December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0

Zo ik zal weer ff stoppen hoor...

2. Niet meer actief

ga door irma.... ik vind t lekker ventje om te zien....
    kan ik ruth alvast voorberreiden op d'r misschien wel nieuwe vriendje.....

3. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
    Rick met zijn nichtje Jazzlin

4. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
    Rick met zijn neefje Max

5. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Hallo, hier ben ik weer :D Heb net ff lekker gedoucht en voel me al minder moe. Kom hier dus toch nog ff kort reageren (als jullie dat leuk vinden tenminste ;) )

Fynn is al 2 dagen uit z'n hum. Gisteren was ie al aan het miepen. En vandaag bij oma en opa (ik moest werken) was ie nogal chagrijnig, kwam er geen lachje van z'n gezicht en heeft hij nauwelijks gebrabbeld. Wel deed hij vanavond iets nieuws: meewiegen op muziek! Hij heeft het dus weer goedgemaakt :D

@Saskia: De foto is echt megacool! En je feestje klinkt echt super. Ik krijg helemaal zin om te dansen.

@Lola: Haha, je kunt straks op de bovenverdieping een Halloween-party gaan houden. Hangen nu vast al genoeg spinnewebben ;) Leuke poppenwagen! En goed dat je familie mee betaald! Ik ga ook geld of bonnen van Bart Smit, Hema, Prenatal etc vragen.

Enne, Brum is echt superleuk maar wel een beetje te groot voor op mijn flatje. Vind het sowieso moeilijk om iets voor Fynn te vinden waarmee hij hier uit de voeten kan.

@Nick: Mag Fynn een keertje mee in Brum?

@Vales: Beterschap voor Wessel! Ik geef Fynn Bisolvon druppels. Die lossen het slijm op en daardoor komt het beter los.

@Nynke: Jiri ook al niet lekker! Knuffel voor hem.

@Jasmijn: Volgende keer wel tegen mama vertellen als je iets nieuws hebt gedaan hoor! Maar ik vind je wel heel stoer. Girl power :D

@Gnessy: Ruth rules!

@Irma: Wat een vrolijke foto's van Rick! En wat leuk dat je zo'n zitje hebt (hoe heten ze ook alweer?). Bevalt dat goed?

Wil toch even vragen hoe lang jullie allemaal van plan zijn om zaterdag te blijven. Ligt er natuurlijk helemaal aan hoe de kids zich vermaken. Maar zelf dacht ik tot ongeveer 15.00 te blijven.

Morgenochtend brengt Fynn z'n vader hem naar het kdv. Hoef ik me niet aan te kleden en kan lekker m'n bed weer in :D Moet nml pas om 12.00 werken.

6. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
    Eve, dat stoeltje heet Bumby, en ja dat is helemaal geweldig, goed afneembaar en ook gemakkelijk mee te nemen als er geen kinderstoel in de buurt is. Hij zit er ook echt als een prins in...

Ik heb geen idee hoelang we blijven ik ga met de taxi mee... :oops:

7. Nou, dat van die spinnenwebben valt gelukkig nog reuze mee, maar op zolder woont onze 14 jaar oude poes en zij heeft de onhebbelijke gewoonte om de kattenbakkorrels over de hele zolder uit te spreiden (de schone gelukkig wel... ;) ) Die blijven vervolgens weer onder je schoenen plakken waarna ze in de poriën van het siergrind op de traprtreden terecht komen. Ik moet daar dus zeer geregeld stofzuigen, maar dat komt er dus weleens niet van... :oops:

En tot hoe laat ik blijf...? Geen idee, totdat we (Rafke, Koen, Jasmijn en ik) geen zin meer hebben, denk ik... :D

@Irma: Oeps, ik dacht dat je Rick voor de gein even op het potje gezet had... :) :oops: :)

8. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    mooie foto's irma!
    ik heb net mijn eerste lesje ingeleverd op het psp forum
    ik zal hem met jullie delen

9. @Slingding: Van mij krijg je een 10 :D !
    Ik heb nog geen reactie ontvangen op mijn aanmelding overigens...

10. Niet meer actief

is filmpje van ruth....

11. @Gnessy: Ik zie al voor me hoe volgende week een kleine 20 beebs op deze matten rondkruipen...
    Lijkt het maar zo, of wordt Ruth donkerder van haarkleur...?

12. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    En, is je lesje goedgekeurd?
    Als kritische ervaringsdeskundige ;) moet ik helaas wel zeggen dat je volgens mij bent vergeten te doezelen. Daar kan ie op afgekeurd worden :(
    Verder ziet ie er natuurlijk wel helemaal geweldig uit :D

Ik heb eigenlijk nog niet zo nagedacht over cadeua's voor sinterklaas, kerst en verjaardag.

Wauw, Jasmijn die zelf opstaat en los blijft staan en Ruth en Nick lopen....
    Ik mag Jikke wel psychisch gaan voorbereiden. Ze was op de minimeeting de enige die niet van haar plek kon komen (ja, achteruit) en heeft daarom hard geoefend. Nu denkt ze dat ze de rest nu wel bij kan houden omdat zij nu ook al schuivend, billenschuivend en half tijgerend (kortom sjravelend :D ) als een speer vooruit komt.

Ik heb geen idee hoe laat ik naar huis wil. Ik zie het allemaal wel.
    Ik rij alleen (met een heleboel vuilniszakken op de terugweg geloof ik) dus hoef met niemand rekening te houden.

13. Niet meer actief

ik ga naar huis als ik t zat ben... hahahah.....
    dus weet niet hoe laat dat is. ligt er ook aan hoe jordy zich gedraagt....

