Jikke: heerlijk zo lang geslapen, Kailynn zit nog in de mc maar dit wordt steeds moeilijker omdat een gevecht aan het worden is om haar erin te krijgen. Ze wipt steeds haar kont omhoog en krijssen. Dus ik heb de autostoelen wel klaar gemaakt (badstof hoezen erover) maar het is ook weer afscheid van het baby tijdperk. mijn ouders waren hier gisteren en maakte nog leuke foto's ik wil er 2 met jullie delen. kailynn slaapt altijd zo! Op haar buik en op haar knieen met haar hoofd tegen de bovenkant van het bedje.
en hier had ze zelf haar kdv tasje van de kachelknop gepakt en om haar nek gekregen. M'n moeder zei ik snap niet hoe ze het voor elkaar kreeg.
zo ben ik ook weer , heb wat meer tijd vandaag. er word ook wat minder bijgeschreven op het forum lijkt het wel. ik maak vaak ook wel zelf de maaltijd, en soms potjes, maar safouane heeft geen probleem met stukjes. ook rijstwafels en soepstengels gaan goed, met af een toe een kokhals geluid. bianca wat heerlijk dat gespartel in je buik, dat is zo genieten vond ik altijd. eve gecondoleerd. en ik zou fynn ook niet meenemen. mischien kan je een bloemetje, met een kaartje van fynn eraan doen? bij onze kinderen hebben we toen een zonnebloem mooi in cellofaan laten pakken met een klein knuffeltje en een tekening, dat was bij mijn oma (overgrootoma) lekker hoor dat jikke zo lang heeft geslapen cynthia, ik ben het met je eens dat het een raar advies is van prenatal is. het heeft ook met de grote van het kindje te maken, en ze scheinen beter wat langer in de mc te kunnen blijven zitten. gnessy, hoop dat je je nu wat beter voelt?!
me hormonen bui is gelukkig stuk minder.... ben alleen op zolder geweest voor mijn servies goed... Helaas daar oook maar 4 borden van. Dus toch nieuwe halen.. moet niet vaker met serviesgoed smijten, kost teveel geld... Saar: Wat is in vredesnaam gentse waterzooi? Zag het op de tv... maar snap er niks van. Hier een meisje die al tot twee keer toe een diaree luier heeft van hier tot tokio... dus al twee x toe een romper en kleertjes eronder zitten... ach wasmachine draait wel weer... jikki slaapkop... hier trouwens ook eentje.. vanmorgen half 6 wakker van de honger, maar fles gehad en sliep door tot kwart over 9.... Heb ook bericht van de kno arts. moet dinsdag de 25ste naar de anestesie toe en 2 oktober gaan ze me neus recht zetten. dus ben dan niet aanwezig... en voor hoelang niet weet ik niet. ligt eraan hoe ik me voel.. moet sowieso 2 dgn daar blijven.... zo ff nieuwe sloffen halen voor me kleine vent, sokken, en luiers.....
hi hi, hier weer een berichtje, otje en hoe is het lessen gegaan? gnessy; beterschap met de kleine en vwb de sites ik kan ze nu niet bekijken met mijn laptop maar als ik tijd en de laptop va melvin ter beschikking heb kijk ik gelijk effe. ik heb ook erg veel zin in de meeting en noralien wat een goed idee en wat leuk om dti zo te doen. als ik wat heb breng ik het zkr mee maar moet zeggen dat er nu een aantal mensen weer zwanger zijn om me heen en dus het daar eerst heengaat. lola; fijn dat het zo gezellig was en leuk dat er ok daar al weer iemand zwanger is, eve; gecondoleerd, wat naar zeg, ik denk dat ik zelf fynn wel weg zou brengen is voor jezelf mss ook rustiger,is wel een goed plan idd effe overleggen anders loppen alle dames en heren in hetzelfde?! noralien; wel goed dat ze zo slaapt, enne het eten komt vanzelf wel weer joh, zolang ze goed drinkt is het toch geen probleem? en mss een hele banaan of ewortel proberen? vind orlando leuker interesannter opeten dan hapjes?! wie weet bianca; wat een geweldig leuk nieuws zeg, lijkt me wel weer super om te voelen hoor! slingding; slecht advies zeg, maargoed dat er forums bestaan waar je 'deskundig'advies kan vragen enne goed joh, gaat de goede kant op hĆØ petje af hoor. iki ga weer ga ff lopen in reeuwijk(surfplas) met mijn moeder en de honden doen we wel regelmatig erg leuk. duckie; gelukkig is het goed gekomen en is de plant niet op haar gevallen, hier is orlando vandaag met kattenkrabpaal en al gevallen echt zielig gelijk arnica erop gesmeerd en gelukkig was het verdriet snel over. gr saskia
Wow Cynthia, dat gaat goed, Sonja Bakker. Wat bij jou eraf gaat, komt bij mij erbij . Dusssss, niet te snel afvallen he, anders word ik zo zwaar . En wat een raar advies zeg, bij de Prenatal. Ga morgenmiddag even in Roosendaal kijken. Heb voor Lynn nog slaapzakken nodig. Gnessy, ik ben 11 jaar terug ook aan mijn neus geopereerd. Ze hebben ook het tussenschot rechtgezet. Helaas heeft het bij mij niet geholpen en zit mijn neus nog steeds dicht . Ik praat daardoor ook echt door mijn neus, wat ikzelf echt vreselijk vind om terug te horen. Hopelijk helpt het bij jou wel. Heb vanochtend nog een paar foto's van Lynn gemaakt en eindelijk is het me gelukt om te fotograferen dat ze in haar handjes gaat klappen. Zal het zo showen. Grappig om te zien hoe Kailynn slaapt. Ga zo nog even naar de bieb toe. Het is hier stralend weer. Hopelijk bij jullie ook!
