December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    lees net de laatste berichtjes, ik ben hier lianne. druk druk druk. moet over een half uur naar fysio met saf, dus ga hem uit bed halen.
    en gister 10 uur gewerkt ,dus moe.

even snel een vraag, en dan kom ik vanmiddag terug kijken hier.
    ik was gister bij de ah, waar ze fotos hadden gemaakt van saf.. en 1 linnen foto was prachtig, maar ik kon hem niet ophalen, want dat lukte met werk niet. en baal behoorlijk. maar ik kan hem nabestellen voor 79 plus 12 verz.k. ... vind ik nogal veel.
    denk dat ik er zelf een ga afdrukken na te hebben bewerkt. maar waar kan je dat het voordeligst doen

tot straks iedereen

2. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Hema heeft ook canvas en op de canvassite.nl kan je nu een doek winnen.....

suc6

3. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

eve; balen joh dat fynn zo overstuur is, uitproberen tja het zou kunnen maar hoeft niet.

otje, ook voor jouw balen zeg dat koen zo weinig slapt

gnessy hoe groot oisw ruth nu dan?

bianca; tja de werstand is nu ergens anders nodig ;) , spannend vwb het opgooien van het verhaal.

noralien sterkte bij de tandarts,

lola; nog veel plezier je zal het niet meer lezen helaas maar ik wens het je wel toe.

saar ahh die liene, hoop dat het goed gaat komenb, het zou best kunnen hoor door je ormonen dat hetterugloopt, hoop dat je het wel kan voortzetten dan .

ik moet weer werken reageer later weer als ik tijd heb, blz 688 verder tot heden!

hier gaat het goed, naar cb geweets orlando weegt nu 8270gr en is 72cm heeft zijjn prikjes hgehad was zielig hoor, maar ging daarna weer goed

gr saskia

4. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Ja hier ook razenddruk. Ben al de hele dag bezig....

Maarre... Start belde net. Ze hebben een vacature voor me voor 20 uur per week als administratief medewerkster. De dagen zijn zelf in te delen. Mooi dus! Jammer is wel dat het maar voor tijdelijk is.

Ik kom later weer reageren!

Gr Otje

5. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Wie weet willen ze je na het tijdelijke niet meer weg laten gaan...maar hoe tijdelijk is tijdelijk?

6. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Het zou voor 2 1/2 maand zijn. Maar heb wel eens gehoord van iemand anders dat ze zeiden: tijdelijk en dan bleek dat het toch voor langer was... ben benieuwd!

7. Niet meer actief

idd hoe tijdelijk is tijdelijk?

en hoe groot me kleine meis is?
    68 cm en 7440 gram.. Ze is tot nu toe de lichtste van allemaal en nog redelijk aan kleine kant... sommige van het lijstje heb ik hier al heeel lang ni meer gezien....

inmiddels was opgeruimd, kast van jordy meteen maar uitgezocht en de spullen van esther... kon ook weer stapeltje van weg, en stapeltje voor ruth alvast apart.... Heb inmiddels 2 dozen goed vol met kleren...
    En ben nog lang ni klaar.... alles is trouwens gewassen en in goeie staat, dus geen vlekken of kapot.. heb die er meteen maar uit gesorteerd....

Debbie heb ook nog doosje voor jouw met spullen...

ik kom vanavond of eind van de middag nog even weer...

Zaterdag avondje uit... voel me wel beetje slecht, want we hebben alle kinderen en mijn ouders passen op... Maar ja, dit avondje uti staat al vanaf april... en kids zijn dit weekend extra omdat zij zonidg weer de hort op moet....

8. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Nou niet zo heel veel volgens mij, maar ik kan wel langer doorgroeien in salaris.

@Lianne: Veel plezier vanavond, ik hoop dat je meekunt!

@noura: Volgens mij is herinneringenoplinnen.nl een van de goedkoopste.

@Saskia: Vreselijk altijd he, die prikjes.

@Otje: 20 uur zou mooi zijn. Maar weer jammer dat het voor tijdelijk is, maar wie weet....

Ik ben ook aan het opruimen geslagen. Heb de kasten op de kamer van Demi opgeruimd. En alle kleertjes die de klein zijn geworden en het grootste gedeelte van de zomerkleertjes opgeruimd. Ik vind het zo snel gaan, weer een doos met kleertjes die ze gewoon nooit meer aankan! Ik heb meteen wat spulletjes voor de collega van Noralien bij elkaar gezocht.

Wat is het hier rustig trouwens...

9. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    De crematie vanmorgen was behoorlijk aan de lange kant. Veel gebeden en voordrachten etc. En aangezien ik zelf niks met het geloof heb vond ik het toch wel een lange zit. Wel heel veel ex-collega's gezien en dat was toch wel weer leuk. Voor zover je uberhaupt van leuk kunt spreken op een dergelijke gelegenheid.

