Orlando......04/11/06 (2265gram 43cm).......2 aug/9mnd0dg....................7930 gr........70.0cm Jiri..............30/11/06 (3275 gr, 49 cm......... 11 sep/9.5 mnd.....................9350 gr........73 cm Kailynn.......03/12/06 (2715 gr, ? cm)...........16 aug / 8.5 mnd..................8365 gr........71.0 cm Liene..........05/12/06 (3560 gr, 51 cm).........28 aug / 38 wkn...................7500 gr........66.0 cm Lynn...........06/12/06(2900 gr, 48 cm)......... 25 sep/ 9.5 mnd....................9446 gr........72 cm. Mika...........07/12/06 (2980 gr, ? cm)............4 juni / 6 mnd.......................6340 gr........67 cm Teun..........08/12/06 (3390 gr, 51 cm...........28 aug..................................9625 gr........71,5 cm Nick...........13/12/06 (3285 gr, 50 cm)..........6 sep/8 mnd, 3 wk................8510 gr........69,5 cm Jayden.......14/12/06 (2955 gr, 50 cm)..........15 juni/6 mnd.......................6860 gr........66 cm Dimphy......15/12/06 (3510 gr, 52,5 cm).......22 juni/27wkn......................7915 gr.........66 cm Thijs..........17/12/06 (3060 gr, 46 cm)..........21 sep/9 mnd, dag...............9500 gr.........72 cm Fynn..........19/12/06 (4010 gr, 54 cm)..........19 sept / 9 mnd..................10675 gr.........75 cm Demi..........19/12/06 (3575 gr, 52 cm)..........18 sept / 9 mnd....................8250 gr.........69,4 cm Safouane...21/12/06 (2870 gr, 47 cm).........12 sept / 8 mnd+ 3wkn ........7920 gr.........69.8 cm Dain...........21/12/06 (3575 gr, 49 cm)..........17 sept/8 mnd + 3wkn ........8430 gr.........72 cm Rick............22/12/06 (3600 gr, 50 cm)..........23 aug/8 mnd.....................10030 gr.........72 cm Thijmen......22/12/06 (3300 gr, 54 cm).........27 aug / 35 wkn, 3dgn..........9540 gr.........75 cm Ruth...........22/12/06 (2830 gr,46cm)...........8.5mnd, ................................7440 gr.........68 cm Jasmijn.......23/12/06 (3890 gr, 50 cm).........2 augustus/7 mnd+10 dgn....8300 gr.........68 cm Wessel.......25/12/06 (3515 gr, 52 cm).........20 augustus/7 mnd+26dgn...8765 gr.........73.5 cm Jesper........28/12/06 (3970 gr, 54 cm).........23 aug/8 mnd......................11350 gr.........75,5 cm Koen..........28/12/06 (4050 gr, 54 cm).........29 augustus / 8 maanden......9120 gr.........72 cm Jikke...........29/12/06 (3400 gr, 50 cm).........21 aug / 8 mnd......................8055 gr.........70 cm[/quote]
sorry moet ff wat typen krijg geen melding meer heb de cookies verwijderd dus alles is van slag lees straks alles ff door....
leuke foto's van liene weer en je kan idd zien van wie dat er een is... hihi ik heb inmiddels barstende hoofdpijn en dat is niet fun... Gesprek met de anesthesist viel mee, en word gewoon onder narcose gebracht via infuus en goed ook. heb m verteld wat ik van vroeger allemaal nog weet, en dat ik daar dus absoluut geen behoeft aan heb. Het enige wat me flink tegen viel was mijn bloeddruk... 142/97... na t gesprek was die 135/79... Dus zijn het zenuwen geweest of niet? ik weet het niet... moet dinsdag al om 7.15 uur in t ziekenhuis zijn... dus word op tijd geholpen... Ik zie egbert dan pas na die tijd.... athans hoop ik. die moet 's middags voor controle naar de cardioloog... dus heb zo'n vermoeden dat t tot 's avonds duurt voor ik hem zie... Ik zie er best tegen op, maar ja.... t komt vast goed... Ik neem me mob mee dus kan daarna wel smsen als het goed is.... hihi als ik weer bij ben.... ik ga nou ff douchen e.d. miss knap ik daar een beetje van op....
