WAUW Bianca, GEFELICITEERD! Dat is echt het goede nieuws van de dag. Wat zul jij opgelucht zijn zeg. Geniet lekker van dit idee!
Bianca: geweldig nieuws! Dat is nog eens een mooi begin van het weekend! Er zal wel een last van je schouders vallen. Ik ben echt super blij voor jullie! en even een bijzaak, het geslacht? Otje: ik kreeg de tip om 1 uur van te voren van het plaatsen van je spiraaltje 2 paracetamollen in te nemen, dan benm je want ontspannender en dan werken ze als ze hem zetten, en neem een maandverbandje mee Herken de katten verhalen, mooi he hoe die baby beest liefde opgroeid. Het is altijd balen dat die beestjes eerder dood gaan dan wij, je hebt er altijd zoveel verdriet van!
Noortje en Jikke, bedankt voor jullie ecard. Cynthia, er zijn nog niet meer uitslagen bekend, dus verder weet ik nog niks, alleen het belangrijkste nieuws. De rest komt denk ik per post binnen. Ik loop gewoon te stuiteren van blijdschap .
Bianca: Wat een geweldig nieuws! Ik ben echt heeeeeel erg blij voor je! Cynthia: Ja je merkt echt dat onze beestjes nu een beetje gaan wennen aan Koen. Ze zijn sowieso wat bang en zo. Maar ze zijn wel nieuwsgierig naar Koen. Echt superlief. Bedankt voor de tip! Noralien: Heerlijk dat Jikke langer slaapt. Bij Koen is dat heel erg wisselend... soms lang, soms kort. Ik werd net gebeld door Start Uitzendburo. Ze hadden mijn CV gezien op Monsterboard en hebben wellicht een vacature voor me. Dinsdagmiddag ga ik er heen. Ben benieuwd! Gr Otje
hi hi, otje wat een rot nieuws zeg daar moet je toch niet aan denken hee, het eerste wat ik dacht toen ik het auto ongeluk kreeg vorig jaar juli, is er zal toch niks ernstigs zijn met de beeb, ik had toen ook een opgezette buik maar dit was meer de schrik gelukkig, he bahj ik voel erg met hun en jouw mee hoor . gatver.... slingding; nogmaals ik vind het echt goed van je hoor van die kilo's ik zou er ook nog wel 5 af willen ....en dat fietstochtje draagt ook weer positief bij aan het afvallen enz hè. volgende keer nog meer gewicht mee gnessy hoop dat je aanwezigf kan zijn maar zo niet kan ik het me goed voorstellen hoor, lijkt me wel een rot operatie. ik kan helaas de foto's dus nu weer niet zien straks mss met de andere laptop. saar; gwefeliciteerd met je neefje, een klein mannetje toch! leuk, hoe zwaar en lang is liene nu ongeveer? otje; tjas het is dat ik de lesauto niet meeneem naar ballorig anders... ,..... nee hoor, enne zelfs mensen die al een rijbewijs hebben hebben toch ook heeel soms nog weleens dat de motor afslaat hoor, niks ergs als je dit gebeurt op examen en je start hem gwoon opnieuw en rijd in de eerste versnelling weg is er ook niks aan het handje hoor, lief joh dat het zo goed gaat met koen en de katten, hier gaat het ook zo, orlando geeft zelfs soms gwoon 'kopjes' aan de katten/honden maar ook aan ons oh ja slingding; jouw foto van kaillyn in haar loopstoel heb ik wel gezien eerrrug schattig helaas kan orlando niet meer in de loopstoel, niet omdat hij er niet meer inpast of hij het niet leuk vind maar hij klimt er dus uit! ik probeer het af en toe nog wel want hij vind hem erg leuk maar na een oaar minuten gaat hij dus klimmen..... bianca; wat superfijn te horen joh, gefelicteerd met het goede nieuws ga ff rusten en dan koken. gr saskia
saar: sorry ik ben je helemaal vergeten te feliciteren met je neefje, sorry! dus als nog bij dez. biaca: jij mag stuiteren! en natuurlijk is deze uitslag het belangrijkste, maar ik was alleenmaar benieuwd!
