Hoi allemaal, Ik voelde me vanochtend zo ontzettend brak! Dacht echt dat ik nog ziek zou worden. Maar nu sinds vanmiddag gaat het een stuk beter met me. Met Steef en Saar nog niet zo best. Koen redelijk.... Ik heb nog niet alles terug gelezen hoor. Zijn heel wat pagina's. Zal ik vanavond nog wel even doen denk ik. Ik had gisteren eigenlijk een afspraak bij het CB maar omdat Koen die dag ervoor nog koorts had heb ik afgebeld. Toen had ik een nieuwe afspraak gemaakt voor 12 oktober maar die dag komt me niet zo goed uit dus ik vandaag bellen voor een nieuwe dag af te spreken. Kon hij pas eind oktober terecht! Terwijl hij dan al 10 maanden is en dit was de 9 maanden-afspraak. Nu hebben we geregeld dat de 9 maanden en 11 maanden afspraak in 1 x gehouden wordt eind november. Dus dan gaat die afspraak eind oktober ook niet door. Beetje raar maar ja... Gaat dat bij jullie ook zo lastig altijd als je iets moet verzetten? Ik kom vanavond nog terug! Ga ff op de bank hangen... Groetkes Otje
@Noralien: Ik zie dat beide dames even groot zijn nu, alleen is de mijne een hele kilo zwaarder... Dat 'helpen' met aankleden doet Jasmijn ook. Ook haar broekjes trek ik haar tegenwoordig meestal staand aan, vanmiddag tilde ze voor het eerst haar voetje uit zichzelf op. Dan smelt je inderdaad en ben je héél trots op je grote meid... ! Ook dat strekken van de armpjes is heel herkenbaar. Ja, nog eventjes en dan zijn het geen baby's meer...
hier ook gehannes met cb afspraken. gelukkig alleen nog voor prikjes.. hoe ik me voel? behoorlijk uitgeleefd... mag niet snuiten en kan ni voor over bukken... en ben nog erg moe... zometeen maar lekker op bank hangen met me ventje.... spreek jullie snel....
hier ook erg mooi weer! Heb de fiets in onze bus gedaan en ben naar mijn ouders gereden en met mijn moeder op de fiets naar de stad geweest. Toen ik bij Bart smidt was heb ik een mini buggy gekocht (van nijntje) een roze en een pop voor erin die mama, papa, lacht, en huilt. zo leuk Voor haar verjaardag, en heb een deel van woezel en pip gekocht met cd (van guusje nederhorst.) Nog een leuk broekje een shirts gekocht bij h&m. Trouwens de eetstoelen zijn eidenlijk binnen en ze zitten heerlijk. noralien, bah een muis brr. en over aron... je moest eens weten ik moet over 2 weken naar het cb incl prikjes, ben benieuwd hoe ze het doet. ja kailynn is intussen al weer 10 maanden. gnessy: sterkte!
