rafke, veel plezier vandaag! eve Bij hun zit de start van de dag zo ingeprogrameerd bij de beebs dat het verschuiven niet werkt. Als ik kailynn later op bed leg dan komt ze gewoon op de zelfde tijd. Ik zit te denken wannerr ik die mail gehad heb van rainbows babys maar het zal misschien een paar dagen later geweest zijn dan 3 sept. Hoe zit dit met de andere moeders hebben die er al 1 gehad? de maten vallen wel ruim ik deed kailynn net een shirt aan nou daar verzuipt ze nog echt in maar ze hebben comi maten 74-80. Gnessy: verstandig om niet te gaan zwemmen. Kailynn is WEER aan het spoken geweest ze heeft om 22.30 weer een stevige papfles gehad en om 5 uur lag ze al weer te praten we hebben haar eerst laten doen maar het wer om 6 uur brullen. Na de fles is ze weer gaan slapn tot 8.30. Gisteren op het kdv zeiden ze ook dat veel beebs een periode hebben dat ze s-nachts klaar wakker zijn. Aan de ene kant ben ik bang dat ze er een gewoonte van gat maken en aan de andere kant ben ik bang dat ik haar een uur lang honger laat lijden en wij een uur wakker zijn. Arno is niet om te genieten. noortje geniet van je vrije dag en van je meisje!
@Gnessy: Ik heb je een mail doorgestuurd die ik vandaag van H&M kreeg, maar zie nu pas dat ik niet de enige ben die je aan H&M geholpen heeft... @Eve: Jou heb ik een mail van Rainbowbabies doorgestuurd. Het is wel de mail van toen Jasmijn een half jaar oud werd, maar je wordt toch doorgelinkt naar de site. De 'negen-maanden-mail' zal ik een dezer dagen ook wel krijgen, dan stuur ik die ook even naar je door. Maar waarschijnlijk kun je je abonneren op de nieuwsbrief of zo... @Slingding: Jasmijn heeft vannacht ook weer gespookt. Om 14.30 uur ben ik met haar beneden gaan zitten. Ik wilde haar echter niet meteen een tweede late fles geven, dus na een kwartiertje heb ik haar weer in bedje gelegd. Daar heeft ze nog een half uur wat gejammerd, maar is toen weer gaan slapen tot 19.30 uur. Ik hoop ook dat het een fase is... Vanmiddag komen een aantal mama's van de 'pufclub' met hun beebs op bezoek. Het grappige is dat deze mama's in (de buurt van) Roermond wonen, maar ik ze toch minder goed ken hoewel ik ze vaker zie. Dat komt omdat je op het forum ook kleine dingetjes met elkaar deelt. Dingetjes die alleen op het moment van gebeuren belangrijk zijn, maar en paar dagen later niet meer. Dat is ook het unieke aan dit topic, wij delen met elkaar het dagelijkse lief en leed...
bedankt voor de linken.. ik ga ff kijken... miss zit er wat voor ons tussen hihi.... zo eerst jor weer ophalen van school...
meiden geniet maar lekker van jullie weekendje. Totaal geen moeite mee! ik vind ht ook wel spannend de meeting, ben ook nog nooit mee geweest. Gelukkkig ken ik Noura.....en Saf natuurlijk. Eve, heel veel sterkte met je moeder, wat zal je geschrokken zijn zeg! Beterschap voor alle zieke kindjes.
voor de gene die het nog niet wisten, hou ik voor kailynn een site bij. Hier schrijf ik elke dag trouw en met trots (loop soms een paar dagen achter maar dat haal ik in) een dagboek bij. Foto's zijn actueel. en er is een gasten en vriendenboekje. Er zijn misschien moeders die de site nog nooit hebben bekeken, ik nodig jullie uit om dit te doen. Het mag maar moet niet het is geheel vrij blijvend. Ik zou het alleen leuk vinden dat kailynn ziet later met wie ik allemaal ook op het forum omging. www.kailynnmuller.beebiesite.nl hopelijk zie ik een bericht van jullie.
@Slingding: Je hebt helemaal gelijk wat betreft de tijden. Jasmijn heeft vannacht ook weer gespookt. Om 2.30 uur ben ik met haar beneden gaan zitten. Ik wilde haar echter niet meteen een tweede late fles geven, dus na een kwartiertje heb ik haar weer in bedje gelegd. Daar heeft ze nog een half uur wat gejammerd, maar is toen weer gaan slapen tot 7.30 uur. Ik hoop ook dat het een fase is... Zo beter... ?