Pfff.. hier straks een smerige toestand! Ik haalde Koen om 17 uur van het kdv. Om 17.15 eten gegeven. Daarna zat ie nog even in de kinderstoel en ik was bezig met het eten. Tegen 17.45 bracht ik hem naar boven. Dacht: Even snel een schone luier en het bed in. Dan kunnen wij zo rustig eten. Toen ik hem uit de stoel pakte vond ik dat zijn broek een beetje klam aanvoelde. Dus ik naar boven met hem. Doe zijn broek uit... alles onder de poep/diaree! Toen de rest uitgedaan. Het was echt gigantisch erg. Alles zat onder. Zijn broek/rompertje/truitje, Koen zelf. Ik heb hem toen onder zijn armpjes gepakt en in het bad gezet en afgespoeld met de sproeier. Vond ie helemaaaal niet leuk natuurlijk. Schreeuwde als een speenvarken. Gelukkig was het daarna weer goed (en schoon). Maar wat ik me afvroeg... is dit nu in die 3 kwartier thuis gebeurd of al op het KDV en hebben ze het niet gemerkt misschien? Ik heb ook niets geroken terwijl zijn poep de laatste tijd echt heel erg stinkt... Gr Otje
het kan heel snel gebeuren hoor otje..... jor heeft t soms in 10 minuten tijd...... dus ik weet het niet....
@Otje ik vind het ook et kort om alles om te gooien was het nu voor een half jaar weet het niet van de poepbroek..Teun heeft vannavond met zijn laatste fles ook een lekkere broek nog gemaakt...lag heerlijk op me schoot en toen....... helaas dronk hij daarna zijn fles niet meer maar slaapt nu wel heerlijk...we zien het wel wat het word @saar gefeliciteerd dat je eerste keuze ook je opdracht is geworden @Gnessy alvast heel veel sterkte en maak je niet te druk...weet makkelijker gezegd dan..... Prettige avond allemaal
brrr Noortje de tandarts. fijn in elk geval dat het goed is gegaan. Heeft Jikke je hapje op? Lola: toch veel plezier in Lissabon! En wel fijn dat je mannetje je komt halen in Keulen. Dat wordt vast een leuk weerzien. Heerlijk toch dat het moederschap je zo goed bevalt! nog bedankt voor de post! ik ga vast veel oefenen...wie weet maak ik dan ook nog eens mooie creaties. Saar: hoe is het met Liene's vinger? kan ze er nu wel mee slapen? enne ik zal eens kijken bij de lactatiekundige. ik had het nog niet gezien. Niet alleen belgen laten zaken op hun beloop hoor! wel lekker dat je morgen weer een bevestiging krijgt van je nieuwe beeb, hoewel je die volgens mij zelf al best hebt... Fijn dat je in je voorkeursproject zit! Liene ziet er echt als een groot meisje uit op de foto seg! en wat een ukje is Fil! Liene lijkt op jou... Gnessy je bent lekker bezig met PSP. Eve: jij zet gelijk hoog in! Clooney... jij bent volgens mij een heel gezonde en goede moeder die ook af en toe effe wat vrije tijd voor zichzelf wil. Dat willen de meeste mama's graag en voor ons is het vaak toch wat makkelijker te regelen dan voor jou...dus voel je vooral niet schuldig. eens kijken als mama al zo hoog inzet, wie zal Fynn dan met de lieve blik op deze foto schaken? Janette: wat naar zo'n angstig meisje...Nick was vorige week ook aan het simmen in het zwembad, maar hij was gewoon moe, niet angstig. Lianne: beterschap! Otje: keus is moeilijk, maar denk dat het lastig te regelen is met KDV en als het echt maar voor 2 maanden is.... Vervelend als je wilt gaan eten zo'n fijne boodschap van Koen...maar kinderen kunnen dat echt in no-time... Slingding Ik wil ook zo'n mama die voor mij naar de AH gaat. Maar ik ga morgen wel kijken of dat boekje er nog is...en anders heb ik pech... Nick heeft vandaag weer heerlijk gespeeld bij de oppas. Hij moppert nog wel een beetje vanwege zijn 2e tandje, maar verder heeft hij weer heel wat speeltjes af proberen te pakken van zijn speelmaatje daar, die dat helemaal niet kan waarderen...Dit meisje is ruim anderhalf en ziet al het speelgoed als van haar....maar daar is Nick het niet mee eens. Hoewel hij nog niet zo lang wakker was toen ik hem kwam halen was hij al snel in zijn oogjes aan het wrijven. Thuis was hij wat jengelig en dan hangt hij echt de hele tijd aan mijn benen. Als ik hem dan in de box zet is het gelijk brullen....dat is niet makkelijk koken...
