December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Allereerst : Saskia: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! :({|=

@Bianca: Lynn heeft het loungen ontdekt zie ik :D

@Eve: Ja, het is nuby-beker inderdaad.

@Janette: Demi is ook een beetje verkouden, maar mij lijkt dat geen probleem, toch? Volgens mij voorkom je dat toch niet, dan kun je nergens meer naar toe.

@Lola: Goed idee om direct bij aankomst een poging te doen om een groepsfoto te maken.
    Demi eet ook steeds vaker bij ons aan tafel en dan tegelijk met ons. Heel gezellig vind ik dat. Alleen eet je zelf wel minder rustig. Demi smult ook van boerenkool.

Ik heb vanochtend roosjes besteld. Deze zijn het geworden:
    http://www.roosjes.eu/l.leger-fuchsia%2 ... 0bloem.jpg

Ben een beetje in de war vandaag. Denk steeds dat het woensdag is. Normaal werk ik maandag, dinsdag en donderdag , maar nu werk ik maandag, woensdag en donderdag.

2. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    heb net ff met houten ( Ballorig) gebeld en eten voor de kleintjes ( potje enzo) mag mee naar binnen en er staat een magnetron om het op te warmen....want ja onze "beebs" eten nog geen patat en zo...al willen ze het wel..hahaha

3. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Hallo Meiden,

Ja het is alweer een tijdje terug dat ik op het forum was, maar ik was ook goed ziek en had zeer veel pijn in me mond.

Ik heb namelijk zoals jullie wel weten afgelopen donderdag een wortelkanaalbehandeling gehad, maar nou heb ik op deze behandeling een reactie gehad. Hierdoor was me hele rechter wang/kaak hartstikke dik, volgens mijn tandarts was deze reactie zeer zeldzaam en kwam dit niet vaak voor. Maar ik heb hier dus tot vandaag zeer veel last van gehad, helaas doet het nog wel een beetje pijn en is het ook nog wel een beetje dik hoor. Verder zit er nu een noodvulling in, ze gaan het 25 oktober afmaken en dan komt er een officiele vulling in.

Ook moet ik 19 november naar de kaakchirurg en dan worden er 3 verstandskiezen getrokken, lekker pijnlijk dus allemaal weer.

Met Thijmen gaat het verder redelijk, hij ontwikkeld nog steeds lekker vlot en groeit goed. Helaas is hij nu snot verkouden en erg aan het hoesten, echt heel erg zielig maar niks aan te doen.

Ik heb wel al jullie verhalen en dingen die jullie mee gemaakt hebben gelezen, maar ik denk jullie wel begrijpen als ik dit maal niet reageer. Maar vanaf vandaag zal ik weer regelmatig gaan reageren hoor, want ook omdat ik me nu weer beter voel kan ik het denk beter bijhouden haha. Vanmiddag moet ik wel van 15.15 tot 17.30 oppassen, maar dan moeten jullie maar niet teveel schrijven hoor haha.;)

4. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Eve in ballorig is trouwens een speciale ballenbak voor de kleintjes hoor, ik geloof dat ze in totaal 3 ballenbakken hebben ofzo. Geloof 1tje voor de allerkleinste en 1tje tot 5 jaar en 1tje tot 12 jaar, en de moeder mogen gezellig mee in de ballenbak als ze hun schoenen uit doen dus hahaha.

5. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Noortje heb jij trouwens het mailtje ontvangen van mij, ik bedoel die met de foto's van Thijmen in witte romper als bijlage?

6. Janette, Liene eet al wel patat hoor. Ze eet nu alles eigenlijk, behalve koolsoorten (wel bloemkool en brocolli) en prei. Ook bereide gerechten (diepvries) geef ik niet.

Dit even terzijde ;).

7. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik hoor eigenlijk te slapen maar heb even bij gelezen.

ik kan niet slapen grrr.
    maar ik ga zo weer terug hoor...
    anders wordt de komende nacht super zwaar 48 wakker op 4 uurtjes slaap na.

tot later....

voor de gene die een kaartje naar saskia wilde sturen, ik weet niet of jullie nog oude mailtjes hebben over de voorgaande meetings want daar staat haar adres ook bij (e-card).

8. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    Saar Teun eet ook wel patat maar meer als 2 hoeft hij er niet van en ja dat is toch geen echte maaltijd en de zoute dingen en gefrituurd wil ik pas na een jaar gaan geven als ze echt alles mogen ;)

maar ff een ander vraagje..wij hebben het nooit hoeven doen maar met verkoudheid het hoofdeinde wat omhoog doe je dan wat onder het bed of alleen het matras?
    ik hoor het graag

ga weer ff boven kijken want meneer heeft ivm zijn verkoudheid geen zin om te slapen.....

9. Niet meer actief

ruth eet wel patat. athans zachte patat en t liefst zonder zout.... ze krijgt dan wel fruit of groente erbij.... of brood...

heb blue band brood gehaald dus zal is kijken of ze dat lekker gaat vinden.... en vooral binnenhoudt....

10. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik deed 2 handoeken stevig oprollen en die onde het matras leggen.
    en een ui in stukken erbij zetten

11. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    ja de ui die staat er al..de hele bovenverdieping ruikt er naar :(
    maar dit is een oplossing handoeken eronder
    bedankt

ik ga strakkies toch met hem langs de dokter toen ik hem net uit bed haalde schreeuwend..Teun huilt bijna nooit..dus echt wat loos greep hij gelijk naar beide oren..dus toch maar ff gebeld..
    nu zit hij wel te spelen maar ook huilerig....

12. hopelijk is het niet te erg... Teun veel beterschap jongen!

Cynthia, hop je bed in :D.

13. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

ff snel, iedereen bedankt voor de felicitaties hoor, voel me toch wel een beetje jarig zo :) , heb hier nml gwoon zoals altijd schoongemaakt en opgeruimt, en extra klusjes gedaan, ga vanaaf eerder sporten en dan komt er nog wat visite, maar zodra ik tijd heb ga ik ff reageren op iedereen of iig op het meeste ;)

of natuurlijk als ik eerder tijd heb.

heb zin in de meeting kunnen we gwoon bij praten zonderterug te lezen ;) :D

gr saskia

14. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Zo, ben ff flink aan de slag gegaan voor Ghana. En de opbrengst is: 2 vuilniszakken, 1 grote plastic tas, 1 kleine plastic tas, 2 pakken luiers en een boxkleed met speelboog :D En alles is meteen weer helemaal opgeruimd in Fynn z'n kamer.

Wat eten al veel beebs met de pot mee zeg :( Ik wacht daar mee tot Fynn ongeveer een jaar is hoor. Hij kan nog lang genoeg mee eten.

@Debbie: Jeetje, wat een gedoe zeg met je tanden en kiezen. Leef echt met je mee. Kan me voorstellen dat dat geen pretje is.

@Cynthia: Heb je wel es melatonine tabletten geprobeerd om te slapen? Bij mij werken ze goed. En ze zijn ook speciaal voor mensen die nachtdiensten draaien.

@Janette: Ik deed 2 boeken onder de poten van Fynn z'n bedje. Nu helpt dat echter niet meer aangezien meneer echt alle kanten opdraait en vaak met dus met z'n hoofd aan het voeteneind belandt. En oeps, dat klinkt als een oorontsteking. Hopelijk is hij er snel van af.

