hi hi, wat een super leuke foto's weer wat een schatjes zijn het ook hè, kaillyn met staartjes super leuk en wessel met nijntje in zijn mond hihi, herkenbaar (hier doet orlando de hond na... ) debbie; vwb de rijlessen, ik weet niet hoe hij het melde maar ik adviseer ook mijn leerlingen om het aan te vragen op het moment dat ik denk dat ze er dan klaar voor zijn, dus wss zal jouw instructeur het wel goed bedoelen joh, en idd zoals hier eerder is aangegeven, je kan beter een paar lessen meer nemen dan een paar keer meer examens ik ga ff kijken of ik wat foto's kan spammen van orlando... gr saskia
Pfff, ik schrok wel ff toen ik zag hoeveel pagina's erbij waren gekomen. Maar gelukkig zaten er een boel foto's tussen Wat leuk dat iedereen ineens aan de Roosjes is. Ben er nog niet helemaal uit welke maat ik zal nemen. De slofjes die Fynn nu heeft zijn 13 cm en daarin heeft ie nog wat ruimte dus zal denk ik maat L bestellen. Zou het liefst nu ff z'n voetjes goed meten maar is beetje zielig om hem daarvoor wakker te maken Twijfel alleen nog welke Zodra ik besloten heb zal ik het laten weten. Als ze straks op de meeting maar niet allemaal dezelfde schoentjes aan hebben @Duckie: Fynn kan ook nog niet staan hoor. Hij trekt zich wel aan mijn handen op tot staan maar houdt dat vervolgens niet lang vol. En een heel fijn weekend! Echt leuk zo onverwachts weg @Janette: Fynn heeft ook schoentjes van Zeeman maar daar krijgt hij echt kletsnatte voeten in. Komt door het plastic. Wil daarom dus graag iets van leer. Heb jij al antwoord op de vraag of je een maat groter moet nemen als je ze met fleece laat voeren? Ik zou als ik jou was wel maat L nemen hoor anders zijn de schoentjes bijna 4 cm te groot. Dan gaan ze volgens mij heel makkelijk uit. @Saar: Snap dat je opgelucht bent hoor! Ik zou er eerlijk gezegd niet aan moeten denken om hier met 2 baby's te zitten. Fynn z'n vader heeft gewoon in mijn huis opgepast. Eerst heeft hij mij naar de crematie gebracht (Fynn mee in de mc). En is toen weer naar mijn huis gereden. Daar heeft ie met Fynn gespeeld, poepluier verschoond en hem op bed gelegd. Het inplakken van de foto's is hier ook weer gestagneerd Ben echt benieuwd wanneer (en of) ik daar klaar mee ben. Hier overigens nog geen tekenen van een winterslaap @Lies: Niet schuldig voelen hoor. Ik zou ook lekker weggaan. Knap je vast van op. En je ziet Thijs toch 's ochtends en 's avonds als hij naar het kdv gaat. Hij zal er iig geen last van hebben. @Lianne: Fynn begint dan idd te kokken. Weet dat dat een goed reflex is maar ik vind het gewoon doodeng. @Debbie: Erg leuke foto's weer van Thijmen! Bijdehand ventje @Candice: Fijn weer iets van je te horen. En wat had Tara dat ze zo ziek was? @Vales: Ik vind Wessel een echte boy! En wat wordt z'n haar al lang. Echt lief @Cynthia: Kailynn al een staartje! Dat gaat snel zeg. Het is en blijft een lekker grietje!
http://s174.photobucket.com/albums/w82/ ... IM1937.flv hier heeft hij dus allemaal spullen uit de la van de box gehaald. en voor de oplettende onder ons, ja die stekkerdoos is gevaarlijk, maar ik let erug goed op
@lies: het was niet mijn bedoeling hoor om je schuldig te laten voelen. Het is gewoon hoe ik er over denk. Er zijn mama's genoeg die wel gewoon weg gaan. Ik zou soms ook wel eens ff niet willen zorgen. ff niets aan mijn hoofd. Maar dan is mijn gevoel dat ik liever bij jiri wil zijn toch sterker, kan hem gewoon niet loslaten. We hebben ook pas een paar keer mijn moeder laten oppassen 's avonds. Heb eigenlijk ook alleen maar mezelf hiermee. Maar ja, mijn tijd komt wel weer als hij wat groter is of als ik het makkelijk kan loslaten, stapje voor stapje. leuk dat sommige baby's al kunnen staan. Jiri probeert het soms wel, zich optrekken. Ben bang dat hij straks eerder loopt dan kruipt.
