December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    och bianca vergeet ik helemaal op je echo te reageren... stom stom.... en ik moest weer helemaal terug denken aan ruim een jaar terug. wat geweldig, en je ziet echt gelijkenis. spannend he, je bent zo benieuwd hoe dit kindje zal worden. en ik zie dat je al heerlijk geshopt hebt. super leuke dingetjes al weer.

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    die zijn ook leuk lola!

ptvrdorie, wilik straks naar buiten, gaat het regenen :(

3. @Noura: Waar had je die Mexx-laarsjes gezien?

4. Noura, die komt van bij ons die regen.
    Ik stond daarjuist klaar met Liene (laarsjes en jas aan) om te vertrekken met de fiets, begint het ook te regenen. Nu, gelukkig liever thuis als dat ik al onderweg was.

Ik bekijk de links van de schoenen niet, anders heeft Liene straks meer schoenen als ik. :D

5. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik kijk ook niet meer naar de schoentjes, ik heb er genoeg en nog 2 paar besteld bij roosjes dus ....
    ik verveel me tepletter.
    het is nu net droog en ik denk dat ik mijn huispak verruil voor kleding en een stukje ga fietsen.
    even naar buiten toe is goed voor de mens.

hier nog een psp bewerking:

6. @Slingding: Goed gedaan =D> !
    Ik vind Kailyyn ook erg leuk op deze foto staan, echt een groot meisje al... :)

Hi, hi... ik zat me ook al te vervelen en ik heb dus ook zitten knutselen...

7. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Fynn is een knappe jongen! Als ik Nick de boterham zelf van zijn bordje laat pakken ligt het bordje binnen no-time op de grond! Maar ik prik inderdaad de boterham ook aan een vorkje en dat brengt hij keurig zelf naar zijn mond...
    Hier hangt Nick's kast ook wel vol, maar beslist niet met alles wat ik zelf heb gekocht. Ook ik krijg net als Saar regelmatig wat toegeschoven. Maar zelf dingen kopen vind ik ook leuk...
    op die tweede foto vind ik Fynn echt een big boy! en ik kan me voorstellen dat Jasmijn hem boven haar bed wil... en donkerblauw staat hem inderdaad goed!

Saar: ik denk dat Liene het zichzelf wel leert ;)! maar ik ben blij met mijn veiligheidshaakje...geeft een geruster gevoel. Nou de traphekjes nog....
    Die teva's zijn leuk! je hebt daar voor de zomer ook hele leuke sandaaltjes van. Heb trouwens zelf ook teva sandalen voor op het strand of zo...

Otje: veel sterkte! hoop dat het virus snel jullie huis uit is.

Overigens beveilig ik de laatjes niet omdat hij ze toch nog een stukje open kan krijgen en er dan alsnog met zijn vingertjes tussen kan zitten. Hij moet ook gewoon leren dat hij uit onze laatjes moet blijven. Maar dit ene kastje....bevat te veel risicovolle spullen...

wat zijn er toch veel leuke schoentjes voor kids!

Wow Cynthia: je bent lekker aan het ontdekken met PSP en dat lukt heel aardig. Ik blijf het lastig vinden...heb me nu aangemeld op het pspforum, maar heb nog geen registratie gekregen, dus daar wacht ik nog effe op.

Lola: die van Jasmijn in de ballon is ook gaaf!

Ben vanmorgen met Nick wezen zwemmen. Vanmorgen was hij - ik was zeer verbaasd- niet uit zichzelf wakker geworden om half 7 en moest ik hem om 7.50 wakker maken. Frank wilde hem namelijk vandaag nog effe zien voor hij wegging en die is vanavond laat thuis. Voordeel van zijn uitslaapactie was dat hij nu tijdens het babyzwemmen ook echt wakker was en het echt leuk vond. Ik ben dus flink natgespetterd. De afgelopen 2 weken was hij aan het eind van de les echt te moe en begon hij dan een beetje te jengelen...

Thuisgekomen heeft hij lekker even geslapen en ik onze administratie weer eens bijgewerkt...was erg hard nodig. Na de boterham is Nick de loopauto verder gaan ontdekken en inmiddels is achter de auto lopen ook geen probleem meer. Kijk maar:
    http://s178.photobucket.com/albums/w267 ... CF1825.flv

Lola: speciaal voor jou: deze keer hoef je je hoofd niet te draaien...:)

8. @Duikster: Super... dat filmpje, Nick loopt echt hartstikke goed! Ik zal Jasmijn er ook even naar laten kijken... ;)

Zo, nu kruip ik samen met mijn meisje op de bank met een voorleesboekje... :D

9. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    karin: wat knap van nick zeg!

lola mooie bewerking weer!

wij hebben net een stukje gefietst en het was erg lekker buiten.
    ga kailynn even op bed leggen.

10. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Net even naar de boekhandel geweest ivm Kinderboekenweek. Fynn keek z'n ogen uit naar alle ballonnen en spelende kindertjes. De grond lag helemaal vol met confetti dus heb hem daar nog even neergezet. En dat vond ie erg leuk om mee te spelen :D

Ik bekijk de links ook maar liever niet want anders kom ik weer in de verleiding...

@Lola: Wat een melige bewerking :) Enne...Fynn ligt lekker te slapen terwijl Jasmijn voorgelezen wordt. Ach, ze kunnen niet alles samen doen...

@Karin: Dan eet Nick dus een stuk netter! ;) En wat je zegt van de laatjes klopt. Met beveiliging gaan ze toch nog een stukje open. Ik probeer het Fynn nu ook gewoon af te leren. En wedereom zit ik met verbazing naar Nick te kijken. Wat loopt hij goed. Echt zo leuk om te zien. Fynn kan zich nu net optrekken op z'n knietjes. Kan me bij lopen dus nog weinig voorstellen.

11. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    goed gedaan zeg cynthia! en lola ook al weer zo`n leuke bewerking
    het leren lukt het beste met het psp forum, je leert daar vooral veel handingheid krijgen in het werken met lagen.
    ik moet wel zeggen dat ik al een tijdje geen opdrachtjes meer heb gehad.

ik heb de mexx laarsjes een tijdje terug in de winkel gezien. wehkamp heeft geloof ik ook mexx in het assortiment, mischien hebben hun ze ook staan..

12. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik heb me ook net aangemeld op het psp forum het is nu nog wachten tot de beheerder hem activeerd.

ga m'n fotoboeken verder bewerken, voordat ik het allemaal niet meer weet.

13. Is dit een compliment... :confused: ;) :rolleyes: ?

@Noura: Thnx! Ze staat bij de Mini Boys, daarom had ik ze dus nog niet eerder gezien. Maar ze kunnen ook voor een meisje, vind ik!

Jasmijn ligt ook in bed nu...

14. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik vindze erg leuk, mischien haal ik ze wel. je betaald online geen verz.k

15. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    cynthia, leuk gedaan hoor die foto's.

Ik kijk ook niet naar al die leuke slofjes, heb gewoon donkerblauwe en vindt het dan zonde van het geld om nieuwe te kopen eigenlijk.

Noura, wat is dat syntia ofzo, dat van die treinkaartjes?

16. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Lola: You know me ;)

17. @Eve: Daarom juist... ;) !

18. Nog ééntje om het af te leren... ;)

19. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Lola: Ben voor het eerst sprakeloos ;) Echt een superleuke foto! Die is een vergroting waard. Fynn wil hierbij de verloving omzetten in ondertrouw...

Deel Deze Pagina