December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    ff snel een vraagje: Janette heb je me mailtje al gehad over de meeting van 13 oktober? Weet namelijk niet of die goed aangekomen is, ik hoor het wel van je.

Ik kom later even reageren oké :D

2. Niet meer actief

daar kan ik me heel goed wat bij voorstellen lola.... liever met mensen die je zelf hebt uitgezocht... hihihi...

oh ik zal irma nog even mailen over de meeting. goed dat je t zegt debbie....

3. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Lola: Dat vind ik nou lief van je :D London/Parijs, here we come! ;)

Maar kan me er wel iets bij voorstellen hoor. Met de collega's van m'n huidige werk zou ik ook niet echt op reis willen. Maar op m'n vorige baan had ik niet alleen collega's maar ook vrienden. Die zijn dat nu nog steeds. We waren daar echt 1 grote familie. Zijn toen ook een week naar Canada geweest met z'n allen (op kosten van de zaak dus). Was echt onvergetelijk!

4. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    kom net terug van babyzwemmen en Teun heeft weer genoten zat nu ook een meisje van 2 in de groep was met iemand mee die wel bij onze groep hoort maar ze had toch watervrees...de hele tijd alleen maar 2 armen om de moeder heen geslagen....arm kind...dan Teun die lag lekekr te kieren en te kraaien...

@ Debbie ja hoor je mail is aangekomen...

@ Lola wij waren met het werk van Wijnand, dus personeel met aanhang..en dan zou het zijn van donderdag tot zondag.... we moesten dus donderdagmorgen om 2.15 al verzamelen.....dus op woensdag teun al bij opa en oma en ja zondag terug werd maandagavond terug... :( dus zagen teun pas weer op dinsdag......maar ben wel gelijk door de zure appel heen en zou zo weer een weekend of week weg gaan met z'n 2e en

@ Eve nee hoor je bent geen slechte mama als je dat denk...ik denk het ook hoor ff niet denken aan de tijden en verzorging en zelf ff je hoofd leeg maken..zalig lijkt me dat....

zo ga zelf ff eten Teun net op bed gedaan na een papfles normaal krijgt hij brood maar daar is hij na het zwemmen te moe voor.

5. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Eve: Je bent echt geen slechte moeder als je dit denkt hoor. Mij lijkt het ook heerlijk om even er tussen uit te zijn. Des te leuker is het dan om de kids weer te zien!

6. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Saar ik ben benieuwd wat je nicht aan het knutselen is......

Eve, heel normaal gevoel hoor! ;)

Ik ben sinds gisteren ziek.
    Koorts, spierpijn, kriebelhoest en hoofdpijn.
    Slaap slecht al met al helemaal niet top.

Otje, super he die liefde tussen je kinderen.
    Ik raak er helemaal ontroerd van.

Hou het even kort, ga lekker even proberen te slapen.

7. Maar dan wel in 2008, ik vind Roy anders wel errug zielig... ;)

Misschien ben ik ook wel een ontzettende muts op dit gebied. Tijdens mijn zwangerschap was ik heel nuchter (ik wilde graag een kind en daar moest ik nu eenmaal zwanger voor worden, maar Roy had het bij wijze van spreken van ook mogen doen...), maar ik zit nog steeds op die grote roze wolk en vind het allemaal nog leuker dan ik had verwacht... :oops:

Daarbij komt nog dat ik zo'n 30 collega's heb, verdeeld over 6 vestigingen die verspreid door de hele provincie liggen en die je dus heel weinig ziet. Ik ben er bijna een jaar (!) uit geweest en als gevolg van behoorlijk wat personeelsverschuivingen op onze vestiging heb ik nu soms het gevoel dat IK degene ben die nieuw is binnen het bedrijf...

@Lianne: Niet ziek worden hè...? Hopelijk ben je na je slaapje weer een beetje opgeknapt!

8. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Ben er weer...

Ben net bij Start geweest en leuk gesprek gehad. Helaas had ze op dit moment geen vacature voor me. Er was alleen iets voor 5 middagen en dat vind ik niet zo prettig. Werk dan liever 2 1/2 dag of zo. Nou ja...ik sta in ieder geval ingeschreven dus mocht er iets binnen komen belt ze me.