Fynn wordt steeds bijdehanter op het kdv. Hij klimt nu bij de kleinere baby's in de wipstoel en gaat er dan bovenop liggen @Bianca: Kunnen jullie dan elke woensdagmorgen uitslapen of moet je dan toch vroeg op voor je werk? @Debbie: Ik hoop dat het meeviel bij de tandarts want het lijkt me geen prettige behandeling. Fynn doet regelmatig hetzelfde als Thijmen. En aangezien hij best sterk is is dat knap lastig. Maar gelukkig doet hij het niet altijd. Zal vanzelf wel weer overgaan. @Noralien: Ja, ik was al weer aan het Getver, een dooie muis. Gelukkig was je op tijd. Ik vrees dat Fynn em gewoon in z'n mond had gestopt Fynn helpt ook met aankleden. Steekt echt z'n armpjes uit en door de mouwen heen. Is idd zo lief om te zien. Maar als ik z'n broek aantrek wurmt ie z'n been er wel uit. Tja, je kunt niet alles hebben. @Janette: Ik heb een plattegrond en een boekje met allerlei leuke winkeltjes voor jou (gratis). @Lola: Jasmijn kan toch ook de wave doen? Kan niet wachten om die 2 naast elkaar te zetten en dan hopen dat ze tegelijke de armpjes omhoog doen Klappen doet Fynn nu trouwens ook op commando. @Cynthia: Fijn dat Kailynn weer goed slaapt. En nee, ik was nog net op tijd @Karin: Ik kook idd af en toe nog zelf een aantal maaltijden. Ga dat binnenkort weer doen. Fynn krijgt nu ook later z'n eten en gaat ook een uur later naar bed. Maar helaas wordt ie nog niet later wakker Hier inmiddels maatje 80/86. Broeken zijn dan vaak wel te lang maar Fynn heeft het echt nodig voor z'n middel want anders zitten ze echt te strak. Hij heeft echt een dik buikje @Otje: Gelukkig gaat het iets beter maar houdt nog niet over zo te horen. Maar op 13 oktober ben je iig weer zo fris al een hoentje (en zijn wij mss allemaal ziek ) @Gnessy: Fijn dat je er weer bent!
Zo, de kids liggen in bed. Even tijd om te reageren! Ten eerste bedankt voor al jullie lieve medeleven met ons ziek zijn. Bianca: Wat leuk dat jullie nu met 100 % zekerheid een jongen krijgen! En fijn dat de 20 weken echo ook goed was. Bij de echo's van Koen zag je ook al heel duidelijk dat hij op Steef leek. Grappig dat je dat al zo vroeg kunt zien. Duckie: Heerlijk toch zo'n makkelijke/ideale baby? Enne... 7.15 al op de fiets? Zooo das vroeg! Ik vind die ski-pakken er op een of andere manier altijd zo lastig uit zien maar misschien is dat n vooroordeel? Wat fijn dat Demi nu beter eet! Janette: En? Ben je al begonnen met het afslankprogramma? Eve: Ik vind die beenwarmers voor op de fiets erg handig! Denk dat ik ze ook ga bestellen. Is wel handig voor op de fiets in de winter. Vraagje over dat "zelf-brood-eten". Zet je dan Fynn gewoon een bordje met stukjes brood voor of leg je 1 voor 1 een stukje neer? Volgens mij als ik Koen een bordje voor zet propt ie alles tegelijk erin (nooit geprobeerd trouwens) Mooie foto's van Fynn! Knap jochie (in donkerblauw ) Duikster: Hier ook een die (soms) blaast met eten... Niet zo leuk. Wat ook al vaker gebeurd is; een spontane niesbui terwijl ik net een lepel pap of fruit of groente in zijn mondje heb gestopt. Dan zit dus echt ALLES onder! Wat een schattig filmpje van Nick achter de loop-auto! Hij loopt echt goed zeg! Duurt bij Koen voorlopig nog wel even.... hij trekt zich ook nog niet op. Nog meer baby's die zich nog niet optrekken? Wat heerlijk voor jullie dat Nick nu langer slaapt! Lola: Wat een leuke fotobewerking van Jasmijn met die paddestoel! En die foto onder de tafel! Echt leuk, ze kijkt er heel ondeugend op. Lianne: Ik wilde je even laten weten dat Sara toch niet mee gaat naar de meeting. Ze kreeg van de week een uitnodiging voor een kinderfeestje. Ze gaan dan met een stel meiden naar de film, en jawel, op 13 oktober. Dat vindt ze natuurlijk veel leuker. Noralien: Hier eentje die echt kan gillen als een meisje! Enne... tis echt een