Wat ontzettend fijn, zo'n goede uitslag Bianca. GEFELICITEERD! Als ik jou was zou ik trouwens wel nog om de geslachtsgegevens vragen. Dan weet je het nl 100% zeker. Bij een echo kunnen ze het meestal niet met 100% zekerheid zeggen.
Noortje, ik bel morgen even met Rotterdam. Ik neem aan dat ze daar toch wel de geslachtsgegevens zullen hebben? Ik wil het idd wel voor 100% zeker weten, voor ik me helemaal suf koop aan jongenskleren en het straks toch een meisje is.
@Eve: Je hebt er toch hopelijk wel aan gedacht om de kortingscode in te vullen, zodat je op het duurste item 25% korting krijgt...? Roy komt dus gelukkig wel door de 'echte mannen-test': hij heeft één roze overhemd... @Noralien: Ik hoop ook dat er snel een oplossing gevonden wordt. Teri heeft vorige week namelijk ontdekt hoe ze over het traphekje kan komen. Dat dit niet gemakkelijk is bewijzen de bloedsporen op de muur... Er zit nu dus niets anders op dan haar aan te lijnen in het halletje als we niet thuis zijn... @Bianca: Wat super dat alle uitslagen goed zijn! Gefeliciteerd! Wanneer je bij de vorige zwangerschap al met 5,5 maanden uit de running was, kan ik me goed voorstellen dat je je nu zorgen maakt...
vervelend bianca van je klachten. en spannend, ik hoop dat ze morgen de gegevens voor je hebben v.w.b. de roosjes site een tijdje geleden had ik iemand de link gegeven van roosjes, en ze had daar besteld, maar dat heeft wel een paar weken geduurd voor ze ze had. als iedereen hier zoveel besteld, ben ik benieuwd wanneer ze klaar zijn. ik heb nu nog babypaws. en deze passen nog goed ik heb trouwens net vandaag een bestelling op de bus gedaan van h en m. hoop dat dat niet in november dan pas komt. ga het dan weer annuleren denk ik. hier ook roze in de kast (en niet omdat ik het verkeerd gewassen heb ) safouane wil niet slapen, ik ga hem er maar uit halen want hij schreeuwt alles bij mekaar. ach voor een keertje mag dat wel.
bianca, kan me ook voorstellen dat jij je zorgen maakt wat betreft je rug en bekken. fijn dat je het nu op papier hebt dat alles goed is met je brusje. eve: een reden om met fynn auto te gaan rijden.... hij valt er van in slaap! saf: wel lekker gaan slapen he! H&M vindt ik voor meisjes weinig hebben op het ogenblik en ik zie het liever eerst dan dat ik het moet bestellen en voor mij past het nooit, broeken te lang en shirts te krap. mijn moeder viel het ook op dat ik goed aan het afvallen ben. mijn man heeft ook een roze overhemd! en stopdas (het is ook de enigste die hij heeft) gnessy: fijn dat jij het ook leuk gehad hebt gisteren, ik ging ook een jaar of 10 terug naar normaal een paar keer zelfs maar het is mijn ding niet maar je moet alles gezien en gedaan hebben toch? ga weer psp'en ja heb er weer een verlaving bij tot later
Wat leuk zoveel roze overhemden @Bianca: Proficiat met de goede uitslag! @Lola: Nu moet je het niet gekker maken. Heb helemaal geen kortingscode van 25% gezien Waar stond dat dan? Pffff, die H&M bestelling is me geloof ik niet gegund zeg. Zou dat soms door het roze shirt komen @Noura: Safouane die niet wil slapen? Dat is wel heel uniek...Hoop dat hij het toch snel weer doorheeft. En ik vrees ook dat de Roosjes niet op tijd klaar zijn. Volgens mij draaien ze daar nu al overuren.
