@Eve: Is toch hartstikke waar... Vergeet ik nog te vertellen dat ik Jasmijn vanmorgen wel héél nat uit haar bedje haalde. Tot aan haar oksels waren haar rompertje en pyama aan de voorkant zeiknat (letterlijk!) van de urine... De luier heeft het gewoon niet aangekund schijnbaar. Ze heeft nu voor vannacht een grotere maat luier aan (normaal 3, nu 4+...), want ik weet anders ook niet wat ik er aan kan doen. Haar midden in de nacht wakker maken vind ik ook zielig...
@Lola: Ach, wat schattig dat Jasmijn nog maatje 3 had. Hier al een tijd maat 4. Ben benieuwd hoe het vannacht gaat. Wakker maken zou ik ook niet doen hoor. En wat betreft het donkerblauw voor Fynn ben ik nu weer een beetje aan het doorslaan. Heb op Marktplaats allerlei leuke donkerblauwe dingen gevonden Maar voor mezelf zou ik het nog niet aanschaffen als ik in het bejaardenhuis zit (scheelt niet veel ). Wel fijn dat jij er ook niet van houdt...kunnen we iig veilig samen gaan shoppen Nu ga ik afsluiten want anders ga ik weer verder op Marktplaats....
Wij zijn marktplaats toch niet Eve? Maar ik ben het wel met je eens het is erg leuk om daar te shoppen...
@Eve: Maatje 3 past Jasmijn perfect, 4 en 4+ zijn te breed. Dan moet ik de klittenbandjes helemaal over elkaar heen trekken om te voorkomen dat er te veel speling tussen haar buikje en de luier zit. En wat de Roosjes betreft: Mij is de zin om er ook een paar te bestellen eigenlijk inmiddels vergaan. Wat een stel dooie mussen werkt daar zeg, geen greintje humor en creativiteit te bespeuren. Ik denk dat ik maar weer voor een paar Babypaws ga. Het leuke van dat merk is dat ze qua vorm meer op schoentjes lijken dan op slofjes. En zoveel duurder dan de Roosjes die ik had uitgezocht zijn ze niet... Deze worden het dan:
Ik vind ze wel lief hoor! Maar die gene die je had uitgezocht bij roosjes vond ik ook erg leuk... Irma... Hahaha, dooie mussen....
binaca: veel plezier morgen bij de echo! nog naar rotterdam gebeld? verder reageer ik niet! ik zit helemaal niet goed in mijn vel en dat heeft met verschillende dingen te maken, daar zal ik jullie niet mee vermoeien. Ik moet ook verplicht elke dag een poosje rusten, ivm de vermoeidheid.
Hallo Meiden, Ik had gister een fotoshoot met Wessel en 6 andere baby's en het was echt onwijs leuk Ik heb al een paar foto's gezien en ze zijn super,ben benieuwd naar de rest. @Lola Welkom terug en fijn dat het leuk is geweest En leuke schoentjes wil je voor Jasmijn bestellen vind deze leuker dan die van Roosjes. @Otje heel veel beterschap met Koen geef hem maar een dikke knuffel van Wessel en mij. @Debbie jullie ook beterschap! @Bianca Gefeliciteerd wat heerlijk dat de vruchtwaterpunctie goed is Ik was toen ik zwanger was ook met 24 weken uit de running. Ik hoop voor je dat je deze zwangerschap niet zo'n last gaat krijgen. Veel plezier morgen bij je 20 weken echo. @Duckie wat fijn dat jullie genoten hebben van jullie weekendje weg! Hoe was het "'t kwartiertje" op het kdv? @Karin wat geweldig dat hij al loopt achter zijn loopwagen @Gnessy en Ruth ook al,leuk hoor zo'n klein meisje achter de loopwagen @Saar agh je heb wel erg last van je hormonen hé maar gelukkig voel je je weer beter @Noura mooie foto van Saf,je heb hem echt mooi bewerkt! @Eve wat leuk zeg dat Fynn het nu ook doet @Slingding beterschap hopelijk zit je snel beter in je vel,dikke knuffel van Wessel en mij.
Gnessy, veel sterkte morgen! Cynthia, wat sneu zeg dat je niet lekker in je vel zit. Veel sterkte en mocht je erover willen praten, kan dat altijd. Knuffel van Lynn en mij. Noura, wat een mooie fotobewerking van Saf....mag Lynn er 1 voor boven haar bed . Misschien kom ik strakjes nog even langs en anders zeker morgen na de echo en dan reageer ik ook verder op de rest. Ga nu eerst even iets lekkers uit de kast zoeken.....ik rammel van de honger . Oja, heb nog naar Rotterdam gebeld. Ze wilde het eerst niet zeggen, omdat ze dat niet telefonisch mogen doorgeven, maar gelukkig, na het goed beantwoorden van een aantal vragen is het nu voor ons 100% zeker: IT'S A BOY!
