December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

gnessy fijn dat de operatie goed is gegaan

bianca gefeliciteerd met de uitslag vwb jongen ergl euk hoor

al die schoentjes heb nog niks besteld maar vraag ze voor zijn 1e verjaardag

irma; succes alcvast de 2e van november

otje beterschap nog steed svoor koen,

hoop dat ik niets vergeten ben,

kom later eweer

gr saskai

2. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    lola: gelukkig alles goed bij het cb!

kailynn krijgt geen melk meer bij de boterham maar voor het slapen dat vindt ze lekker en drinkt dan goed dus doe ik het maar zo.

gnessy: gelukkig is het gebeurd!

Irma: ik zou het zelfde doen als jou!

noralien: is zeker het risico van het vak. :D
    alleen jammer dat jij niet kon uitslapen omdat je moest werken.

bianca: het ziet er goed uit!
    leuk hoor baby shoppen.

3. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Blij te horen dat Gnessy de operatie achter de rug heeft :thumup:

@Bianca: De gelijkenis tussen de 2 echo's is overduidelijk. Maar wie weet trekt jullie knulletje nog wat bij en gaat ie op jouw lijken ;) Enne...leuk he, al die stoere jongenskleren. Ik heb bewust ook een aantal echte babydingen gekocht. Die wissel ik af. De ene keer stoer en de andere keer weer wat zoeter :D

@Lola: Saai zeg, de middellijn volgen ;)

@Irma: Slaap lekker!

@Noralien: Kunnen ze ook een boxkleed gebruiken? Of heb jij zoiets van: Gooi maar in een zak dan zoeken ze het daar wel uit

@Cynthia: Wil Kailynn geen melk drinken bij/na de boterham dan?

4. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    kailynn drinkt anders heel veel voeding en ze wil liever voor het slapen gaan nog een fles.

ga kailynn op bed leggen en effe relaxen.

5. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    had net de schrik van jou daar,
    Gaat ineens het luchtalarm hier af ik dacht shit arno niet thuis en ik zit dan hier met kailynn,
    mijn vader zei toen ik hem belde dat het bij hun ook was en op de radio hoorde ik dat het een storing was.
    brrr. je schrikt toch, was alle ramen al dicht aan het doen.

6. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Kan me voorstellen dat je schrikt, Cynthia. Gelukkig loos alarm!
    Lynn drinkt thee of een beetje diksap/roosvicee bij haar boterham. Zij krijgt ook voor het slapen gaan haar fles.

Ben net terug van het shoppen....heel frustrerend, maar ik kon niks écht leuks vinden. Nu hebben wij op het dorp ook niet echt veel winkels met babykleding, heb wel bij Zeeman en Hans Textiel een paar rompertjes gekocht en bij een andere zaak een broek voor Lynn. Ga net als Eve vanavond eens op marktplaats kijken. Heb daar al een paar kledingsetjes van Mexx en Noppies gescoord met de kaartjes er nog aan :) .
    Ach, we hebben nog even de tijd :) .

Ik heb Molly al eventjes niet gezien hier en Setje al een hele tijd niet volgens mij.

Fijn dat Gnessy de operatie achter de rug heeft.

Ga m'n aardappeltjes opzetten.

7. hallo,

heb net schoentjes voor Liene gekocht in de schoenenwinkel hier in het dorp.

Ook met malse zooltjes. En lekker warm. En ik kan ze wat verzetten, zodat ze iets groter worden.

Saartje

8. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Saar: mooie schoentjes!

9. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    leuke schoentjes saar...echt voor een meid....

Teun hefet nog maar 2 flessen 1 smorgens en 1 savonds en bij het brood/fruit en warme hap water uit de tuitbeker....

gewoon water vind hij lekkerder dan diksap of roosvicee...ik vind het prima....

10. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    zie dat gnessy zich weer aanmeld op msn en hyves dus ik neem aan dat ze thuis is!

11. keizerin

keizerin Niet meer actief

@Gnessy gelukkig is je operatie goed gegaan!

@Otje gelukkig is Koen beter alleen jammer dat jij en Steef nu ziek zijn.
    Doe je rustig aan!

@Lola en Bianca ik ken het idd ook dat je niks meer kon doen vooral op het laatst voelde ik me soms echt heel rot.
    Ik zag ook bijna niemand meer want zat bijna de hele dag binnen was blij als ik boodschappen kon doen :(
    Gelukkig was alles weer goed bij het cb.

