December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Hallo Meiden,

Nou de rust is gelukkig weer een beetje terug gekeerd hier, en teveel ruzie maken doe ik echt niet hoor ha ha. Maar af en toe een woordenwisseling of een kleine ruzie moet kunnen toch>? Denk dat bijna iedereen dat wel eens heeft, maar ik merkte het zelf ook wel een beetje hoor dat ik door het forum, me website en andere dingen op de pc het huishouden soms iets liet versloffen. Maar ik probeer het nu gewoon goed te combineren, al ben ik hierdoor soms 1 of 2 dagen niet op het forum en heb ik gewoon wat minder tijd voor de pc.

Hoe het hier verder gaat.... Opzich gaat het heel goed, ik vloei nog wel een beetje. Helaas de ene dag iets meer en de andere dag iets minder. Maar 01-10 moet het toch echt over zijn, dan heb ik namelijk 3 maanden mijn spiraal en de gynacoloog had gezegd je mag 3 maanden vloeien. Mocht ik hierna nog steeds vloeien dan moest ik contact opnemen met de huisarts, maar hoop toch wel dat het dan echt over is. Ook heb ik nog steeds oor en hoofdpijn, maar ook dit is hopelijk snel over. Met Thijmen gaat het verder allemaal goed, wel is hij alweer erg verkouden, snotterig en heeft hij vaak kouden handjes. Weet iemand wat je hier aan kan doen aan die ijs kouden handjes?

Ook ben ik vandaag weer naar het Consultatie Bureau geweest, alles was goed en hij zag er goed en gezond uit zeiden ze. Ook was hij vrij snel in ze ontwikkeling en groei vonden ze, verder vond ze het een heel mooi mannetje en had hij mooie oogjes zei ze ha ha. De arts vond het trouwens wel snel dat hij al 7 tandjes heeft, de 8ste tand is trouwens ook onderweg. Het is het rechtse tandjes naast ze voortand beneden (dit gezien vanaf dat je voor hem staat), er is alleen nog maar wat te voelen en je ziet echt nog maar een heeeeeeel klein wit puntje. Ik denk dat het dus nog wel even duurt voordat hij door is haha, maar dit vind ik echt niet erg hij is al snel genoeg met dingen dus.

Thijmen is trouwens momenteel 76.3cm en 9970gram, weet iemand waar de lijst gebleven is? Dan kan ik thijmen ze gegevens weer eventjes updaten, ik moet nu trouwens 05-12-2007 pas weer heen.

2. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Noura en Debbie, ik heb de lijst het laatst gebruikt op dinsdag of woensdag.

3. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
    Wij hebben ook de roosjes besteld, dezelfde als Otje alleen dan in Lichtblauw en donkerblauw...
    Dank je wel voor de link in ieder geval...

Ga snel stoppen, moet autorijden...

4. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    [/quote]

5. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    sorry, foutje...

6. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ben weer wakker.Een halve dag slapen en 3 bladzijdes verder.

baal een beetje, ben schor ondertussen en ik bengon natuurlijk vannacht met een bloeding en nu net we een weekend met 2'en.

otje: bedankt voor de leuk tip van die nijntjes sloffen.
    Ze heeft nu nog van die geboorte slofjes van nijntje ze heeft niet van zulke grote voeten
    10 cm.

ik heb allerlei goedkeuringen door het cb gelezen wij moeten 18 oktober en dan is het weer prikkendag ook.

nyncke.. morgen is hij er weer.

irma: succes met rijden.

7. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    *Saskia het lijkt me zeker leuk om een keer autorijles van jou te krijgen ha ha, misschien kunnen we dan wel vanaf gouda terug rijden naar Amsterdam (betaal ik wel de bezine) :p :p. Hahahaha Geintje hoor, ik vroeg trouwens aan me rijinstrecteur wanneer hij me praktijkexamen aan kon vragen en weet je wat ik als antwoord kreeg...... Ja wanneer je mij niet meer nodig hebt en dus zonder dat ik in moet grijpen kan rijden, dus ik zei ja maar ik heb nog maar 2 lessen. Zegt ie ja dan moet je dus extra lessen nemen he..... Terwijl ik daar niet eens geld voor heb, lekker he zo een rijinstrecteur.

