leuke banner noralien... echt leuk.... ik ga ook poosje me bed in... ben kapot na zo'n gebroken nacht met jordy.... tot laters.... ik zal je mail straks bekijken noralien...
Hey Meiden, Nou ik kom nu even op zoveel mogelijk dingen reageren ha ha, ik vind het namelijk wel erg leuk hoor om te reageren. Maar zal jullie even kort vertellen waarom ik minder op het forum ben en reageer, ik heb hier thuis nogal gezeur er over gehad namelijk. Over het pc gebruik van mij en de tijd dat ik soms achter de pc zit. Volgens mijn ouders en volgens sebas zit ik vaak teveel achter de pc, hierdoor laat ik me huishouden een beetje versloffen en krijg ik wel eens een beetje ruzie thuis. Verder ben ik ook volgens hun weer een beetje down aan het worden en zit ik soms weer flink in een dip, helaas heb ik het zelf niet altijd door eigenlijk maar hun dus wel blijkbaar. Maar goed even wat reacties: *Allereerst over het tv kijken, Thijmen kijkt zoieso in de ochtend naar de Teletubbies, Het Zandkasteel en de Tweenies. Dit zijn programma's die hij echt leuk vind, dit merk je ook duidelijk aan hem. Thijmen zit dan in zijn Chicco Polly, en ze speeltjes op zijn blad tv te kijken ha ha. *Otje die ene hond van me moeder is een kruising Mechelse herder/labrador en de andere hond is een ouderwetse brede jack russel, beide zijn ze erg dol op Thijmen en zijn ook erg lief voor hem. Ik heb trouwens 25 autorijlessen en heb er nu 21 gehad, dus nog 4 lessen heb ik maar. Hopelijk mag ik dus binnenkort afrijden voor me autopraktijk examen, hoop echt dat ik dan ook in 1x slaag al denk ik dat ik best nog wat lessen kan gebruiken hoor. Maar veel verder zal ik niet komen denk bij deze rijschool, ik bedoel dit i.v.m lessen dus saskia als je tijd hebt hahaha mag je mij ook nog wel keertje les geven ha ha. *Eve vind jij Thijmen echt zo veranderd? Ja ik zelf zie het eigenlijk moeilijk, ik zie hem natuurlijk ook wel veranderen maar minder als jullie denk ik. Dit zoieso omdat ik hem elke dag zie natuurlijk haha, maar vind hem zoieso wel heel erg gegroeid. *Lies het moet wel flink schrikken zijn geweest he met dat autoongeluk, gelukkig mankeerde jullie alle niks en is het bij de schrik gebleven. Alleen zonde van de auto natuurlijk, maar zoals ik al zei gelukkig mankeerde jullie zelf niks. *Karin jou verhaal in het vershonen klinkt me echt heel bekend in de oren haha, hier namelijk ook eentje die zich omdraait en weg tijgert. Het is vooral met verschonen erg vervelend, soms heb ik er ook echt moeite mee hoor en dan vooral als ik niet thuis ben en het dus op een bank of tafel moet doen. Soms is er dan ook echt geen beginnen aan, hij draait maar en draait maar en als je dan boos wordt gaan ze of lachen of heel hard huilen. *Thijmen ze schema is op het moment (meestal): 07.30 180cc water + 6 schepjes nutrilon 2 10.30 2 broodjes + fruithap 11.00 slapen 14.00 a 15.00 180cc water + 6 schepjes nutrilon 2 18.00 a 18.30 groentenhap + toetje 21.00 180cc water + 6 schepjes nutrilon 2 Maar ik wil spoedig toch wel af zien te komen van die laatste fles hoor, dus misschien dat iemand tips heeft? *Saar van harte gefeliciteerd met je school, echt knap hoor een baby krijgen en toch alles kunnen afwerken erg netjes en trots mag je zeker zijn op jezelf. *Eve jeetje je zal wel flink geschrokken zijn toen je moeder ineens zo naar werd, gelukkig gaat het nu weer beter en wat lief van die jongen van de AH zeg dat hij mee gelopen was. Hier in amsterdam zouden ze dat niet zo snel doen denk, hoe gaat het nu met je moeder en met jou verder? *Noralien, Slingding, Lola en Duikster ik gun jullie echt een hele leuke vakantie, vind het erg leuk dat jullie een midweekje weg gaan met ze 4tjes. Ik wens jullie dan ook echt heel veel plezier, we verwachten natuurlijk wel foto's he ha ha. *Irma & Otje ik kreeg te horen dat ik sneller van ze 1 naar ze 2 moet schakelen en dat ik vlotter moet rijden, maar verder gaat het allemaal prima eigenlijk met rijden gelukkig. *gnessy fijn dat je met je neusoperatie gewoon in emmeloord kan blijven meis, hopelijk heb je er niet teveel last van en pijn aan en kan je gewoon bij de meeting wezen 13 oktober. *Thijmen was van de week ook an het spoken in de nacht, hij kwam 2 nachten om 03.00 en 2 nachten om 04.00. Maar nu slaapt hij gelukkig weer door en komt hij in de ochtend weer tussen 07.00 en 09.00, dit verschilt nog wel eens trouwens. *Bianca ook ik heb een hoop meiden van het forum nog niet gezien hoor, ik ben namelijk alleen op de eerste meeting geweest en dit is eigenlijk ook alweer een flinke tijd terug dus. Maar ook ik vind het weer spannend hoor, want ik zal 13 oktober ook een hoop