jongetje hoor! Debbie: oei... hopelijk is het bij de tandarts meegevallen? Slingding: Lees wel vaker over jou fietstochtjes. Jammer dat we zo'n end van elkaar wonen... anders konden we eens met zn 4tjes gaan... Fynn: Doe je voorzichtig? Jemig... heb wel even nodig gehad om bij te lezen en te reageren! Was ergens blijven hangen op pagina 709! Nog maar 9 daagjes en dan is de meeting! Ik heb er helemaal zin in. Zeker ook nu ik me zelf weer beter voel. Kreeg gisteren trouwens bijna een rolberoerte... kreeg de rekening binnen van de kinderopvang. Het was de laatste aanmaning van de maand augustus! Er stond: "We maken u er op attent dat wij tot op heden geen betaling van de factuur augustus hebben mogen ontvangen. Tot onze spijt moeten wij dan ook mededelen dat wij de opvang beeindigen m.i.v. 16-10-2007." Schrok me helemaal wild! Misschien een beetje dom maar had het idee dat het via automatische incasso liep. Dus ik meteen bellen naar de administratie. Bleek er 1 klein foutje in de tekst te staan. Er had namelijk nog ergens tussen moeten staan dat als ik voor 15 oktober betaalde dat het dan oke was. Dus gisteren direct betaald en meteen een brief de deur uit gedaan voor automatische incasso... Groetjes Otje
oei otje: gelukkig is het goed gekomen met de kinderopvang. en zulke dingen is fijner via automatische incasso. fietsen met z'n 4'en lijkt me leuk maar ja de afstand net als zo velen te ver.
Ben ik eens de eerste vroege vogel, niet te geloven... ! @Gnessy: Laat je maar eens lekker verwennen vandaag! Heb je trouwens mijn mailtje van dinsdagavond nog ontvangen...? @Slingding: De boekjes van Woezel en Pip vind ik ook erg leuk, Jasmijn heeft ze alledrie. Vooral die waar een cd met liedjes bij zit. Die zijn vrij gemakkelijk zelf te zingen (qua toonhoogte en zo...) Het boekje met de voorlees-cd lijkt me straks erg leuk in de auto... @Eve: Dat doet hij toch hopelijk niet bij de meisjes? Alhoewel, als hij het alleen maar bij de jongetjes doet, lijkt me dat ook geen goed voorteken...
@Eve: Wilde ook eens de eerste zijn. Ik heb daarom de eerste zin snel gepost en de rest er daarna bijgetypt... Jasmijn wordt wakker, ga dus ook meteen weer afsluiten...
@Otje: Eerst heb ik Fynn stukje voor stukje gegeven. En toen gewoon het bordje voor hem neergezet. En dat ging goed. Enige is dat hij af en toe wel een nieuw stukje pakt terwijl z'n mondje nog niet helemaal leeg is. Maar ook dat gaat dan toch wel goed. Moet zeggen dat ik zelf nogal verbaasd was. Maar zo zie je maar. Fynn trekt zich nu sinds een weekje op tot hij op z'n knietjes zit. Verder komt hij ook nog niet. En oeps, das wel ff schrikken van die rekening. Sta je idd wel zuur te kijken Fynn is weer lekker aan het hoesten, proesten en niezen. Maar goed, ook beter nu dan volgende week
eve toppie en nog wel gratis ook Otje nee heb woensdag afgebeld omdat ik ziek was dus begin nu maandag Teun trekt zich ook nog niet op hoor...hij kruipt nog geneens vind het wel goed denk als wij hem zittend voor zijn speelmand neer zetten..... Otje dat was zekker schrikken met het kdv..bij ons gaat het alleen maar via automatische incasso oei Fynn niet ziek worden hoor Teun wil met je spelen....... ze zijn vandaag begonnen met de werkzaamheden aan de straat krijgen nieuw riool...nu halen ze eerst een groot deel van de oude bomen weg...deze staan erdus vanaf 1964..wel jammer maar sommige zijn ook niet meer goed dus veiligheid...maar als ik het zo bekijk krijgen we nog meer licht in de woonkamer en op het terras......helaas gaat het 2 mnd duren......pfffff...hopen dat het eerste stuk snel dicht is want dan kunnen we weer makkelijk achterom.....nu staat de auto dus ook niet voor de deur maar een straat verder op...... nou tot later zo aan de geluiden te horen is Teun een lekkere broek aan het maken.....