*Gnessy leuke bewerkingen weer hoor, lukt je al aardig he? Ik heb er helaas niet echt de tijd voor, althans ik denk eerder dat ik de tijd er niet echt voor neem en misschien ook wel het geduld er niet voor heb. :oops:

*Mijn Camera heeft een accu en dus geen batterijen, maar een accu heeft ook zo zijn voordelen en nadelen hoor. Bijvoorbeeld als die leeg is en je hebt geen oplader mee, dan kan je hem niet vervangen of meer gebruiken. Maar het voordeel is (althans bij mij) dat me accu wel veel langer mee gaat dan de batterijen, en scheelt ook meestal in geld i.v.m aanschaf batterijen.

*Lola ik weet dat je dit niet meer zal lezen, maar toch heel veel plezier in portugal. Hopelijk worden het toch nog een leuke paar daagjes weg, we horen je hopelijk snel weer.

*Eve je bent echt geen slechte moeder hoor meis, ook ik zou het namelijk wel eens heerlijk vinden om een paar dagen weg te gaan. Maar zoals meerdere al zeiden, ik denk dat bijna iedere moeder dat wel eens heeft. Even een paar dagen er tussen uit zonder de kleine, even niet hoeven te verzorgen of even niet hoeven te denken van moet hij/zij al eten. Want meis nogmaals je hoeft je echt niet schuldig te voelen, want ook moeder hebben af en toe even een pauze nodig en sommige doen dit lekker thuis en sommige doen dit door een paar dagen op vakantie of weg te gaan. Maar dan wel eventjes zonder de kleine, gewoon lekker eventjes weer op adem komen enz..

*Janette ik las dat me mail was aangekomen, gelukkig maar want heb de laatste tijd steeds vaker dat me mail niet aankomt. Weet je trouwens al hoelaat je 13 oktober bij mij op de stoep staat enz.? Nou ik hoor het wel van je ha ha, reageer maar even via de mail anders al je tijd hebt oké?

*Lianne heel erg veel beterschap gewenst

*Eve die foto van Fynn is echt heel erg lief zeg, die muts en die truitje staan goed bij zijn oogjes trouwens ha ha echt kei lief. ;)

*Saar ook jou foto's zijn echt weer geweldig, Liene lijkt echt al ouder dan 9 maanden op die foto hoor. Vind hem echt mooi die foto in die witte romper, en ook die andere foto is heel erg lief en wat een verschil he zo een beebie en Liene. Liene lijkt trouwens wel heel erg op jou hoor, zeker bij die beebiefoto kan je dit goed zien.

*Slingding erg leuk idee zeg om alle 3 de verjaardagen op 1 dag te vieren, en kailynn zal het inderdaad niet door hebben nog denk.

*Ik heb hier ook de kledingkast opgeruimd en heel veel kleding maat 68 kan er inmiddels ook uit, vind het wel jammer hoor soms kom ik ook gewoon dingen tegen die Thijmen nog nooit aan heeft gehad. Vind dit toch wel zonde, en dan te bedenken dat hij ze ook nooit meer aan kan ha ha echt jammer. Het gaat echt zo snel allemaal soms, ik heb nu ook alweer bijna een hele doos vol met kleding. Maar ik bewaar het meeste toch wel hoor, dit omdat wij ook nog graag een 2de willen ooit ha ha.

*Nynke Thijmen lijkt ook heel erg op ze vader, hij heeft ook veel dingen weg van hem kwa uiterlijk.

*Otje erg leuke foto's van Sara en Koen zeg, echt heel erg lief die 2.

*Ruth drinken uit een tuitbeker goed zo meissie, je hebt zeker de wij jonge ouders gelezen he ha ha.

