December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @otje; Hier nog gewoon opvolgmelk. Volgens mij kan ik binnenkort overstappen naar nr. 3 , want die is vanaf 10 maanden.

@lianne: Wat leuk dat dimphy zelf gaat zitten!

@noura: ik ben werkelijk perplex van zo'n verhaal. Zo'n leraar mag wat mij betreft per direct ontslapgen worden :evil: . Wat een rotsituatie zeg. Ik snap jullie woede en bezorgdheid.
    Wat goed dat Saf tijgert. Hier nog niet hoor.

@Noralien: Ik heb nog wat groentenhapjes staan voor baby's vanaf 4 maanden. Kunnen ze die ook gebruiken?

@Saskia: nou ik ben benieuwd wat de verrassing was :D . Hoop dat je een beetje uitgerust bent.

@Slingding: Gecondoleerd met het sterfgeval in de familie.

@Duikster: Zoooo, dat is een goede opkomst zeg. Ik heb Molly alleen al een tijdje niet meer gezien hier volgens mij. En ik hoop dat Setje er ook bij kan zijn.

Ik heb vandaag erg moeten lachen om Demi. Ze wil alleen nog maar kiekeboe spelletjes spelen en verstopt zich overal achter. Achter haar speelgoed, achter de slabber, achter haar beertje, achter de kast en wat ze verder nog maar kan bedenken. En ze schatert echt van het lachen als je haar dan gaat "zoeken". Erg grappig is dat.

2. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Noura, wat een verhaal joh van je zoon, ik snap dat je nu precies wil weten wat er gebeurd is.
    Lastig dat je nu een heel weekend moet wachten voor verdere actie.
    Dit wil je zo snel mogelijk opgelost hebben, en dat jullie als ouders woest zijn snap ik helemaal.
    Ze zeggen kleine kindjes kleine zorgen grote kinderen grote zorgen...
    Nou dit gaat wel op bij jullie, lijkt me echt niet niks om zoiets te horen van je kind.
    Sterkte..als je zin hebt in een verzetje en een kop koffie......je weet waar ik woon, deur staat voor je open ;)

Wat een enorme lijst van iedereen die mee gaat he?
    Ik vind het wel spannend hoor om jullie te gaan ontmoeten in het echt....

Bianca, al weer op de helft.....wat gaat het snel zeg.

Irma, geniet van je dagje dolfinarium, is echt heel leuk ben er ook pas geweest.

Vraagje....welke site moet ik hebben om ook dat psp te leren????

3. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Lianne: Op http://www.pspforum.nl/pspforum/portal.php staan lessen over PSP. Je moet je eerst voorstellen, dan wordt je als het goed is toegelaten en dan moet je 2 opdrachten maken. Als je die goed hebt gemaakt krijg je toegang tot het gehele forum en kan je veel leren over PSP.

Duckie: Wat leuk zeg dat Demi echt zo kan spelen!
    Dus jij begint binnenkort met opvolgmelk nr 3? Tot hoe lang ga je die dan geven?

Irma: Zooo, Rick is een flinke knul! Veel plezier morgen bij het Dolfinarium.

Duikster: Zoo heej, das een flinke lijst zeg! Leuk hoor. Ben ook benieuwd naar iedereen en vooral naar de baby's! Of moet ik zeggen kindjes? :rolleyes:

Slingding: Wat tof zeg, een broek aan van voor je zwangerschap! Gaat lekker!
    Sterkte met het sterfgeval.

Eve: Denk dat ze in Ghana heel blij zijn met de etos-luiers, toch?

Noura: Ik heb het verhaal over je zoon met kippevel zitten lezen! Wat ernstig zeg! Echt heel erg voor jullie! Zou er zeker ook een aanklacht van maken! Sterkte met de situatie.

Saskia: Je bent natuurlijk al weg maar hoop dat je een fijne avond hebt. Ben ook heel benieuwd wat je hebt gedaan? :rolleyes:

Jeetje, wat een pech bij de decembermama's 2007. Er zijn er toch al 2 bevallen? En nu misschien de 3e al? Pfff... Wat hebben wij dan allemaal geluk gehad he? Ja ook een aantal ietsje te vroeg maar niet zo extreem.