nieuwe en ook natuurlijk bekende gezichten zien of weer zien. *Eve nog gecondeleerd met die goede kennis van je meis, persoonlijk zou ik er trouwens niet voor kiezen om Fynn mee te nemen. *Thijmen doet trouwens nog niet in ze handjes klappen, maar moet wel elke keer heel hard lachen als ik in me handjes klap. Hij vind het erg leuk en vooral als ik er dan nog eens bij zing klap is in je handjes, dan giert meneer het echt uit van het lachen ha ha. *Thijmen vind onze kat ook helemaal geweldig, hij wil hem elke keer aaien enz. maar onze kat moet niks van hem hebben. Ik ben hier opzich wel blij om, onze kat is namelijk erg speels en soms weet hij hierdoor niet goed wat hij doet. Maar gelukkig laat hij thijmen met rust, hij kijkt soms wel bij hem en is niet echt bang voor hem. Maar als thijmen hem wil aaien of naar hem toe kruipt rent hij wel snel weg hoor ha ha, maar als thijmen huilt omdat hij zich gestoten heeft ofzo nou dan gaat hij toch wel eventjes kijken hoor. Ook de hondjes van me ouders en schoonouders vind hij erg leuk, zelfs de sint bernards van me schoonouders vind hij leuk. (hun hebben 3 sint bernards ha ha) *Bianca heel erg gefeliciteerd met het goede nieuws meis, echt fantastisch dat jullie beeb geen CF heeft. Jullie zullen echt wel heel erg opgelucht zijn he, geniet lekker van dit goede nieuws en natuurlijk ook van jullie verder zwangerschap. *Saar Tante geworden Gefeliciteerd meis *Lola van harte gefeliciteerd, leuk hoor tante worden. Helaas zal ik dit nooit mee maken, ik ben namelijk enigskind. Ik vind je gedicht trouwens heel erg mooi, en de voorkant van het kaartje is ook erg leuk en lief geworden zo zeg. *Eve jij bent dus niet de enigste hoor, ik heb ook geen broers of zussen. Wel 2 half zussen trouwens, maar die heb ik nog nooit gezien en bestaan dus eigenlijk ook niet voor mij. *thijmen drinkt trouwens uit een fles nog, maar soms ook uit een tuitbeker hoor. Gister dronk hij trouwens op een verjaardag in een voetbalkantine fristi via een rietje, dit ging erg goed en hij vond het nog leuk ook ha ha. *Boogiebal hebben we hier trouwens ook, alleen ik heb niet die van Vtech. Ik heb er eentje van de blokker, maar thijmen vind hem erg leuk en tijgert er ook vaak lekker achteraan. *Wij hebben zoals ik volgens mij al eerder vertelde wel al een buggy, maar veel gebruiken we hem eigenlijk niet. Vind de wagen van quinney toch nog steeds het lekkerste rijden, vooral in de stad en op het strand en in het bos enz. rijd die gewoon het beste en lekkerste. Nou weer een hele lap en hoop tekst, maar ik heb tenminste even goed gereageerd nu ha ha. Kosten wel even tijd, maar ik ben tenminste weer redelijk bij en nu proberen bij te houden. Hoop toch echt dat het nu eindelijk weer eens lukt, want voel me soms best lullig en schuldig hoor als ik niet of kortaf reageer. Ik heb trouwens zometeen ook nog een paar leuke foto's van Thijmen en me moeders oppaskindje van een jaar, dat kindje is trouwens net een jaar en veel dingen die Thijmen of onze beebs doen die doet hij nog niet. Zoals zelf ze fles vasthouden, staan, brabbellen en nog wat andere kleine dingetjes, en kwa lengte schelen ze ook niet veel trouwens haha.
hallo, ik heb 2 uur liggen draaien en keren in bed maar helaas niet geslapen en ik ben er maar uit gegaan en even in bad en een grootse scheerbeurd gedaan. Ik ga mij excuseren want ik zie er als een berg tegen op om alle verhalen (die ik met plezier less ook al ben je soms een uur bezig) van van het weekend nog een keer te lezen en te reageren. De dag dat ik vaak de nacht in ga ben ik met heel veel dingen regelen en bezig zodat ik morgen ochtend rustig mijn bedje in kan en voor man en kind alles geregeld is. En dat ik niks vergeet mee te nemen naar mijn werk. Ik ga proberen het vanaf nu weer bij te houden hoor! Ga gauw mijn meisje halen... ik vanmorgen tegen arno eigenlijk vind ik het de komende week niks want ze is ma- di- wo en donderdag middag op het kdv (wat ze super vind) en dan vrijdag dagje thuis en zaterdag gaat ze vanaf begin de middag logeren bij opa en oma zodat wij een dag en avond uit en weg gaan. Maar dan vindt ik dat ze zoveel weg is van huis, maar ja het is voor 1 keer. in oktober ben ik 26 dagen vrij en krijgt ze alle aandacht.
ff wennen cynthia.... hihi... wij gaan het laatste weekend van oktober met zijn 2-en weg.... en dat word dus het eerste weekend dat ruth ook logeren is... mijn ouders hebben wel vaker opgepast, maar 2 nachtjes zonder haar... lijkt me niks.... Jordy slaapt er wel vaker een nachtje.... hier wel 2 uur geslapen.... debbie welkom back.... ik ga weer verder site updaten van jor en ruth......
