest. De ha van Liene dacht een maand geleden misschien ook dat zij het had, maar het was loos alarm. Ik vroeg toen direct of het niet erg was, maar hij zei dat het erger is voor de ouders omdat je weinig kan doen. Veel sterkte; Wel naar dat eht net nu is, dat je vriend weg is. Hoop dat jullie allemaal een leuke prinsjesdag hebben gehad! Ik hoorde er daarstraks van op de radio. Had il nu al verteld dat ik geslaagd ben op school? En dat ik nu naar het 4de en laatste jaar mag? Ben er wel trots op, een baby gekocht in het midden van het schooljaar en toch alles kunnen afwerken. Even trots zijn op mezelf mag wel vind ik . Ga nog even lezen in de zetel, Groetjes, Saartje
Pfff, moet ff m'n verhaal kwijt. Was vanmiddag met m'n moeder (en Fynn uiteraard) bij de AH. Ineens wordt m'n moeder erg duizelig. Dat heeft ze wel es vaker maar dan is het 2 tellen later weer over. Maar nu wilde het niet zakken. Met veel pijn en moeite zijn we naar de uitgang gestrompeld. Daar stond een stoel. M'n moeder ging dus even zitten. Ze wil weer opstaan maar dat ging gewoon niet. En toen raakte ze dus helemaal in paniek en werd het steeds erger. Ik voelde me zo machteloos. Heb haar vastgehouden en op haar ingepraat om te proberen haar te laten ontspannen. Er kwam ook een hele aardige jongen van AH bij ons zitten. M'n moeder wilde geen ambulance maar ik heb gezegd dat ze die toch moesten bellen. Ze hebben haar toen goed onderzocht en er was niks ernstigs aan de hand. Een heftige paniekaanval met hyperventilatie dus. Die jongen is toen met ons mee naar mijn huis gelopen. Daar heb ik de huisarts gebeld en die heeft wat kalmeringsmiddelen voorgeschreven die ik snel ben gaan halen. Daar werd m'n moeder gelukkig rustiger van. M'n vader moest deze hele week in Venray zijn voor z'n werk maar ik heb hem toch gevraagd om naar huis te komen. Hoop echt dat m'n moeder goed slaapt en zich morgen weer okay voelt. Ik heb m'n kalmte al die tijd goed bewaard (moest tenslotte ook nog voor Fynn zorgen) maar voel nu de spanning los komen en word ineens erg moe en heb een gloeiend hoofd. Duik dus zo m'n bed in. Spreek jullie morgen weer.