Ben op de 1 of andere manier nogal duizelig vanavond. En de pc maakt het er niet beter op. Kom morgen dus weer reageren. Wil alleen Lola nog even een superformiweldighedenfantakolosachtige stedentrip toewensen
Je haalt me de woorden uit mijn mond Jikke begon heel gretig aan het hapje, maar halverwege wilde ze niet meer. Aangelengd met wat melk en glad gepureerd, toen at ze de rest weer met smaak op. Weet niet zo goed wat ik tegen Nick moet zggen. "goed, zo Nick, bijt maar van je af" of "Wel een beetje aanrdig zijn tegen de meisjes". In ieder geval wel wat liever zijn voor mama zodat ze kan koken Saar, wat lijkt Liene op jou zeg! Gnessy, sterkte met je hoofdpijn. Heb je vaker last van hé, of vergis ik me nou? We hebben Jikke vanavond ook nog in bad kunnen doen. Ze had geen diarree, maar zat wel tot haar sokken onder de poep
@Eve en Fynn, dank je wel... , kreeg weer een lief kaartje vandaag! Fynn is inderdaad om op te vreten op die foto, eens kijken of ik nog een leeg plekje kan vinden boven Jasmijn's bed ! Jij hebt vroeger trouwens goed opgelet tijdens de film over Mary Poppins... ! Jouw dag is morgen helaas niet zo leuk, sterkte nogmaals... @Otje: Een baan voor 5 middagen is inderdaad niet leuk. Dan kun je bij wijze van spreken net zo goed fulltime gaan werken, want aan je ochtenden heb je dan ook niet veel... Ik zou wel proberen of je iets voor Koen geregeld kunt krijgen, zodat je die tijdelijke baan voor 2 maanden kunt aannemen. Al is het maar kort, je voegt wel weer iets toe aan je cv en dat kan nooit kwaad... @Noralien & Otje: Wat jullie trouwens beschrijft met die poepluier, had ik toevallig gisteren met Jasmijn. Roy had niets geroken had toen hij haar van het kdv afhaalde. Zelf rook ik ook niets toen ik thuiskwam, maar ineens begon ik wat te ruiken toen ze in de box aan het spelen was. Maar toen was het dus al te laat... Ik denk zelf dat het komt doordat ze erop zitten en dan wordt de brij door de pijpjes naar buiten gewerkt. Jasmijn had ook absoluut geen diarree en haar broek was niet alleen vochtig, maar er zat echt poep in... @Saar: Fijn dat je aan het project van je keuze kunt beginnen. Veel succes ermee! Wat een enige foto van Liene trouwens en wat een mooi koppie met haar... (ja, we krijgen echt een complex hier... ) Liene lijkt echt super veel op jou! @Duikster: Zou Nick het niet leuk vinden om in zijn kinderstoel bij je zitten tijdens het koken. Jasmijn kan ik daar (voorlopig nog!) prima mee zoethouden... @Gnessy, vervelend dat je nu een week tegen die ingreep op zit te kijken. Ik hoop voor je dat het allemaal een beetje meevalt! @Duikster & Slingding: Veel plezier met oefenen ! Ik heb net mijn koffer zover ingepakt en samen met Roy alles voor Jasmijn klaargezet (die gaat morgen een dagje naar haar opa en oma). Ik hoop dat het lukt om een beetje op tijd in bed te liggen... Dames, ik zal proberen niet teveel aan jullie te denken in het verre Lissabon... Lief dat jullie me allemaal een hart onder riem hebben gestoken! Tot zaterdag of zondag!
