z6 ff snel, heb ff alle foto's bekeken en het filmpje van nick duikster wat gaat nick supersnel zeg qua ontwikkeling, zeker mbt de laatste keer dat ik hem heb gezien, echt gaaf om te zien, ook leuke foto's. lola; ook echt leuke foto's en die bewerkingen goed hoor, leuke schoentjes ook. echt meisje en toch stoer. die laatste onder de tafel echt schetig, het is echt een lachebekkie hè? saar; die schoentjes van saar zijn ook errug leuk. bianca; vind op de echo de beebs zoals ik ze nu zie erg op elkaar lijken hoor, grappig om zo te zien, en de kleren zijn ook erg leuk, watvoor maatje is dat eigenlijk?, die schoentjes zijn ook stoer hoor eve; wat een stoer menneke is fynn toch he en ik vind hem nog wel meevallen qua eten van zijn boterham, je moet orlando eens zien . noura; wat een lieve foto van safouane weer he en mooie bewerking hoor. ik blijf het herhalen ik vind hem echt een kanjer hoor. slingding; jij ook al zo'n mooie bewerking van kaillyn op de fiets gemaakt echt mooi hoor. kom later terug om weer ff te reageren gr saskia
dank je sas. lola wat een superdesuper foto, en zijn onze babys echt allemaal van dezelfde maand vraag ik me wel eens af? wat lijkt ze wijs op die foto, en idd wat een lachebekkie is het ook lianne, syntus rijd in gewone treinen vanaf het station, waaronder ook naar apeldoorn. als je naar www.ontdekhetov.nl gaat dan kan je daar 1 gratis dagkaart per persoon aanvragen. die kan je dan uitprinten. op donderdagmiddag hebben ze geloof ik de aktie dat je alleen de heenreis betaald, en op vertoon van het kaartje kan je zonder retourkaartje terug. je hebt eigenlijk ook groot gelijk met de schoentjes. ik heb eigenlijk ook schoentjes. ik heb vanmiddag wel mexx laarsjes gehaald, wat groter, maar ik had nog een tegoed staan, en als het goed is hoef ik niets bij te betalen. dat is tenminste wat me verteld werd.
hihi Jasmijn laten kijken...die foto onder tafel...volgens mij loopt zij binnenkort ook zo weg! voorlezen...heerlijk. Ik doe ook elke keer pogingen, maar meneertje vind het interessanter om het boekje van alle kanten te onderzoeken dan om naar mij te luisteren... Eve: je moet rond carnaval toch eens naar brabant komen met Fynn. dan is hier confetti te over! enne optrekken op de knieen....dat lopen....dat gaat dan vanzelf ook komen Noura: onze beebs zijn echt allemaal van dezelfde maand! maar ik verbaas me ook elke keer over alle verschillen. Als ik bijvoorbeeld Saf's krullebol naast Nick's vlashaartjes zet....en al die tandenbekkies hoor/lees...dan kan ik me daar ook nog weinig bij voorstellen. enne al die mama/papa zeggers.... Ik heb het idee dat dat bij Nick allemaal nog wel even gaat duren. Het is gewoon heel leuk om te zien dat kinderen allemaal anders en op andere vlakken ontwikkelen. En dat dat nu al zo is. Als ze groter zijn zie je die voorkeuren ook zo mooi vind ik vaak.
Dat zal helaas niet gaan lukken, de akte van ondertrouw is één jaar geldig. Binnen dat jaar moet er dus getrouwd worden. Nu weet ik wel dat minderjarigen ook mogen trouwen wanneer het meisje zwanger is, maar ik geloof niet dat er een uitzondering voor éénjarige verliefde dreumesen gemaakt zal worden... Ben toch 'bang' dat onze kids een zeer lange verlovingstijd zullen hebben... @Melliemel & Noura: Jasmijn is inderdaad een echte lachebek, lacht naar alles en iedereen (sorry Fynn... ) @Duikster: Ach ja, voorlezen... Jasmijn is meestal ook na vijf minuten niet meer geïnteresseerd en kruipt dan doodleuk weg...
