heb ze hier allemaal nog... hendrik zijn juf is naar kanjer curses en hebben ze dus vrij, esther blijft paar dagen langer hier.... morgen gaat jordy weer naar de peuterspeelzaal, maar moet ik helpen. aangezien esther hier dus ook is gaat die morgen mee... hendrik gaat vanavond weer naar huis... of ruth t lekker vind weet ik niet, kom ik wel achter...
dus het is nog een lekkere volle boel bij je.. Recept is ontvangen hoor...kan je die met elk soort koekjes maken? lijkt me evt wel lekker met bastonge koeken hoe voel je je zelf?
idd lekkere volle boel... vind ik niet erg zolang ze maar beetje rustig doen... en hoe ik me voel... t gaat wel weer goed, ik moet alleen niet bukken want dan word ik nog beroerd en me neus is nog heel erg gevoelig.... zoals hoesten en lachen doet zeer, maar ja verkom je niet..... en ik zou zo zeggen probeer het uit met bastogne koeken..... ik weet het nl niet of dat kan of niet... ik zat zelf te denken aan lange vingers..... dus wie weet voor de volgende keer...
de krullen van Liene komen en gaan. Het ligt aan het weer heb ik de indruk. Ze zijn niet afgeknipt in ieder geval. Gnessy, mag ik ook het recept even hebben.
arretjes cake, oooooh dat is zoooo lekker, en zo lang geleden dat ik dat heb gehad, dus wat mij betrefd mag je dat meenemen hoor helemaal niet goed voor de lijn, maar voor een keer is dat niet erg. wij maakten het altijd met biscuitjes, bastogne word denk ik erg machtig wat een heerlijke fotos weer, en liene ziet er ineens anders uit. of het ligt aan de fotos. en de fotos van rick zijn superlief. en wat een kruimels zijn die babys zeg. ik vind jazzlin een erg mooie naam. lola, wat betrefd poppenwagen, mischien eens kijken op marktplaats? veel meisjes doen niets met een poppenwagen en dan worden ze als nieuw te koop gezet. saf krijgt van ons een grote paddenstoel met activitys. de paddenstoel is net zo groot als hemzelf. leuke kleertjes. een boek over de mol die wil weten wie op zijn hoofd heeft gepoept (aanrader!) en verder weten we het nog niet. maar omdat hij alles in december krijgt en dan het hele jaar niet meer, hebben we dus besloten om de zandbak te doen, maar hij is nog te klein ervoor, dus in de zomer heeft die dan nog een cadeautje te goed. voor degene die hem halen willen, kijk wel of ze hem nog hebben, want zomerspul word vaak in de winter niet verkocht. hoe is het met wessel? saar, die onzekerheid is lastig,maar hoort er ook bij natuurlijk. spannend weer die echo! ik heb ook weer een mail van rainbowbabys gehad, 2 shirtjes halen en 1 betalen! en je hoeft er geen verz.k. bij te betalen. heb dat gelijk gedaan, wel in een wat grotere maat, daar hadden we nog niet zo veel van .
Arretjescake Wat heb je nodig 350 gr roomboter 400 gr suiker 4 eieren 400 gr biscuitjes 10 eetlepels cacao Zo maak je het Laat de boter smelten[niet bruin laten worden] Mix de eieren met de suiker en mix daarna de cacao er beetje bij beetje erdoor. Breek de koekjes fijn. Roer de gesmolten boter door het eimengsel en daarna de verkruimelde koekjes. Bekleed een cakeblik met folie doe het mengsel in het blik en laat het een dag in de koelkast opstijven. Snij de cake de volgende dag aan plakjes. EET SMAKELIJK
ik doe 5 eetleperls cacao poeder wat je ook gebruikt voor chomel te maken... koekjes zijn inmiddels gebroken hier.... ze hadden bedacht om eerst maar oorlogje te voeren dus ik ga er nu eerst aantal op bed leggen.... wel hebben ze cakejes gemaakt.
net me nichtje op msn.... of ik ook iets van de ramadan af weet... Beetje aso figuur is en dan druk ik me netjes uit... maar wel aardig... Of ik haar wil helpen..... de arretjescake staat inmiddels in de koelkast.... kids mogen morgen stukje mee naar school toe... Straks nog gewone cakejes versieren als jordy weer wakker is met glazuur en versiersels.
toen ik zwanger was heb ik dat niet gedurfd, risico dingen eten. en volgens mij valt rauw ei daar wel onder. ramadan duurt nog tot eind deze week. dit weekend hebben we feest, maar ik doe niet mee, vanwege bv. uiteraard doe ik wel mee met de gezelligheid, en de lekkere dingen eten. oh cynthia, vergeet helemaal te reageren op je bewerking, je bent al aardig op weg. en een opdracht een paar keer maken, daar leer je meer door. succes
ik eet ook geen dingen die niet mogen. Ben er redelijk fanatiek in , dus ook geen arretjescake voor mij.
nee ze doet niet mee, ze moet werkstuk maken heb haar de link van ramadan.nl gegeven.... zit er zelf ook ff op te kijken, vind t wel leuk om al die dingen te weten te komen.... Staat alleen nog niks over zwangerschap e.d... athans nog niet gevonden... jammer saar.... anders had je cker mogen proeven....
mensen die ziek zijn, of zwanger, of wanneer je gezondheid in het geding komt hoeven niet mee te doen. je gezondheid is uiteraard veel belangrijker. moet ik wel zeggen dat er mensen zijn die dan toch meedoen, maar dat word dus afgekeurd. wanneer de ramadan afgelopen is geven de mensen ook altijd een bedrag aan de arme mensen. wij geven het aan de moskee, die dan gaan zorgen dat dat op de goede plek komt. voedsel hoort ook gedeeld te worden.
ik heb alles weer even gelezen, we zijn net klaar met eten, kailynn is naar het kdv en ik ga nu mijn bed in om te gaan slapen zodat ik vanavond uitgerust de nacht in kan tot later...
oke.... dank je wel... maar jij geeft toch nog bv ? doe je dan wel of niet mee? want lijkt me erg zwaar om en bv te geven en te vasten...
vrouwen die borstvoeding geven hoeven ook niet te vasten. ik vind het ook onverantwoord, omdat het slecht voor jezelf is, maar ook voor je kind, want je melkproductie gaat dan natuurlijk teruglopen. ik doe dus niet mee aan de ramadan. cynthia, slaap lekker!