Hier ben ik weer voor meer reacties... Eve, veel succes met het opschuiven van het ritme van Fynn, hopelijk haakt het wat uit. Wat leuk, online shoppen bij h&m, vanuit België kan het jammer genoeg niet. Otje, veel plezier met de rijles. Noralien, goed initiatief. Ik heb nog wat fopspeentjes die ik overal heb bijgekregen en die nooit gebruikt zijn. Herhaal je de vraag nog eens tegen 13-10 zodat ik ze zeker meebreng? Eve, veel sterkte! Ik zou hem wel durven meenemen. Ook al brabbelt hij veel. Ik vind dat dat gepast is. Maar je moet doen waar je je goed bij voelt. Lola, hopelijk vind je snel vervoer om alsnog op stap te gaan. Waar ga je dan naartoe als ik zo nieuwsgierig mag zijn? Lees dat je niet bent weggeraakt. Jammer. Bianca, leuk seg, leven voelen. Ik kijk er ook al naar uit. Ik herinner me nog de avonden als ik rustig op de zetel lag en ik voelde Liene wriemelen. Cynthia, ik ga ook tijd maken op de site te geraken. Goed afgevallen seg! Komaan, zo verder doen! Nu weer een pauze om te eten. Zo dadelijk het derde (en hopelijk laatste) deel. Saartje
@Slingding: Ik heb Jasmijn ook niet zoveel gevoeld als eigenlijk zou 'moeten'. Bij mij lag de placenta vooraan... Ik heb zelfs een keer of 10 aan het CTG-apparaat gelegen, maar op die uitdraaien was telkens volop leven te zien. Waarom ik het niet voelde, geen idee... Ik heb hierdoor niet volop van mijn zwangerschap kunnen genieten, ik was continu erg gefocusd op het (ontbreken van) leven in mijn buik. Maar áls ik het het voelde, dan genoot ik daar heel erg van (behalve die periode dat ze met haar voetjes vlak boven mijn blaas lag... ) Ik moest wel lachen om de stootbumper op de tweede foto... Enne... 5 kilo is erg netjes hoor! @Gnessy: Ik hoop voor je dat Ruth niet (ook) buikgriep heeft... @Bianca: Wat een goed nieuws. Ik ben hartstikke blij voor julie ! Énig trouwens, die foto's van Lynn die in haar handjes klapt... Ik ga op donderdagavond altijd lekker dansen met een aantal vriendinnen en moet nu helaas twee weken wachten, volgende week zit ik namelijk in Lissabon... @Otje: Ja, er gebeuren inderdaad erg verdrietige dingen. Zo kreeg ik vandaag het bericht dat het zoontje van kennissen is overleden. Het jochie was nog geen 3 jaar oud en heeft zijn halve leven in Nijmegen in het ziekenhuis gelegen, omdat hij kanker had... Ik voel me daar ook al de hele dag rot onder... Spannend wel, die vacature. Leuk dat ze je zelf bellen...! @Saar: Tante geworden... gefeliciteerd! Ik moet me ook dringend weer eens op Jasmijn's site werpen, ik loop een beetje achter. Gisteren vroeg één van de pufclub-mama's me nog: ' Goh, je hebt al een poos niet meer op de site geschreven hè?' Er kijken dus schijnbaar meer mensen op dan je denkt... Dus heb ik gisteren al eens een uurtje mijn best gedaan om de boel een beetje bij te werken. Als ik helemaal bij ben, geef ik hier wel een gilletje. Kunnen jullie nog eens een kijkje nemen...
ik weet eerlijk gezegtd niet wat ik van die hele operatie meot verwachten... vind het wel eng idee om geheel onder narcose te gaan. ben nl als klein kind net voor een operatie wakker geworden op de ok.. en dat komt toch weer boven drijven... hoewel ik toen nog echt klein was.. Maar na 1,5 week moet ik toch weer wat kunnen vind ik... hihi... Heb vanmiddag nieuwe borden gehaald... en wat nieuw ondergoed en sokken voor jordy.. ik ga me nu ff op een mega berg was storten. het ligt te smeken om opgevouwen te worden.... dus dat ff doen... kom vanaaf emer reageren....
Derde keer... goede keer. Gnessy, Gentse waterzooi is een soort maaltijdsoep met kip en allerlei groenten erin. Ik denk het programma dat je op tv gezien hebt, dat het 'Gentse waterzooi' heette. Daarin gaat die man in alle landen een soort van Gentse waterzooi maken. Hij gebruikt dan plaatselijke ingrediënten. Otje, wat een verdrietig verhaal. Bah! Maak het weer maar mee... Bianca, wat lief van Lynn dat klappen. Noralien, ook al zo goed bezig met afvallen. In de lounge heb ik wel eens een afvaltopic gezien. Lijkt me wel leuk om met mee te schrijven. Misschien vind je het weer met de zoekfunctie... BIANCA: WAT EEN SUPERNIEUWS! Oef, ik voel de opluchting zelf. Hoe blij moeten jullie nu niet zijn! \/ Otje, spannend seg, die vacature. Ik duim dat het iets wordt. Nu heb ik nog steeds geen foto's geplaatst van mijn nieuwe tenue. En de foto van Liene in romper is ook nog niet gemaakt... Zo, helemaal bij gelezen. Was vandaag en gisteren helemaal verdrietig. Ben heeft vandaag van thuis uit gewerkt, zodat ik het wat rustiger aan kon doen met Liene en nu voel ik me weer beter. Sewwes gaan we op bezoek bij vrienden, maar zie er een beetje tegen op. Zou liever een avondje zetelen. Groetjes, Saartje
Pffff ik zit er even doorheen heb barstende hoofdpijn en Wessel is ook niet helemaal zich zelf de laatste dagen. Zodra die naar bed gaat in de middag is het krijsen en gister en net ook tijdens het eten. Hij huilt nooit zo hard en zo hysterische ik weet echt niet wat er is Nu zit hij gelukkig weer lief te spelen. @Bianca Gefeliciteerd wat een super goed nieuws Verder reageer ik even niet ga even een paracetamol pakken voor mijn hoofdpijn.