Gnessie, ik begrijp dat je weer thuis bent? Wat een leuke schoentjes en sites waar je schoentjes / slofjes kan kopen heb ik voorbij zien komen. Lola, ik heb altijd gezegd twee meiden heel erg leuk te vinden. Robert is tot twee keer toe twee meiden voorspeld (toeval?). Toen ik zwanger van Jikke was, had ik ook een lichte voorkeur voor een meisje. Een jongen was natuurlijk ook heel welkom geweest hoor. Maar ik vind het wel leuk te merken dat ik nu steeds vaker zoiets heb van, een jongetje lijkt me wel erg leuk. En toen ik de kleertjes uit aan't zoeken was had ik dus zo'n moment. Maar natuurlijk, als ik weer zwanger zou zijn.....ik ben dolblij met zowel een jongen als een meisje hoor! Wat een ontzettend mooie fotobewerkingen. Ik vind die in de luchtballon echt geweldig. Haar handjes houden echt de rand van de mand vast En die foto onder tafel...gaaf hoor! Saar, wat leuk, zo'n jong stiefbroertje. Die kan straks gezellig samen met Liene en .... spelen. Karin, de veiligheidshaakjes liggen hier ook al klaar. Laatst de veiligheidsplaatjes op de stopkontakten gedaan. Ze komt nog niet echt bij de keukenkastjes, maar er staat wel vanalles in het gootsteenkastje, schoonmaakmiddelen en zo. Wat de laatjes betreft, ze kunnen dan wel nog een stukje open, maar schieten dan open in het slot en kunne dan dus niet meer dicht. Zo kan ie dus niet meer met z'n vingertjes ertussen komen. Maar ik weet ook nog niet of ik dat doe hoor. Sommige dingen zal ze toch gewoon moeten leren. Wat een gaaf filmpje zeg. Wa loopt Nick al goed zeg! Ik kan me echt niet voorstellen dat Jikke binnenkort ook zo loopt. We zullen zien. Jikke doet dat geluid ook, maar dan niet tijdens het eten. Ze heeft haar tongetje bijna altijd naar buiten ( ), dus ze hoeft alleen nog maar te blazen. Ze heeft de laatste dagen wel iets nieuws tijdens het eten. Ze gaat om de paar happen heel zielig huilen (tandjes?) en legt dan haar hoofd in haar armpje op tafel. Eigenlijk heel zielig, maar het ziet er zoooo grappig uit. Ze duikt echt weg in haar armpje. Duckie, wat fijn dat Demi nu zo goed eet. Sinds ik zelf eten voor haar maak eet Jikke ook gewoon stukjes, terwijl ze de 8 mnd potjes echt niet moest. En wat irritant, zo iemand die zichzelf erg grappig vindt Eve, wat een leuke foto's. En blauw is echt Fynn's kleur hoor Ennuh...zie ik daar geen donkerblauwe broek bij jou? of telt een spijkerbroek niet mee? Lianne, gezellig met Izanka een dagje op stap. Shop ze! Cynthia, leuke fotobewerking van Kailynn op de fiets. De foto kende ik al, maar hij is nóg leuker geworden. Je hebt het aardig onder de knie zie ik. Jikke heeft het KEIHARD schreeuwen ontdekt en heeft hier lol in. Ze kijkt er alleen heel boos bij met haar wenkbrauwen gefronsd. Maar als je dan naar haar kijkt begint ze te lachen. Ze zwaait nu ook als je dag of dagdag zegt en zegt dan ook dag (de ene keer duidelijker dan de andere hoor). Ze is weer zo lekker vrolijk. Zo ken ik mijn meisje weer. Zelfs op het kdv is ze de hele dag vrolijk geweest, terwijl ze daar meestal wel mindere momenten heeft omdat ze daar zo slecht slaapt. Ze is echt weer een spurt aan't maken in ontwikkeling. Erg leuk om te zien. Morgen naar het CB, ben benieuwd.