@Saar: Duidelijk een gelijkenis tussen jou en Liene. Erg leuk! En veel plezier vanavond bij de vk.

@Duckie: Fynn heeft ook nagenoeg hetzelfde schema als Dain. En dus ook als Demie :D En wat fijn dat het op je werk zo goed gaat.

@Noura: www.herinneringenoplinnen is erg goedkoop. Maar ik vind de kwaliteit niet zo goed. De kleuren zijn niet mooi. De Hema is ook niet zo duur en daarvan vind ik de kwaliteit wel goed!

10. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Eve, ik vond de kwaliteit van herinneringen op linnen wel goed. Maar ik had een zwart wit doek, misschien dat het 'm daar in zit.

11. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    zo ik ben ook al weer uit bed.
    Altijd ledkker wakker worden met jullie op het forum :)

Otje: maarbedenk ook met die tijdelijke baan heb je toch ook weer 2 . 5 maanden werk ervaring erbij.

Ducie: goed nieuws op je werk dus.

gsnessy: je bent flink aan het ruimen.

lianne: dat gillen en brullen hebben wij hier ook een poosje gehad en dan hielp ook alleen de fles, waarschijnlijk toch een groeispurt en heel veel honger daar door.

beetje rottige aanvaring gehad op mijn werk
    ik heb mijn leidinggevenede gebeld maar die beld zo terug.

12. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    @eve: Ik heb ook een doek van herinneringoplinnen en ik vind hem wel mooi. Kan niet vergelijken met de hema. Dus het kan best dat ze beter zijn. Heb eigenlijk de goedkoopste genomen.
    Met jiri gaat het goed. De huisarts wilde zijn hoesten afwachten, nog een maandje, of hij moet koorts gaan krijgen, dan moet ik eerder terug gaan.

Verder eet hij echt slecht. Zal misschien wel door zijn tandje komen. Aten jullie baby's toen ook slechter?

@otje: ik zou de tijdelijke baan wel nemen. Die van mij was toen voor 3 maanden en ik mocht blijven en werk er nu nog. Dus je weet nooit hoe het loopt als je er eenmaal werkt.

@saar: succes bij de VK.

Ik geloof dat de meisjesbaby's erg op hun moeder lijken. Moet zelf nog eens vergelijken met de foto's, maar jiri lijkt op zijn vader.

Iemand schreef iets over een poepbroek. Nou vorige week na een dagje KDV had hij na het eten een natte plek op zijn broek. Doe ik alles uit, was het allemaal naast de luier gegaan, omdat ze op het kdv de luier niet goed hadden omgedaan. De zijkant van de luier was in zijn bil gekropen. Dan kan het ook niet goed gaan.

13. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Zo, even tijd om te reageren... is te lang geleden :oops: Sorry... beetje druk gehad vandaag. En m'n mannetje is laat thuis vanwege een vergadering.
    Sara is nu met Koen aan t spelen. Ze heeft hem in een wasmand gezet! :) Vind ie superleuk.

Over die (2e) tijdelijke baan. Ze gaat m'n CV doormailen aan het bedrijf en bij het bedrijf zelf ligt uiteindelijk de keus natuurlijk. Hoop wel dat het iets wordt...!

Koens "poepverhaal" was nogal herkenbaar geloof ik! :D

Eve: Ik heb ook een foto van "herinneringen op linnen" en ben er erg tevreden mee. Maar hij is in sepia dus dan is er ook niet veel kleur.

Nynke: Heeft Jiri nu minder last van zijn hoest?
    En hoe ist met jou? Blij dat je man weer bijna thuis komt?

Cynthia: Vervelend van die aanvaring. Weet niet wat er gebeurd is en of je het er over wil hebben maar sterkte in ieder geval.
    Leuk zo'n feestje!

Gnessy: Ruth is idd n klein fijn meisje! Mijn dochter is ook altijd klein geweest. Die woog 9 kilo bij 1 jaar. Koen weegt nu al meer dan 9 kg.
    Gezellig, avondje uit! Wat gaan jullie doen?

Noura: Die 79 euro is wel errrrggg duur! Ik zou het niet doen voor zoveel geld. Kan makkelijk goedkoper. Maar daar heb je al tips voor gehad lees ik.

Lianne: Beterschap en hopelijk ben je vanavond beter. Tapas is heerlijk!

Duckie: Wat erg van die vriendin waar het mis mee is gegaan. Sterkte.
    Wel leuk om te horen dat het zo goed gaat op je werk! En een schaal omhoog is super natuurlijk.

Bianca: Wat jammer dat er nog niet echt gepraat is met Michels broer. Zo als het er nu naar uit ziet zijn hun gewoon nogal "dwars". Hopelijk veranderd het, geen leuke situatie zo lijkt me.

