hier een nachtelijk bericht. Heb net veel gepoetst, dat doen wij altijd in de nacht. Bianca: lastig is je situatie maar idd je kan er zo weinig aan veranderen. lola: wanneer ga je weg? maar vooral belangrijker wanneer kom je weer terug? Gnessy: bij deze bewerking lijkt die tut wel mega groot. Eve: vervelend he dat je niet weet of het echt of een probeersel is, volg je hart. Otje: al een nieuwe baan op het oog? Saar: hoe is het met liene? heeft ze veel pijn? Veel plezier bij de vk, we zijn benieuwd! Saskia: sterkte met familie situatie! soms wordt je er in mee gesleept terwijl je er niks mee of kan. nou ik ga met de collega´s effe een bakkie doen.
het was een probeersel.... hihi.... ga er nog verder mee aan de knutsel... het is hier pokke weer ni normaal, de zon schijnt, maar regent met bakken uit de lucht. ook had jordy vannacht weer "nachtmerries".. tot 2x aan toe, en ruth had een hoestbui waar ik wakker van werd. maar zij niet... ga ff jordy zijn tas pakken en m een beker drinken geven dan kan die zo naar school toe... Vanmiddag moet ik naar de anestesist toe..... spannend.....
Goedemorgen @Molly tips voor recepten koop evt het boek opperdepop van Ah of kijk op internet evt op http://www.familie-nagel.nl/fokfotoos/babyvoeding.html of http://www.keukenkikker.nl/ suc6 @Eve ik heb alleen een broer en die woont in frankrijk nu zie ik die dus ook niet goed maar het contact is er wel 5 min aan de telefoon daar hebben we al genoeg aan...voor de rest hij woont daar met vouw en 2 kids 1 jongen van bijna 10 en een meid van bijna 3 wisten jullie dat je in frankrijk al met 3 jaar verplicht naar cshool moet? ik heb ze dus voor het laatst gezien begin november 2006 voor de doop van me nichtje..ja met dikke buik 850 km rijden op vrijdag en op zondag weer terug......maar nu belde ze van de week ze komen eind oktober een week naar nederland...jippie........
Goedemorgen allemaal! Eigenlijk is dit mijn vrije dag vandaag, maar ik heb vanmiddag en morgen heel de dag cursus op mijn werk. Ga zometeen eerst naar het cb toe en vanuit daar naar mijn werk, dan ben ik donderdag vrij . Begin weer verkouden te raken ....de 4e keer in nog geen 2 maanden tijd. Waar is mijn weerstand : . Eve, je hebt toch vandaag de crematie of is het morgen? In ieder geval, veel sterkte! En ik hoop voor je dat Fynn vannacht wel goed heeft geslapen. Gnessy, ik vind het een erg leuke foto, maar persoonlijk vind ik het jammer dat Ruth haar speen in heeft. Misschien eens een paar foto's zonder speen bewerken, dan zie je haar gezichtje helemaal . Otje, Lynn slaapt ook erg slecht overdag sinds dit weekend. Gisteren huilde ze voor het eerst toen ik wegliep bij het kdv en toen ik haar ging halen en eventjes wegliep om haar jasje te pakken, begon ze weer te huilen. Lola, we hebben al een keer een kaart meegegeven aan mijn schoonouders met een lief gedichtje erin, 2 kaarsjes op batterijen (omdat ze graag een kaarsje branden en dit 's nachts veilig is) en een knuffeltje. Verder bellen we af en toe, maar Michels broer lijkt daar niet altijd even blij mee, aangezien de subtiele hints: je hoort het wel via pa en ma hoe het met Aimee gaat. Michel gaat het vanavond eens bij zijn ouders op het woord gooien. Lynn is wakker...ga haar wassen en aankleden.