Eve, valt me van je tegen hoor....groene sloffen, waren de roze op . En blauw staat Fynn mooi hoor! Wat een lekker ventje met z'n mooie blauwe kijkers. Heb idd al het e.e.a. gescoord op marktplaats, het werkt gewoon verslavend. Straks moet ik daar ook weer vanaf kicken . Ik heb de schoonmaakspullen van het gootsteenkastje verhuisd naar een bovenste kastje. Ben zelf niet zo handig met veiligheidssluitingen In de andere onderkastjes zitten geen gevaarlijke dingen, dus hier waarschijnlijk geen veiligheidssluitingen. Traphekjes heb ik al wel in huis, maar zolang ze alleen nog maar buikschuift in haar versnelling achteruit, is dat nog niet nodig om ze te bevestigen. Lola, wat heb je weer een paar mooie bewerkingen gemaakt van Jasmijn. Schitterend! En wat een vrolijke meid is ze toch. Denk dat Gnessy toch nog in het ziekenhuis ligt, aangezien ze niet reageert. Mss dat haar man online was ipv zij zelf. Lianne, leuk zeg, een kinderkleding en speelgoedbeurs. Veel shopplezier! Cynthia, leuke bewerking, je begint het al aardig onder de knie te krijgen. Karin, grappig hoe snel Nick achter z'n loopstoeltje loopt. Ik kan me er gewoon nog niks bij voorstellen dat Lynn dat straks ook gaat doen. Wat dat betreft heeft ze de tekst van het liedje van Mika goed in haar oortjes geknoopt: Relax, take it easy . Otje, veel beterschap met de ziekenboeg. Denk je ook een beetje aan jezelf? Hoop dat Steef ook snel is opgeknapt, dan kan hij je misschien wat zorg uit handen nemen. Saskia, de kleertjes zijn mt 50/56. En de schoentjes mt 17, kleiner hadden ze niet. Ach, hij groeit er vanzelf in en heb zelf bij prénatal nog een paar donkerbruine gympies gekocht mt 56/62. Noortje, fijn he dat ze weer zo vrolijk is. Kan best zijn dat ze tijdens het eten last heeft van haar tandjes. Zie het helemaal voor me hoe ze haar hoofdje in haar armpje legt. Lynn had vandaag een mindere dag. Ze heeft vannacht bij mijn ouders geslapen, dat doet ze elke dinsdagnacht. Normaal slaapt ze altijd door, maar nu heeft ze mijn ouders een gebroken nacht bezorgd. En heel de ochtend heeft ze gebruld en de crazy frog nagedaan . Ook 's middags kwam er geen lachje vanaf en toen ze eenmaal thuis was, bleef ze huilen. Heb het idee dat er weer tandjes aan komen, aangezien ze weer flink met haar handjes in haar mond zit. Ook lukt het haar bijna om van ruglig te gaan zitten, alleen het laatste stukje wilt niet, zodat ze op haar buik draait. Dat vind ze dus he-le-maal niet leuk. Ze is lekker met mij in bad geweest en daarna is ze eigenlijk meteen in slaap gevallen. Ga nu zelf ook snel mijn bedje opzoeken. Morgen nog een dagje werken en dan zit het er weer op voor deze week.