ruim 8 pagina's in twee dagen tijd, jullie hebben weer goed je best gedaan @Vales: Leuke foto's. Grappig om te zien dat wessel kan klappen. @Cynthia. Leuk staartje bij Kailynn. Mooie banner heb je gemaakt hoor! @Melliemel: Orlando al zwaaien terwijl hij staat. Pfoe, goed hoor! @otje: Die situatie op het kdv vind ik niet normaal. Excuseerde de leidster zich niet eens? @Lianne: GEFELICITEERD NOG MET JE VERJAARDAG!!! @Janette: Gefeliciteerd met Wijnand! @Eve: Voor wat betreft het verzetten van de klok. Ik zat daar laatst ook aan te denken. Ik heb er zelf denk ik niet zo'n last van. Demi is meestal pas rond half acht wakker en past haar ritme wel makkelijk aan , verwacht ik. Maar voor de mama's met wakkere baby's in de ochtend, is dat misschien wel niet zo fijn. @Gnessy: Ruth heeft veel last van de tandjes zo te horen. Sterkte ermee. Ik snap dat je tegen dinsdag op ziet. Gelukkig is het wel al snel, het kan maar achter de rug zijn! @saar: 1 leidster per 7 kindjes. Da's echt heel weinig . Dan zou ik Demi niet met een gerust hart wegbrengen hoor. @EVe: Fynn ingeschreven op de basisschool . Ik sta perplex. ik woon ook in een klein dorp, en daar loopt het volgens mij ook niet zo storm. Denk dat ze al blij zijn als ze een klas vol krijgen! @lola: Welkom terug. Fijn dat je het toch zo naar je zin hebt gehad. En dan is het dubbel zo leuk om jasmijn weer in je armen te sluiten! @Bianca: Wat balen, die pijn in je onderrug en bekken. Wat heftig die bekkeninstabiliteit bij Lynn. Fijn dat je de complete uitslag nu binnen hebt en dat alles goed is hoor! Dat is een hele opluchting! Hier niks geen roze in de kast. En ook bijna geen overhemden trouwens. En ook geen slofjes op het kdv. Maar wel een apart gedeelte waar alleen de kindjes en leidster mogen komen en waar de kleinere kindjes lekker rustig kunnen kruipen.
@Eve: Ik kreeg een mailtje van H&M waarin stond dat ik 25% korting zou krijgen op een artikel naar keuze. Toen ik doorklikte naar de site zag ik dat er tevens een sweat shirt werd 'weggegeven' wanneer je voor meer dan 40,- bestelde. Ik heb een jas besteld van 49,90 die dus uiteindelijk nog maar 37,42 kostte en om aan het bedrag van 40,- te komen heb ik twee pyamaatjes voor Jasmijn meebesteld (14,90 per twee). Toen ik mijn bestelling wilde afsluiten kreeg ik ook nog de mogelijkheid om een huispak van grijze joggingstof mee te bestellen voor 9,90 dat normaal gesproken 24,90 kostte (volg je 't nog...?) Het einde van het liedje was dat ik voor dat alles een rekening heb gekregen van 62,22... ! Super, dat online shoppen bij H&M!
Duckie, hoe is je weekendje weg geweest? Enne, gelukkig, nog een man zonder roze in zijn kast. Hier overigens ook geen overhemden. Dat heeft hij niet nodig als magazijnmedewerker.
En nu nog even wat over ons schrijven... Ons weekendje was erg leuk! We zijn uiteraard naar het safaripark geweest. En we hebben lekker gewandeld en gezwommen. Zaterdagochtend was het regenweer, voor de rest viel het eigenlijk wel mee. En we hebben veel spellen gespeeld. Heel erg leuk vind ik dat. Met Kolonisten van Catan en dat soort spellen kan ik me uren vermaken . Het huisje wat we hadden viel wel erg tegen. Op de site heette het een "Villa chalet", in werkelijkheid was het echt behelpen met z'n vijven in een zeer kleine stacaravan. Jeroen en ik sliepen in de woonkamer, want anders kon Demi er niet bij in onze slaapkamer. Dus mevrouw had een kamer voor zichzelf alleen en wij lagen op een bedbank in de kamer . Maar daar hebben we ook wel weer lol om gehad. En het was zo leuk om weer eens te zwemmen met Demi! Doordat ze een paar keer oorontsteking heeft gehad waren we gestopt met babyzwemmen, maar het was erg leuk om het toch weer een keertje te doen, en nu mis ik het eigenlijk des te meer! Demi vond het geweldig van het weekend. Ze heeft alleen maar gelachen en is alleen maar vrolijk geweest. Ze kreeg natuurlijk ook heel veel aandacht en daar genoot ze zichtbaar van. Morgenavond hebben we trouwens "'t kwartiertje" op het kdv. Oftewel....ouderavond! Grappig, ben benieuwd wat ze te vertellen hebben.