Laat maar komen, maar dat wordt wel voor ná Lissabon... @Slingding: Ik hoop dat je vanmiddag lekker geslapen hebt...! @Eve: Ik ben er mee begonnen, omdat ik het lastig vond om Jasmijn tijdens het boterham eten uit de fles te laten drinken. Al een poos houdt ze haar fles zelf goed vast, maar dan moet ze wel op haar rug liggen. Als Jasmijn in de kinderstoel zit moet je die fles zo hoog houden. Daarom vind ik een beker met rietje gemakkelijker. De eerste voeding heeft ze tot en met vorige week wel nog gewoon uit de fles gedronken (en de tijdelijke laatste fles pap ook), maar nu ze 's morgens ook meteen een boterham krijgt, drinkt ze die melk nu ook uit een beker... Ik ben op babyzwemmen gegaan omdat het me gewoon heel erg leuk leek en dat is het ook. Daarbij is hetgene dat ze leren mooi meegenomen. Ik vond het wel belangrijk dat Jasmijn watervrij werd (bleef)... @Saar: Ja, 'mijn' babyzwemmen lijkt veel op dat van jou, alleen betaal ik véél minder... Ook vandaag wilde Jasmijn niet op de kant klimmen, ik moest haar echt een flink kontje geven. Ze liet zich vandaag wel voor het eerst vanuit zitten op de kant in het water vallen, dat is een goed teken! En ach... wat zielig van Liene's vingertje. Ja, dan zou je zó met ze ruilen... @Noralien: Wat een mooie banner weer! Die moet je vandaag hebben gemaakt, want gisteren vertelde je me nog dat je PSP nog niet eens had geïnstalleerd... @Debbie: Naar deze drie programma's kijk ik ook samen met Jasmijn op de dagen dat ik niet hoef te werken. We kijken dan samen vanuit het grote bed. Jasmijn gaat echter meestal halverwege spelen, ik vind zelf 'Het Zandkasteel' en 'De Tweenies' ook erg leuk... Sterkte met je dip en je huishouden... Hier is verder niet veel spannends gebeurd. Wel heeft mijn zus haar eerste echo gehad en het zag er allemaal goed uit, maar ik zal jullie niet gaan vervelen met alle 'ins and outs' van haar zwangerschap. Ze ging zich wel aanmelden op het forum, dus Saar komt haar waarschijnlijk nog wel tegen... !
O ja, vergeet ik toch bijna nog iets... Ik had mijn zus jullie felicitaties doorgestuurd (knippen en plakken en natuurlijk de stukjes die over het kaartje gingen eruit gehaald... ) en ze vond het hartstikke leuk! Ook ik ben erg blij met jullie felicitaties...
Leuke foto's weer! Zeker ook de foto's van vroeger, ik zie in alle baby's al iets van de moeder terug, vooral bij Lola, Jasmijn lijkt veel op je zeg, je lijkt dus waarschijnlijk ook veel op je zus, als je zegt dat Jasmijn nog meer op haar lijkt. Wat een geweldig nieuws dat je zus nu zwanger is! Superleuk kaartje ook wat je gemaakt hebt! Eve, kan me voorstellen dat je na zo'n lange tijd niet meer durft auto te rijden. Ik zou inderdaad ook een paar lessen nemen als ik jou was, zodat je weer zeker genoeg bent om zelf rond te crossen. Bianca, fijn dat alles goed is, moet een hele opluchting zijn en nu kun je dus echt lekker gaan genieten van je zwangerschap! een collega van mij heeft een dochtertje van 7 maanden en ze is nu weer 8 weken zwanger. Vind het toch wel erg dicht op elkaar hoor, persoonlijk hoeft het voor mij nog niet. Nynke, gefeliciteerd met Jiri's 1e tandje! Dain krijgt nu eindelijk nr 2 en 3 tegelijkertijd, mocht ook wel na 3 maanden met 1 tand door het leven te zijn gegaan. Eve, Michel en ik hebben allebei een zus, maar ook wij verwachten niet of in ieder geval niet snel oom of tante te worden. Ze zijn beiden vrijgezel en hoewel mijn zus erg graag kinderen wil, wil ze die in eerste instantie wel met een man erbij. Ze heeft voor zichzelf wel een soort ultimatum gesteld, dat als ze 35 is ofzo en nog niet aan de man, dan wil ze wel een andere manier proberen. Ze is nu 32, dus dat duurt nog wel even. Ik zou het ook super vinden als dain een neefje of nichtje zou hebben. Michels zus heeft nog bijna nooit een relatie gehad en we denken allemaal dat ze lesbisch is, dus dat zal ook nog even duren, als het er al van komt. Gelukkig heb ik in mijn vriendenkring nu steeds meer kindjes en ook in Dains leeftijd. En we zijn hier toch 1 grote familie Dain zit nog in zijn oude maxi cosi, daar kan hij tot 13 kilo inzitten, dus die hebben we nog wel een tijdje. Dains eetschema is als volgt: 7.30 / 8.00 melkpap 10.00 fruit 12.30 brood met een beker melk 15.00 thee/diksap met een halve liga 17.00 groente en een toetje 19.00 flesje 120 cc Ik heb op de babydump site een topmark buggy besteld met een buggydrager erbij, toch wel makkelijk voor op de fiets. Saar, wat zielig dat Liene met haar vingertje onder de deur zat! Dain vindt het ook leuk om met de deuren te spelen, ik probeer ze nu maar zo veel mogelijk dicht te houden. Mooie banner Noralien.