Gaan er nog oudere kinderen mee behalve jordy?

ja dat word wat 20 kleine beebs..... maar wel heel gezellig.... word dus veel foto;'s maken. hahahaha....

T was gister natuurlijk rustig... hoop dat t zaterdag ook zo is.. en dat we een paar boxen kunnen scoren....

ik kom vanmiddag weer, want moet nog 4 kids in de kleren doen, wil nog arretjescake of zoiets maken met de kids, en ik moet 2 dozen ff overpakken in vuilniszakken.... Dus tot laters....

14. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Fynn was vanmorgen weer niet echt in z'n hum :( Heb toen maar weer es goed in z'n mondje gekeken. En jawel, het 7e tandje is door :D Hoop dus dat z'n jengelbui hier door komt en dat het nu weer snel beter gaat.

@Noralien: Ik heb ook alleen maar nagedacht over een cadeau voor Fynn z'n verjaardag hoor. Sint en Kerst doe ik nog niet aan. Daar wacht ik mee totdat Fynn gaat beseffen wat dat inhoudt.

Eh tja, verder eigenlijk niks te melden :(

15. Niet meer actief

eve toch... niks te melden? hahahah geeft toch niet...
    hoop dat je nu de reden weet van zijn jengeligheid..... en is dat voor zaterdag over...

16. Niet meer actief

en sinterklaas meoten wij hier wel doen omdat er hier 3 zijn die het wel begrijpen en je kan moeilijk zeggen van die drie wel en ruth niet.....

eg moet nou veel werken en weet je wat die oudste er op zij (nadat papa met kids speelgoedboekje hebben doorgelezen) papa moet sinterklaas maar ff helpen met centjes verdienen, want papa wil zo'n duur cadeau en dat kan sinterklaas nu niet betalen dus moet papa helpen om genoeg centjes te verdienen....
    Ze hebben hier inmiddels een zak gemaakt met cadeautjes... die moet ik opsturen naar sinterklaas (ja boven op de kast..... lol )
    zal ook een zak maken die hun mama kan opsturen naar sinterklaas....

17. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    ff vlug heb alles wel meegelezen maar voor reageren is het ff druk druk druk sorry

wij beginnen weer wat op te knappen maar Teun begint nu te snuffen en te kuchen.....

Wij hebbe zaterdag een kado voor Teun zijn verjaardag gekocht...een speelding waar rondom dingentjes erop zitten wat lawaai maakt en bovenop een soort piano. en dan krijgt hij nog wat met kerst..want dat vieren we met me schoonfamilie en ja voor de sint vind ik hem nog te klein heeft hij nog niet door....en er zijn geen andere kleintjes in de famile..afgezien van die in frankrijk dus ja dat stellen we dan nog uit...

maar zijn we te zuinig om maar 1 ding voor verjaardag en 1 ding voor kerst te geven...en dan ook nog niet heel errug duur :oops:

ik kijk zaterdag wel ff hoe teun het doet tot hoe lang we blijven..heb debbie ook mee...maar wil ook nog wat tijd met me vriendje door brengen want zondag staat ook weer vol...en ja we willen het weekend elkaar nog wel ff zien en spreken...hier komt namelijk door de week weinig van en dan proberen we het weekend tijd voor elkaar te hebben....
    maar zie het nu niet van 11 uur daar en om 12 uur weer weg hoor...want Teun wil graag met Fynn eten...dacht dat hij om 12.30 at?..komt mooi uit want om 11 uur wil hij wat en dan ook weer...weet iemand of er magnetrons staan om wat op te warmen?

18. Goedemorgen allemaal,

Pfff, een weekend niet gelezen en 12 pagina's erbij! :confused:
    Ik doe mijn best, maar 't hangt allemaal van Liene af :D.

We zijn gisteren naar Planckendael geweest, dat is een direnpark in België. Het was erg leuk, Liene reageert al leuk op de dieren (alleen van de maraboe had ze bang). Ik zal wat foto's plaatsen.

Pff, ben wel onzeker over mijn zwangerschap ineens. De ergste moeheid en misselijkheid is door. Heb natuurlijk nog geen leven, dus nu voel ik me meer en meer onzwanger. Buitenmijn buikje na, natuurlijk. Zal blij zijn als ik mijn echo heb gehad. Dat is dinsdag 16/10.

Even tussendoor, ik heb Liene al gehoord. Spannend dus...

Lianne, hier ook een klappende Liene bij het liedje van klap eens in de handjes. Alleen doet ze het niet altijd... en meestal als je er mee wil opscheppen, dus helemaal niet :oops: . Ze heeft gelijk eugenlijk :) .

Duckie, op het kdv waar ik werkte, zag ik dat altijd goed dat baby's echt verschillend ontwikkelen. Maar tegen de leeftijd van 2 liepen en zaten ze allemaal. Maar sommigen hadden idd meer tijd nodig.

Cynthia, wat een grappige foto's van Kailynn in de doos. :)

Ik ga even Liene halen en dan proberen samen met haar verder te lezen.

Zo, hier zitten we dan!

Karin, weer een nieuwe banner! Moet zeggen dat ik deze mooier vind.

Otje, ook al in het nieuw! Wat ziet Sara er groot uit seg!

Goed zo Wessel!

We gaan even ontbijten. Tot straks voor deel 2!

19. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Janette: Dat vindt Fynn heel gezellig! Het wordt al druk aan zijn tafeltje :D En als jij zuinig bent dan ben ik nog zuiniger. Geef alleen een kado voor z'n verjaardag. Maar ik vind het prima. Is allemaal al duur genoeg zo'n kleintje.

En...sinds vanochtend doet Fynn 'High Five' met z'n handje. Het wordt echt een stoere knul :) ;)

Deel Deze Pagina