Wat een leuke foto's allemaal zeg. Ik kom morgen weer reageren. Tis nu best laat en duik m'n bedje in. Even nog dit. Koen had straks koorts Ik had hem om 17 uur opgehaald van het KDV. Thuis zijn groentehap en yoghurt gegeven en dat ging allemaal goed. Hij was wel wat stilletjes maar dacht: hij is vast moe van t kdv. Rond 17.30 in bed gelegd. Tegen 18.30 werd ie wakker en ging Steef hem uit bed halen en hij was hartstikke warm. Beneden heeft ie heel rustig tegen me aan gelegen. Tegen 19.30 zijn fles gehad die ie bijna helemaal leeg dronk. Daarna naar bed gebracht en getempt: 38.0 graden koorts... Ik heb hem een zetpil gegeven en daarna is ie gelukkig gaan slapen. Hopelijk voelt ons mannetje zich snel beter. Misschien komen er nieuwe tandjes aan? Van de week had ie ook diaree... Tot morgen! Groetjes Otje
@Otje wat naar zeg dat Koen koorts heeft en idd misschien komen er wel tandjes aan. @Nynke ik heb precies hetzelfde ik kan Wessel gewoon nog niet laten loslaten en laten logeren bij mijn moeder als ik er aan denk word ik gek ik kan gewoon geen nacht zonder mijn ventje. Toen we 7 jaar samen waren en we een avondje samen weg gingen kon ik gewoon niet genieten ik miste hem zo erg en elke keer vroeg ik me maar af of het wel goed ging. Nu gaan we 3 oktober dus weer een avondje weg en ik merk nu dat ik al wat rustiger ben dan de vorige keer dus ik denk dat ik woensdag wel kan genieten van het even samen weggaan maar laten logeren bij oma dat gaat voorlopig dus echt niet gebeuren. @Lies je moet zeker geen schuldgevoel hebben. Ga lekker genieten van jullie weekendje samen @Saskia wat een lief filmpje en die foto's zo schattig @Eve idd Wessel zijn haar word echt lang denk dat ik binnenkort mijn vriendin die kapster is laat komen om zijn haar te knippen. Wessel zijn haar groeit echt raar helemaal stijl naar voren en ik wil stekkels bij hem doen maarja het is nu te lang en stort zo in Ik had gel van zwitsal gekocht nou dat is dus ook waardeloos spul want het blijft gewoon zacht en dat spul doet niks. Wessel heeft de laatste tijd toch wat als hij iets niet mag dan word hij boos en gaat hij huilen. Hij mag niet bij de boxen van de computer en we hebben er een stoel voor staan maar net stond die iets naar voor en is hij er tussen gegaan een stukje dus ik pak hem en zegt "nee Wessel dat mag niet"zet hem weer neer word die toch boos hij ging op de grond liggen huilen komt hij naar me toe kruipen en gaat hij weer echt voor me benen op de grond liggen huilen ik moest er zo om lachen Hij houdt wel snel op dat gelukkig en ik merk echt dat ik nu al heel consequent tegen hem moet zijn want zolang Johan en ik dat zijn houdt hij snel op en hij weet ook al dat het echt geen zin heeft om door te gaan. Ben ik nu streng?
Goedemorgen allemaal maar eerst LIANNE VAN HARTE GEFELICITEERD! \/ \/ \/ Hoe ik het heb onthouden.... je bent gelijk met wijnand jarig vandaar....... @Vales nee hoor je bent niette streng...alles wat ze nu weten wat niet mag probereb ze straks ook niet meer hopelijk....hij heeft het dus wel door Wij hebben vakjes onder de tafel en daar wil teun ook altijd de tijdschriften van pakken ..zeggen wij ook nee en halen zijn handjes terug soms probeert hij het weer en meestal houd hij dan op.... Teun wil zich nu optrekken aan de tafel..het is een glazen tafel dus wel als we er bij zijn anders zit hij niet in de buurt.. @Otje is koen al weer wat beterder? hebben jullie wel een rustige nacht gehad? @Eve nee nog geen antwoord maar denk ook dat ik voor de L ga neem aan dat ze met fleece erin er wel rekening mee houden. Nou ga de kleinste wakker maken, slaapt nu nog sinds gisteravond half 7 en dan zingen voor papa....... heb net de slingersopgehangen wil hij wel niet maar krijgt ze toch
@Eve krijg net het volgende antwoord: Hallo Janette, De fleece neemt zeker geen hele maat in beslag. Bij XL heb je 3.5cm ruimte dit is erg veel en het ziet er ook niet uit. Een gevoerde L 13 cm zou beter zijn. Maar de keuze ligt bij jezelf. Met vriendelijke groeten, www.roosjes.eu info@roosjes.eu doei doei