Hoi allemaal, gisteren echt een heel leuke dag gehad, op de fiets naar het Amsterdamse bos en daar te voet naar de geitenboerderij. Het was daar erg leuk, maar half Amsterdam met kinderen had bedacht om daarheen te gaan, het was dus superdruk... Vandaag ging Thijs met het KDV naar Artis. Ik vond het echt heel erg vervelend dat ik niet mee kon. Nog vervelender vond ik dat er, toen ik hem op kwam halen, niemand meer was die me kon vertellen hoe het was geweest. Hij zat in een andere babygroep en de leidster daar wist alleen maar te vertellen dat het goed gegaan was. Ze hadden niet eens een briefje achter gelaten, tewijl wat mij betreft 5 regels al genoeg was geweest. Ik ga het hier woensdag wel even over hebben. Hij was echt doodop, trouwens. Gnessy: ik maak altijd een sausje met tomaat ( blik) , beetje basilicum, een uitje en een klein teentje knoflook. Dan wat pasta erbij en een beetje pureren. Vind hij heerlijk. Iemand anders nog een lekker babyrecept? Ik ben een beetje door mijn inspiratie heen. Lola; wat ontzettend leuk dat je tante wordt! En ik kan me voorstellen dat de blijdschap nog groter is omdat het toch wel een tijdje op zich heeft laten wachten. Ik werd een beetje stil (voor zover je dat kan worden als je alleen achter de computer zit te typen) door wat Duckie schreef. Ik zal namelijk van mijn zus (door haar handicap) nooit tante worden. Ik realieer me dat niet vaak, maar door duckies woorden ineens wel. Wat voor psychische problemen heeft je zus, Duckie? Jullie weten misschien wel dat het dit voorjaar helemaal niet goed met mijn zusje ging. Een tijdlang ging het daarna wel redelijk, nu is ze al een tijdje heel erg depressief. Weer zo zielig... Vales: dat eten klinkt heerlijk! Saar: wat zielig.......arm meiske. Heeft ze er nog last van?
Wat leuk Lola, wij hebben jouw zus dus allemaal persoonlijk gefeliciteerd?! Lies, Jammer dat je nu niet weet hoe het in Artis is geweest. En wat vervelend van je zus. Heeft ze hier vaak last van of is twee keer zo vlak achter elkaar heel vervelend "toeval"? Ik heb een oudere broer en zus en zij hebben allebei 2 kinderen. De oudste is 5, de jongste is een jaar. Qua leeftijd sluit het dus wel mooi aan, alleen jammer dat ze allemaal in limburg wonen. Robert heeft 1 zus en zij heeft ook 2 kinderen (7 en 9). Op de kant klauteren in het zwembad......dat zou ik wel eens willen zien Vervelend dat je niet hebt kunnen slapen Cynthia. debbie, sterkte met je dip en je huishouden. En niet te veel ruzie maken hoor
Noralien: helaas gaat dit al zo sinds ze een jaar of 10 is (ze is nu 28). En nog steeds is er geen goede diagnose gesteld...