Goedemorgen Allemaal, Om 09.00 vandaag moet ik bij de tandarts zijn, ik krijg hoogst waarschijnlijk een wortelkanaalbehandeling en een zenuwbehandeling. Ik heb echt giga pijn in me rechter onder kies, het is echt niet leuk meer hoeveel pijn ik heb. Ik kan me tanden niet eens normaal op elkaar zetten en voel echt die ontsteking, althans ontsteking het is een heel erg diep gaatje. Het doet echt mega pijn en paracetemol en iboprufen helpen helaas niet, vannacht ook echt weer klote geslapen helaas. Thijmen heeft vannacht voor het eerst ergens gelogeerd, namelijk bij me schoonmoeder. Ben erg benieuwd hoe het gegaan is, mis hem wel heel erg hoor en het is erg stil in huis zonder hem. Maar omdat ik naar de tandarts moet kon het niet anders, maar ben wel blij als die weer thuis is haha. Ik ga nu even niet reageren op dingen, maar zodra ik terug ben van de tandarts en ik me wat beter voel zal ik proberen te reageren op zoveel mogelijk dingen. Dit is wel het leukste natuurlijk en ik vind het ook leuk om te reageren dus, maar ik zal eerlijk zeggen dat ik niet op alles zal reageren. Want het zijn namelijk wel 20 pagina's volgens mij inmiddels, das een beetje veel he haha. Met Sebas gaat het al stukken beter, hij is nog wel verkouden en hoest nog best veel. Met Thijmen gaat het ook wel iets beter, alleen hoest hij ook nog heel erg en is nog erg verkouden. Ik heb nog wel even een vraagje: Thijmen die heeft de laatste weken erg vaak en veel dat hij ze hoofd naar achter gooit en ze rug helemaal hol maakt, dit doet hij in ze kinderstoel en autostoel. Maar ook in ze kinderwagen en op de commede en soms zelf als hij op schoot zit, weten jullie waarom hij dit doet? Het is namelijk best wel vervelend eigenlijk, vooral als je hem in de kinderstoel, kinderwagen of autostoel wil zetten. Want inprecipe wil die gewoon niet vast gezet worden en gaat ook hard gillen en huilen en probeert eruit te komen als hij nog niet vast zit, maar als hij eenmaal vast zit dan is het meestal ook goed. Weten jullie waarom hij dit dus doet en wat je er evt. aan kan doen?
Eve, ik lag gisteravond in bed en moest toen aan jou denken (jaja ) Ik ben vergeten te reagere op de vraag over het boxkleed. Pffff, Gelukkig ben ik je voor . Ja, een boxkleed kunnen ze goed gebruiken. Bianca, wat vervelend dat Lynn zoveel gehuild heeft gisteren. Hoop dat dit maar een dagje was. En idd misschien de tandjes. Debbie, auw dat klinkt pijnlijk allemaal. Veel succes bij de tandarts. Wat betreft je vraag geef je volgens mij zelf het antwoord al. Ik denk dat het verzet is en dat ie niet vast wil worden gemaakt. Als kindjes echt de hele tijd door overstrekken kan dit wijzen op een te hoge spierspanning waar fysio voor gegeven kan worden. Maar zo vind ik dit niet klinken. Wat je er aan kan doen..... Je kunt zachtjes met zijn heupen wiebelen. Hard duwen versterkt de overstrekking omdat ie daar tegen in verzet gaat. Maar als je zijn heupen vastpakt en een kleine "soepel schuddende" / wiegende bewegingen, heb je kans dat ie ontspant. Zo deden wij dat in ieder geval bij bewoners met spasmes die we in de rolstoel wilden zetten.
@Karin/Lola: Ik lees hier ook elke dag op mijn manier voor. 's Ochtends na het ontbijt en 's avonds na de laatste fles. Fynn vindt plaatjes kijken echt super. Heb een soort woordenboek met foto's van allerlei dingen. De dieren zijn favoriet. Ik zit dus elke keer het geluid van elk dier na te doen Maar na een paar minuten is Fynn het meestal al zat en vindt hij het leuker om het boek open en dicht te doen. Tja,,,,, @Lola: Jeetje, jij bent goed op de hoogte van zaken als ondertrouw ed. Kan wel merken dat ik daar (nog) niet mee te maken heb gehad Maar vooruit, dan houden we het bij een verloving @Noralien: Haha, nee, een spijkerbroek telt idd niet mee! Tijdens het eten zei ik steeds tegen Fynn: Hoe lekker is het? En dan deed ik z'n armpje omhoog en zei: Zooo lekker. Nu doet ie dat ineens uit zichzelf. Zo lief. En als ik nu zomaar ineens zeg: Hoe lekker is het? Dan gaat meteen z'n armpje omhoog Shoot, ik zie dat het al 8.18...moet nu echt gaan opschieten voor m'n werk. Reageer vanavond verder
