December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Nemen jullie zaterdag trouwens een fototoestel mee? Ik sowieso wel (als ik m niet vergeet, moet aan veel dingen denken....)
    Ik zou het heel leuk vinden om een groepsfoto te hebben van alle baby's (net zoals op de 1e meeting) alleen of dit gaat lukken... :) Bij de 1e meeting was dit nog een stuk handiger (aangezien ze toen alleen maar konden liggen...

Duckie: Wat een leuke foto's van Demi! Ik vind haar al echt weer veranderd!

2. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Verstoppertje spelen...

3. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Otje, ik neem zeker m'n fototoestel mee.....als ik 'm niet vergeet althans :oops: .

Duckie, wat een lieve foto's van Demi. En al zo goed drinken uit d'r beker met rietje. Lynn snapt niet hoe ze daar iets uitkrijgt, dus gaat erop bijten :( . Ik denk dat Demi en Lynn zaterdag hun oogjes uitkijken naar al die lopende en kruipende beebs.

4. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @bianca: Dat zou best wel eens kunnen. Al geloof ik niet dat Demi zich daar wat van aan trekt, die trekt gewoon haar eigen plan :)

@Otje: hup, leren jij :D ;) . Goh, wat gek dat koen begon te huilen om dat jongetje. Misschien toch een beetje eenkennig aan het worden?

5. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Karin, vind het wel een beetje flauw zeg van dat copyright.

Duckie, vervelend zeg dat je zoveel last hebt. Ik hoop wel dat je er zaterdag bij kunt zijn. Doe maar rustig aan.

Zal ook nog even een paar foto's spammen van Lynn van afgelopen weekend.

Lekker hangen in de bank :)

6. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
  7. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0

Samen met papa op de fiets.

8. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    En de laatste voor vandaag....een dikke x van papa...

9. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    saskia gefeliciteerd met je verjaardag!

ik neem ook mijn fototoestel en camera mee!
    misschien een foto in de ballenbak?

duckie en Bianca: leuk foto´s van jullie meisjes!

ga gauw weer verder werken.

10. Niet meer actief

ik neem me toestel en extra batterijen cker mee zaterdag plus veel meer dingetjes...

Het lijkt me ook heel leuk om een foto te hebben van alle beebs.... (als t niet lukt miss in 2 x nemen en dan bewerken ?)

het gaat hier allemaal wel redelijk... kan alleen slecht bukken.... en me neus is irritant aan t kriebelen en de kou buiten word er niet beter op... maar goed. heb gelukkig weinig pijn.... het is alleen goed gekneust.....

En ja ben zo vroeg wakker omdat ik egbert heb weg gebracht naar zijn werk zodat ik de auto had... Me broertje kwam net terug van zijn werk en die was ff zo lief om op te passen. Ik onthoud hem niet graag zijn biertje... lol... dus drom maar ff zelf weg gebracht....
    ik ga nog ff kijken waar ruth last van heeft die zit maar te miepen en heeft al half uur fles op.... heb t idee dat ze in groei spurt of zo zit..... dus ik ben er weer van tussen voor die andere twee wakker worden van d'r... tot laters....

11. Niet meer actief

SASKIA GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!
    maak er een super fijne dag van....

12. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    pff waar je trek in hebt om zo vroeg je bedje uit te moeten.
    Ik zal blij wezen als ik op bed lig na bijna 24 uur niet geslapen te hebben (wel op bed gelegen) ben ik wel moe!

13. Niet meer actief

ja maar eg neemt vanaaf auto van t werk mee naar huis toe.... hihi... dus voor meerdere dagen dat ik de atuo bij huis heb....

ik ga snel me dochter droge kleren aan doen, die is zeiknat.......

14. Niet meer actief

zo kids in de kleren, rugzakjes gepakt, spul voor ruth in de tas...,

ik moet vandaag helpen op school... hoop dat t een beetje wil.... zo aan me koppie te voelen niet.... maar ja, probeer het gewoon... dus ik zal pas ergens vanmiddag terug zijn....

ff jassen aan doen ruth weg brengen en zelf doorlopen met de andere kids....

15. Goedemorgen allemaal,

Cynthia, gefeliciteerd met de goedkeuring! Ik vond de vorige ook mooi. Dus voor mij was je twee keer geslaagd ;).

Lola, gisteren was ik naar Liene haar handjes aan het kijken en bedacht me dat het al echte peuterhandjes zijn.

Bianca, ik vind little people ook leuk. Maar twijfel nog met duplo... En om nu beide te vragen... Dan heeft ze zo'n boeltje straks. En dat is zo al.

Karin, moet ook wel lachen om de mail. Zou het voor die man een fulltime job zijn... het onternet afstruinen op illegale kopies? :D

Eve, ik hoop voor je dat Fynn een echte opruimer is. Hier heb ik er geen, dat is zeker. 's Morgens begint de dag door als een razende op haar speelgoedmat rond te gaan en alles om te duwen, uit te laden en dan is het goed... :D

Otje, Liene heeft dat bang zijn ook met één kindje. 't Is een jongetje van de moedergroep en als die 1 vinger naar haar uitsteekt huilt ze. Nu denk ik er aan, met Fynn had ze het ook. :( Hopelijk was dat maar een malig :).
    Hier gaat het fototoestel ook mee. Een groepsfoto lijkt me ook leuk, maar moeilijk.

Saskia, gelukkige verjaardag.

Hier laat Liene sinds gisteren soms 'los' als ze staat. Precies dat ze dan vergeet dat ze moet vasthouden. Ze heeft dan iets vast en neemt het dan met twee handen vast en staat alleen.