Eve, Lynn moet ook niks van bekers met rietjes hebben. Ja, ze vindt het leuk om erop te sabbelen, maar het principe van zuigen heeft ze nog niet echt door. En ook ik vind Fynn wel op jou lijken. Oja, let's shake hands...ook ik ben enigst kind. Heb dit nooit leuk gevonden, maar mijn ouders zijn 5 jaar bezig geweest om zwanger te raken van mij. Maar als ik naar Michel kijkt, die heeft 2 broers, maar het contact daarmee is ook minimaal. Ik doe ook niet aan babyzwemmen. Wilde het wel graag en heb maanden terug een proefles gevolgd, maar het probleem was dat op een tijdstip was dat Lynn nog sliep, dus moesten we haar ervoor wakker maken. En dat vond ik ook niet nodig. Dus na 1 proefles heb ik het voor gezien gehouden. Lola, wat een mooie kaart en een schitterend gedichtje...vind het erg knap dat je kunt dichten, heb daar zelf echt geen feeling voor. En Jasmijn lijkt sprekend op jou, leuk hoor. Fijn trouwens dat de echo er goed uitzag. Toch altijd spannend, zo'n eerste echo. Lianne, wat een mooie foto van je meiden. Karin, ik geef Lynns 1e fles ook in bed als ik vrij ben. Daarna gaat ze dan nog lekker terug slapen. Dus hier voorlopig ook nog geen boterham 's ochtends vroeg. En Lynn slaapt de laatste dagen ook heel weinig overdag. Saar, kom maar op met de foto's! Ik had me ook bij de februari-mama's aangemeld, maar daar was het ook superdruk, dat ik ook heel snel ben afgehaakt. Wat zielig van Lienes nageltje. Ik kreeg zelf al kippenvel toen ik het las. Veel succes morgen bij de vlk. Debbie, gefeliciteerd met je theorie-examen! Saskia, sterkte met de familie-perikelen. Irma, leuk zeg dat je tante wordt. Werkse de komende dagen. Noralien, wat heb je weer een mooie banner gemaakt! Vales, klinkt erg lekker wat jullie gegeten hebben. Ook ik wacht met smart op een uitnodiging om te komen eten . Noura, fijn zeg dat Safs 2e tandje zonder big problems is doorgekomen. Lies, wat sneu zeg voor je zus dat ze weer zo depressief is. Kan me voorstellen dat jou dat ook veel pijn doet. Op het kdv komt 18 oktober de schoolfotograaf. Er worden klassenfoto's gemaakt en portretfoto's. Vind dat wel erg leuk...heeft ze meteen al een klassenfoto. Michel heeft dus 2 broers. Zijn ene broer heeft een dochtertje van bijna 4 jaar en zijn andere broer een dochtertje van bijna 4 maanden. Ze wonen allebei wel in de buurt, maar ons nichtje van 4 maanden hebben we nog maar 1x mogen zien. Ze ligt nog steeds in het ziekenhuis vanwege de cf, maar mijn zwager en schoonzus laten ook niemand toe. We hebben al zovaak gebeld en gesmst, maar vaak reageren ze nog niet eens. Dit weekend heeft Michel 3x gebeld en 3 smsjes gestuurd en daarnet stuurde hij een berichtje met: hoi, leuk voor jullie maar wij zitten wel met een dubbel gevoel. Oke, ik snap echt wel dat het voor hun even slikken is dat wij 2 kinderen zonder cf krijgen en hun er eentje hebben met cf. Maar daarin hebben wij toch geen invloed? Tja, we weten niet goed wat we ermee aanmoeten.
melliemel: hoop dat je vervelende nieuws toch een beetje in rustiger vaarwater is gekomen... pff Irma 9 van de 10 dagen werken. Ik benijd je niet.. Lola: ik heb inderdaad Nick vanmorgen wakker moeten maken om kwart voor zeven. Ik moest naar mijn werk en meneertje lag nog heerlijk te tukken... Noortje wat een superbanner weer. Krijg toch echt motivatie om ook eens met psp aan de gang te gaan... Slingding: sterkte vannacht met werken! enne Kailynn krijgt echt meer dan genoeg aandacht hoor! tijd voor jullie zelf is ook wel eens belangrijk! overigens gaat Nick donderdag of vrijdag uit logeren....Wij gaan donderdag naar een bruiloft en vrijdag moet ik weer gewoon werken en gaat Frank de dienst weer in... EVe: hier ook een ukje dat soms ineens van die huiltjes in de nacht heeft en vervolgens gewoon doorslaapt. En ook deze mama is dan nog wel een tijdje wakker... enne Babyzwemmen vind ik echt leuk! ben al met een week of 8 begonnen en we zijn ook gewoon met een gezellig cluppie. maar Nick vind het ook helemaal leuk en begint steeds meer flink te spetteren en te lachen in het water. flessen: ach Nick oefent wel met andere bekers en als het niet gaat krijgt hij zijn fles. Maar soms gaat het heel goed. En ik heb nog steeds een heel echt babymoment met mijn manneke waar ik nog van geniet zolang het wil lukken. De BV in de ochtend....hoewel dat toch wel eens snel afgelopen zou kunnen zijn... Noura: een tweede tand! ook hier is hij vandaag gespot zonder dat Nick er erg veel last van lijkt te hebben. Wij dachten het al wel omdat Nick wat vaker met zijn handjes in zijn mond zat de afgelopen dagen. Ha Ha Liene vernederlandsen!...en overmorgen naar de VK. wat een heerlijk vooruitzicht! arme Liene: de nagel is er toch niet afgegaan? Debbie: het is niet de bedoeling dat je door ons forum ruzie thuis krijgt! Lies wat zonde dat je het artis dagje hebt gemist en er dan ook nog niets over terughoort. wat naar dat het met je zus minder goed gaat.