Duikster: Nick doet duidelijk wat ie zelf wil! :)

Saar: Liene is precies als jou! Leuk om te zien. En wat een prachtige foto van Liene in witte romper (en bloemetje in t haar) :)

Janette: Wat fijn dat Teun het babyzwemmen zo leuk vindt! Koen vind het ook super. Ben al lang niet geweest... zwembad is verbouwd hier en tis nu alleen op zaterdag (en dan is het heel druk). Ik ging eerst altijd op de woensdag.

Groetjes Otje

14. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
  15. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
  16. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Ik wilde net het zelfde verhaal als nyncke gaan tikken over het eten.
    Alleen heeft kailynn nu geen last van haar tandjes.
    Ze heeft nu al 3 dagen dat ze absoluut geen warm eten wil!
    je geeft haar met moeite 1 hap en houd daarna stijf haar mond dicht om vervolgens heftig nee te schudden.
    Arno heeft haar vanmiddag maar brood gegeven en melk erna wilde ze ook niet dus fles mee naar het kdv en de leidster daar zij dat het kindje van kailynn d'r leeftijd precies het zelfde heeft dus...
    kan het ook in de ontwikkeling zitten zeg maar, het leren grenzen aan geven. (zonde van het eten.)

ben net gebadders en ga zo kailynn ophalen alleen heeft mijn "baas"nog niet terug gebeld.
    over dat voorval kan ik niet meer vertellen omdat het over een client gaat waar wat mee is, het komt er op neer dat ik niet serieus genomen
    ( ook niet door de afdelings leiding)werd toen ik dingen over droeg aan de dag ploeg.
    misschien een beetje vaag voor jullie, maar baal ervan. de dag ploeg.

heb ondertussen zelf even naar mijn werk gebeld, is hij al naar huis.
    Ik kan hier zo ontzettend slecht tegen! ik bel hem nooit, ohhh ik barst bijna!

ga gauw mijn lieve meisje halen

17. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Cynthia: Hoop dat de onenigheid goed wordt opgelost. Maar wel enorm suf dat hij al naar huis is! Laat ie jou lekker met alles zitten. Bah

@Nynke: Fynn heeft tot nu toe nog nooit slechter gegeten. Dus ook niet tijdens het doorkomen van de tandjes.

@Lianne: Stuur de tapas anders maar naar mij. Ben er dol op :D

@Otje: Haha, wat grappig, Koen in de wasmand. Ik vind Koen en Sara op de 2e foto zelfs een beetje op elkaar lijken.

18. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Dan denk dat het niet goed eten een fase zal zijn. Als hij de lepel al ziet, draait hij zich om en begint te huilen. Asl hij eenmaal een hapje heeft geproefd, dan wil hij er nog wel een paar. Fles na zijn boterham wil hij ook niet. Voor zijn boterham gaat ook niet meer zo goed. Ach ja, zal wel over gaan. Zijn ochtend en avondfles gaan gelukkig wel nog goed.

@otje: zijn hoest is wel iets minder. Geef nu ook nisykind forte van vsm.
    Mis mijn vriend, maar het zijn nog maar 3 daagjes. Zaterdagochtend om half 8 land hij met vliegtuig in brussel, dus zal ie wel tegen 9 uur hier zijn.

@eve: bij de wij jonge ouders zit een boekje 1 jaar. Bij de tandjes ABC staat waarom je beter niet te lang door moet gaan met de fles. Bij de letter S staat het. Heb je het boekje niet dan kan ik je de tekst wel overtypen.

Ik heb de herinnering op linnen wel in kleur.

19. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Nynke: Zal de Wij Jonge Ouders 1 dezer dagen ook wel in de bus krijgen. Maar eerlijk gezegd ga ik me er nog niet druk om maken. Oefen af en toe wel es met tuitbeker maar ja, als het nog niet gaat dan verander ik daar weinig aan. Tot nu toe heeft Fynn steeds zelf aangegeven als hij ergens aan toe was. Dus dat zal nu ook wel weer gebeuren. Zit me nu wel suf te piekeren waar de S voor staat :rolleyes: Spraakontwikkeling ofzo?

20. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    @eve: heeft met slikken te maken. Zal het wel ff typen.
    Baby's hebben een zuigreflex en slikken op een andere manier. Een kind dat te lang blijft zuigen, blijft slikken als een baby. De tong ligt dan te laag in de mond en wordt tussen de lippen en tanden geduwd. Hierdoor kunnen de tanden naar voren worden geduwd en kan je kind gaan slissen. Door te leren eten van een lepeltje en te drinken uit een open beker zonder tuit, geef je een goede basis voor een gezond gebit.

Dat viel wel mee het overtypen :)

Deel Deze Pagina