Wat gebeuren er toch verdrietige dingen he? Ik zag een vriendin van me op MSN met een nogal verdrietige tekst bij haar naam staan. Dus ging vragen wat er was... Een vriendin van haar is zwanger. Alles ging goed. Was 34 weken. Een paar dagen geleden heeft ze een autoongeluk gehad en de baby in de buik heeft daar toch wel een enorme klap van gehad. Ze hebben toen met spoed een keizersnede uitgevoerd en de baby nog geprobeerd te reanimeren maar het was al te laat. Ik ken het stel helemaal niet maar toch... het laat me echt niet los zeg. Hoe erg zeg...
ahh wat schattig. En het lijkt mij beter dat ik afval en jij aankomt in jou postitie. gnessy: het klink definitief nu je een datum van de operatie hebt. Hoop wel dat je bij de meeting bent! lies: hoe is het met je mannetje? hier ook heerlijk weer maar wel een stevige wind. Ik heb net een stuk met kailynn gefietst maar het was wel flink trappen op de dijken met wind tegen een fiets van 30 kilo een meisje van 9 kilo en een buggy en ik zelf. Ik ben naar een rommelmarkt en kledingbeurs geweest wat een rommel en een zooi, daar voor had ik niet hoeven fietsen mar ik had een leuk doel. Ik heb nog 2 kleine dikke karton boekjes gekocht voor 20 cent per stuk.
nou dat zat ik me dus ook te bedenken dat dat de 13de is... maar ik zal er wel zijn.. hihi.... of ik moet me goed beroerd voelen.. ik zou de 7de op visite gaan bije en vriendin / kennis en dat is 1,5 uur rijden.. maar denk dat ik die ga afzeggen... Mag alleen 6 weken niet zwemmen... snik sniks nik snik....... Maar als ik me goed blijf voelen dan zal ik er de 13de gewoon zijn hoor...
Pfff Otje, wat een naar verhaal weer Bianca, wat leuk! Je ziet haar echt klappen op de foto's. Jikke heeft touwens dezelfde sokjes (HEMA) en broekje (prenatal). Ik heb al vaker gezien dan Lynn hetzelfde heeft als Jikke Wat goed trouwens Cynthia, 5 kilo eraf. Bij mij is er nu 3 van af. Maar ja, ik moet uiteindelijk natuurlijk veel meer kwijt .