Op het kdv waren vandaag een aantal stagiaires en invalkrachten (van een andere groep). Die hebben Fynn vanmorgen mee naar buiten genomen. Op zich prima maar daardoor heeft hij vanmorgen niet geslapen. En alleen tussen de middag een uur. En dat is zelfs voor Fynn te weinig. En vooral z'n ochtendslaapje heeft hij echt nodig. Hij was dus helemaal over z'n toeren en kon maar niet in slaap komen. Heb hem gemasseerd met lavendelolie maar dat hielp niet. Hij heeft echt van 19.30 tot 21.15 liggen krijsen en snikken. Ben wel af en toe naar hem toe gegaan en op een gegeven moment kreeg ik toch het idee dat hij me aan het uitproberen was. Lastig hoor om te bepalen of hij echt niet kan slapen of dat het aandacht trekken is Dank voor jullie antwoorden! Vond het fijn om de verschillende motivaties te lezen. @Saar: Oei, ik voel de pijn van Liene helemaal. Geef haar maar een kusje op haar vinger van Fynn en mij. Fynn vindt deuren ook erg interessant. Hij doet niets liever dan ze open en dicht duwen. @Debbie: Rustig aan hoor! Denk aan jezelf. @Molly: Dain z'n schema is nog steeds bijna hetzelfde als dat van Fynn. Vind ik elke keer weer grappig om te zien. Hij krijgt alleen het fruit een half uurtje eerder. En 's middags alleen sap (dus zonder Liga ofzo). @Lies: Kan me voorstellen dat je graag had gehoord hoe het in Artis is geweest. Ik heb dat ook wel es als Fynn aan het eind vd dag naar de andere groep is gebracht en ik dus niet aan z'n vaste leidsters kan vragen wat hij allemaal heeft gedaan. Kan het wel lezen in het dagoverzicht maar dat is toch anders. Ben benieuwd hoe ze woensdag reageren. Pfoe, Fynn begint weer hard te huilen. Was net blij dat hij eindelijk sliep. Heeft nog geen kwartier geduurd. Snap er echt niks meer van. Zo heeft hij nog nooit gedaan. Zou dit echt uitproberen zijn of heeft hij toch ergens last van? Ik ga maar weer even om het hoekje kijken. Tot later of morgen
hi hi, daar was ik weer, iedereen thnx iig die me sterkte wenst fijn om hier ook medeleven te vinden terwijl jullie eigenlijk van niks weten, fijn. irma; dat is apart om te horen dat je ook weet hoe hij gaat heten maar iig alvast gefeliciteerd dan. vwb de buggy ik heb een koelstra en vwb een buggy ik vind het een heel fijne buggy, zeker niet fijner dan de kinderwagen maar als buggy, noralien; zo te zien heb je weer een nieuwe banner, echt lief en mooi weer hoor. vales; ik hoop voor je dat de recepten net zo smaken wanneer je ze zelf hebt gekookt. gnessy, mss had hij nachtmerries? lola; goed zo jasmijn vanacht weer hè?! eve; ik vind het gewoon leuk om te oefenen met een beker omdat hij het leuk vind, en zo blijft het leuk, verder geef ik hem ook nog vaak zat gwoon fles hoor, en vwb het zwemmen dit doe ik ook omdat ik het leuk vind om te zien hoe een plezier hij ervan heeft, daar geniet ik dan weer van. ik ga ook niet meer heel regelmatig (hij heeft immers nu een diploma ) noura; fijn dat hij van zijn 2e tand geen last heeft gehad. saar; ieuw het idee alleen al lijkt me erg pijnlijk wat sneu voor liene, doe maar een dikke kus van mij. enne vwb die bevestiging kan ik me goed voorstellen hoor noralien; orlando heeft ook enigszins last van vlekjes pukkeltjes, hoor het van jouw nu voor het eerst dat er meerdere waren, niks ergs toch?! debbie; is goed hoor als je dit leuk vind, en je kan naar gouda komen rooster ik je zo in geen probleem lola; ik vind het juist leuk om te horen hoor, hoe het gaat met de zwangere dames weer een soort herbeleving. molly; ik vind het ook vrij snel zo te horen, zag bij ons toevallig in de buurt een hoogzwangere vrouw die achter haar wagen liep met een meisje van net een jaar of nog net niet, was niet gepland hoor. hoorde ik lies; nou vind ik ook niet netjes hoor, zeker omdat dit niet zomaar een 'normale' dag was zeg maar. bianca; balen zeg voor jullie ivm jullie broer en dochter duikster; het is helaas een beetje vervelende situatie allemaal maar moet me er zelf niet te druk om maken, doe dit nml wel ook omdat melvin het er zwaar mee heeft. hier gaat her verder wel oké, orlando doet het goed, en verder vwb het familière gebeuren, het is gwoon een situatie die niet oplost, mits er gerelativeerd word door die en gene zeg maar, we zullen zien.... ga nu lekker film kijken met melvin gr saskia