Kom ik net thuis, staat er een bericht van Tempo-Team op mijn voicemail. Dus ik terug gebeld... ze hebben een vacature bij de krant. Het is voor 3 dagen (maandag, dinsdag en donderdag) van 10 tot 16 uur en de bedoeling is dat je mensen na gaat bellen die een advertentie willen plaatsen om zo de details door te nemen. Klinkt leuk! Alleen het is maar voor 2 maanden en al met ingang van volgende week. Betekent dus dat ik oppas nodig heb want Koen gaat de dinsdag en vrijdag naar het KDV en kan die dagen wel wisselen maar dat duurt wel even. En dan heb ik straks net alles geruild en dan stopt het weer.... Hmmm... wat zouden jullie doen? Heb tegen die dame van tempo-team gezegd dat ik er over na moet denken en zsm iets laat weten.

Gr Otje

9. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Lola: Is prima! Kan ik nog een beetje gaan sparen!

En het is toch heerlijk dat je nog op een roze wolk zit. Geniet er maar lekker van :D

Ben je je koffer al aan het inpakken?

@Otje: Ik zou het niet doen. Vind 2 maanden wel erg kort. En ook te veel gedoe met het kdv. Want na die 2 maanden krijg je weer een andere baan en moet je mss weer de dagen gaan ruilen.

@Nynke: Hoe gaat het met Jiri?

10. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Het viel gelukkig mee bij de tandarts.
    Alleen heb ik nu kiespijn, maar dat komt denk ik meer van dat bandje dat ze zo strak om je kies draaien om te kunnen vullen.

Heb het kookboek opperdepop gehaald en meteen de eerste hapjes gemaakt. Ik heb Jikke een hapje laten proeven en ze vond het volgens mij wel lekker, deed meteen haar mondje weer open voor nog een hap. Het is een stuk grover dan de 6 mnd potjes, maar dat eet ze dus blijkbaar wel. Ben benieuwd of ze het vanavond helemaal op eet.

Saar / Lola, jammer dat de groep vol is, anders zouden jullie heel vaak kunnen meeten ;)

Lola, ik ken dat gevoel wel. Vind mijn collega's ook heel leuk, maar heb niet zo de behoefte met ze weg te gaan.
    Wij zijn vorig jaar wel met het werk van Robert naar Cuba gegaan. Maar dat was toch anders. Met 400 man en daar volledig vrije tijd op 1 verplicht feestje na. We zijn daar dus echt onze eigen gang gegaan.
    Als ik je niet meer zie, veel plezier, misschien dat het echt heel gezellig wordt :D

Eve, vallen je dromen nu in duigen, nu George bezet is? ;)
    Ik denk dat iedere moeder het wel eens lekker vindt tijd voor zichzelf zonder kinderen te hebben.
    De zorg voor Fynn rust ook nog eens (bijna) altijd op jouw schouders, dus lijkt me een heel normale gedachte/behoefte hoor.

Otje, het klinkt wel heel leuk. Maar het is idd wel een rompslomp om alles te regelen voor zo'n korte termijn. Is het echt definitief maar voor 2 mnd of is er een kans op verlenging?

11. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    zo ik he mijn lekkere warme mandje verlaten, en moet zeggen met 3 plas onderbrekingen heb ik heerlijk geslapen.

kailynn heeft het voor papa ook goed gedaan 6.30 wakker en daarna terug tot 9.30 uur.
    ik moest net plassen en heb haar op de terugweg naar bed even uit bed bij mij gelegd en zo maar 3 minuten met haar geknuffeld terwijl arno zich kleden en wqaste.
    Heerlijk die momenten.

lola: heel veel plezier! zal je missen!
    bedankt voor de post.

noralien: gelukkig viel het mee bij de tandarts!

