December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Heb toch maar een paar dingetjes besteld bij H&M. En van de eind november artikelen alleen datgene wat niet echt specifiek voor nu is. Daarbij zit een.....roze shirt (met zo'n amerikaanse tekst erop) voor Fynn :D Stond bij de jongenskleding en vond em eigenlijk wel stoer. Z'n papa heeft ook wel es een roze overhemd aan... ;)

@Noura: Hoelang is 'een tijdje'? :rolleyes: Grappig van de Roosjes. Ik wilde de bruine eerst ook met gouden strepen doen. Maar aangezien de andere schoentjes ook met strepen zijn heb ik voor een ster gekozen.

Zometeen gaan we stukje rijden en dan meteen de autostoel in gebruik nemen. Ben benieuwd hoe Fynn het vindt.

2. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Lola: Dat is nou het handige van de Roosjes. Dat je ze dus in elke kleurencombinatie kunt bestellen. Ze hebben zelfs kleuren die niet op de site staan. Dus gewoon ff mailen. En je betaalt daar niks extra's voor :D

@Otje: Ja, ze mogen daar idd wel flink aan de slag willen ze voor 13 oktober klaar zijn ;) Mss ff een mailtje sturen :D

Zo, genoeg reclame voor de Roosjes!

@Lola: Ik ook niet :)

3. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Eve: Sorry voor mijn nieuwsgierigheid maarre... wie is "we"? :(: :rolleyes: :oops:

4. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    in de mail van de roosjes bestelling stond hoe ik aan de roosjes ben gekomen..heb het volgende geantwoord:

Hallo
    Voor de info wat betreft hoe ik de roosjes heb gevonden is dat we op het forum van de decembermama’s 2006 op zwangerschapspaginga.nl het er over hebben gehad en als het goed is heeft u al heel wat bestellingen ontvangen….
    We hopen ze dus ook allemaal op onze meeting op 13-10 te kunnen dragen
    Groeten Janette Kluft

wie weet helpt het

5. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    hallo,

Lola ben blij dat je weer terug bent!

Ik heb bij roosje gemaild op de vraag hoe je aan hun gekomen was ivm met adverteren hoe wij hier het er over gehad hadden.

Hoop ook dat ze voor de 13 de er zijn.

We hebben het gisteren erg leuk gehad,
    We waren om 23.00 uur al thuis want de vriendin die mee was, was erg moe anders hadden we ng naar het cassino gegaan of even naar de stad maar heleaas, ik baalde er wel een beetje van we hadden n u de mogenlijkheid een keer...
    We hebben heerlijk uitgeslapen en lekker lang op bed gelegen.
    We gaan zo kailynn weer halen.

daarna gaan wij naar mijn ouders en eten we daar wat en dan heerlijk met ons meisje naar huis.

het nee schudden is hier ook bekent ook onder het eten en dan houd ze ook echt haar mond dicht.
    We hebben een tijd geporbeerd om met z'n allen warm te eten tussen de middag maar kailynn vind dit niks dus geef haar in de avond warm.

nyncke, geniet weer volop van je mannetje!

Eve: klinkt leuk van je roosjes.

gnessy: gelukkig heb je het naar je zin gehad!

Otje: gelukkig is kloen gisteren na zijn slaap goed opgeknapt.

saar: de foto van kailynn was zo het raster is buiten de foto geplaatst.

6. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    hallo,

wij zijn aan jullie gekomen door:
    Ik zit op een forum, zwangerschapspagina.nl en daar hebben we een groep december moeders 2006 en we hadden het erover en 1 iemand had besteld en liet ook zien welke en we hedden het er met z'n allen over ook over maten en het voeren met fleece enzo.
    En ik ben nijntjes gek en iemand attendeerde mij erop dat jullie nijntjes roosjes hadden en zo ben ik gaan kijken.
    en zo ben ik bij jullie terecht gekomen.
    Dit antwoord zullen jullie de afelopen dagen wel meer gehad hebben want we zijn allemaal aan het meten en bestellen geslagen.

mvg

dit heb ik naar roosje gestuurd 2 dagen terug.

hou wel in de gaten ze gaan ze pas maken als het geld binnen is dus gauw bestellen!
    dan hebben we ze misschien 13-10

7. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Lola, welkom terug.
    Klinkt erg leuk allemaal. En de foto voor het station....past wel bij toeristen die in een jeugdherberg slapen hoor ;)

En goed van Jasmijn, dat ze nu ook papa zegt. Jikke doet wanhopige pogingen, maar heb nog niet echt mama of papa gehoord. Ze zegt nu wel heel vaak "enga" als ze venga ziet en roept haar ook op die manier. Erg leuk om te zien.