hallo allemaal, pfffff ben 1 dag niet geweest en gelijk een boel blz....probeer op iedereen te reageren maar ben zelf nog niet toppie dus hoop dat het lukt ben gister dus ook ziek thuis gebeleven van me werk..zit er nu wel maar toch ook weer niet......heb een selectie draaien dus kan ff niets doen..ja hier ff kletsen.... @Otje geen verontschuldiging hoor je mannetjes en meisje en ook je zelf gaan voor hoor...sterkte ermee.... @lola grappig jij zegt meer voor jongens bij H&M en ik denk zelf telkens als je een meid heb kan je hier genoeg halen.... @Duikster dankje we gaan ervoor...al is je niet lekker voelen en weinig eten ook een goed dieet hoor.....ben nu sinds zondag al 3 kilo kwijt Ook Teun deed dit met zijn eten blazen en brr zeggen....ik waarschuwde hem 2 x en daarna haalde ik gewoon het eten weg..nou dat had hij na 2x door dus het was over..... @Eve Goedzo Fynn eindelijk zelf eten.....ik voer Teun nog steeds maar ga ook maar eens proberen met de stukjes los neer te leggen.... Hier nog geen haakjes op de kastjes...meneer kruipt nog niet....en wil het ook niet vind het wel leuk als wij hem op zijn kont neer zetten en kan gaan spelen.....nu toch maar weer wat op zijn rug neerleggen want ja het rollen verleerd hij ook zo @Eve hier ook veel shirts voor de winter hoor....nu nog broeken maatje 74 word te kort dus moet er maatje 80 komen..eindelijk gaan z'n benen groeien nu nog de armpjes.... @Noura ik zet Teun wel zijn kapicion ( schrijf je het zo?) op vooral op de fiets.. ga wel het weekend alvast kijken voor ene muts voor teun...maar die gaat nog niet op hoor...mss een katoene... @Gnessy hoe voel je je nu? @Eve foei de tijd vergeten om te gaan werken...en het lijkt me nog wel zo'n leuek winkel waar je werkt..eind van de maand kom ik zeker ff langs en binnen kijken.....had jij de boekjes nog geregeld? zo alles gelezen hoop op iedereen gereageerd anders sorry me selectie is klaar dus ik ga weer verder tot......
Hi, hi... ik had voor dit antwoord even gegoogled en kwam toen terecht op de site van de gemeente Den Haag... Wat ontzettend schattig dat Fynn z'n handjes 'op commando' de lucht ingooit! Hij kan zo dus al meedoen aan 'the wave'... @Noralien: Heb jij ook al zo'n drama queen in huis... ? Moest ook wel stiekem lachen bij je verhaal... Wel fijn dat Jikke (voor de rest) weer haar vrolijke zelf is! Ik heb trouwens ook nog een oud boxkleed hier liggen. Het is gebruikt voor de box die buiten staat. Ik zal dat ook meenemen... @Janette: Je schrijft 'capuchon'... Fijn dat je in elk geval een beetje bent opgeknapt in plaats van zieker geworden!
@Lola dankje....het is nog wat mistig in me hoofd al wil ik nu wle weer me bedje in kruipen hoor...als ik zie wat voor werk er ligt na 1 dag er niet zijn........
goede morgen, hier een meisje die goed geslpen heef! na 4 weken gebroken nachten hebben ehad. 1x een kreun maar dat was het en ze heeft geslapen tot 8.30 uur volhouden kailynn zou ik zeggen. Debby sterkte met je mond. en dat achterovergooien heeft kailynn ok een dag of 5 gedaan maar datt was meer uit spelen ze deed het ook alleen in haar hebbel auto en loopstoel. noralien, hier gilt kailynn ook alles bij elkaar ook in de auto en dat is niet lekker als je er direct naast zit (op 2-zitsbank voor in de auto) hier al wel veligheid haakjes op sommige kastjes en traphekjes. kailynn is zich nu aan alles aan het optrekken dus we moeten alles in de gaten houden. oef eve: je was toch niet te laat op je werk? bianca: kan jij nog een slinger gebruiken met hoera het is een jongen? ik heb er nog 1 nieuw in de verpakking dan kan ik hem 13-10 voor je mee nemen. ga kailynn een fruithap geven.