Bianca: Wat moeilijk zeg, die "gelaten" reacties van Michels broer. Het is natuurlijk heel moeilijk voor hun maar ja... dat jij nu straks 2 gezonde kindjes hebt, daar kan je je toch niet schuldig over voelen? Sterkte hoor. Janette: Wat leuk dat je broer in oktober komt! Dat zijn uitzonderingen idd met zo'n afstand. Heeft hij Teun al eens gezien? Eve: Hoe is de nacht verlopen met Fynn? Is ie nog rustig gebleven? Lola: Grappige situatie is dat wel he, dat Jasmijn al "tante" is. Steef werd voor het eerst "oom" toen ie 12 jaar was. Gnessy: Succes bij de anesthesist! Slingding: Ik heb vanmiddag een afspraak bij Start Uitzendbureau... even afwachten... verder helaas nog geen zicht op iets anders. Ik heb de laatste tijd steeds sterker dat gevoel van: Laat mij maar (snel)een leuke baan vinden. Ik vind het nu ook heerlijk thuis bij de kinderen maar soms ook heel veel en druk. En als ik aan het werk ben is het natuurlijk alleen nog maar drukker maar dan heb ik ook af en toe die afleiding en merk wel dat ik die nodig heb. Dan geniet ik denk ik alleen maar meer van de momenten dat ik wel thuis ben. Groetjes Otje
@Otje nee zij hebben Teun nog niet gezien...ja op foto's maar niet in het echt me neefje wel, die was afgelopen juli hier.. me ouders hallen hem dan op een weekje vakantie hier en brengen hem dan weer terug dat doen ze al sinds hij 3 was... Helaas gister weer 2 afberichten maar ik blijf zoeken naar de baan en net zo als jij Otje ooit zou hij komen @Gnessy suc6 in het ziekenh. ga nog ff het boodschappenbriefje schrijven voor vanmiddag en dan Teun rond 10 uur wakker maken en weer naar babyzwemmen.
Fynn viel gisteravond uiteindelijk pas om 22.30 goed in slaap Tot die tijd was het steeds brullen en dan weer even slapen etc. Ben niet meer naar hem toe gegaan (alleen even om het hoekje gekeken of alles okay was). Vannacht is ie niet meer wakker geweest. Je zou denken dat hij dan vanmorgen wel mega zou gaan uitslapen. Nou, hij was om 7.00 weer wakker. Een uur later dan normaal. Nou, nou das wel ff bijzonder..haha. @Saar: Hoe laat moet je morgen naar de vk? @Lola: En hoe laat vertrek jij morgen? @Bianca: Hoop dat Michel vanavond een goed gesprek heeft met z'n ouders en dat de situatie wat meer ontspannen wordt. Lijkt me voor niemand in de familie erg prettig. Mss heeft z'n broer nog wat meer tijd nodig om alles op een rijtje te zetten. @Gnessy: Succes vanmiddag! @Otje: Ik zou ook niet zonder werk kunnen hoor. Is nu financieel gezien uberhaupt geen optie maar ook als het dat wel zou zijn zou ik willen blijven werken. Ik vind de afleiding en de balans van zorgen en werken erg prettig. Blijf voor je duimen dat je snel een baan vindt. Enne...een camera met oplaadbare batterij is erg handig
Ik ga Jikke zo naar mijn schoonouders brengen want ik moet naar de tandarts. Meerdere gaatjes laten vullen, boren....Brrrr Bianca, wat een ontzettend vervelende situatie. Lijkt me echt heel moeilijk. Denk dat het voor hen ook een hele zware tijd is, maar vind hun reactie naar jullie toe eigenlijk niet kunnen. "leuk voor jullie".....alsof je een avondje uit gaat. Zij weten nu hoe zwaar het is een kindje met CF te hebben en dat zullen ze toch niemand gunnen neem ik aan. Begrijp hun dubbele gevoel erbij, maar ze zouden de opluchting van jullie toch moeten begrijpen en meevoelen. Sterkte met de situatie, en probeer ervan te genieten dat jullie zo'n goede uitslag hebben gehad. Ik ga dat kookboek van AH ook kopen, kreeg een kortingsbon. Gnessy, het weghalen van de achtergrond is gelukt zie ik Otje, succes bij het uitzendbureau.
@Slingding: Ik vertrek morgen om 5 uur (!) 's ochtends. Echt een rottijd, want ik zie Jasmijn morgen dus waarschijnlijk helemaal niet . Ik wil haar ook liever niet wakker maken en mijn moeder heeft aangeboden om mij naar de opstapplaats te brengen, zodat Roy bij Jasmijn kan blijven. Zaterdagmiddag om half 5 landen we weer op het vliegveld in Keulen. Roy komt me daar wel oppikken, want zodra ik geland ben, wil ik natuurlijk meteen mijn man en dochter zien en niet eerst nog 2 uur in een bus zitten die eerst nog op 5 andere plaatsen stopt voordat ik eruit mag. (ik woon het noordelijks en mag dus (samen met nog een stuk of 5 andere collega's) als eerste de bus in en als laatste eruit...) @Gnessy: Succes vanmiddag in het ziekenhuis. Hier staat het zonnetje aan een strakblauwe lucht... @Bianca: Ik hoop dat Michel succes boekt vanavond... @Otje: Jasmijn is geen hele directe tante van dat jochie, aangezien het hier om een kleinkind van Roy's zus gaat. Roy is wel een 'echte' oom van zijn mama. Maar diezelfde zus kreeg haar eerste kindje toen Roy 12 jaar was, dus precies hetzelfde als bij Steef... Succes bij het uitzendbureau vanmiddag! @Eve: Ik wens jou alvast veel sterkte morgen bij de crematie... @Noralien: Inderdaad, de tandarts is 'brrrrrrrrrrrrrrrr'... Ten eerste vanwege het machteloze gevoel dat je hebt in die stoel en ten tweede vanwege het geluid van de boor... Sterkte ermee!