hopelijk zakt de hoofdpijn gauw vales. ik verveel me te pletter. Arno is weer met de band op stap (www.badhairday.nl) en komt pas ron 2.00 uur thuis. Op msn is het ook al zo rustig. Heb zelfs net allerlei werkjes gedaan.
Allereerst, Bianca: GEFELICITEERD MET DEZE SUPERGOEDE UITSLAG! @Noralien: Bij m'n ouders stond al een tas klaar voor Cuba maar die gaat nu naar Ghana. Ik zou dus idd maar es naar een aanhanger op zoek gaan @Duckie: Wat goed dat Demi al stukjes fruit eet. Ik durf dat nog niet goed. Fynn slikt nml snel iets door en ben bang dat het fruit dus heel naar binnen glibbert. Ik wacht er dus nog even mee. Hij begint nu gelukkig wel door te krijgen hoe hij zelf een stukje brood in z'n mondje moet stoppen. @Cynthia: Wat goed dat je al 5 kilo bent afgevallen! De foto van Kailynn in de loopstoel is echt heel wijs @Gnessy: Hoe is het met de diarree van Ruth? Snap je angst voor de narcose goed. Ik ben een keer halverwege een roesje 'bijgekomen' en had toen best veel pijn. Gelukkig kreeg ik meteen weer wat extra verdoving dus het was heel snel weg. Maar vond het geen prettige ervaring. @Bianca: Wat een enige foto's van Lynn. Ze ziet er zo lief uit En wat goed van je dat je haar klappend hebt weten te fotograferen. Hier ben ik wel es een beetje gefrustreerd als het me niet lukt om Fynn 'goed' op de foto te krijgen @Otje: Wat een naar verhaal @Saar: Proficiat met Fil. Leuke en aparte naam. Zou het leuk vinden om weer met je te meeten. Maar dan is het natuurlijk wel zo leuk als ik een keer jouw kant opkom. Mss kunnen we op 13 oktober iets afspreken?! Gelukkig ben je nu niet meer verdrietig. Kwam het door de hormoontje? @Saskia: Orlando wil gewoon zelf gaan lopen. Hij denkt volgens mij bij zichzelf: Ga toch weg met die gekke loopstoel. Ikke zelluf doen @Vales: Sterkte met je hoofdpijn. En hoop ook dat Wessel weer snel zichzelf is. De vader van Fynn gaat oppassen als ik naar de crematie ben Vind alle sites vd beebs erg leuk. Maar kom er gewoon niet aan toe om elke keer bij te lezen en te reageren. Is dus geen gebrek aan interesse. Morgen even naar Prenatal. Wil een plastic boxkleed gaan kopen en even kijken naar een andere eetstoel. O ja, ik geef Fynn eigenlijk nooit iets tussendoor. Hij krijgt gewoon z'n flessen, fruit, brood, groenten en toetje. Maar geen Liga, soepstengel etc. Dat gaat eigenlijk prima. Zijn er meer beebs die geen tussendoortje krijgen? En tenslotte nog even iets opbiechten. Ik heb m'n rijbewijs vanaf m'n 25e en heb toendertijd ook heel wat landen doorkruist met de auto. Maar heb nu al bijna 7 jaar niet gereden. En ik durf niet meer De drempel wordt echt steeds hoger. Baal er echt van want ik kan de auto van m'n ouders altijd lenen en zou dus gezellig bij jullie langs kunnen komen. Dus jullie moeten me ff helpen om de angst te overwinnen.
eve: mijn moeder had ook angst om te rijden en die heeft een rijschool gebeld en heeft nog een paar lessen genomen om alles weer om te frissen en de veiligheid dat er iemnand naast haar zat die kon ingrijpen.