Weet je wat wel raar zal zijn denk ik... (gehoord van mijn schoonmoeder, bij haar was het zo). Liene is nu 10 maanden en kruipt, staat en is motorisch vlot. Neem nu dat ons kleine hummeltje het tegenovergestelde is... dan maak je je wel zorgen denk ik, omdat je dan vergelijkt. Bij mijn man en zijn zus was dat zo. Hij liep met 10 maanden, zij met 17.
    Hoe zit dat bij de mama's met meerdere kindjes hier?

Vandaag ga ik me eens inlezen in mijn schoolwerk. Ik doe zo precies of ik nog alle tijd van de wereld heb...

En over zwangerschapsdementie... Had met een vriendin afgesproken voor zaterdag. :confused: Ik ging er om half 2 zijn. Gisteren was ik zo aan het staren in mijn agenda (de meeting had ik nog niet ingeschreven) en ineens viel mijn frank.
    Heb mijn vriendin afgebeld hoor. :D

Ga ontbijten met Liene, want die zit hier ondertussen ook.

Groetjes,
    Saartje

16. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Saskia, GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG! :whistle: :({|= Jammer dat we je adres niet hebben want anders had je nu een heleboel kaartjes gehad ;)

@Nynke: Aangezien Jiri ook zo'n vroege vogel is vroeg ik me af of jij nog een plan de campagne hebt voor als de klok eind vd maand een uur terug gaat :(

@Gnessy: Ik geef Fynn het bruine brood van Blue Band. Maar in jouw geval zou ik het witte brood van Blue Band proberen. En weet je wat me altijd zo opvalt aan jou? Dat je altijd zo actief bent! Zelfs als je niet lekker bent. Vind dat echt knap.

@Otje: Misschien vond Koen dat andere jongetje gewoon stom ;) Op het kdv vertelden ze me dat kids op deze leeftijd al duidelijk een voorkeur vertonen met wie ze willen spelen. Fynn tijgert ook als de beste en ik heb het idee dat hij het echte kruipen gaat overslaan aangezien hij zich nu ook begint op te trekken. Denk niet dat dat slecht is hoor. Met tijgeren moeten ze ook gebruik maken van bepaalde vaardigheden zoals links en rechts omstebeurt bewegen. Dus dat komt wel goed met de ontwikkeling. En wat klinkt dat grappig: foute Nijntjes :D

@Duckie: Wat is Demi verandert zeg! Leuk om te zien. En zoals jij je niet kunt voorstellen dat Demi gaat kruipen kan ik me weer niks voorstellen bij het drinken uit een beker met rietje :( Dit is een Nuby beker, toch? Ga die maar es proberen. Wie weet...

@Bianca: Wat zit Lynn daar heerlijk relaxed op de bank. Lief! En het is nu wel duidelijk op wie Lynn lijkt!

@Saar: Haha, ja Liene vond Fynn idd ook niet echt lief. Andersom wel. Zaterdag krijgen ze een herkansing :D

Neem ook m'n fototoestel mee. Ervaring leert echter dat ik ter plekke dan geen zin heb om foto's te maken. Maar zal m'n best doen.

En wat betreft de ballenbak: 'verzuipen' ze daar niet in? Of is er een aangepaste versie voor kleintjes?

17. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Saskia gefeliciteerd!

alles wel bij gelezen maar...niet echt onthouden....heb op het moment een hoofd als een vergiet....het is dat de meeting zaterdag groot in de agend staat anders zou ik die ook nog vergeten.... :cry:

Gister voor het eerst bij Bodylifestyle geweest en alles kwam weer bekent voor...afgezien dat ze wat onbelangrijke dingen geschrapt hadden..maar dat geeft niet
    dus nu woensdag weer...ja 2x in de week kan ik Teun niet op bed leggen :( maar ja je kan niet alles hebben

vanmorgen geen babyzwemmen teun is snip en snip verkouden...hoop dat hij voor zaterdag opgeknapt is want zou niet willen dat hij iemand aan steekt...of is een snotterig jochie niet erg?

ga ff wat doen....
    tot later

18. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Janette: Hier ook een vergiet. Rare is dat ik daar pas last van begon te krijgen toen Fynn 9 maanden was. Tja, toen had ik dus eigenlijk al ontzwangerd moeten zijn :( Hoop voor ons niet dat dit de 1e tekenen van echte ouderdom zijn ;) En een snotterend jochie lijkt me geen probleem. Daar lopen er op het kdv ook genoeg van rond. En ik denk dat ze Ballorig ook niet iedere 5 minuten ontsmetten dus wat dat betreft kun je overal ziek worden.

19. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Saskia, gefeliciteerd met je 30e verjaardag! Geniet ervan.

Ben intussen Lynn haar fruit aan het geven en ga zo winkelen met mijn schoonmoeder.

20. Van de beebs of van ons... ;) ?
    Ik denk dat de grootste kans op een leuke foto direct na aankomst is. Dan zijn onze kindjes nog fit en werken ze (hopelijk) mee...

@Melliemel: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

@Bianca: Wat een lekkere vette lach op die tweede foto... Leuk! Ik zie trouwens dat jullie hetzelfde Bobike stoeltje en scherm hebben als wij.

Voor degenen die Duplo leuk speelgoed vinden (ik dus... :D ): Bij de Makro is de XXL ton Duplo (en Lego) vanaf vandaag flink in de aanbieding...!

Helaas is het maar een klein fotootje... :(

Vergat ik gisteren nog te vertellen dat we gisteravond voor het eerst met zijn drieën gezamelijk aan tafel hetzelfde hebben gegeten, heel gezellig. Tot nu was het altijd: óf we aten tegelijkertijd, maar Jasmijn kreeg een potje óf Jasmijn at hetzelfde als ons, maar op een ander tijdstip. Maar gisteren zaten we dus alledrie aan de boerenkool met worst!

Deel Deze Pagina