Cynthia, jammer dat het sneller afgelopen was dan je gehoopt had, maar wel fijn dat het leuk was. Ff een dagje zonder kind is ook wel lekker op z'n tijd.

Ik heb ook geantwoord dat ik de roosjes heb besteld door het forum. We mogen inmiddels wel groepskorting krijgen ;)
    Ik denk trouwens niet dat ze allemaal op de 13e klaar zijn. Maar weet eigenlijk niet hoe lang de levertijd ongeveer is.

Bij Jikke op het KDV hoeven we geen overslofjes aan. Vind dat zelf ook niet echt nodig eerlijk gezegd. Maar ben het met je eens Eve, dat je ze wel moet gebruiken als het verplicht is.
    Maar ja, ik heb een hond en twee katten. Hou de vloer wel een beetje schoon, maar heb niet bepaald smetvrees ( :rolleyes: ) en ook geen poetsfiemel ( :oops: ). Dus Jikke zal hier ongetwijfeld wel eens iets ongezonds binnen krijgen. Denk dat dat niet zo'n heel groot probleem is.

Lola, ik heb ook zitten twijfelen over die roosjes. Uiteindelijk heb ik twee andere uitgezocht. Eén daarvan bleek Slingding ook besteld te hebben :D

Ik vind eind november wel errug laat voor levering van H&M. Dan zou ik het niet bestellen denk ik.

8. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Otje: Haha, gewoon m'n ouders en ik. Saai he ;)

Erg grappig al die mailtjes naar Roosjes :) Ik heb dus ook een dergelijke mail gestuurd. Volgens mij zijn ze daar nu helemaal in de stress. Hoop echter wel dat ze er op reageren want anders zou ik het wel flauw vinden.

9. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
    Lola, welkom terug meid! En jullie hadden net zo goed met de trein terug kunnen komen...Hihihihi grappige foto!
    Wat een schattige roosjes heb je besteld zeg... Of wil je gaan bestellen...

Eve ik ben ook nieuwsgierig met wie je gaat maar ik denk met opa en oma... Veel plezier in ieder geval!

Otje wat heb jij een slaapkopje heb jij zeg... Heeft hij nog koorts?

Ga snel weer aan het werk... ik ben in overtreding...

Laters...

10. Niet meer actief

Het vies zijn viel gelukkig wel mee, zat alleen onder bier (veel bier) en cola... De modder viel enigszins mee... Oke me klompen waren wel goor, maar me sokken waren nog wit.. (dikke sokken aan anders pas ik me klompen niet... hahahah) maar ja dat heb je als je door weiland stukkie moet lopen... Heb wel gelachen, veel dronken mensen gezien terwijl ik zelf nuchter was, veel blote bovenlijfen en dikke viezige harige engerds.... hahah muziek was erg leuk, en kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die er niet van houden... Het is echt muziek voor het platte land om het maar zo te zeggen... Me t-0shirt en de romper had ik in me broekzak zitten nu in de wasmachine... hihi....
    Heb ook veel mensen over hun nek zien gaan, hun behoefte's op plekken doen waarvan ik me afvroeg waarom ze dan niet 4 mtr verder lopen naar de wc, hoop vluggertjes :p hihi....
    Stond zelfs trekker met kieper met een dekzeil erover heen, en wat daar in gebeurde tja je zag alleen kieper heen en weer gaan hahaha.....

Maar wou dat t al weer volgend jaar was, dan ging ik weer heen....

vwb de roosjes, ik heb ze niet besteld, de link wel opgeslagen maar ruth heeft d'r puma's voorlopig nog....

vwb me operatie van dinsdag, ik zie er gigantisch tegen op... en het word steeds meer... komt miss ook dat eg om kwart voor 10 weg moet omdat ie zelf naar huisarts moet, en er niet is als ik weer bij kom... hopelijk wel met het bezoekuur, maar dat ligt eraan hoe laat hij klaar is in heerenveen bij de cardioloog.. daar moet ie voor controle naar toe...

ik heb ook dingen besteld bij de h&m en die worden half oktober geleverd.... kleertjes voor ruth...

lola welkom back....

eve ik zit nog op je uitleg te wachten he :)

hier kdv hadden ze gewoon sloffen aan en schoentjes of laarsjes stonden in een vakje boven hun jas....

cynthia blij dat je het gezellig hebt gehad!

hier net ff gewandeld, maar begint alweer met regenen... bluhhhhh....
    ik ga nu nog ff met de was bezig.... ligt nog was in wasmand en moet was in droger en was opvouwen....

fijne zondag allemaal.....

11. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
    Gnessy, wat een verhaal zeg... Maar leuk dat je het naar je zin had!

Heb ik al verteld dat ik zin in de 13e heb...

12. Niet meer actief

ik ook... heb er veel zin in.... hoop je voor die tijd ook eens te ontmoeten irma.... lijkt me errug gezellig!

maar nog 2 weken en we hebben de meeting!

13. Hi hi, soms klink je even heel erg limburgs... :) ! Leuk woord wel...
    Eerlijk gezegd word ik best een beetje jaloers als ik lees hoe Jikke en Venga op elkaar reageren, zó leuk...! Zo had ik het me ook voorgesteld... :cry:

@Slingding: Ik heb ergens iets gemist geloof ik, maar ik begrijp dat je gisteren een leuke dag hebt gehad die helaas te kort duurde... ;)

@Gnessy: Als ik jouw belevenissen bij Normaal lees, dan geniet ik met je mee, maar 'in real life' zou het niet mijn ding zijn! Hoewel... ergens in de afgelopen dagen hebben we keihard 'Oerend hard' gezongen in de bus met z'n allen... :D

Hier ook eentje (of twee, beter gezegd...) die zich verheugt op 13 oktober!

14. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Lola, welkom terug! Leuk te lezen dat je het zo naar je zin hebt gehad. Kan me voorstellen dat je, toen je eenmaal in Keulen geland was, nog maar aan 1 ding dacht. Werd wel jaloers toen ik die foto zag met een stralende zon, t-shirts en korte broeken...al schijnt hier tot op heden gelukkig ook nog de zon :) .

Gnessy, Normaal doet me een beetje denken aan Rowwen Heze. Niet qua muziek, maar wel aan de kapotte t-shirts, bier smijten etc.etc. Toen ik een jaar of 16 was, ging ik elk jaar naar Rowwen Heze. Vond het wel erg leuk om iedereen nat te gooien. Alleen als je dan zeiknat thuis kwam en alles stonk naar bier, dan voelde ik me toch behoorlijk smerig. Zou er nu ook niet meer aan moeten denken om ertussen te staan.
    Maar leuk voor je dat het zo goed bevallen is.

Zal straks ook eens even kijken op de site van Roosjes, kan natuurlijk niet achterblijven ;) .

Otje, ik zou er toch ook wat van zeggen tegen het kdv. Al is het via de mail.

Nynke, fijn dat je vriend weer thuis is.

Haha Eve, kon je het niet laten om iets roze te bestellen ;) .

Cynthia, leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad gisteren. Alleen jammer dat de avond zo vroeg eindigde. Wel lekker dat je hebt uit kunnen slapen. Enne, leuke banner!

Vales, wat een leuke foto's van Wessel en dan vooral de 'hondjes'foto.

Hoop niet dat ik verder vergeten ben om op belangrijke dingen te reageren. Heb de laatste dagen erg veel pijn in mijn onderrug/bekken met uitstraling naar mijn been. Word er niet erg vrolijk van, aangezien het me erg bekend voorkomt :( . In combinatie met mijn chronische rugpijn is het behoorlijk pijnlijk. En mezelf kennende wil ik alles zelf doen. Gisteren even naar de woonboulevard geweest en daarna nog even naar de bouwmarkt. Die combi was gewoon teveel en daar kan ik dan behoorlijk van balen.

15. @Bianca: Wat vervelend van je rugpijn. Heb je tijdens de zwangerschap van Lynn last gehad van bekkeninstabiliteit, want zo klinkt het wel...?