@Otje: Ach gossie die koen. Ik kon je mail al niet helemaal plaatsen, want ik dacht dat hij weer beter was. Maar dus niet. Geef 'm maar een dikke knuffel van me. Ik hoop dat de koorts snel zakt. @Gnessy:Lastige situatie waar jij en Egbert in zitten zeg. Kan me voorstellen dat het voor jullie allebei moeilijk is. HEEL VEEL STERKTE met de operatie, hopelijk zien we je snel weer op het forum. @Janette: beterschap! @Saar: Je krijgt al last van zwangerschapshormonen lees ik @Debbie, Thijmen en Sebastiaan: Oook voor jullie beterschap. Wat een ziekenboek hier op het forum.... @noura: Die foto is prachtig! Het maakt niet uit dat de foto wat onscherp is vind ik. Hahahaha, een poetspiemel @Karin: Wat een leuk filmpje van Nick zeg. Grappig om te zien hoe hij al achter de loopstoel door de kamer stapt. Kan ik me nog helemaal niks bij voorstellen. @Lola: Leuk die babypaws! @Cynthia: Vervelend dat je niet lekker in je vel zit. Sterkte ermee. En goed aan je zelf denken hoor en op tijd je rust nemen. Hoe gaat het met de exceem? @Vales: Leuk hoor die fotoshoot! Heb je de foto's ook digitaal want ik ben wel heel benieuwd. @Bianca: Een jongetje! Dat wordt een complete nieuwe garderobe aanschaffen dus! Leuk hoor. Het "kwartiertje" op het kdv was eigenlijk heel saai, want ze vonden het allemaal prima gaan. Demi was naar hun idee zo ongeveer de makkelijkste baby die ze ooit gehad hadden. Ze is altijd vrolijk , lacht de hele dag door, eet goed, slaapt goed en drinkt goed. Een voorbeeldkind dus, haha. Maar het klopt wel hoor, ze is ook gewoon wel heel makkelijk. Verder stond ik vanochtend al om 5.50 uur naast m'n bed omdat de wekker het niet deed. De stroom was uitgevallen. De hoofdschakelaar was er uitgesprongen en het duurde dik een half uur voor we in de gaten hadden dat het de cv-ketel was die kortsluiting maakte. En toen was het al zo laat dat ik net zo goed op kon blijven. De ketel is vanavond gelukkig weer gemaakt, maar het was wel ijskoud toen ik vanavond thuiskwam. En ik was ook nog eens nat geregend. Kon niet eens even douchen en opwarmen
Duckie: gedraagt Demi zich goed op het KDV? of hebben jullie klachten gehoord op het kwartiertje Otje: pff wat een heftige koorts zeg. Ik heb de indruk dat Koen de laatste tijd wel aan het sukkelen is hoor! kan me voorstellen dat je je flinke zorgen maakt momenteel. Veel beterschap. Janette en Debbie ook beterschap Saar ik wil Nick best nee horen zeggen, maar papa en mama zijn hier ook nog niet aanwezig...dus dat toch graag eerst Nick brabbelt wel eens papapapapa of zo, maar er komt niets gerichts uit. en jou kraamtranen zijn weer overgegaan in zwangerschapshormoontjes...fijn...Hoe gaat het inmiddels met je BV trouwens? Eve: nou ben ik ook wel nieuwsgierig naar Fynn in donkerblauw! foto? maar ik geloof inderdaad dat donkerblauw lekker staat bij zijn blonde koppie. Zie het hier ook. Ik duim ook dat 13 oktober iedereen topfit is! Irma! 2 november is al dichtbij... Gnessy: Ruth loopt ook stevig zeg! mooi hoor. Ik merk hier dat de tegels nog te glad zijn waardoor hij als hij alleen achter de loopauto achter de duwstang staat te veel vaart heeft, maar bij jullie gaat dat stuk beter. Jij hebt vloerbedekking of niet? Sterkte voor de operatie. Het is vast snel voorbij. Noura Saf slapeloos! dat komt niet vaak voor. Ik vind het trouwens een geweldige foto van Saf! toch weer jaloers op al die mooie krullen....Spreken jullie thuis trouwens marrokkaans of tweetalig? gewoon nieuwsgierig.... wintermutsje....ik ben een ontaarde mama denk ik...zet Nick helemaal nog niets op, zal er binnenkort weer eens naar gaan kijken...denk niet dat hij de mutsjes van na zijn geboorte nog past...hihi Bianca: veel plezier morgen...en heb je het geslacht nog nagevraagd? ja dus... dat wordt dus echt shoppen voor jongenskleertjes... Lola: oeps; dat had ik er niet bijgezegd he....dat je je scherm moest draaien.... ik moet bekennen: ik heb een ouwe damesbroek al jaaaaaren wat vervelend toch dat Jasmijn zo nat is....ik heb dat hier nog niet zo vaak gemerkt. Ze komt in elk geval geen vocht tekort zou je zo denken Ik hoop dat er voor Teri snel een oplossing komt.... ik vind je babypaws wel lief, maar vond het roosjes model eigenlijk toch wel leuker... Slingding: take care! denk aan jezelf...