durfde bijna niet te kijken , en moet eerlijk zeggen dat het plezier er ook even niet was. maar gelukkig zie ik dat de rust weer wat wederkeert. eve ik zou gewoon als ik jou was de oude tijden aanhouden. rust en regelmaat heeft denk ik meer effect. en ik ken van meerdere mensen het verhaal dat kinderen toch op de gewone tijd wakker bleven worden en sommigen soms veel eerder, en doordat de nacht korter was hadden ze dag erna de naweeen. ik hoorde overigens het buurmeisje de afgelopen 2 nachten al om 4 uur dus het kan nog erger! (en te bedenken dat hun geen regelmaat houden en het kind soms om 10 uur of later in bed ligt) gnessy wat zielig die verkoudheid en dr oortjes. ik zou daar ook niet mee gaan zwemmen. beterschap ik ga even lunchen met mijn dochter tot later
Hallo Allemaal, Ik heb een oproepje voor iedereen..... Een collega van mij is bezig met het opzetten van een weeshuis in Ghana. Het zal nog wel ff duren voor het helemaal rond is maar ze zijn begonnen met de bouw. Tot de tijd dat ze haar/hun eigen weeshuis gaan leiden, ondersteunen ze andere weeshuizen in de regio met spullen die daar hard nodig zijn. Ze heeft mij een lijstje gegeven met spullen die ze het hardst nodig hebben.... flesjes slabbertjes rompers sokjes schoenen speentjes (niet gebruikt) draagzakken zomerkleding baby nagelknippers luiers/pampers Mocht je spullen van dit lijstje over hebben en wil je deze gratis ter beschikking stellen, wil je ze dan meenemen naar de meeting van 13 oktober?! De website heeft wat vertraging en is nog niet actief, maar er is wel een web-log waar je een kijkje op kunt nemen. www.ghanaweeshuis.web-log.nl
noralien wat een goed initiatief. ik heb nog wel wat speentjes. je krijgt ze bij al die dozen, maar ik heb ze niet gebruikt. verder sturen wij altijd veel kleding naar familie in marokko, dus daar zal ik je niet aan kunnen helpen kunnen ze ook bevallingspullen gebruiken? hoor vaak dat veel mensen dat overhebben. ik heb hier geloof ik nog 4 van die klemmetjes voor de navel
ik zal eens kijken Noortje of ik nog oude speentjes of zo heb. Geen idee. maar als ik ze heb neem ik ze 13 oktober mee. Kleertjes en zo wil ik nog effe bewaren...je weet maar nooit... Nynke: Hoop dat Jiri snel opknapt. grappig. Ik kijk meestal bij ons in het dorp om kleertjes, maar gisteren ben ik een keer speciaal naar de stad gegaan voor kleertjes en kwam bij de H&M uit. En daar hadden ze dit keer een hoop leuks. Ook behoorlijk wat kleertjes die ik van vriendinnen doorkrijg komen daar vandaan, dus ik wist al wel dat ze er leuke dingen hadden. Lola: ik ga ook nog eens online kijken bij H&M. grappig detail is trouwens dat een zusje van een collega van mij de collectie van H&M mee ontwerpt. Dus ik hoor soms ook van te voren wel eens iets. Onder andere de damesmode. Mijn collega heeft soms ook hele leuke spullen die ze dan met korting krijgt....jaloers... ik heb geen problemen trouwens met mijn live- account je hebt echt een gebroken nacht gehad met Jasmijn als je de tijden zo door de war gaat halen. Otje: een H&M zonder kinderkleding...dat mag toch helemaal niet Cynthia: pff weer een zwaar nachtje dus. Hier idem dito. Ook Nick was om 5.00 uur paraat... Ik ga vanavond voor de papfles, eens kijken of dat wil werken hier. Heb het nog nooit geprobeerd. Ik heb Nick vanmorgen even bij opa achtergelaten, met fruithap en slaapzak....ben vervolgens met mijn moeder naar de supermarkt gegaan en samen boodschappen gedaan. Moest zo lachen. Mijn vader keek wel effe van: wat....moet ik dat allemaal doen. Toen heb ik er ook nog maar een luier bijgelegd... Toen wij terugkwamen kroop Nick alweer over de vloer. HIj had een half uur geslapen. Volgens opa had hij zowel voor als na zijn slaapje geen vieze broek, maar toen ik hem oppakte rook hij toch echt stevig en toen ik hem ging verschonen zat hij tot ver in zijn romper onder...ja ja.... Vanmiddag slaapt Nick in elk geval eindelijk weer eens een keertje goed. Al vanaf ongeveer kwart voor twee en ik hoor hem nu nog niet...
ik zal voor je kijken noralien.... kan vast iets vinden.... kom later terug om fatsoenlijk te reageren. net terug van boodschappen doen.. dus die ff opruimen.
hier dochterlief al vanaf 1 uur op bed..... bijna alles is opgeruimd... ff jullie mening. jordy dronk eerder uit een tuitbeker, maar sinds begin deze week uit een gewone beker. Maar hij gaat er mee kliederen, loopt er bij langs weg, terwijl het op school wel goed gaat. Wat kan ik hier aan doen?>? Iemand tips?