Zooo, er is weer veel geschreven zeg! Hier een nogal vermoeiende dag gehad. Koen was nogal huilerig. Weet niet goed wat hem dwars zit. Hij slaapt 's nachts wel goed maar doet overdag hazeslaapjes waardoor ie weer snel moe is. Ook wil ie me steeds zien... Over buggy's: We hebben zelf een lichtgewicht Koelstra buggy die ik straks op de fiets kan gebruiken. Voor het gemak gebruik ik toch het liefste mijn mutsy. Loopt gewoon 10 x comfortabeler. Wat leuk dat er zoveel tante worden hier! Ik heb zelf 1 zus (ze is 3 jaar jonger, 28 jr) maar verwacht niet dat ze snel zwanger is. Ze heeft wel een vriend die vaak bij haar is maar ze wonen nog niet samen. En van Steefs kant... Steef was al 8 x oom toen ik hem leerde kennen. Hij is zelf een nakomertje en zijn neefjes en nichtjes waar hij oom van is zijn nu in de leeftijd van 15 jr t/m 22 jr. Dus die heb ik niet klein gekend. Zijn 2 zussen zijn nu 49 en 50 jaar en zijn broer is 52 jaar dus aan die kant van de familie komen geen baby's meer. Dan zou het eerder van de neven of nichten zijn. Of mijn zus...? Gnessy: Mooie foto's! Enne... vind je Koen zo groot lijken? Ben benieuwd of je dat 13 oktober nog steeds vindt. Ik denk dat ie wel zeker groter is als Ruth. Lola: Echt superleuk dat kaartje met die foto van Jasmijn wat je voor je zus hebt gemaakt! En heel mooi gedichtje ook. Wat fijn ook dat alles goed is nu ze de 1e echo gehad heeft. Moest echt lachen om het woord "verrassingsmeeting". Leuk woord voor galgje? We hebben al "mini-meeting" "mini-meeting-midweek" en nu "verassings-meeting" Lies: Wat jammer dat je het uitstapje naar Artis moest missen en helemaal jammer dat je verder nu niets weet... Debbie: Gefeliciteerd met het behalen van je theorie! Hopelijk gaat het praktijk-examen je ook goed af. Saskia: Klinkt niet zo best, die familie-omstandigheden. Hopelijk is het niet TE ernstig? Mocht je erover willen praten... Lianne: Ik was eerst niet van plan om Sara mee te nemen naar de meeting maar nu jou dochter meegaat en misschien ook Noura's dochter denk ik zeker dat Sara het hartstikke leuk vindt! Bedankt voor je complimentjes naar mijn dochter en man! Kreeg er helemaal een kleur van hier achter de pc. Die foto van jouw 2 meiden is ook superlief! De zussen-liefde straalt er vanaf! Herken echt het beeld van Sara met Koen. Volgens mij is Izanka ook helemaal weg van Dimphy, toch? Eve: Koen drinkt nog 2 x per dag uit de fles en een beetje diksap in de ochtend of middag krijgt ie in een tuitbeker. Duckie: Echt jammer idd dat we elkaar niet gezien hebben in de Zoo. Maar we gaan nog wel een keer samen nu we toch allebei een abonnement hebben. Demi's web-log is erg leuk! Hopelijk gaat het snel wat beter met je zus. Ik wist niet dat je zus lesbisch was. Heeft ze een vriendin? En hebben ze een kinderwens of weet je dat niet? Duikster: Wat knap dat je nog steeds BV geeft. Ook natuurlijk m'n complimentjes aan de andere BV-mama's. Ik zou het denk ik nooit zo lang kunnen volhouden. Saar: Zooo, Liene was idd vroeg zeg. En wat zielig van d'r vingertje. Veel geluk morgen bij de VK! Ik weet nog toen bij Koen dat ik het pas echt geloofde na mijn 1e bezoekje bij de VK. Daarvoor wist ik het wel maar vond het nog zoooo ... tja... beetje onbeschrijfbaar gevoel. Noralien: OEI heb ook nog steeds geen foto gemaakt van Koen met naamrompertje... ik zal het snel doen! Complimenten voor je prachtige banner! Koen heeft een tijdje terug ook rode vlekjes in zijn gezicht en wangetjes gehad. Ik heb toen eerst even afgewacht maar toen het niet over ging toch even naar de dokter geweest. Ze vermoedde een lichte vorm van exceem. Vrij snel daarna gingen we op vakantie in Portugal, veel zon dus. De exceem verdween en is daarna niet meer terug gekomen. Misschien is het een reactie op iets van eten? Heeft ze iets anders gehad? Irma: Oh balen dat de camera/batterij leeg was. Heb dat ook wel eens gehad of dat ik hem niet bij de hand had op een superleuk moment. BALEN! Vales: Klinkt ontzettend lekker dat eten! (water loopt me in de mond ). Enne... ik wacht ook op een uitnodiging! Cynthia: Kan me voorstellen dat je ervan baalt dat je Kailynn deze week zo vaak moet weg brengen... Gelukkig heb je daarna een "rustige" maand. Groetjes Otje
Eve: Wat sneu dat Fynn zo overstuur was. Ook niet prettig voor jou. Koen heeft heel soms ook van die momenten en vind dat ook heel moeilijk. Tis net of er geen land mee te bezeilen is dan. En tja... dat uitproberen. Ik heb het idee dat Koen het soms wel doet. Bijv. als ie net in bed ligt... dan na 2 minuten begint ie luid te schreeuwen/kletsen/huilen. En eerst ging een van ons dan vaak naar boven. Maar als je niet gaat is het ook heel snel weer over. Dus nu laten we hem vaak even.