Goedemorgen allemaal, eerst al maar toegeven dat ik mijn belofte weer niet nakom . Ben was namelijk naar de wijnles en kon de foto's niet maken. Straks is hij thuis en gaat het eindelijk gebeuren. Debbie, veel sterkte meid. Hopelijk kom je er snel weer bovenop. Ik computer 's morgens meestal. Is dat geen idee? Een vast tijdstip kiezen en ook dan direct beslissen hoe lang? Cynthia, je moet je niet slecht voelen. Je zegt zelf dat Kailynn het naar haar zin heeft op het kdv en bij opa en oma vast ook. Nadien vindt ze een superuitgeruste mama terug die een dag+avond met papa dingen heeft gedaan (en daardoor weer is opgeladen) en dan nog 28d quality time? Ik zie niks erg hoor! Lola, veel plezier morgen! Hopelijk valt het verrassingsreisje goed mee. Over het zwemmen, ik weet het dat je veel minder betaald... Misschien moeten wij naar daar komen? Nu rijden we 50 minuten, maar naar 'jouw' zwembad zal nog wel een pak meer zijn. Gaat jouw zus zich bekend maken, als zijnde jouw zus? Ik volg nu de mei-mama's niet meer zo. Het zijn er 70! Het is echt niet bij te houden. Straks als ik wat verder ben, ga ik weer mee proberen doen. Lies, jammer seg dat ze niet veel wisten te vertellen op het kdv. Raar trouwens dat ze uitstapjes doen, wij deden dat nooit. Ik kan me je gevoel voorstellen. Thijs eerste grote uitstap alleen, en nu weet je niet hoe wat waar... Hier nog wat receptenideeën: http://www.keukenkikker.nl/ Overdag ging het gisteren goed met Liene haar vingertje. 's Avonds toen ze moe werd, liep het fout. Ze zuigt namelijk altijd op de 2 vingers die ernaast staan wanneer ze gaat slapen, maar nu raakte ze dan met haar 'slechte' vinger haar wang. Huilen, huilen, huilen. Van 7u tot 9.15u. Ik heb zelf de dokter gebeld. Die zei om de vinger in te pakken, zodat het kloppen zou verminderen en eventueel Junifen of zo te geven. Nu heb ik zo niks in huis, dus dat ging niet. Maar nadat de vinger was ingepakt, viel ze als een blok op mijn arm in slaap. Als het overdag niet beter is, mochten we komen om even te kijken. Dus zo dadelijk als ze wakker is, ga ik ze goed in het oog houden. Heb ze al de kusjes en knuffels van jullie allemaal gegeven en ze was er heel blij mee, maar moest zeggen dat het' snik, nog wel heel veel pijn doet, snik'. Tegen Jordy moest ik zeggen dat 'het heel juist is wat hij zegt, snik'. Bianca, 't is pas morgen dat we naar de vk mogen, om 19u. Grappig van de 'klasfoto'. Ik zou wel eens willen zien als ze die maken. Hoe gaan ze iedereen op zijn plaats houden? En wat erg van de situatie met Michel zijn broer. Door niemand toe te laten, gaan ze de situatie niet beter maken. Ik begrijp jullie dubbele gevoel ook, je bent blij voor jezelf, maar vindt het erg voor hen... Zou niet goed weten wat je ermee moet. Ik zou wel contact blijven zoeken. Karin, hier ook een terugloop in bv. Door de zwangerschap vermoed ik. Liene drinkt nu 'smorgens, 2 maal overdag en 's avonds, ongeveer. Heb mijn vraag voorgelegd aan de lactatiedeskundige hier. Dat is nieuw. Heb je het al gezien? De nagel hangt er nog aan vast. Eve, hopelijk heb je toch nog een rustige nacht gekregen... Kan je wel direct ziek, of later gaan slapen leidt tot langer slapen... Lees net dat je het al weet... Niet echt langer dus. Ik moet om 19u bij de vk zijn (morgen dus eh). Lianne, alles is doorgestuurd naar mijn nicht. Ze mailt me terug als het klaar is. Wacht, ik zal eens kijken, want ze mailt vaak naar mijn hotmail adres... Ben zo terug... nee, nog niks. Ik mail hem je door als hij er is. Noralien, veel sterkte sewwes. Bah, de tandarts! Ik ga even wat doen in huis. Liene slaapt nog. Zo dadelijk boven poetsen. En eens sms'en naar een vriendin. Heb haar een beetje (bewust) verwaarloods . Ze was een beetje aan het overdrijven en kwam heel erg vaak en zocht (te) veel contact. Elke dag mailen, sms'en, bellen, langskomen... Nu had ik haar wat links laten liggen en heb er nu al een week niks van gehoord. Erg eigenlijk dat ik het niet gewoon kan zeggen... Maar ja, dan komt mijn 'Belg zijn' weer boven. Groetjes, Saartje
hier nog een creatie.... moet er geloof ik nog ff meer handigheid in krijgen.... hihi... Zie er best tegen op vanmiddag, maar ja... ga m gewoon mijn ervaring zeggen en hoop dat ie er dan rekening mee houdt.. jordy is inmiddels op school, vind ik wel ff lekker hoor.... ga zo ff stofzuigen.... en ontbijten.... noralien succes bij de tandarts. goed zo fynn en nu dit schema volhouden! neit dat laat gaan slapen, maar zo laat wakker worden....