Goedemorgen allemaal, hoop dat ik kan bijlezen, want hoor Liene woelen in haar bed door de babyfoon. Meestal betekent dit dat ze zo wat gaat mopperen en dan huilen als ik dan nog niet kom... Cynthia, hoop voor je dat Kailynn het volhoudt. Hier wordt hard geduimd. En als dat dan lukt, kan Kailynn het dan aan Liene leren volgende week zaterdag? Karin, nieuwe banner zie ik! Mooi! Zelf gemaakt? Lees net van wel! Proficiat! Janette, die maten die jij daarop schrijft, zitten hier nog ver weg. Wat een grote kerel is Teun! Ben zo benieuwd naar zaterdag. Heb het vermoeden dat ons meisje een klein dropje gaat zijn... Otje, wat vervelend seg, jullie blijven precies bezig... Hoop dat jullie allemaal snel beter worden. Noralien, bah... dat had wat geweest als ze hem eerst had vast gekregen. Volgens mij zou Liene er gewoon in bijten. Ieuw! Zie dat Noura net hetzelfde denkt... En al 8 tandjes! Liene heeft er twee gekregen op zeer korte tijd, maar is daar dan blijven hangen. Noura, Liene heeft dat ook eens gehad, dat huilend, overstuur wakker worden. Ik heb het toen op een nachtmerrie gestoken. Gnessy, fijn weer iets van je te horen. Rust nu maar lekker uit. Heb het (net) gehaald. Ze is nu dus zeer hard aan het mopperen. Ga haar halen en dan kunnen we samen ontbijten. Groetjes, Saartje
helaas kailynn heeft het slaap ritme niet volgehouden. toen we het licht uit zette gisteren werd ze al wakker en toen om 4 uur weer een half uur en om 6.30 en viel toen weer in slaap tot 7.30. en nu weil ze ook niet mee slapen, maar ligt wel rustig op haar bedje. lola: het is je gelukt de eerrste te wezen. janet: mbalen van de straat maar het moet een keer helaas. hoop dat 13 okt. iedereen beter is zo niet hoop ik dat de mama's goed na gaan of het verstandig is om te komen voordat de andere beebs of mama's worden aangestoken. We zijn met zo'n grote groep namelijk. (Ik bedoel dit niet vervelend!)
Ga zo even met Dimphy naar de h.a. Ze hoest al een dikke week, en reuteld, af en toe verhoging, even laten luisteren..... Dimphy klapt in haar handjes als je het liedje zingt van klap is in de handjes, zo schattig... Beterschap voor alle zieken....
Hi, hi... jij hebt een andere meeting nog vers in je geheugen liggen... Ik zit nu even onder werktijd te typen, mijn pc krijgt geen verbinding met de server, waardoor ik én mijn zakelijke mail én al mijn documenten niet kan openen... De systeembeheerdeer is beneden in de kast van de server aan het kijken of hij het probleem kan vinden. In de tussentijd kan ik hier mooi even spieken, maar helaas is er niet veel bij te lezen... @Lianne: Het zekere voor het onzekere nemen, heel verstandig... Beterschap voor Dimphy! @Otje: Helaas gaat bij ons de betaling van de factuur van het kdv alleen per bankgiro-overschrijving. Ik zou een automatische incasso ook veel handiger vinden (zeker met mijn vergeetschatigheid... ) Ben blij dat jullie er volgende week zaterdag gewoon bij zijn (al had ik het ook wel leuk gevonden om Sara nog eens te zien, maar ik begrijp dat een kinderfeestje nog véél leuker is dan een grote groep baby's... ), want samen naar Houten rijden is toch een stuk gezelliger !