Eve: pff klink vermoeiend tot 23.30 huilen enzo

liene: au, au, au

m'n moeder gaat zo naar AH voor mij dus..

vraagje: was r iemand die beknopte uitlep van psp, voor mij!

otje: jamnmer dat ze bij start niks leuks hebben.
    en ik denk dat ik het niet zou doen die andere baan,
    het zijn wel vervelende tijden ook voor koen en het kdv denk ik,
    maar ja wie ben ik? ik weet ook niet of je problemen krijt als je een baan weigerd met je uitkering?

Lianne: beterschap!

ik ga me aankleden en kailynn halen!

tot later....

12. Hallo,

ben ook net wakker. Doe nu in de namiddag een dutje, maar het deze is wat uitgelopen. Hing om 15u liggen en ben er nu pas weer. Liene is ook net wakker hoor ik, dus even een korte reactie.

Noralien, daar ben je weer vanaf! Ik voel me al opgelucht in je plaats. Hopelijk is de pijn van korte duur.
    En wat lees ik, naar Cuba met het werk? Wij mochten naar een bbq! :D

Otje, als het zeker maar voor 2 maanden is, zou ik het niet doen. Maar als er kans is op verlenging weer wel. Lijkt me ook een leuke job.

Lola, jammer idd. Anders hadden wij een nieuw woord kunnen uitvinden: zwemmeeten.

Lianne, veel beterschap!

Heb net een antwoord van school gekregen. Zit in het project 'brains on, hands on'. Mijn eerste keuze! Het gaat over het stimuleren van wetenschappelijk denken bij jonge kinderen.

Ik ga Liene halen, die ligt nu te brabbelen van 'mama, mama'. Daarna het eten maken.

Saartje

13. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    De Nederlandse afdeling van het bedrijf bestond 10 jaar en toen kregen we idd een reisje naar Cuba aangeboden. De 8, 9 en 10-daagse reis was uiteraard snel volgeboekt, dus wij zijn 7 dgn geweest. Er was ook nog een 5-daagse, maar dat vond ik toch écht te kort. Gelukkig werd die ingevuld door hoge managers die niet met z'n allen zo lang gemist konden worden :)
    Toen de Belgische afdeling 10 jaar bestond, zijn ze (de Belgische collega's), met z'n allen 10 dgn op een cruise naar Miami geweest.

14. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Waar werkt jouw man? Daar wil ik ook wel werken! ;)

Ik heb net een mailtje gestuurd naar tempo-team om te vragen of er kans is op verlenging na die 2 maanden.... Pfff... echt moeilijk hoor.

Gr Otje

15. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Noralien: Gelukkig viel het mee bij de tandarts :D

De reis die ik met m'n werk naar Canada heb gemaakt was ook al zo relaxed. Het was niet eens zo'n supergroot bedrijf. Boek- en kantoorboekhandel met ongeveer 100 mensen in dienst. We konden daar skieen, snowboarden (huur van alles was inbegrepen), wandeltocht op sneeuwschoenen, in je bikini in een warmwaterbron midden in de sneeuw, helikoptervlucht, bbq tussen echte cowboys. Echt super allemaal. Word weer helemaal blij als ik eraan terugdenk.

Dus Otje, zoek nog ff goed verder naar een baan en vraag van te voren even welke reisjes ze in de planning hebben staan ;)

@Cynthia: Fijn dat je zo lekker hebt geslapen!

@Saar: Ook al zo lekker geslapen :D En goed dat je op het project naar je keuze zit.

16. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Vind dit zo'n lieve foto dat ik em ff wil delen met jullie

17. Even wat foto's plaatsen...
    Liene in witte romper. Noralien, heb hem ook naar je gemaild.

18. Liene en Fil op mijn schoot. De vrouw in het bed is de zus van Ben.

Dit is trouwens een van mijn nieuwe tenues die ik daar aanheb. Helemaal van de H&M.

19. En dan ik als baby. Ik weet niet hoe oud, maar veronderstel een maand of 8, 9, 10.

20. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    saar: ohh liene lijkt echt super veel op jou!
    en jammer dat we je tenu niet goed kunnen zien enne staat je goed nog een baby bij jou ij de armen erbij.

Deel Deze Pagina