waarschijnlijk is hij gewoon uit zijn doen eve.. En om dan terug in juiste ritme te komen is dan lastig... ik herken het wel van ruth... Die heeft er ook last van.... hoewel ze niet echte vaste tijden heeft, maar die had gisteravond ook zo'n bui... En wat was nou het probleem ? Mevrouw had 's middags niet geslapen, heeft een private party gevierd in d'r eentje in d'r bed. (ideaal zo'n babyfoon hihi... had hele verhalen tegen d'r knuffels pooh, knorretje en iejoor) Maar gister dus over overmoe.... heeft ook poos geduurd voor ze sliep... lies balen dat het minder gaat met je zus. heel veel sterkte..... bianca: snap voor je zwager dat het moeilijk is dat hun kids met cf hebbe, maar doordat ze iedereen buiten sluiten krijgen ze het zelf veel moeilijker... En niemand erbij laten? cf is toch niet besmettelijk door aanraking e.d. of juist wel? hoop voor jullie dat ze nog beetje bijdraaien en dat jullie je nichtje snel een keertje weer mogen zien.. debbie: geen ruzie maken he! is niet goed.... saar: dikke knuffel voor liene van ruth en jordy.. en jordy had wijze raad, niet vinger tussen deuren stoppen, want dan gaan ze heel erg auw doen... Verteld hij ruth ook vaak... en betreft die bevestiging van de vk kan ik goed begrijpen... had ik bij ruth ook nodig, terwijl ik niet misselijk was of wat dan ook... noura al een tweede tandje? Gaat hard hoor... hier nog steeds TANDLOOS...... molly: hier in straat zit er krap een jaar tussen twee... zou zelf nog wel een beeb willen, alleen niet zo snel idd.... lies: hopelijk heb je woensdag meer duidelijkheid... Hier hebben kids een creche dagboek, waar de leidsters alle bijzondere dingen inschreven... Dagje kinderboerderij e.d. werd er allemaal ingeschreven. of als die weer wat nieuws kon doen. of gewoon wat hij had gedaan met spelen e.d... Ik heb momenteel standaard een nieuw pakje batterijen in mijn tas.. want die dingen kun je altijd nodig hebben. heb je ze nodig en niet bij je baal je echt flink. weet er alles van.. Dus sinds kort altijd extra bij me... Ik vind van meer beebs dat ze al zo groot lijken... maar misschien komt het wel omdat ruth gewoon klein is.... We wachten en zullen de 13de zien.... Hoop dat ik me dan goed voel en me neus wil mee werken! Ik ga nog ff brood smeren voor me ventje die gaat weer vannacht werken... lig dus weer alleen... (hoewel afgelopen nacht dus niet omdat jordy bij mij in bed heeft geslapen... en die ligt dus echt niet stil... die is in zijn slaap zo bewegelijk als wat... ruth daar in tegen die ligt zo stil dat je je afvraagt of ze nog wel leeft....) Ik denk dat jordy afgelopen nacht inderdaad iets van een nachtmerrie heeft gehad.... hoop dat ze allebei vannacht doorslapen... Misschien kom ik straks nog wel weer... en anders morgen ochtend wel..
pff Bianca: lastige situatie hoor met de broer van je man. Maar jullie mogen jezelf gewoon heel gelukkig prijzen! laat je eigen geluk niet ontmoedigen want je hebt de natuur niet in de hand.... pff ik weet dat het makkelijk klinkt, maar ik weet dat het dat niet is. Als in je naaste omgeving mensen moeilijker zwanger kunnen worden/ een zwangerschap niet zo verloopt als gedacht of kindjes moeilijker zitten qua gezondheid valt het niet mee. Maar jullie kunnen alleen maar belangstelling tonen en er zijn. Als zij dat niet aanpakken, kun je verder weinig.
Dit heb ik net zitten knutselen. het is nog niet helemaal super (nog wat vlekjes e.d.) maar wou t resultaat tot nu toe toch met jullie delen.....
@Bianca: Lastige situatie waar jullie in zitten... Een situatie ook waar je zelf niet veel aan kunt veranderen. Misschien zou je een lieve kaart kunnen sturen waarin je je gevoelens op papier zet... @Eve: Zoals je weet heeft Jasmijn pas geleden ook een paar dagen alles bij elkaar gekrijst op het kdv wanneer ze naar bed moest. Ook heb ik eens verteld dat het kdv een ander ritme aanhoudt dan wij. Afgelopen vrijdag heb ik gevraagd of ze toch weer ons eigen ritme willen aanhouden, al betekent dit dat Jasmijn dan op een ander tijdstip haar brood eet dan de andere kindjes (ik heb gezegd dat ze haar dan best een soepstengel mogen geven, maar thuis slaapt ze altijd op dat tijdstip...) Sinsdien gaat het weer goed, toeval of...? @Otje: Zoals het bij jullie aan Steefs kant is, zo is het ook bij de familie van Roy. Hij heeft 3 oudere zussen en twee van hen hadden hun gezin al compleet toen wij elkaar 13 jaar geleden leerden kennen. Het oudste kleinkind is inmiddels al 25 jaar en het eerste achterkleinkind is twee maanden eerder dan Jasmijn geboren. Dat kereltje zou dus eigenlijk tante tegen Jasmijn moeten zeggen... @Gnessy: Nog een beetje oefenen, maar je bent heel goed op weg... !