eve: hierbij denkbeeldige schop onder je kont, want je kan t wel! Dus achter dat stuur kruipen meid.... Miss dat de volgende vraag beetje te persoonlijk word of zo... maar dan moet je geen antwoord geven hoor... Hoe zit dat tussen jou en fynn zijn papa? Ik weet ik draai hier nog niet zolang mee, maar weet echt niet hoe die situatie zit. sorry ben gewoon beetje nieuwsgierig... Bianca: SUPER GEFELICITEERD MEID.... en jij mag natuurlijk stuiteren... stuiter ze.... Geniet er van! Duckie: super dat ze stukjes eet. Hier gebeurt het met vlagen. ene keer wel andere keer niet! cynthia: jij gaat lekker, ga zo door.... Heb dat loopstoeltje ook zien staan bij de winkel.... ze staat er wijs op.. Maar een stootrand? Is ze zo gevaarlijk? hahaha Goed zo lynn ga zo door met klappen, kan je mama mooie foto's maken! eve: hier ook frustratie als niet leuk om "goed" op foto te krijgen.... Otje: Het lijkt me verschrikkelijk om op het einde zo iets te overkomen.. K krijg er hier kippenvel van... brrrr.... Saar: veel plezier op visite.... Vales beterschap meis, hopelijk ben je er snel weer vanaf.... Hier af en toe rijstwafel tussen door en heel soms klein flesje roosvicee maar voor de rest er ook niks tussen door.... dus weet ni bang dat je de enige bent eve... Verder baal ik ontiegelijk momenteel, me ventje is al weer 's nachts aan t werk.. Ene keer is t dag, andere keer nacht een fatsoenlijke regelmaat zit er niet in. Als die morgen thuis komt is ie bekaf (heeft vandaag overdag ook nietgeslapen) dus als kids morgen beetje uit de hum zijn is ie nogal snel chaggo... ik weet de extra uren zijn lekker, maar regelmaat of tenminste weten waar je aan toe bent zal mij al goed doen. Hij is aan t grond rijen met tractor en kieper, maar mag niet als het regent... dus ene keer is ie thuis, en dan is ie weer weg... of er gaan dingen stuk... vind t zo niks aan.... brrr..... ik ga ff me dochter troosten die krijgt d'r slaap niet te pakken door hoestbuien en neusje wat dicht zit....
Eve, misschien idd een tip wat Cynthia zegt om een paar opfrislessen te nemen. Lynn krijgt ook geen tussendoortjes. Alleen brood, flessen, groenten en fruit. Het enige wat ik steeds probeer is om haar wat drinken te geven. Dat ging deze zomer absoluut niet, maar nu lust ze al een beetje thee en roosvicee. Saar, jij nog gefeliciteerd met je neefje. Hoe voel jij je verder? Vales, vervelend zeg je hoofdpijn en dat Wessel niet lekker in z'n vel zit. Hoop voor je dat je je snel wat beter voelt en Wessel ook. Lola, mss heb ik het gemist, maar wat ga je doen in Lissabon? Niet nieuwsgierig hoor . En wat een triest verhaal zeg van dat jochie. Hoorde vandaag ook al zo'n triest verhaal. Er is vorige week in ons dorp een jongetje van 9 maanden overleden aan een stofwisselingsziekte. Nu hoorde ik dat de ouders al 9 jaar bezig waren geweest om een kindje te krijgen, 3 ivf pogingen hadden ondergaan en nu eindelijk een kindje hadden. Vanwege erfelijkheid wordt hen nu ook streng afgeraden geen kinderen meer te krijgen. Zo triest allemaal. Heb net het goede nieuws gevierd met een stuk appelkruimelvlaai en een lekker stuk chocolade. Het dringt nog niet echt tot me door, maar dat komt ongetwijfeld nog.
nou je wil die dingen niet tegen je hielen krijgen hoor. maar we hebben hier een paar hoeken en daar knalt ze echt tegen aan maar arno heeft het er op gedaan maar ze komt net zo goed zijwaarts gelopen en dan heeft het geen zin. Kailynn is aan het dromen vanavond ik hoor haar regelmatig over de babyfoon, maar ze heeft ook veel gezien op de fiest we hebben bij de sluis nog een tijdje staan kijken naar de boten.
Heb de mail van prenatal verwijderd, maar weet iemand of je een bon nodig hebt voor die 20% korting of dat het gewoon bij de kassa automatisch verrekend wordt?
Bianca, Je hebt niks nodig, wordt gewoon verrekend aan de kassa maar je kan ook nog kijken bij de site van prenatal want er zijn wel een paar dingen/merken uitgezonderd.
hahah alle randen dus gaan beveiligen.... jordy heeft ook zo'n ding gehad, alleen die botste nooit ergens tegen op gelukkig..... Heb voor ruth dat ding niet meer. hij was echt kapot.... maar wie weet... voor d'r verjaardag misschien...