Ik had dus ook naar roosjes gemaild over het forum en de 13e. En dat ik er nog graag fleece in wilde. Krijg dit berichtje terug Hallo Noortje Ik heb het genoteerd. De 13e en de fleece Lola, ooh wat erg van Teri. Mijn hart draait al om als ik over de bloedsporen op de muur lees. Ik kan me een beetje indenken wat dit met jou doet. Duckie, leuke vakantie gehad zo te lezen. Jammer van het huisje. Wel leuk dat je weer gezwommen hebt met Demi. Slingding, we verwachten nu natuurlijk wel dat je je creatie's komt showen. Noura, dat niet willen slapen herken ik wel. Jikke heeft het de laatste paar dagen ook. Ze wordt dan wakker en gilt ook alles bij elkaar. Vannacht was ze ook ontroostbaar. Ze wordt ook af en toe wakker en huilt dan een beetje. Na het speentje terug en een aai over debol, gaat ze dan wel weer slapen. Maar heb van de week ook een nacht een uur met har beneden gezeten.
zit niet te psp'en, eerst een verlanglijstje online gemaakt en nu op msn met lola. en zo naar bed. tot morgen!
Lola Welkom back! Nynke: lekker genieten van je mannetje terug in Nederland. Laat je hem nu voorlopig niet meer zo ver weg gaan? Eve: de basisschool...ben blij dat ik daar nog niet over na hoef te denken.... Otje: de vorige keer denk ik dat het ca 2 weken heeft geduurd met de roosjes. Weet het niet meer exact. pff echte man...nee de mijne draagt geen roze... overigens geen overhemden in de kast...dat wil ik ook, dat scheelt een hoop strijk...maar met een vent in uniform....mmmm.... Duckie: ik zie het helemaal voor me: jullie op de bedbank en Demi prinsheerlijk in een aparte kamer. Maar heerlijk dat jullie genoten hebben. En kolonisten vind ik ook een leuk spel. Wij hebben laatst een historische versie gespeeld, ook erg grappig. Slingding: dagje uit: lekker hoor. en uitslapen....heerlijk. Wij werden vanmorgen al rond 6.15 wakker. Nick gevoed en terug in bed gelegd en om 8.00 ging de wekker, maar ook het babyalarm weer. Wat een timing. Vanochtend zijn we naar de kleuterviering in de kerk geweest. Ik vind het leuk om te zien hoe er op een speelse manier kennis gemaakt wordt met het geloof. Nick was de boel ook aardig aan het verkennen en kroop telkens het altaar op. Mijn vriendin zit in de voorbereidingsgroep van de vieringen en heeft mij gevraagd dat ook te doen. Tja lijkt me wel leuk, dus we gaan het gewoon proberen. Vanmiddag aan het begin van de middag nog effe bezoek gehad van mijn ouders, die waren met vakantie geweest en hadden Nick al weer even niet gezien. Ons wel, vorige week op de bruiloft... Verder hebben we vanmiddag weer geklust op zolder. Ja, voor diegenen die hier geweest zijn...het ziet er nu toch al heel anders uit. Inmiddels zitten alle gipsplaten tegen het plafond, dus ik ga op zoek naar een stukadoor...misschien dat we toch voor het eind van het jaar nog een aangeklede kamer hebben op zolder... Nick heeft nog wat nieuws ontdekt vanmiddag. Wij hebben zo'n loopauto. Als hij erachter staat gaat het ding nog te hard en kan hij het niet bijhouden met lopen. Vanmiddag bedacht hij dat hij als hij aan de zijkant staat en het stuur en de duwstang vasthoudt de auto ook vooruit kan schuiven en dan zelf kan lopen...hihi ik heb echt gelachen. En foto's gemaakt. Zal er zo nog een paar spammen... Uiteindelijk werd meneertje te enthousiast en overmoedig en viel zo over het zitgedeelte heen over zijn auto...effe flink schrikken en huilen maar twee tellen later stond hij er al weer achter en ging vrolijk verder...