@Eve: Demi krijgt hier 's ochtends nog gewoon een fles en ook voor het slapen gaan nog een fles. Water en melk tussen de middag krijgt ze wel uit een beker, of een beker met rietje. Ik vind het nog zo heerlijk, 's ochtends gezellig de fles geven. Dat is namelijk het enige moment dat ze even rustig bij me blijft liggen Wat een vervelende avond had jij gisteravond zeg. @Saar: Och...wat zielig voor Liene, met haar vinger tussen de deur @Debbie: Vervelend van je dip. Hopelijk gaat het snel beter. @CYnthia: Misschien geen fijn idee dat je Kailynn van het weekend weer wegbrengt, maar wel heerlijk toch om er even met z'n tweeen uit te zijn. Ik merk dat wij dat ook eigenlijk nooit doen en mis dat best wel. Lekker van genieten dus! En Kailynn vindt het vast heerlijk bij opa en oma en je haalt de schade volgende maand gewoon weer in. @Molly: Demi heeft nagenoeg het zelfde schema als Dain. Grappig. @Lies: Ik hoop dat ik niet teveel emotie bij je naar boven heb gehaald door te schrijven over mijn zus. Vervelend dat het met jouw zus weer zo slecht gaat. Ik schrijf hier in detail liever niet teveel over m'n zus, ik pb je wel even. @Bianca: Wat een lastige situatie met de broer van Michel. Juist in zulke moeilijke tijden zou het zo fijn zijn om steun aan elkaar te hebben. Maar als ze dat niet toe laten houd het op. Frustrerend lijkt me. @Otje: mijn zus heeft wel een vriendin, maar dat weten de ouders van haar vriendin niet. Terwijl ze elkaar toch al ruim vier jaar kennen. Moeilijke situatie dus. Mijn zus studeert nog, maar ik denk dat ze op termijn wel een kindje willen, mits haar gezondheid dat toelaat zeg maar. @Noralien: brrrr...de tandarts. Hoe was het? @Saar: Spannend , morgen naar de verloskundige. Leuk hoor. @Lola: Dubbel zeg. Naar lissabon gaan, maar dan niet met de mensen met wie je dat graag zou willen. Ik hoop dat je het toch nog een beetje leuk hebt. Probeer te genieten! @lianne: veel beterschap! @Otje: Jammer dat start niet direct iets voor je had. En vwb die tijdelijke baan. Moeilijk hoor. Want je moet dan toch blijven zoeken voor iets anders en het is maar zo kort. Maar van de andere kant, als het van beide kanten goed bevalt zit er misschien nog wel een andere baan in. @Saar: Wat leuk, dat je ingedeeld bent bij het project dat je voorkeur had! En vwb jouw babyfoto.....Liene lijkt echt heel veel op jou! @Gnessy : Wat vervelend van die hoge bloeddruk. Maar als ik het zo lees dan neem ik aan dat het grotendeels de spanningen van het gesprek zijn geweest. Waar werken jullie en jullie mannen toch allemaal. Hihi, ik lees hier over reisjes naar Canada, Cuba en Lissabon. Dat soort dingen maak ik nou nooit mee Ik ben verdrietig. Een hele goede vriendin van me belde vanavond op. Ze heeft in februari een miskraam gehad en was nu weer zwanger en alles leek goed te gaan. VOrige week bij de vk klopte het hartje en alles zag er goed uit. En vandaag klopte het hartje niet meer. Ze was nu ongeveer 9 1/2 week. Vind het echt heel verdrietig voor haar.