@Bianca wat een prachtige echo :D
    Als ik dat zo zie gaat het echt weer bij me kriebelen.
    Het kriebelt zo wie zo al heel erg bij mij maarja we moeten echt nog even wachten want dat is beter.
    En wat een leuke kleertjes en puma's heb je gekocht.
    Ik ben net bij de H&M geweest en daar hebben ze echt leuke kinderkleding,ik heb weer 2 pakjes voor Wessel gekocht.

@Slingding nou ik snap dat je geschrokken bent,gelukkig is het loos alarm!

@Saar wat een leuke schoentjes heb je gekocht voor Liene.

12. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Sorry dat ik er zo weinig ben. Heb echt de hele dag lopen rennen hier. Koens koorts was vanochtend weg maar daar is ook alles mee gezegd. Hij doet hazeslaapjes, is huilerig, wil niet veel eten. Nu heeft ie net zijn laatste flesje gehad wat ie op 50 cc na heeft leeg gedronken. Net boven verschoond en vond hem wel wat warm voelen dus ff getempt. 39,2! Ik snap er niks van. Vanochtend had ie 36,5. Dat is toch netjes? Had morgenochtend eigenlijk afspraak bij het CB maar die moet ik maar afzeggen. Steef is ook goed ziek dus loop de hele dag heen en weer te rennen van beneden naar boven. Gelukkig heeft Koen vanmiddag wel goed geslapen dus heb zelf ook geslapen van 13 tot 14.30. Deed me wel even goed.

Ik beloof echt snel weer meer te reageren hier maar kan het ff niet opbrengen nu. Het huilen staat me nader dan het lachen. Waarom wordt Koen nu niet beter? Ik snap er niets van... :(

Gr Otje

13. @Noralien: Ik weet niet of ik een voorkeur zou hebben wanneer ik nog eens het geluk mocht hebben om in verwachting te raken (bij Jasmijn had ik stiekem een lichte voorkeur voor een meisje en Roy ook...) Aan de ene kant lijkt 'van allebei wat' me heel erg leuk, ook om de verschillen tussen jongens en meisjes te ontdekken (en dan heb ik het niet over hetgeen in de luier verstopt zit... ;) ), maar twee giebelende meiden lijkt me ook enig. Wat jij zegt is natuurlijk waar: voor een tweede kindje weer alles nieuw kopen, is leuker dan een doos van zolder halen... :D

@Slingding: Kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent! Zeker wanneer je met een kleintje alleen thuis bent. Gelukkig was er niets loos... :D

@Bianca: Voor jongetjes heeft H&M ook altijd leuk spul, voor meisjes vind ik het helaas wat minder momenteel...

@Saar: Liene's schoentjes zijn mega schattig! Van welk merk zijn ze?

@Otje: Je hoeft je echt niet verontschuldigen hoor! Dat je wat minder komt wanneer je twee zieken moet verzorgen, vind ik niet meer als normaal. Ook kan ik me voorstellen dat je je zorgen om Koen maakt. Morgen gewoon weer naar de huisarts (en niet wachten tot donderdag...) zou ik zeggen, ook voor je eigen gemoedsrust. Tegen de 40 graden koorts is ook hoog... :(

14. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    otje: doe normaal!
    Je hoeft je helemaal niet te verontschuldigen!
    Tuurlijk snappen wij dat je het druk hebt met 2 zieken!
    en als je het niet vertrouwd gewoon morgen naar de ha gaan hoor zeker omdat het niet duidelijk is waarom hij ziek is.

15. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Otje fijn dat Koen wat aan het opknappen is. mmm toch niet, lees ik. Ik zou de Huisarts toch maar eens verder laten kijken, want dit blijft maar doorrommelen. en lekker om zelf er toch even uit te gaan. Papa kan inderdaad ook prima voor zijn zoon zorgen....al kan je het zelf natuurlijk nog beter ;)
    Neem zelf ook maar lekker je rust.

Saar: fijn dat de BV weer beter loopt. Ik hoop echt voor je dat je wens van tandemvoeden uit gaat komen, al moet ik daar zelf niet aan denken...
    enne rustig aan hoor! die huilbuien zijn ook niet fijn.

Eve: het rekeningnummer van roosjes zit in Kaatsheuvel, hier een kilometer of 10 vandaan. Dus niet zeggen dat deze buurt humorloos is hoor! dan moet ik ophouden Nick's avonturen hier op te schrijven...
    Ben benieuwd naar Fynn de 13e...

Janette jij hebt grootse plannen....succes met het afvalplan. Teun wordt bij opa en oma vast ook verwend met aandacht als jullie lekker op pad zijn, dus die goedmaker in de kermis is vast niet nodig, hoewel het natuurlijk wel leuk is...