Oh sorry Cynthia, dacht te lezen dat je psp-verslaafd was geraakt. Karin, jouw verhaal doet me denken aan Jikke. Ze is deze week bij opa en oma van de loopauto gevallen. Precies op de rand van een krukje, dus een flinke rode plek. Ik was er zelf niet bij, maar ze moet ook flink gehuild hebben. Opa en oma zijn er ook erg van geschrokken omdat Oma naast haar stond en haar erop had gezet. Het is zo'n auto zonder steun en ze zit er nog niet echt goed op. Gelukkig viel het achteraf allemaal mee. Het is maar een heel klein beetje blauw geworden.
effe kijken of dit lukt: heb een filmpje op photobucket gezet van vanmiddag. Nick is hier samen met opa en oma en de loopauto aan het uitproberen. http://s178.photobucket.com/albums/w267 ... 300907.flv
karin: nick heeft ineens een lekkere bolle toet! foto's zien er leuk uit! noralien, ik ben soms in mijn plannen te overmoedeig! ik wilde ook kailynn haar verlanglijstje online afmaken!
luek filmpje en leuke foto's weer duikster.. en wat een heerlijk boeffie is t.... Gister leek er onweer op komst te zijn... De kids waren ontiegelijkd ruk, gillen, schreeuwen, en dat terwijl wij ni echt wakker waren... maar ach..... duckie: kwartiertje? op t kdv? Hadden ze hier niet.... athans heb d'r nooit van gehoord... lekker dat je weer hebt gezwommen met kaylinn, vinden die ukkie's erg fijn geloof ik.... jammer van de slaapomgeving... Duikster: nick is dus ook al zo vlot... ruth is gelukkig niet de enigste..... nouralien: dat berichtje terug is toch wwel hoopvol dus... hoop voor jullie dat ze het redden.... hihi... miss kun je op meeting foto maken van alle roosjes voetjes? en die naar hun trug sturen? hier rustig nacht gehad, alleen beetje bagger avond... Eg kreeg een hele zware emo bui.... Dit had met ex en fam te maken en stukkie kids.... Hij heeft dik 2 uur zitten huilen..... het hoe en wat tja... dat leg ik nog wel eens uit... is telang verhaal... maar hij wou eerst thuisblijven maar is tocha an het werk gegaan... ik ga ff wasvouwen, en dan een tas klaar maken voor ruth en jordy voor bij mijn ouders... vanmiddag ga ik nog wat leuks doen met de kids.. ff naar kinderboerderij of zo denk ik, of het strand... ff me koppie leegmaken voor ik morgen weg ga....
Goedemorgen allemaal, Koen is goed ziek. Zaterdag nadat ie 's ochtends had geslapen van 10 tot 13 uur ging het smiddags en savonds stukken beter met hem. Zondagochtend ging het ook nog goed. We wilden net even gaan wandelen. Toen pakte Steef hem uit bed en vond toch dat ie wat warm was. We hebben maar besloten om thuis te blijven. Omdat hij vrij snel moe was hebben we hem rond 13 uur in bed gelegd en toen heeft ie heel lang geslapen. Hij werd pas wakker tegen 16 uur. Toen was ie heeeel erg heet! Getempt: 39,6! Ik heb hem toen een zetpil gegeven. Begin vd avond leek het iets beter te gaan. Bij zn laatste flesje rond 20 uur wilde ie maar 50 cc drinken. We hebben hem daarna toch maar naar bed gebracht omdat hij heel erg moe was. Vannacht tegen 00.30 werd ie wakker. Weer enooorm heet. Getempt: weer 39,6. Flesje gemaakt en hier heeft ie ongeveer de helft van op. Verder verliep de nacht erg onrustig. Hij heeft weinig energie om te huilen maar blijft een beetje 'jengelen' zeg maar. Vanmorgen heb ik hem tegen 7.30 uit bed gehaald. Even verschoond en weer getempt omdat ie weer ontzettend heet voelde. Zijn temp was vanochtend 39,8. Het loopt dus steeds op. Die 2 zetpillen van gisterenmiddag en gisterenavond hebben niets geholpen. Heb net de HA gebeld en ze vinden het toch verstandig als ik even langs kom. Ik moet er om 10 uur zijn. Sorry voor mijn ego-berichtje. Ik kom gauw weer langs... Gr Otje