Go Kailynn go Janette, vervelend dat je nog steeds niet echt in orde bent. Ik ben gister ook "ziek" naar huis gegaan. Ik had gisternacht al vast gestaan op de trap. Het schoot in mijn rug en kon geen kant meer op. Gistermorgen moeite met op gang komen maar daarna ging het weer goed. Maar toen ik op mijn werk uit de auto wilde stappen schoot het er wer uit. Heb er 20 minuten over gedaan uit de auto te komen. Op mijn werk een zetpil genomen en toen die een beetje werkte weer naar huis. Ben dus 3 uur weg geweest maar heb niet gewerkt En het stomme is, nu gaat het weer goed.Heb er nauwelijks last van. Maar ik weet dat het er ieder moment weer in kan schieten, is echt peume (limburgs?) op het moment. Jikke begint ook al uit sommige broekjes maat 74 te groeien. Ze heeft echt lange benen en heeft in haar broekjes vaak een maat groter nodig dan de truitjes. We zijn hier de woonkamer een beetje aan't veranderen. We willen niet ales opnieuw inrichten omdat we hier nog maar een jaar of 2 zullen wonen. Maar we hebben nu een dressoir weg gedaan en willen nog een boekenkastje kopen. De TV hangt aan de muur. Beetje schuiven met de meubels, vloerkleed kopen, nieuwe rolgordijnen en dan ziet het er alweer heel anders, vooral ruimer, uit.
Lola Noralien: ik denk dat ik andere veiligheidshaakjes heb, want deze klikken niet vast.... enne: ik kan je vertellen jongetjes zijn best leuk! en wij dachten nog wel de hele zwangerschap dat we een meisje zouden krijgen...of dat was ons eigenlijk aangepraat door mensen in onze omgeving....hihi dat viel toch anders uit. Jikke wordt fotomodel! mooi lange benen... hihi ik sla alle broekjes 74 om.... en Jikke kan straks met die lange benen al die ruimte in jullie kamer gaan benutten.. Bianca: arme ouders...maar gezellig samen in bad. Wij genieten er hier ook altijd van. Debbie sterkte bij de tandarts. En waarom Thijmen dat doet? geen idee, misschien geen zin om te gaan zitten? Eve geweldig! je geeft Fynn heerlijk eten...Ben je nog steeds zelf aan de kokkerel? Slingding: hoera! voor Kailynn. zelf ook goed geslapen? Vanmorgen was Nick ook pas rond half 8 weer wakker. Heerlijk. Ik heb het idee dat als ik hem later zijn groentehap geef hij in de ochtend langer doorslaapt, dus dat gaan we nu effe uitproberen. ROnd half 6/6 uur groente en dan om 7 uur nog een fles...
Het risico nemend dat ik nu flink in je achting daal , moet ik eerlijk bekennen dat Jasmijn al in het mandje zat toen ze werd gefotografeerd... Alleen stond er op die foto slechts een half mandje. Het grote geknutsel bij deze foto was dus om van een halve mand een hele te maken... Dit is de originele foto, gemaakt tijdens de fotoshoot in Dongen:
@Kailynn: Goed zo meissie en nu vannacht weer hè (en de nacht daarna en de nacht daarna... )! @Noralien: Het woord 'peume' ken ik niet, maar wel 'peume' voor jou dat je weer met je rug zit. Beterschap! Enne... denk aan je rug bij het schuiven van de meubels !
Hier dus anders om..truitjes zijn maatje 86...80 zou nog kunnen maar die heb ik nog met korte mouwen maar beginnen wel al krap te worden en 86 is eigenlijk nog wat te groot......en broeken dus nu maat 80....om zijn middel kan 74 wel hoor...maar ja "hoogwater" is ook niet leuk..... Kijk je wel uit voor je rug met zoveel veranderingen in de woonkamer? @Lola ik blijf het kanp vinden hoor...ik vidn er de tijd niet voor om het te gaan proberen.....