Hallo allemaal, Lianne, stuur maar een foto door en een idee als je er een moest hebben. Mijn nicht wil hem graag voor je bewerken. En wat een flinke groeiers allemaal. Liene moet pas op haar 1 weer naar kind en gezin. Dus zal de lijst lang niet kunnen aanpassen. Mijn schoonzus is ook bevallen gisteren. Een jongen, 47cm en 2kg 800. De naam is Fil. Tweede keus naam was... Teun! En er was ook nog Thijs. Grappig toch. Thijs, veel beterschap jongen. Karin, nummer 2 komt in mei. Jij gaat wel heel erg snel . Ik ga nu een aanpassing van mijn jaar vragen. Ik moet de mail nog sturen, maar hoop dat ik dan begin april kan afstuderen ipv eind juni. Eve, dacht dat het niet echt mocht, maar denk niet dat Fynn nu ziek gaat worden hoor. Ik hoop ook dat er geen ruzie komt van de minimeetings. Ik ben ook vrij om te meeten. Maar moet er wel bij zeggen dat ik een raar taaltje spreek . Heb nu bijgelezen tot pagina 670. Straks de rest. Moet nu mijn zus gaan halen op school. Ze logeert van gisteren tot maandag bij ons. En haar school is in Mol (voor velen al bekend ) en is om 15.35u uit. Tot zo! Saartje
Eve: Wat erg van die kennis. Heel veel sterkte gewenst. Persoonlijk zou ik er idd voor kiezen om Fynn haar het kdv te brengen (of iemand anders die kan oppassen). Een brabbelend kindje is dan niet zo op zijn plaats. Lola: Balen van je auto/avondje uit. Is ie weer gemaakt nu? Irma: Wenste nu ook vaker dat ik eerder was begonnen! Het bevalt me super, dat rijden. Hihi. Noralien: Koen vond het de 1e dag dat ie potje vanaf 8 maanden met stukjes kreeg ook vreselijk. Echt kokhalzen. De 2e dag ging het al een stuk beter en de 3e dag at ie het alsof ie nooit anders heeft gedaan. Succes hoor met Jikke. Komt vanzelf wel goed. En ben het ook met je eens dat het geen zin heeft om "door te duwen" zeg maar... Dat werkt averechts. Bianca: Stefan is ook zelden ziek. Vaak wel dat ie zich 's avonds niet lekker voelt. Dan zegt ie: "Oei, denk dat ik morgen ziek ben" en 's ochtends gaat het dan altijd weer beter. Wat leuk dat je mannetje zo aan het schoppen is! Lieve foto's van Lynn! Duckie: Toch nog begonnen vandaag met het "huishouden"? Koen is naar het KDV en had me voorgenomen veel te gaan doen. Schaam me dood want heb weinig tot niets gedaan... Cynthia: Hoop voor je dat Kailynn snel langer gaat slapen. Enne, klinkt gezellig dat fietstochtje! Wat goed zeg, 5 kg eraf! Die foto van Kailynn in d'r loopstoel, daar kijkt ze echt heel ondeugend. Saskia: Het gaat goed met lessen. Ach ja... af en toe slaat de auto nog af maar ja... beginnersprobleempjes he? Heb het wel echt naar mijn zin en een hele aardige rij-instructrice. Nu moet ik nog even geduld hebben tot mijn volgende les (15 oktober pas) Fijn dat het met Orlando weer goed gaat! Vanochtend ging ik even mijn lenzen in doen boven en Koen was wakker dus had hem even op de grond op de overloop gezet. Onze poezen liepen daar ook rond. Een ging er de hele tijd rondjes om Koen lopen wat Koen erg leuk vond en ook erg grappig was. En op een gegeven moment ging die poes met d'r neusje heel dicht bij Koens neusje. Echt zo lief! Koen helemaal vrolijk lachen! Ik heb een afspraak gemaakt met de huisarts voor het plaatsen van het spiraaltje. Volgende week donderdag gaat het gebeuren... Hoop dat het meevalt... Gr Otje
Ik vergeet nog iets... Ik heb een babysite van Koen maar wilde eigenlijk een site maken van Sara & Koen samen. Die is er nu! http://saraenkoen.web-log.nl/ Er staat nog niet veel op nu maar dat komt nog wel. Dus als je regelmatig iets wilt zien van Sara of Koen moet je de site maar opslaan in je favorieten! Gr Otje
Jikke vind de katten ook zo leuk. Voor de de bevalling voorzag ik problemen omdat mijn katten helemaal niet zo kindvriendelijk zijn . Maar het is vanaf dag 1 goed gegaan. Ze zijn heel relaxed bij haar. Gisteren zat Jikke in de box en liep Simba langs. Jikke stak heel snel haar handje door de spijltjes en ja hoor, ze had haar te pakken. Echt zo aan haar vacht en vel . De kat bleef gewoon rustig staan tot ik haar kwam bevrijden. Jikke heeft nu ook de poten van Venga ontdekt. Die vindt ze erg leuk om achteraan te gaan. Als het haar lukt pakt ze de poot dan vast. Gelukkig laat Venga dat allemaal gewoon toe en kwispelt er dan vrolijk op los. Het spiraaltje plaatsen vond ik echt reuze meevallen hoor. Kan niet zeggen dat ik het echt pijn vond doen. Succes.... Dat Jikke nu zoveel slaapt (ja ze slaapt weer), heeft wel zo zijn voordelen. Ik kan nu gewoon regelmatig online zijn en de andere dingen die ik moet doen ook gewoon doen. De badkamer is gepoetst, woonkamer opgeruimd, gezogen en gedweild en ik ben lekker lang met Venga en Jikke naar het park geweest.
Ik wil even SUPERGOED nieuws met jullie delen. De afdeling klinische genetica belde net dat ons beebje GEEN CF heeft! Jullie willen niet weten hoe blij en opgelucht we zijn