December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @Eve: Jij was er toch over aan het denken om een nieuwe kinderstoel voor Fynn te kopen? In een speelgoedwinkeltje in Roermond verkopen ze losse tafelbladen, speciaal voor de Tripp Trapp...

2. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hallo allemaal, goede nacht gehad? Hier was gelukkig alles rustig.

Lola: Wat lief dat Jasmijn zo'n knuffelbaby is! Koen doet dit alleen als ie ziek is. Dan komt ie lekker tegen je aan liggen.
    Ooooh wat ontzettend zielig zeg dat verhaal van Jasmijn op het kdv! Iedereen eten en zij in de box. Ja, daar zou ik ook boos van worden! Ben benieuwd of je er nog iets op terug hoort.
    Wat een leuke fotobewerking van Ruth!

Saskia: Bijna jarig? Wanneer dan? :rolleyes:

Eve: Zielig hoor van Fynns valpartij. Maar zo te lezen een geluk bij een ongeluk ;)

Gnessy: Jeetje, Ruth af en toe nog in maat 62? Ze is echt een kleintje. Ben benieuwd wie kleiner is, Ruth of Liene :rolleyes:

Vales: Wat leuk dat Wessel kan staan! Was ie al eens vaker pogingen aan het doen tot staan of kwam het zo in een keer?
    Ben je er volgende week bij?

Slingding: Heb ook gekeken op de site van Ballorig. Zeker jammer! 1000 m2 scheelt behoorlijk. Maar ja... komt wel goed.
    Ik doe trouwens hetzelfde als Lola: Voor Koen neem ik alles mee en voor mezelf koop ik wel iets daar. Het is ook niet toegestaan om eten en drinken mee te nemen. Behalve voor de baby's dan.

Duckie: Hier is het ook heerlijk! Wel frisjes hoor... we hebben vanochtend al boodschappen gedaan...
    Ik ga er voor 100 % vanuit dat je babyvoeding wel mee mag nemen.

Lola: Ja idd zeker slim om gewoon binnen af te spreken. We zullen heus niet allemaal precies om 11.00 uur daar zijn.

Duikster: Het is al eens voorbij gekomen maar zou je nog eens willen plaatsen wie er nu precies naar de meeting komt? Ben ook wel benieuwd.

Noralien: Zou jij nog een keer dat lijstje met benodigheden voor Ghana willen plaatsen?

Gr Otje

3. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Het is niet toegestaan eigen meegebrachte etens- en drinkwaren te nuttigen tijdens uw verblijf bij Ballorig. Elke Ballorig speelzaal heeft een prima restaurant met volop keuze. Dit geldt ook voor schoolreisjes en andere arrangementen.

4. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Lola: Wat super van dat blad! Is dat iets nieuws van Stokke? Of is een ander merk daar gewoon handig op ingesprongen? Weet je toevallig wat het kost?

@Otje: Ik trek me nooit zoveel aan van dat soort 'verboden'. Neem in Fynn z'n broodtrommeltje ook wat voor mezelf mee en een goeie die me dan tegenhoudt om dat op te eten hoor. Maar ik ga in het restaurant uiteraard ook wel wat lekkers eten en drinken :) Maar goed, even snel een boterham eten is wel wat anders dan met z'n allen uitgebreid gaan picknicken ;)

5. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Lola: Heb net even gegoogled en die dingen zijn best prijzig. Op Marktplaats worden er ook een paar aangeboden dus zal die ff in de gaten houden. Dank voor de tip!

6. @Eve: Nee, het is geen product van Stokke, maar van Ergo Design uit Duitsland. Het blad is helaas niet goedkoop (ik heb even voor je gebeld, het kost €55,-...) en heet Clic Clac... :D

Hier is de link: http://www.mausmauki.de/shop/htdocs/ergodesign.html

7. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @Lola: BInnen afspreken lijkt mij ook het handigst. Dan hoeven we ook niet op elkaar te wachten.

Ik neem voor Demi gewoon brood en fruit enzo mee en voor mezelf niets denk ik. Dat koop ik daar. En ik leg ook de wandelwagen in de auto denk ik. Als Demi dan moe wordt kan ik tussendoor even een blokje met haar om lopen.

8. @Eve: O, je was er achter, zie ik nu... :)

9. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Mogen er eigenlijk wagens mee naar binnen bij Ballorig? Vind het wel handig als Fynn moe wordt en kan de wagen niet in de auto laten want m'n ouders rijden ergens anders naartoe :(

10. @Eve: Lijkt me toch van wel...

11. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Welke beebs eten er nog meer zo rond 12.15? Dan kunnen we nu vast een lunchafspraak maken voor in het restaurant ;)

12. @Eve: Helaas, mijn langslaper nuttigt haar lunch pas rond 13.30 uur... :(

13. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Demi meldt zich bij deze aan :D . Ik wil ook mijn buggy nog wel in de auto leggen.

14. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Koen meldt zich ook! :D Eet meestal zo rond de middag een boterham met wat melk.