heb vanmiddag ff geshopt bij de h&m op t net... Leuke kleren hebben ze daar zeg.... vooral die hello kitty stuff voor meiden. geweldig. en snoopy... hihi.... Zodra ik het binnen heb zal ik er foto's van maken en spammen.... ik ga ff bezig voor t eten.. tot vanaaf....
kan je niet helpen gnessy heb nog geen ervaring. kailynn drinkt niet zonder knoeien uit de nuby beker zij heeft dan ook zo'n slab met opvangbak ideaal. zo ben wezen shoppen bij c&a en oprenatal. Bij prenatal een hout speeltje en een speeltje voor de volgende autoatoel voor op schoot zeg maar en nog wat dinen en slaapzakken. alles was immers met 20% korting (al hadden ze winig meiden kleding) en voor c&a had ik nog een kortingsbon van 10%. zit op mijn ouders te wachten die komen zo even oppassen zodat ik naar een vergadering van mijn werk kan. Ben nog even bij mijn vriendin langs geweest en een bos bloemebn gebracht, haar vriend is vanmorgen naar huis gemogen. Noralien ik ga zeker kijken voor je!
@Noralien: Wat een goed initiatief! Ik heb van de zus van een vriend van Roy een hele zak met slabbetjes gekregen, daar kan ik er best een aantal van missen! Ook van kleertjes, rompertjes, sokjes en schoentjes zal ik wat bij elkaar verzamelen. Op Jasmijn's niet gebruikte speentjes sabbelt Kailynn nu, dus daar kan ik je niet aan helpen... De 'pufclub-meeting' van vanmiddag was erg gezellig. We zijn met een vast clubje van 5 mama's overgebleven en we treffen elkaar ieder 6 weken ongeveer. Ook hier was de eerste mama alweer zwanger, 9 weken... Ik vond het wel behoorlijk druk, 5 baby's kunnen je woonkamer behoorlijk overhoop halen zeg! Ons vloerkleed is naar de stomerij, dus konden de beebs de salontafel door de hele zithoek schuiven! De oude veronicagids lag in 1000 stukjes op de vloer, Jasmijn maaide een glas sap omver en drie kids maakten een val. Jasmijn is uit haar Pooh-auto gevallen door op de zitting te gaan staan en over de rand te kukelen... Dan zit je met 5 mama's toe te kijken en nog gebeurt zo'n ongelukje in een fractie van een seconde...
Zoooo... wat gaat een dag snel voorbij zeg! Vanmorgen met een vriendin geweest shoppen. Was om 14 uur thuis. Koen in bed gestopt en snel nog even opgeruimd hier. Om 15.20 richting Sara's school gewandeld samen met Koen en daarna de kids naar een vriendin gebracht die zou oppassen. Toen zelf naar huis.... werd opgehaald voor mijn rijles en was daar om 18.30 van thuis. Net gegeten... en NU dacht ik: ik ga ff lekker forummen en reageren op iedereen want daar heb ik de hele dag nog geen tijd voor gehad. Nou, dames, niet dus. Koen wordt wakker dus ik ga hem uit bed halen... Kan je man dat niet doen? Nee want die is "ziek". Ach jaaa... ze zijn zooo zielig als ze beetje hoofdpijn/keelpijn/verkouden zijn he? SSSSSTTT niet tegen hem zeggen he? Tot straks. Ik kom terug! Gr Otje
Hmmm... Koen huilde even kort maar is nu weer stil dus kan nu even reageren (tot dat ie echt wakker wordt) Lola: Het is echt niet aardig van me maar moest wel even lachen net hoor om de laatste zinnen van jou bericht. Klinkt echt een beetje als een "ramp"-middag. Wel zielig dat Jasmijn gevallen is (en de andere kindjes)... Ja ja, ze zijn zoooo snel Noralien: Wat een leuk initiatief zeg voor dat weeshuis. Ik heb zeker nog spullen hier liggen die je mag hebben. Heb laatst Koen's kast opgeruimd en kwam een grote stapel te kleine rompertjes tegen. Die liggen nu in de kast in de weg te liggen dus die mag je sowieso hebben. Voor de rest ga ik nog even zoeken. Slingding: Ook al geweest shoppen? Altijd leuk he. Das echt de grootste hobby van vrouwen, of spreek ik nu voor mezelf? Enne: Ik ben een regelmatige bezoeker van Kailynns site! Leuk hoor! Gnessy: Je hebt meteen dankbaar gebruik gemaakt van de link van H & M? Leuk hoor, en ben benieuwd naar de foto's! Duikster: Ha ha die opa's he? Enne: vind serieus dat H & M zonder kinderkleding echt niet kan! Ik heb gisteren met op de fiets stappen een spiertje verrekt in mijn bovenbeen. PIJN! Heb er nu echt nog veel last van. Kan wel alles doen hoor maar het doet wel echt AUW! Met rijlessen gaat het trouwens best goed. Tenminste: Dat idee heb ik. Weet niet hoe mijn rij-instructrice erover denkt. Gr Otje