15. Niet meer actief

hier inmiddels gezogen, opgeruimd, eten uit de vriezer gehaald, brood gehaald en in vriezer gestopt. vaatwasser aan, wasmachine aan, droger aan, 2 kratten speelgoed schoongemaakt van de peuterspeelzaal. (iedereen moest ff helpen, maar dankzij een aantal ouders die dus niks doen heb ik 3 bakken extra speelgoed mee gekregen wat schoonmoet voor donderdag.... heb er dus 2 af en nog 3 te gaan...dat morgen maar doen..) .... zometeen nog ff eten koken en dan vind ik t wel best voor vandaag..... heb t beetje gehad...

teun hopelijk voel je je snel weer beter...
    en vwb die verkoudheid, wij hebben t bedje nooit hoger gezet of wat dan ook... wel een ui op d'r kamer en in bad gezet met eucalyptus van zwitsal.... dat t er ff lekker flink uit komt lopen...

hier ook klein meiske wat niet fit is. zit al hele middag over te geven, luiers waar je u tegen zegt en grijpt elke keer naar d'r oortjes, huilerig t begint al als ik opsta.... Dit had ze ook valk bvooor het eerste tandje doorkwam en heb naast de eerste de tweede al wel in aankomst gezien... Dus gok dat ze daar last van heeft... zometeen lekker eten in bad en zetpil mee..... hopelijk voelt ze zich dan wat minder ellendig....

ik ga ff eg bellen en met t eten bezig....

16. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Vanmiddag bij Blokker een Zwarte Pieten muts gekocht. Fynn vond het helemaal geweldig en zat met een big smile in z'n wagen. Helaas had ik geen camera bij me. Thuis weer de muts opgezet maar toen wilde ie niet meer lachen. Bij deze dus een ernstige Piet:

17. Niet meer actief

hahahahah stoere piet....

heb hier ook pieten mutsen liggen ergens in en doos. zal die doos eerdags weer is opzoeken..

18. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
    Tja Fynn, je kunt niet vroeg genoeg beginnen hé?! Mooie witte piet!

Saskia, van harte meid! Geniet toch nog maar wel van je dag! Je word immers maar 1 keer 30...

Lola geweldig bedankt voor de CD! Ga vanavond maar eens wat proberen!

Rick is ook enorm aan het hoesten, smeer babyluuf op zijn rug en borst en hij krijgt bisolfon druppels... Hopelijk begint het snel te werken. Hij is verder wel goed te pas...

Cynthia heb je vanmiddag toch nog ff lekker geslapen?

Janette hoe was het bij de huisarts? Dikke knuffel voor Teun en dat ie maar snel weer is opgeknapt...

Gnessy, ik hoop wel dat Ruth weer snel beter wordt, geef haar maar een dikke knuffel van Rick!

Debbie veel sterkte met je mond enzo, dat je ook maar weer snel beter worden mag!

Jeetje op het moment dat ik dit opschrijf realiseer ik me dat er best wel weer veel ziekjes zijn...

Ik kom later weer ff terug!

Groetsels Irma.

19. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    Kom net terug van de ha
    er was een invaller maar die deed het harstikke goed..was ook nog een lekker ding ;)
    maar goed hij kon niets vinden in Teun zijn oortjes dus afwachten maar..evt met paracetemol in bed en zoutoplossing sprayen..vertelde dat ik die van VSM had en dat was prima
    nu zit hij weer huilerig te spelen....maarja kan nu ook vermoeidheid zijn want heeft eigenlijk vandaag nog maar 1.5 uur geslapen..niet veel..

@Eve ook Teun laat ik niet eerder mee eten dan een jaar hoor...wel probeer ik af en toe wat bij hem...

Teun ligt nog in de babysleep snachts dus kan het hoofdeind wel omhoog doen..vanmiddag had ik hem los in bed en meneer lag gelijk bovenin....

leuke foto.......

ga ff naar me ventje.....papa komt later thuis want die haald eerst de aankopen van marktplaats op die ik vandaag op de kop heb getikt....
    deze : Advertentienr.:12073822113 en deze Advertentienr.:12073653813 samen voor 5 euries... :D

20. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    deze vanmiddag gemakkt het begin van kruipen komt..... :D

Deel Deze Pagina