Had hier iets gelezen over zingen met je kindje van "klappen in de handjes". Had dit een aantal keer samen met Koen gedaan maar hij deed zijn handjes niet recht, hield ze steeds tot vuistjes. Toch ging ik gewoon door met zingen wat hij erg leuk vond. Dit al een aantal keer gedaan. Nu zat ie straks bij Stefan op schoot en zat steeds te "klappen" met vuistjes zeg maar. Moest echt heel erg lachen! :)

Gr Otje

4. Roy heeft vanavond naar zo'n vréselijke Rocky-film zitten kijken ](*,) . Een goed excuus dus om nog maar eens wat te knutselen... ;)

NB: Ik maak mijn bewerkingen nog steeds met Adobe Photoshop, omdat ik daar beter in thuis ben. Maar ik heb PSP natuurlijk niet voor niets op mijn pc staan... :oops: Ik heb me zojuist dus ook maar eens aangemeld op het PSP-forum. Ik wil namelijk graag van die bewegende afbeeldingen maken... :D

5. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Whhhaaaa Lola! Echt suuuuperlache die bewerking! :)

Heb ook zitten knutselen vanavond met als resultaat een nieuwe banner!

Zo, nu ga ik slapen (vierkante oogjes...)

6. @Otje: Moooooooooooooooooi! Ik heb ook vierkante oogjes en ga ook afsluiten en naar bed!

@Duikster: Nog eentje met vierkante oogjes, jij hebt ook weer een kunstwerkje afgeleverd... :D

7. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ik had beloofd nog te reageren. Helaas, het is bijna kwart over 12 en ben net pas thuis van mijn werk. Ik zal morgen alles ff teruglezen en reageren.
    Zag wel een leuke bewerking en Otje, wat een mooie banner.
    Ik ben ook al een eindje op weg met mijn romperproject. Ben eerst heel lang bezig geweest een achtergrond te creëren waar ik genoeg baby's in kon "verstoppen".

Tot later.

8. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen! Wakker worden allemaal...het zonnetje is al op (ik dus) ;)

@Irma: Het lipbandje ziet er goed uit. Niet rood ofzo. Nou ja, het was idd een geluk bij een ongeluk. En wat zou het cb dan willen dat je doet? Rick 's ochtends een droge boterham geven? Veel plezier vandaag in het Dolfinarium. Ben benieuwd wat Rick ervan vindt!

@Karin: Ik neem de luiers voor je mee. En mocht je ineens een aanval van liefdadigheid krijgen dan kunnen ze altijd nog naar Ghana ;)

@Noralien/Karin: Gaan jullie zaterdag op een bepaalde tijd weer weg? Dit ivm met het overdragen van de spullen voor Ghana en luiers. M'n ouders gaan nml ergens anders naartoe en het zou niet leuk zijn als jullie weggaan zonder de spullen :(

@Duckie: Dan gebruik jij zeker Nutrilon? Friso 2 is tot 12 maanden en daarna kun je evt Friso 3 gaan gebruiken. Maar denk dat ik dan overstap op gewone melk. En wat leuk dat Demi zo fanatiek haar kiekeboe spelletje blijft spelen :D Fynn doet het ook wel es maar is dan snel weer afgeleid door iets anders.

@Otje: Ondanks de vuistjes mag Koen zaterdag toch meedoen met het groepje handjesklappers hoor :D En wat een mooie banner. Prachtige foto en kleuren!

@Lola: :) :) :) Moest echt lachen om deze bewerking! Toch wel beinvloedt door Rocky, zie ik ;)

Als Fynn 's ochtends wakker wordt haal ik hem niet meteen uit z'n bed. Hij ligt dan nog wat te spelen met de 2 knuffeltjes in z'n bed. Maar die werkt ie bijna meteen overboord en tja, dan heeft ie niks meer om te spelen en gaat dan liggen piepen. Hoe gaat dat bij jullie?

Nog iets wat me opvalt. Fynn kijkt af en toe tv en vindt programma's met echte mensen en bewegende poppen of auto's (Brum!) erg leuk. Maar tekenfilms vindt ie niks aan. Hetzelfde met boeken. Foto's zijn leuk maar getekende dingen niet. Vraag me af of dit bij de leeftijd hoort of dat dat iets specifieks voor Fynn is.

9. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Goeiemorgen,

Koen en ik zijn ook al wakker. Hij heeft net zijn pap op. Sara en papa liggen nog in bed. Sara omdat ze moe is en Steef is er weer niet zo lekker. Beetje misselijk, diaree.... Hopelijk wordt ie niet weeer ziek.

Eve: Koen kijkt ook wel eens tv en bij sommige programma's blijft ie echt de hele tijd kijken en anderen helemaal niet. Brum ken ik wel maar op welke zender komt dat? Koen kijkt wel eens "tweenies" en "teletubbies"

Groetjes!

10. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Otje: Brum is op Nederland 1 bij Kro Kindertijd (rond 17.00) maar helaas niet iedere dag.

Heeft iemand nog een goede speelgoedtip voor deze leeftijd? Fynn vindt op het moment nml weinig leuk en wil alleen maar het huis onveilig maken :(

11. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Eve: Heb helaas geen tips. Koen vind het de laatste tijd nog maar heel eventjes leuk in de box en wil vooral tijgeren overal naar toe waar het niet mag..... :rolleyes:

12. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Shit, typ ik net een heel stuk, pagina fout!

Heb gisteren dit gezien voor Koen. Krijgt ie waarschijnlijk van de Sint of verjaardag...

13. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    goede morgen,
    ik ben ook al wakker hoor, ondank dat ik om 3.15 op bed lag :(
    ik heb hard gewerkt !
    kailynn weet dit alleen niet.

lola: mooie bewerking echt waar!
    en ja het gaat om die oom waar ik over verteld heb.

vergat gisteren ook iets moois te zeggen kailynn zei mama en toen ik het herhaalde zei ze het nog een keer. het mooie was ik had mijn moeder aan de telefoon en die hoorde het ook luid en duidelijk.

Otje: leuk kado, ik heb een roze auto van little people.
    mooie banner!

eve: kailynn vindt de teletubbies om 9.30 op 3 leuk!

14. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Nou, ik had dus ook een heeeeeeeeeel stuk getypt en ook een paginafout :rolleyes:
    Ik had reacties op 6 pagina's of zo, dus sorry, maar dat ga ik niet allemaal opnieuw typen.

In het kort....

Alle kindjes die iets nieuws kunnen, goed zo :thumup:

Leuk dat er zoveel naar de meeting komen, ook een paar "nieuwe"
    gezichten. Heb er zin in!

Auw Fynn, klinkt pijnlijk, maar idd, misschien scheelt het een ingreep op latere leeftijd.

Noura, echt schandalig, die leerkracht. Hier moeten jullie het niet zomaar bij laten zitten. Wel vervelend, je zoon zit straks wel weer bij hem in de klas.

Leuke foto's en bewerkingen gezien

Duckie, die onzekerheid herken ik. Maar uiteindelijk komt het vanzelf allemaal weer. We hebben hier gewoon een aantal hele snelle beebs.

Ik had dus veel meer en uitgebreider gereageerd, helaas...
    Volgende keer weer.

15. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    tip: als je hele lappen tekt getikt hebt selcteer en copieer het!
    kan je altijd tijdens een pagina fout het erna zo weer plakken.
    Echt waar ik doe dit meestal ook vooral als het veel is.
    het het een paar keer gehad en dan leer je ergens van! hihi

16. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ja, ik ken het, maar helaas vergeet ik dat altijd net op het moment dat dit gebeurt :(

En gefeliciteerd dat Kailynn mama zegt. Leuk hoor!

Willen jullie de bewerking van de naamrompers al vast zien (halverwege) of pas als ie helemaal af is?

17. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    NU NU NU
    ben benieuwd, wat voor moois je er van aan het maken bent!

18. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Oke, dan ga ik 'm ff uploaden.
    Ik heb het idee een beetje van internet afgekeken. Er zijn een paar sites waar ze dit soort fotobewerkingen voor je maken. Maar dan proffessioneler natuurlijk.

momentje.....

19. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Noralien: Ben wat laat maar mag Koen er nog bij? Dan maak ik straks ff gauw een foto.... ben het helemaal vergeten :oops: :oops: :oops:

20. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ja tuurlijk mag koen er nog bij. Kreeg ook nog een foto van Demi.
    De helft staat er ook nog niet op hoor.

Deel Deze Pagina