*Ik heb trouwens al een tijdje geen wij jonge ouders gehad :s, moet ze toch maar eens even mailen of bellen denk hier over.

*Thijmen drinkt trouwens ook uit een rietje, ik heb nu ook zo een nuby flip-it beker gekocht en dit gaat prima ha ha.

*Saar leuk hoor dat jullie het hartje of de hartjes hebben gehoord, wel spannend hoor misschien 2 baby's in je buik. Je zal nu wel een lange 2 weken tegemoet gaan he, hopelijk voor jou is het snel 16-10.

*Irma van harte gefeliciteerd met Max, leuk hoor dat je ouders nu voor de 3de keer in 9 maanden opa en oma zijn geworden zeg.

*Vales hopelijk voel je je snel weer beter, ik hoop echt dat je 13-10 gewoon kan komen hoor naar de meeting. Wil je nu toch wel eens in het echt zien ha ha, wessel ook natuurlijk he.

*Eve erg leuk zeg die site van die roosjes, zodra ik geld heb ga ik echt een paar bestellen. Ik vind ze echt heel erg leuk, vooral met de kleuren babyblauw of lime vind ik leuk.

*Liene erg bedankt voor je lieve berichtje op Thijmen ze website, hij vond het heel erg leuk hoor :D

*Gnessy heel erg veel plezier morgen bij normaal, hopelijk krijg je niet al teveel pijn in je voeten door die klompen.

*Saar ook ik kan je blijdschap goed begrijpen hoor, het lijkt me zoieso toch wel zwaar hoor. Een dreumes en dan ook nog eens twee kleine beebies erbij, hopelijk bevestigd de echo inderdaad dat het er maar eentje is.

*Vales ook ik vind het niet erg hoor als Johan mee komt, alleen zal hij inderdaad wel de enigste man zijn he.

*Slingding ik moet nu pas weer op 5 december heen naar het Cb met Thijmen, dan krijgt hij ze prikken pas weer.

8. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Hier een foto van Thijmen en Nieck, Nieck is het oppaskindje van me moeder en hij is net 1 jaar oud.

9. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen

Hier nog een foto van Thijmen, hier was hij aan het klimmen tegen het traphekje aan.

10. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen

Hier was Thijmen visjes aan het kijken

11. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
  12. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
  13. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
  14. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    En hier de laatste foto van Thijmen hahahaha, deze vond ik ook zo schattig hihi. Sorry als ik weer eens iets teveel foto's heb geplaatst hoor, maar vind het zo leuk om ze met jullie te delen hihi.

15. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Orlando......04/11/06 (2265gram 43cm).......2 aug/9mnd0dg....................7930 gr........70.0cm
    Jiri..............30/11/06 (3275 gr, 49 cm......... 11 sep/9.5 mnd.....................9350 gr........73 cm
    Kailynn.......03/12/06 (2715 gr, ? cm)...........16 aug / 8.5 mnd..................8365 gr........71.0 cm
    Liene..........05/12/06 (3560 gr, 51 cm).........28 aug / 38 wkn...................7500 gr........66.0 cm
    Lynn...........06/12/06(2900 gr, 48 cm)......... 25 sep/ 9.5 mnd....................9446 gr........72 cm.
    Mika...........07/12/06 (2980 gr, ? cm)............4 juni / 6 mnd.......................6340 gr........67 cm
    Teun..........08/12/06 (3390 gr, 51 cm...........28 aug..................................9625 gr........71,5 cm
    Nick...........13/12/06 (3285 gr, 50 cm)..........6 sep/8 mnd, 3 wk................8510 gr........69,5 cm
    Jayden.......14/12/06 (2955 gr, 50 cm)..........15 juni/6 mnd.......................6860 gr........66 cm
    Dimphy......15/12/06 (3510 gr, 52,5 cm).......22 juni/27wkn......................7915 gr.........66 cm
    Thijs..........17/12/06 (3060 gr, 46 cm)..........21 sep/9 mnd, dag...............9500 gr.........72 cm
    Fynn..........19/12/06 (4010 gr, 54 cm)..........19 sept / 9 mnd..................10675 gr.........75 cm
    Demi..........19/12/06 (3575 gr, 52 cm)..........18 sept / 9 mnd....................8250 gr.........69,4 cm
    Safouane...21/12/06 (2870 gr, 47 cm).........12 sept / 8 mnd+ 3wkn ........7920 gr.........69.8 cm
    Dain...........21/12/06 (3575 gr, 49 cm)..........17 sept/8 mnd + 3wkn ........8430 gr.........72 cm
    Rick............22/12/06 (3600 gr, 50 cm)..........23 aug/8 mnd.....................10030 gr.........72 cm
    Thijmen......22/12/06 (3300 gr, 54 cm).........28 september / 40 wkn..........9970 gr.........76,3 cm
    Ruth...........22/12/06 (2830 gr,46cm)...........8.5mnd, ................................7440 gr.........68 cm
    Jasmijn.......23/12/06 (3890 gr, 50 cm).........2 augustus/7 mnd+10 dgn....8300 gr.........68 cm
    Wessel.......25/12/06 (3515 gr, 52 cm).........20 augustus/7 mnd+26dgn...8765 gr.........73.5 cm
    Jesper........28/12/06 (3970 gr, 54 cm).........23 aug/8 mnd......................11350 gr.........75,5 cm
    Koen..........28/12/06 (4050 gr, 54 cm).........29 augustus / 8 maanden......9120 gr.........72 cm
    Jikke...........29/12/06 (3400 gr, 50 cm).........21 aug / 8 mnd......................8055 gr.........70 cm

16. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Nou Nyncke, nu krijg ik er nog een schuldgevoel van ook.

Lies

17. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    karin ze hebben ze ook in lime met blauw met nijntje, maar dus ook in rood!
    ik heb rode besteld en een paar donker bruine met fucsia strepen voor de winter erg leuk.
    Ik heb l genomen daar kan ze nog 3 cm in groeien 5 dan zitten z zo raar.

18. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0

19. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi

ff heel snel zit bij mijn moeder ff achter de laptop en heb dus ook ff de foto's bekeken van saar otje en nu debbie.

saar; wat lijkt liene sprekend op jouw zeg echt leuk, en het is echt een superlief en schattig poppetje, als orlando een beetje smaak heeft... :D

otje; wat een plaatjes samen zo in de mand en ze hebben naar mijn idee dezelfde ogen hè? echt lief, volgens mij is sara echt een moederzus... ;)

debbie leuke foto's weer hoor, ik vind dat thijmen groot is maar volgens mij is nieck ook groot!

en heb ff snel gekeken op de roosjes site. ik vind degene die karin heeft en uhm... otje heeft besteld ook erg leuk, ik denk dat ik ze mss wel dan in het donkergrijs bestel erg leuk of vraag voor zijn verjaardag wie weet we zullen zien. heb wel schoentjes maar is een beetje beige met blauw en oranje dus kan niet bij alles

gr saskia

ga ff bij me moeder zitten

20. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    eve ik vind het ook slordig van het kdv. maar het bijna stikken hoort wel bij het leren eten zoals ook lianne zegt, dat zij de verpleegkundige me ook. ze trekken gekke gezichten en verslikken zich, maar dat hoort erbij. hier gaat het inmiddels al prima met de soepstengels en rijstwafels. als rijstwafels haal ik overigens gewoon de grote, en niet die mini bambixdingen. aangezien saf het moeilijk vind te eten wat in zijn hand zit.

debbie, wat vervelend van je rijles, maar wel logisch. als je er nog niet klaar voor bent dan kan die je ook niet af laten rijden, dan zou je uiteindelijk nog duurder uit zijn, want examen aanvragen kost ook aardig wat. gewoon goed oefenen!
    leuke fotos van thijmen weer.

hihi saskia, veel online . en ook al aan de roosjes. ik ga als de paws niet meer passen ook een stel halen, maar ik kan echt geen keuze maken

Deel Deze Pagina