Voor iedereen die snel nog wat bij H&M gaat bestellen: Het sweatshirt dat je gratis ontvangt bij je bestelling is erg leuk, maar valt nogal ruim. Ik had 'm besteld in maat M, maar ik denk dat ik ook S had kunnen bestellen. Krijg er een jaren '80-gevoel van... ;)

16. De tweede partij was is bijna gedraaid en dan gaan we er eens even uit. We moeten mijn auto - de MINI - gaan ophalen. Die heeft de afgelopen week bij de garage gestaan naar aanleiding van het feit dat hij niet meer wilde starten, maar ze hebben helaas helemaal niets kunnen vinden. De eigenaar van de garage heeft hem mee naar zijn huis genomen (hij woont in Weert) en daar is het vandaag ook kermis...

Ik ga de pc dus maar eens afsluiten, heb de schade wel weer ingehaald, dacht ik zo... ;) :oops: :)

17. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Het autoritje is goed bevallen. Fynn zat gezellig om zich heen te kijken en viel halverwege in slaap :D

@Saar: We nemen de mc 13 oktober dus iig voor je mee!

@Noralien: Ik ben ook niet bepaald een poetsmiep :oops: Je wilt denk ik niet weten hoelang geleden de vloer hier goed is gedweild. Dus wie weet is het op het kdv wel schoner ;) Enne...ik vroeg je een paar blz terug of een spijkerbroekje en zomerjasje ook goed zijn voor Ghana, maar wacht nog steeds op antwoord... :) ;)

@Gnessy: Het avondje Normaal klinkt echt afschuwelijk en leuk tegelijk ;) Zie mezelf er absoluut niet rondlopen maar lijkt me wel leuk om alles te bekijken. En ik snap dat je erg tegen de operatie opziet. Ik zal echt aan je denken.

@Bianca: Haha, je hebt me door :oops: Kon het idd niet laten om iets roze te bestellen. Maar ja: een echte man is niet bang voor roze! Vind het wel onzettend vervelend dat je zo'n last hebt van je rug/bekken. Hoop dat het met wat meer rust goedkomt. Moet je ook echt wel nemen hoor want straks moet je voor 2 ukkies zorgen.

@Lola: Aaarghhh, ik ben vergeten dat gratis sweatshirt toe te voegen bij m'n bestelling. Nou, ik ga ze maar es mailen of dat nog kan. Enne...wanneer is die Eighties Party? Kunnen wij iig alles meezingen ;)

18. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    :D :) :D

Ik kan me heel goed voorstellen dat je soms een beetje jaloers bent op hond-kindrelaties. Ik vind het echt een heel vervelende situatie voor je, en je weet, als ik ook maar iets voor je kon doen......
    Ik hoop echt dat er snel een goede oplossing gevonden wordt. Maar ja, feit blijft dat je je dit heel anders had voorgesteld :(

Mooi gefloten Eve, maar geef maar mee hoor. Anders heeft Rowena ook conecties met andere goede doelen, dus het komt zeker goed terecht.

Valt dat ff tegen....met je ouders.
    Harstike leuk natuurlijk, maar volgens mij waren de verwachtingen hier al hoog gespannen :)

Bianca, wat balen van je rugklachten. Ik weet hoe erg dit is. Maar nu je buik steeds zwaarder wordt is het helemaal vervelend.
    Heb je idd bekkeninstabiliteit gehad bij je vorige zwangerschap?

Gnessy, kan me helemaal voorstellen hoe het was zoals je het beschrijft :D
    Klinkt leuk om eens te bekijken, maar of het echt mijn ding is weet ik niet hoor.

19. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Haha Eve, dan is mijn man geen echte man....hij doet alle kleuren aan, behalve........idd, roze :) .

Lola, Eve en Noralien: ik heb idd bekkeninstabiliteit gehad toen ik zwanger was van Lynn. Zat toen ook al vanaf 5.5 maand thuis in de ziektewet. Op het laatst was het zelfs zo erg, dat de gynaecoloog de bevalling in wilde leiden bij 38 weken. Echter had ik toen veel last van hoge bloeddruk en verschijnselen van zwangerschapsvergiftiging, dat ik met 37.5 weken gestript ben en toen is de bevalling vanzelf op gang gekomen, anders hadden ze me een dag later ingeleid.

Oja, heb gisteren de complete uitslag van de vruchtwaterpunctie binnengekregen. Alles is goed :) ....alleen stond er geen geslacht in de brief, terwijl ze toch hadden gezegd dit te vermelden :( .
    Ach, dinsdag heb ik de 20-weken echo, dus dan zullen ze ook wel wat zien. Ben i.i.g. wel blij dat ook de rest goed is.

Deel Deze Pagina