Lola, ik wens je ook nog snel een geweldige trip! Amuseer je! Duckie, veel sterkte voor je vriendin. Wat zal dat hard aankomen als je al een goede echo hebt gehad. Morgen meer, ga nu wat kroelen met ons 3 (4 ). Saartje
Ik wil Lola een paar fijne dagen toewensen in Lissabon. Geniet ervan. Saar, veel succes morgen bij de verloskundige. Duckie, wat een triest verhaal zeg van je vriendin. Wens haar maar veel sterkte toe. Eve, vervelend zeg dat je je duizelig voelt. Misschien een beetje spanning voor morgen? Veel sterkte bij de crematie. Noortje, brrrrr de tandarts . Lynn is weer helemaal door de keuring gekomen . Ze zit qua lengte precies op de middellijn, qua gewicht en omtrek van haar hoofdje er ietsje boven. Ze mag evt. 2 boterhammen. Verder 's ochtends en 's avonds een fles en groenten en fruit. Met blokjes spelen ging prima, ze doet thuis ook niets liever. Ze vinden haar ook een erg vrolijke baby. Altijd leuk om te horen . Michel heeft vanavond gepraat met zijn ouders, maar die willen zich er eigenlijk niet mee bemoeien. Het enige wat ze zeiden was dat het waarschijnlijk jaloezie zal zijn, aangezien mijn schoonzus ook had gezegd dat wij én haar broer wel gezonde kinderen kunnen krijgen en zij niet. Ga nog eventjes een lekker warm bad nemen. Lynn slaapt vannacht bij mijn schoonouders. De cursus vandaag ging niet door en dat kregen we een kwartier vantevoren te horen . De cursusleider had een dubbele afspraak gepland. Reageer donderdag weer meer, op de dagen dat ik moet werken, is 's avonds mijn brein leeg en onthou ik niet zoveel .
Duckie; wat een verdrietig verhaal! Lola als je dit zo nog leest: veel plezier! Bianca: lekker dat je curcus zo laa wordt afgezegt. fijn dat Lynn het goed doet. Omdat arno en ik 15 sept allebei nog wat ziekjes waren en kailynn ook hebben we onze gezamelijk verjaardag afgezegd, maar nu willen we het samen met kailynn doen en hebben we een zaaltje gehuurd om het daar te doen. Daar was alleen 2 december al bezet ivm sinterklaas dus we doen het 25 novemeber. Het is wel lekker op zich en kailynn zal het verschil in die week ook niet merken. ga weer wat doen, terwijl jullie allemaal heerlijk liggen te dromen.
@Eve heel veel sterkte vandaag...... @Cynthia leuk iedee om zo alles dan in 1x te veieren en nee ze zou het niet door hebben....
@cynthia: Dat wordt gewoon een driedubbele verjaardag! En inderdaad....kailynn merkt daar niks van. @Bianca: Da's ook niet handig, zo'n cursus die op het laatste moment niet doorgaat. Nou, Demi heeft lekker zitten smullen. Ik had verse ananas in huis gehaald. Dat had ze nog nooit gegeten, maar ze vond het echt heel lekker. Ik heb van de week trouwens m'n beoordelingsgesprek gehad. Was een vervolg op het functioneringsgesprek. Ben nu ruim een half jaar in dienst en van beide kanten bevalt het heel erg goed . En de beoordeling gaat er nu wrs toe leiden dat ik van de aanloopschaal in de gewone schaal wordt geplaatst. En de functie is ook nog eens een schaal hoger gewaardeerd. Dus daar was ik wel heel blij mee
dus ga je meer verdienen neem ik aan duckie... Gefeliciteerd in elk geval..... hier drie kwart van de was al opgeruimd, ff me vader geholpen met zijn pc, vaatwasser uitgepakt, zo ff eten klaar zetten athans uit de vriezer halen.... eerst me administratie ff bijwerken...
Noura, waar ben je?alles goed met je? gnessy, sterkte gewenst hoor in het ziekenhuis Otje, hier ook al tot 2 keer toe helemaal onder de poep. Weet gewoon niet waar je moet beginnen met opruimen.. Ik ben nog steeds niet helemaal beter, bedankt voor jullie wensen. Vanavond een etentje met collega's, er gaan er twee weg. We zouden lekker tappas gaan eten, als ik me maar een beetje goed voel ga ik mee. Wat is Liene een plaatje van een meisje Dimphy vannacht om 5 uur aan het gillen....heb haar maar een fles gegeven, wist anders echt niet wat te doen. Gelukkig was ze daarna stil. Vanmorgen wilde ze niet slapen, is helemaal uit haar ritme. Ze is pas net in slaap gevallen.