Hoi allemaal. Even snel een berichtje want kruip zo mijn bedje in. Echt lief dat jullie allemaal zo meeleven met onze zieke Koen! Koen deed het sinds vanmiddag iets beter. Nog niet helemaal top hoor. Hopelijk is het morgen stukken beter. Wel vervelend is dat ie vanavond maar 1/3 op heeft van zijn laatste fles en daar nog van gespuugd heeft dus zal er vannacht wel uitmoeten... Ik had vanavond met een vriendin afgesproken om wat te gaan drinken. Wilde eerst afbellen maar ben bewust wel gegaan. Ik moest er echt even uit. Zat al vanaf vrijdag constant binnen En Koen is in goede handen bij Steef. Het was echt heerlijk om er even uit te zijn en gezellig bijgekletst. Meiden, tot morgen! en Welterusten! Gr Otje
@Gnessy ben je helemaal vergeten succes te wensen met de operatie morgen veel sterkte! @Bianca wat heerlijk om zekerheid te hebben dat het een jongen is @Duckie wat vervelend zeg dat je stroom was uitgevallen dat gebeurt ook echt weer als het koud is gelukkig is hij nu wel gemaakt. Ik heb nog geen foto's als ik die heb zet ik ze in me album maar dat zeg ik dan wel even. Jammer dat het kwartiertje zo saai was. @Otje fijn dat je er even uit kon soms heb je dat gewoon even nodig. Succes vannacht met Koen!
hier ff kort berichtje van mij.... heb bagger geslapen en zie er nog meer tegen op.... maar wou jullie alfvast bedankten voor ald ie lieve reactie'/s... doet me goed.... heb jullie nummers opgeschreven en zal die ff in me foon neer zetten...... ik sms wel weer als ik bij en helder ben..... niet te veel schrijven he? Dat ik straks 10 pagina's moet terug lezen. hihihi..... ik zal aan jullie denken! liefs....
Gnessy weet niet of je het nog lees maar heel veel sterkte....zou voor je duimen.... Gister niet meer gereageerd.....kwam thuis toen eten..teun lag al te slapen dus die zag ik vanmorgen pas weer maar wel een positief gesprek gehad er kan 49 cm in totaal af....in 50 behandelingen dus 2x in de week en ik ben met me verjaardag in april een slanke den...hahahahaaaaa Me moeder gaat met Teun zwemmen vandaag ik voel me nog niet top en heb dus geen zin om te gaan huppen in het water..oma vind het wel leuk...neem de camera mee kan ik foto's maken.. Otje hoe is het met Koen? tot later
Hallo, Met Koen gaat het goed! Hij heeft vannacht doorgeslapen tot vanochtend 7.00 uur. De koorts is gelukkig ook weg. Jemig wat kan dat toch snel gaan he bij die kleintjes. Alleen nu is Steef ziek. Even netjes gezegd: Het komt er van boven en onder allemaal uit... Zelf voel ik me ook niet super. Heb het idee dat ik er gewoon doorheen zit, hoofdpijn, enz. Maar kom gewoon niet aan mijn rust toe... Gnessy: Veel sterkte vandaag! Ik zal aan je denken. Sorry, heb even de fut niet om te reageren... ik beloof straks terug te komen. Gr Otje
@Cynthia ik was vergeten jou helemaal beterschap te wensen....dus bij deze nog en neem je rust..... @Otje gelukkig dat Koen weer opgeknapt is alleen nu Steef ziek...jullie treffen het ook niet...sterkte ermee...