December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb al een paar roosjes in huis. Ik vind ze prima! Als deze te klein zijn, ga ik er zeker daar weer bestellen, vooral omdat ik het prijsverschil erg groot vind. Een verschil met de duurdere versies is wel dat het leer wat grover is, dat zie je ook wel op de foto's op de site (als je erop let) maar ik vind dat niet zo'n punt. Ik denk erover om de winterschoentjes te laten voeren met fleece. Ik vind die van Otje met die streepjes ook super leuk!

We hebben twee keer een foto (in kleur) laten afdrukken bij "herinneringen op linnen" en ze waren alletwee prachtig. Ik moet wel toegeven dat mijn vriend vooraf wel iets heeft gesleuteld aan de kleuren, om de contrasten wat groter te maken.

Volgens mij is het het komende weekend het nationale baby logeer weekend of zo: ook Thijs gaat logeren, en ook ik heb gemengde gevoelens. Ik heb erg veel zin in ee weekend met zijn tweeen, maar vind het jammer dat ik daarna wel meteen weer 3 dagen moet werken en Thijs dan nog bijna niet zie...

Otje: zou er nu eindelijk een leuke baan voor je bijzitten!

Saar: dat was even spannend... dat was erg druk geworden, met meteen twee kleintjes erbij.....

Lies

2. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    @saar kusje terug van Teun aan Liene

@Otje ook hier een slaapkop zoals je kon lezen weet niet wat Teun heeft de laatste dagen ook overdag maakt hij mega rukken zelfs op het kdv had hij 2 uur te pakken normaal hooguit een uurtje
    gaan ze in winterslaap?

zou ook eens kijken op de roosjessite......

3. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Ja :) Zou je bijna zeggen. Koen heeft dinsdag op het KDV geslapen van 12.45 tot 15.15! Dus ook 2 1/2 uur...

Hij was net moe dus nu ligt ie in bed maar hij gaat over zo'n 3 kwartier naar het kdv. Ben benieuwd of ie uit zichzelf wakker wordt.

Groetjes Otje

4. Niet meer actief

das afwachten he

wat is die site van die roosjes dingen?
    toch ff kijken voor ruth....

hier nog niet wakker... denk dat ik zo maar ff ga koffie drinken bij eentje.... Kan die meteen d'r verhaal kwijt, want hun auto is vannacht gejat.....

5. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Slingding: Ik wil je nergens toe dwingen hoor maar zijn onderstaande (met nijntje) niet erruug leuk voor Kailynn? ;)

6. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
  7. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    @Otje weet jij het mss...ik kijk en dan bij jongens maar krijg geen foto's in beeld..... popup staat aan...

8. Niet meer actief

die van nijntje zijn idd leuk!1

ik ga ff kijken voor me kleine meis

9. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    hihi Otje: alleen effe snel voor jouw een antwoord. Wat een mooie schoentjes voor Koen. IK heb dus uit al die verschillende roosjes precies diezelfde voor Nick. Gebruik ze als een aantal weken....Geweldig....
    nou ga ik snel verder werken.

10. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    vind deze wel errug stoer

en dan met voering erin

11. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    nog ff een vraagje...Teun heeft nu een voet maat van 11.5 cm zouden jullie dan voor L gaan 13 cm of xl 15 cm zo dat hij er langer mee kan doen?

12. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Janette: Het is dus gelukt? Bovenin staan idd allemaal kruisjes. Maar als je naar beneden scrollt zie je de Roosjes.

Duikster: Wat grappig dat Nick ze ook heeft!

13. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Janette: Koen zit ergens tussen 10 en 11 cm dus heb L besteld. Misschien kan je even een mail sturen wat zij adviseert?

14. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    heb er een mail gezonden en gelijk gevraagd als je ze laat voeren of je dan ook een grotere maat "moet"bestellen...
    als je op het vlakje bij de kruisjes klik dan zie je ook de soorten zijn weer andere dan beneden.

15. Niet meer actief

heb gekeken.... zal vanmiddag ff uitgebreid kijken... heb link opgeslagen...
    rose met witte strepen vind ik wels toer...

degene was niet thuis dus kon ni op koffie visite...

hoorde wel dat een vriednin / kennis gisteravond is bevallen van een meisje... (was vandaag uitgerekend...)... ivana en weegt 3160 gram....

16. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    de roosjes zijn echt heel leuk. en je kan ze ook samenstellen naar eigen idee! dus voor de creatieven onder ons. soms kan het wel even duren voor je wat hoort, en voor je ze ontvangt, maar ze zijn super.
    zelf heb ik nu baby paws, en die zijn ook heerlijk stoer, maar wel een stuk duurder. en zeker als jegaat fietsen, kan het gebeuren dat je een keer eentje verliest

ik doe zelf niet mee aan de ramadan, helaas kan dat niet met de bv. maar ik kook natuurlijk wel lekker, en we eten veel met familie
    de ramadan is 12 oktober afgelopen, lekker getimed aangezien de 13e de meeting is. en we hebben dan altijd groot feest. dus maar even zien hoe ik dat ga doen.

geleciteerd gnessy met je vriendin

vandaag naar het consultatiebureau geweest. saf is weer goedgekeurd. de arts vond hem niet zo langzaam, voor het tijgeren was het zelfs wel snel. wel zou die met deze leeftijd mogen zitten met gestrekte beentjes. maar hij zei ook, het ene kindje is sneller dan de ander.
    ik heb ook nog gehad over het meenemen op de fiets. hij zei ook dat de meningen verschillend waren, ze zeggen tussen 7 en 9 maanden. maar hij zei ook dat het erin zat hoe je er zelf mee omging. je moet er niet hele dagen mee gaan fietsen, geld ook voor rechtop zitten in de auto. maar met mate, en goed kijken wat je kindje aan kan.

zo otje koen slaapt goed

wat lees ik, heeft liene zere vingers....ach meisje, knuffel van ons

17. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    oh ja, waar is de lijst gebleven?

saf moet weer ingevuld worden. hij is nu 8 kilo en 69,5 cm.

18. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    @lies: ik zou niet weg willen gaan als ik wist dat ik jiri erna ook niet zoveel zou zien. Vind het al erg dat ik hem niet viel zie op de dagen dat hij naar het kdv gaat. Laten logeren is hier nog niet gebeurd en hoeft voor mij ook niet.

We hebben volgende week 1 weekje vrij en we gaan met z'n tweeen iets leuks doen op dinsdag en dan gaat jiri gewoon naar het kdv. De andere 2 dagen dat hij normaal naar het kdv gaat, weet ik nog niet wat we gaan doen. Misschien laat ik hem dan ook thuis blijven of alleen de vrijdag. Met kind kun je toch niet zoveel doen.

@otje: leuke schoentjes. Ik vond die donkere met muisgrijs ook leuk. Heb nu bruin met beige. Welke maat heb je genomen? Ik heb nu al maat M, 11 cm, en die zijn bijna te klein. Ben alleen bang dat maat L meteen weer zo groot is. Zie ja antwoord al staan.

@janette: ze adviseren 0.5 tot 1 cm groter te nemen. Te groot lijkt me ook niet fijn lopen strakjes.

@saar: kan me voorstellen dat je opgelucht bent. Het heet zijn voor en nadelen, een tweeling.

Jiri slaapt ook veel, maar deed ie altijd al.

19. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Fijn saf weer goed gekeurd!

Roosjes zijn erg leuk ja, ik heb de leren slofjes van Izanka nog, toen waren ze nog maar in 3 kleuren.... 6 jaar geleden....

Eve, als Fynn zich verslikt begint hij dan de kokken?
    Dit is bij baby's nl de manier om niet te stikken, en het eten komt op die manier weer vanzelf terug.
    Dimphy heeft veel gereplayed en ik moest er ook erg aan wennen, maar eigenlijk gaat het altijd goed.
    Natuurlijk wel op de achtergrond aanwezig zijn, en dat deed het kdv niet!Wel slordig om zo met een andermans kind om te gaan.

Ik ben gelukkig weer beter.

20. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

saar; fijn dat je uitslag voor jezelf meeviel, maar is dit dan bijna 100% zeker? en 2 is idd druk maar mss toch ook wel erg leuk..

leuke site.....denk ik .....kan m niet zien :rolleyes: :(

or;lando moet ook wer aangepast worden; 10mnd 3wkn, 8270gr 72 cm

nour4a; fijn dat saf weer 'goedgekeurd is' en dat ie goed ontwikkeld.

duckie; veel plewzier van het weekend, leuk zo spontaan

over het afslanken; ik vind het iig heel knap dat bv cynthia al 6 kilo is afgevallen, ik kan de site van het afvallen ook niet bekijken gr.. enne ook ik wil nog ...een aantal kilo's kwijt maar ben nog steeds zoekende hoe ik dit wil gaan doen, ik denk dat ik gwoon ff op het snoepen moet letten en dat het dan wel goed gaat komen maar we zien wel. iig iedereen die nu weer gaat beginnen heel veel succes.

gr saskia

Deel Deze Pagina