December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
    Nou Lola, dan hoop ik weer een spetterpas voor het volgende seizoen te krijgen, deze loopt eind van de maand af...

Nou Eve het is duidelijk dat je pissig bent! Je hoeft je niet te schamen hoor, rust maar lekker uit en we zien je morgen wel weer!

Irma

2. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Vales: laat Wessel maar snel beter worden. hoop dat het hoesten snel minder wordt. Ik kan je ook niet aan tips helpen helaas. Geen idee.

Zo'n zandbakschelp is wel heel leuk Noura. Nick was gisteren op de verjaardag van een vriendje, die 4 werd, hihi wat klinkt dat eigenlijk leuk, en zij hebben ook een zandbak. Nick heeft het zijn maag al laten schuren zeg maar. Bah, zijn hele mond zat vol toen hij er in een onbewaakt ogenblik een hap van nam....

Nou Irma, spammen maar..

Jiri ook beterschap!

wow Jasmijn Los Staan! nu moet Nick wat bij jou gaan afkijken! Nick doet wel af en toe voorzichtig een aantal pasjes aan 1 hand, maar helemaal loslaten....

pff Nick is vandaag bewerkelijk gebleven. Hij heeft na half 3 niet meer geslapen totdat hij naar bed ging om bijna half 8! Hij was de laatste anderhalf uur echt aan het dreinen en als je hem losliet, behalve toen hij zat te eten, was het niet goed. Vermoeiend!
    De traphekjes zitten gedeeltelijk vast....De stalen paal blijkt toch een vrij onoverwinnelijk geval. Nu heeft frank met paalklemmen hout aan de paal vastgeklemd en daarop de hekjes vastgemaakt. Ja wij zijn niet voor een gat te vangen....maar het afsteleln en de bevestiging in de muur maken moeten wachten, want Nick moest toch echt naar bed....
    En net stond ik boven vast...wist ik niet hoe het hefmechanisme van dat hekje werkte...voelde me erg dom...maar dat zal me niet nog eens overkomen.

3. @Ruth: Jasmijn zegt: 'er is altijd baas boven baas!' :)

4. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
  5. Niet meer actief

@jasmijn ik vind het nogal leuk om mijn mama te verbazen en te laten schrikken, want ik ben nog lang niet uit ontwikkeld... Dus dat belooft komende week wat! knuffel ruth

6. Niet meer actief

hier ook klein meisje van 9,5 mnd dat met 1,5 uur slaap de dag is doorgekomen tot half 8....

7. @Irma: Alleen deze maand nog? Dat wordt krap, vrees ik... :cry:

8. Niet meer actief

misschien zelf spetterpas aanschaffen?

weet niet hoe duur het is. maar vind dolfinarium wel heel duur om naar toe te gaan, vooral met 4 kids...

9. @Ruth: Als ik héél hard oefen, kan ik zaterdag misschien achter je aanlopen... :D Knuffel terug van Jasmijn!

@Gnessy: Ik woon veel te ver van Harderwijk om daar voordeel van te hebben...

10. Niet meer actief

@jasmijn kijk maar uit, zometeen krijgt je mama een hartverzakking en dat lijkt me niet handig.... Mijn mama weet inmiddels dat ik snel ben, en zodra ze denkt d'r komt niks, tja.... dan ga ik me gang he..... Dus mama schrikt elke keer weer...
    liefs Ruth

11. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0

ff testen...

Jippie ben zo blij dat het eindelijk gelukt is!

12. Niet meer actief

hahahah stoer irma... wat een lekker ventje....
    Dat word hoop lol zaterdag in de auto....

13. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
    Ja Gnessy, Ik heb er ook zin in, en de tijd is wat mij betreft prima hoor zo tussen 9.15 en 9.30...

Deze is ook gaaf...

14. @Irma: Gave foto hoor. Eindelijk krijgen we Rick weer eens te zien :D !

15. Niet meer actief

oke kunnen we lekker rustig aan doen.... moeten toch ff stapelen e.d... zodat de buggy's voor in liggen... Heb jij grote buggy of niet?

16. Niet meer actief

deze krijgt ruth met sinterklaas.....

17. Niet meer actief

18. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
    Ik geloof een gewone buggy, van chicco...

En een grote vuilniszak voor Noortje...

19. Niet meer actief

oke geen grote dus....
    dan kan ik er alvast rekening mee houden.. heb ook minimaal 1 vuilniszak en miss nog wel meer....

20. Niet meer actief

Deel Deze Pagina