Fijn dat Jasmijn vannacht weer droog was Lola. Dat geeft toch een veel fijner gevoel voor jezelf! fijn dat ze op het CB weer goedgekeurd is! en een beetje extra gewicht is voor de winter niet zo erg, krijgt Jasmijn het niet zo snel koud :)

Cynthia: je hebt een flinke ruk gemaakt vannacht. Je bent goed bezig! en nu volhouden he....
    He wat een schrik zo'n storend alarm. Dat moet echt niet kunnen....maar je handelt wel adequaat zeg. Als bij ons in het bedrijf het brandalarm afgaat of zo, blijft iedereen (behalve ik) rustig zitten....

Gnessy: beterschap en snel opknappen...

Bianca wat fijn dat alles in orde was met de 20 weken echo! en je bent alweer halverwege....Leuke kleertjes al gekocht hoor!

Noralien: arme schoonouders...nu maar hopen dat Jikke vannacht niet op herhaling gaat! ik heb al wat spulletjes in een zak gedaan...

Wij hebben vanavond maar een veiligheidshaakje op het kastje onder de gootsteen gezet. Daar staan van allerlei flessen met schoonmaakvloeistoffen in. Nick was vandaag weer met die kast aan de gang. Hij trekt hem wel vaker open, maar nu begon hij ook de flessen er uit te trekken. Dat vonden wij dus niet zo;n goed plan. Frank is dus nog maar snel naar de bouwmarkt gegaan nadat Nick in bed lag en nu maar hopen dat hij niet te snel gaat ontdekken hoe dat werkt. Maar dat zal vast niet....

Nick heeft de laatste dagen weer iets nieuws bedacht met het eten. Hij eet normaal erg goed, maar de laatste twee dagen begint hij halverwege zijn maaltijd elke keer te blazen. En hij blaast dus ook zijn eten zo weer naar buiten. Er komt echt zo'n brrr geluid uit, zeg maar. ik krijg dan een grrr neiging...Hoewel ik duidelijk nee zeg, want dit wil ik niet hebben, kan ik toch ook moeilijk mijn lach houden, want het ziet er wel heel komisch uit en hij kijkt me dan ook zo ondeugend aan....en vandaag voelde ik me al niet helemaal top en kreeg ik dus gewoon de slappe lach door wat hij aan het doen was. Niet echt opvoedkundig....Toch hoop ik dat deze fase weer snel voorbij gaat...

pff was ik blij dat ik bovenstaande effe had opgeslagen, want toen ik het net probeerde te verzenden klapte hier de verbinding eruit...

16. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @otje: Wat een ziekenboeg zeg. Wat balen dat het leek dat Koen weer aan de beterende hand was en dat de koorts nu vanavond toch weer zo hoog is. Wel sterke schommelingen zeg.
    En dan steef ook nog ziek....Kan me voorstellen dat je het dan even niet meer ziet zitten.

@saar: Leuk die hoge schoentjes. En lekker warm.

@Eve: ik geloof op zich wel dat ze de makkelijkste is. Zolang ze op tijd haar bedje in mag vindt ze echt alles best. Huilen doet ze eigenlijk nooit :oops: .
    Als ik 's ochtends vroeg op de fiets wegga met Demi doe ik haar een skipakje aan. Vanochtend om 7.15 was het ook nog maar 8 graden ofzo.

@Gnessy: Leuk om via otje iets van je te horen!

@Bianca: al lekker geshopt zie ik! Leuk hoor. En een mooie duidelijke echo hoor.

@Irma: Wat vervelend zo'n gebroken dienst.

@janette: hier ook meestal geen diksap, maar gewoon water.

@Karin: Dat wat je beschrijft over het eten van Nick, dat herken ik heel erg van Demi. En jeroen en ik moeten ook altijd heel erg onze best doen om niet in lachen uit te barsten, want het is eigenlijk wel heel grappig.

Ons meisje eet de laatste twee weken juist erg goed. Zelfs het avondeten gaat prima. Ze eet nu vaak gewoon met de pot mee. Vandaag boerenkoolstamppot en gisteren aardappels, bloemkool en een paar kleine stukjes vlees. Ik vind het heel gezellig dat ze mee eet, ook al kom je zelf wat minder aan eten toe.

Vandaag een errug saaie dag op het werk vandaag. Ik had een drie uur durende workshop over agressie. En degene die de workshop gaf was naar mijn idee gewoon bezig met een one-man-show en vond zichzelf erg grappig.

17. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Ben vanmiddag helemaal vergeten te vertellen dat...Fynn (eindelijk ;) ) zelf z'n boterham heeft opgegeten!