Ik heb even een vraagje: Geven jullie nog allemaal opvolgmelk? Ik wel. Ik heb een tijdje terug ergens gelezen dat je vanaf 9 maanden ook gewone melk mocht gaan geven. Wilde het vragen op het CB wat hun ervan dachten maar daar ben ik dus niet meer geweest vanwege Koens ziek zijn. Ben benieuwd hoe jullie erover denken?
    Koen heeft overigens wel eens een slokje koude halfvolle melk gehad van Sara. Die zat dan te drinken uit d'r mok en dan zag je Koen helemaal smachtend kijken. Hij vind het heerlijk! Maar als het beter is om hem tot 1 jaar opvolgmelk te geven doe ik dat gewoon.

Gr Otje

15. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    kailynn eet meestal tussen 12 en 13 ligt er ook aan wanneer ze wakker wordt en hoe ons eet tijd is en of ze naar het kdv moet, ze is vrij flexibel daar in.
    kailynn krijgt nog opvolgmelk.
    moet 18 okt naar het cb, zal het eens vragen.

16. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Nou, Dimphy haar klachten zijn allemaal normaal bij de verkoudheid.
    Haar longetjes klonken goed, en haar oortjes zagen er goed uit.
    Heb ik in ieder geval zekerheid.

Noura, zielig zeg van je zoon, kan me voorstelllen dat een knul van 14 zien huilen verdrietig is..
    Hopelijk blijft hij zich goed voelen.

Duckie hier ook nog steeds een buikschuiver en rondjes draaier.
    Ik kan me ook bijna niets voorstellen bij al die klimmende en klauterende baby's.

Eve, zo'n wondje in de mond kan heel erg bloeden ja, schrikken zeg.'

Otje, fijn dat jullie weer aan het opknappen zijn.

Gnessy, beterschap gewenst voor je, je had wel een prachtige wens van lola gekregen zeg!

Wessel :thumup: 8)

Dimphy zat vanmiddag ineens en haar bedje...
    Direct het bedje nu maar verlaagd.
    Want nu kan ze zich zo op gaan trekken. :oops:

Noura, hoe laat wel je zaterdag vertrekken richting Ballorig?

17. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Otje: Fynn krijgt ook nog opvolgmelk. Meningen zijn nogal verdeeld over het geven van gewone melk voor het 1e jaar. Maar ik blijf tot die tijd opvolgmelk geven.

Enne...het wordt al druk in het restaurant. Hoop dat we aan 1 tafeltje passen :) ;)

18. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    het waren geen zenuwen voor de toets, want hij heeft wekelijks toetsen. maar het is al weer over gelukkig
    alleen het volgende, hij kwam stil thuis, en begon te vertellen dat hij een aanvaring had met een jongen die hem een klap in zijn gezicht gaf omdat een doelpunt volgens hem ongeldig was (die jongen loopt ook bij een psycholoog of iets omdat die niet sociaal om kan gaan) mijn zoon duwde terug en op dat moment kwam de leraar. en die andere jongen komt er altijd mee weg, mijn zoon is toen door de leraar bij de keel gegrepen. toen ik dit hoorde ben ik zo geschrokken. ongeacht wat een kind doet, dit kan toch niet. ik heb gelijk school gebeld, maar ze kregen niemand te pakken, en na een half uur werd ik weer gebeld, dat de mentor niet te bereiken was, maar tot vandaag dus niets gehoord. mijn man was van plan aangifte te doen. ik heb hier zo de pest over in. andere leerlingen heb ik contact mee gezocht en die zijn dus ook behoorlijk geschrokken.

ik ben hier eigenlijk behoorlijk stuk van, ik wil wel reageren maar lukt me even niet. ga zo even fietsen denk ik

19. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ach ga toch maar reageren, verzet de gedachten, en wil het niet alleen over mezelf hebben

eve en otje, aantal jaren terug bij mijn dochter mocht ik gewoon volle melk geven. volgens mij is het niet slecht hoor.
    ik kolf nu niet meer, daar heb ik het helemaal mee gehad, en als ik er niet ben, krijgt die ook gewoon een flesje volle melk. maar dat gebeurd maar hooguit 4x per week. pap mocht ik er trouwens ook gewoon mee maken toen die een half jaar was

goh lianne, dimphy al zitten wat goed zeg. en ja heel slim om het bedje naar beneden te doen. wij moeten vandaag de box naar beneden doen, want meneer teigert ineens als een speer door de kamer en ben ook ban dat die ineens een keer op de knietjes gaat

saskia, rust maar lekker uit hoor

cynthia las dat jij ook moe was, hoop datje je snel ook weer fit voelt.

bianca, wat gaat dat toch hard, alweer op de helft. leuk zeg
    en volgens mij is saar al weer bijna 10 weken of niet? een kwart

20. @Noura: Jeetje! Hetgeen die leraar heeft gedaan KAN en MAG echt niet! Hier moeten jullie zeker werk van maken. Ik vind dit tamelijk schokkend hoor... :evil: ! Sterkte ermee!
    Ik lees dat Saf ook ineens een einde heeft gemaakt aan jullie rust... :D

Ik geloof dat ik voor mezelf en Jasmijn maar een heel klein tafeltje reserveer... :( ;)
    Mij viel zojuist nog in dat Fynn nu dus 'goed van de tongriem gesneden is'... :) ;) :)

Jasmijn krijgt ook nog steeds opvolgmelk en ik was eigenlijk van plan om dat nog eventjes aan te houden. Maar als kindjes van volle melk net zulke mooie krulletjes krijgen als Saf, dan switch ik vandaag nog... :)

Deel Deze Pagina