Gnessy: Leuke bewerking! Saar: Oooh echt zielig zeg voor Liene. Kusje erop! Noralien: Sterkte bij de tandarts! Eve: Wat zielig dat Fynn zo uit z'n doen is geweest. Wel weer fijn dat ie iets langer geslapen heeft. Lola: Voor dat ik het straks vergeet... alvast een hele fijne vakantie gewenst en genieten he? Voor je het weet is het weer zaterdag en sluit je man en dochter weer in je armen! Zo, ik ga gauw wat strijken. Koen ligt nu in bed. Hij gaat straks naar het kdv dus kan vanmiddag nog het een en ander doen. Gr Otje
@Lola veel plezier in portugal en je zou zien voor je het weet is het voorbij....... enne 1 tip zet geen foto op je hotelkamer neer want dan mis je haar nog meer....hadden wij in mei gedaan nou geen goed plan na een dag hebben wij hem weg gehaald..... @Noralien sterkte bij de tandarts is ook niet mijn bezigheid
Ik heb het net eens laten uitrekenen door Tomtom, maar 'ons' zwembad is voor jou 53 minuten rijden... Hadden we dat dus maar eerder geweten! Want het probleem bij ons is dat de groep (die uit maximaal 8 baby's bestaat) al helemaal vol zit... @Gnessy: Jij hebt mij helemaal niet meer nodig... ! @Janette: Een foto op mijn nachtkastje zetten, lijkt mij inderdaad niet verstandig...
Ben een beetje verdrietig...les net dat George Clooney geen vrijgezel meer is @Lola: Om 5.00 al vertrekken. Pffff, dat vind ik zelfs vroeg Maar ik weet zeker dat je het erg naar je zin gaat hebben daar Mocht je per ongeluk toch ff balen daar dan stuur je me maar een sms! Enne...af en toe voel ik me wel een 'slechte' moeder hoor. Het lijkt mij nml echt zalig om een paar dagen weg te gaan. Zal het dan ook weer heerlijk vinden om daarna Fynn weer te zien en knuffelen hoor maar gewoon ff weg zonder te hoeven verzorgen etc....dat trekt me echt enorm Zou het liefst een paar dagen naar London of Parijs willen @Saar: Ik ben dan wel geen Belg maar ik zou ook niet tegen die vriendin durven zeggen dat het me teveel is hoor. Ik zou ook de easy way out kiezen en niks van me laten horen. En ik vind het nog steeds heel leuk dat jij Belg bent hoor. Je suis Belge et j'en suis fier. Toch?
weet je dat je je niet eens schuldig hoeft te voelen? ik had dat vorig jaar ook toen egbert en ik samen een weekend zijn weg geweest... jor bij me ouders nog zwanger van ruth... Heb mezelf ook verweten dat ik slechte mama was, maar soms heb je het gewoon even nodig. Even niet zorgen... Dit jr word t ook zonder ruth... en ben nu al blij als het dan weer zondag is... Kan het gelukkig beetje relativeren en weet gewoon dat t beter is voor mezelf.... dus schuldgevoelens opzij zetten! ff alvast deel was opvouwen, en dan jordy weer ophalen van school....
@Eve: Ik zal heel eerlijk zijn... Wanneer ik - bijvoorbeeld - met jou een paar dagen naar Lissabon zou gaan, dan had ik waarschijnlijk al meer zin in het uitstapje gehad. Ik heb weliswaar best leuke collega's, maar ik ben niet iemand die haar vrije tijd dan ook nog eens graag 'verplicht gezellig' met ze doorbrengt. Ik ga liever op stap met mensen die ik zélf heb uitgezocht...