@Cynthia: Wat goed dat je meteen alle ramen ging dicht doen. Hier is ook wel es het luchtalarm afgegaan en ik dacht: Ach, zal wel loos alarm zijn :oops:

@Bianca: En...nog wat leuks gescoord op Marktplaats? Ik heb contact gehad met Setje. Het gaat goed met haar en Jayden. Maar helaas is ze niet meer bij haar man. Ze vindt het superfijn dat wij aan haar denken en hoopt hier snel weer langs te komen!

@Saar: Wat een superlieve laarsjes. Hadden ze die ook in maat 39 ;)

@Otje: Vorige keer dat Koen ziek was (nog niet zo lang geleden toch?) ging het ook zo op en neer. Echt heel erg balen dat hij dat nu weer heeft. Leef echt met je mee! Zou morgen wel ff langs de ha gaan als de koorts nog hoog is hoor. Sterkte en heel veel beterschap en knuffels van Fynn en mij.

@Karin: Wat een muts ben ik zeg :( Heb geld overgemaakt naar Roosjes in Kaatsheuvel en dan beweer ik dat ik niet kan achterhalen waar ze zitten. Hoezo vergeetachtig? En daar in de buurt lopen ze over vd humor hoor :) En wat het eten betreft: Fynn doet het tegenovergestelde. Hij zuigt juist lucht naar binnen met een piepend geluid. Bij mij dus geen rotzooi maar wel regelmatig verslikken. Hoop dus ook dat het een fase is. En hier zitten inmiddels ook haakjes op de kastjes...

Enne...ik had vd zomer echt te veel kleertjes voor Fynn en had me voorgenomen om niet te veel winterkleertjes te kopen. Maar inmiddels hangt de kast weer vol :oops: :oops: Herkenbaar?

18. @Duikster: Ik vind Nick een groot gevoel voor humor hebben, hoor... :) ;)
    Jasmijn doet 'prrrffft', maar gelukkig niet onder het eten. Ik denk dat ze haar eten te kostbaar vindt om het op die manier te verspillen... ;)

@Eve: Bedoel je dat Fynn de stukjes zelf aan zijn vork prikt en in zijn mondje stopt. Dat zou ik wel echt knap van hem vinden :D ! Jasmijn neemt het vorkje wel aan en stopt ook het stukje in haar mondje, maar ze laat daarna prompt het vorkje uit haar handje vallen... #-o

Ik had nog een grappige foto van Jasmijn liggen, gemaakt toen ze schaterend van de lach over de bank rolde tijdens het maken van de 'rompertjes-foto's'. Ik vond hem wel leuk voor een bewerking...

@Gnessy: Ik las dat je vandaag zelfs al even online bent geweest. Dat is een goed teken! Ik heb je dinsdagavond een mailtje gestuurd, heb je dat ontvangen? Er gaat de afgelopen dagen van alles mis met het verzenden en ontvangen van mails met betrekking tot mijn hotmail account... :(

19. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Lola: Vorkje? Ik woon dan wel in een sjieke buurt maar we eten hier de boterham nog gewoon met de handjes ;) Vorkje is voor de volgende fase (maar dan zal ik zelf wel het voorbeeld moeten gaan geven :( ). Op het kdv gebruiken ze volgens mij ook geen vorkjes. Zal es vragen waarom niet.

Zo ziet het er nu dus uit als hij een boterham appelstroop eet :)

Moest even goed kijken hoe de foto van Jasmijn in elkaar zat. Hij is bijna surrealistisch. Een waar kunstwerk dus :)

20. Goedemorgen allemaal,

Otje, hopelijk voelen jullie je nu allemaal beter.

Luchtalarm? Wat is dat eigenlijk?

Duikster, goed idee van het veiligheidshaakje. Hier doet Liene de kasten een paar cm open, maar ze heeft niet echt door hoe ze verder moeten. En dat ga ik haar nu ook niet leren :).
    Kan me je slappe lach ook voorstellen. Echt opvoedkundig is het niet, maar wel heel menselijk.

Eve, nee, die waren er niet :D. De aankoop van kleedjes herken ik niet zo. Ik heb namelijk een hele garderobe gekregen van de buren van mijn stiefmoeder. Ze hebben een dochtertje van 2 jaar en geven gewoon alles door. Af en toe koop ik wel iets, maar niet vaak.

Lola, de laarsjes zijn van het merk teva. http://www.teva.com/be/ProductDetails.a ... gan+Bootie

Veel is er niet geschreven...

Gnessie, hopelijk is met jou ook alles goed...

Deze namiddag komt mijn stiefbroertje (5 jaar oud). Hij blijft tot morgenvoormiddag. Hij is een lief knulletje, dus dat wordt leuk.

Groetjes,
    Saartje

Deel Deze Pagina