@Teun: \/ \/ \/ @Janette: Wat goed dat Teun er ineens vandoor gaat! En hij ziet er helemaal niet ziek uit op de foto. Lekker koppie Enne...heb ff geen zin om die nummers in te typen Wat is het?
ik heb dus echt maar van 8 .30 tot 12.3 geslapen, normaal heb ik er niet echt moeite mee om te slapen overdag, maar ik denk dat een beetje met de uitvaart van die oom bezig was. en ik had dorst kom ik beneden zegt arno ja ik heb nog een klus voor zaterdag in een nachtdicotheek, ik gelijk boos want dan zien we elkaar helemaal niet net zoals al heel veel weekenden. hij dacht dat akn mooi cynthia heeft de meeting, maar bedacht niet dat ik dan uiterlijk rond etenstijd thuis ben, hij dacht wel dat we tot in de avond weg zijn. Maar goed hij belde later dat hij het afgezegt had en dat ik er voortaan tijden bij moet zetten in de agenda. toch wel erg leif want hij loopt nu wel 300 euro mis maar wilde toch eigenlijk ook wel graag thuis zijn. ga kailynn halen, eten kailynn op bed lkeggen en zelf nog even plat dus ik zal vannacht weer even lezen.
Deze foto heb ik net gemaakt terwijl Fynn naar Sesamstraat kijkt. Ik wilde em ff laten zien omdat ik Fynn hier ineens zo groot vind. Een echte dreumes
eve, geweldig hoor pietje Fynn. Janette, lekker mannetje is Teun ook zeg! Saskia, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! {|= Dimphy vandaag ook maar 1 uur geslapen, wilde vanmiddag bij de oppas niet slapen, mijn man was vergeten eeen slaapzakje mee te geven
@Eve heb er ff voor jou foto's van gemaakt zag namelijk dat de advertentie was verwijderd. het is deze....
@Janette: Ik heb het hoofdeinde van Jasmijn's bed iets verhoogd door iets onder de pootjes te doen... Oranje is echt wel een kleur die Teun goed staat, nietwaar...? @Gnessy: Wat zielig. Dikke knuffel van Jasmijn voor Ruth! @Eve: Ga je Fynn ook schminken... ? Op de tweede foto lijkt hij inderdaad absoluut geen baby meer... Zojuist belde iemand die wellicht interesse heeft in ons hondje. Ze werd gebeld door onze dierenarts (die dus van het hele verhaal op de hoogte is...) Die mevrouw klonk heel aardig. Het enige wat ik jammer vind is dat beide mensen fulltime werken en Teri daar dus veel alleen zal zijn. Ze kan daar overigens wel vrij naar binnen en naar buiten lopen (iets dan bij ons niet kan). Wat vinden jullie: Doorzoeken naar het perfecte adres (wat misschien nooit komt...) of het met deze mensen proberen? Het is overigens nog niet gezegd dát ze voor Teri kiezen, want ze waren met nog een paar hondjes bezig... Ik ga haar zo een paar foto's meilen.
@otje: ik geef ook liever geen zetpil, afgelopen weekend was ook pas de eerste in zijn leven. Maar hij huilde zo hard en was ontroosbaar, ja wat moet je dan. Voor de koorts die hij van te voren had, heb ik ook niets gegeven. Vandaag ging het al beter. Al heeft hij nog niet veel gegeten op het kdv, wel goed geslapen. @eve: dat zei ik nog tegen mijn vriend, omdat jij het had over de uur terug. Vanmorgen was het weer 5 uur. Maar nu moesten we ook nog om 6 uur opstaan. Heb dus tussen 5 en 6 amper nog geslapen Als hij om 4 uur straks wakker wordt, dan loont het zich nog om weer in slaap te vallen tot 6 uur. Ik denk dat dit nu een fase is. Hij wordt echt schreeuwend wakker. Krijg hem niet stil, als ik hem op pak ja. Leg hem dan wel tussen ons in bed in de hoop nog wat te slapen. Maar is misschien ook niet de verstandigste oplossing. Hij slaapt nu wel al een week 's nachts op zijn eigen kamer. @saskia: gefeliciteerd met je verjaardag. @saar: op het CB hebben ze gezegd dat diepvriesgroenten wel mogen, omdat daar nauwelijks zout aan is toegevoegd. Groenten uit een pot mag weer niet. @janette: het speelgoed met telefoon heb ik vorige week in belgie bij de kruidvat gezien. Weet eigenlijk al niet meer wat het kostte. Heb getwijfeld of ik het zou kopen, maar jiri heeft al zoveel. @lola: ben eens benieuwd of die mensen interesse hebben. Werkte jij voor jasmijn ook niet fulltime? Ik heb voorheen wel fulltime gewerkt en mijn hond was het eigenlijk gewend. Leuk is anders natuurlijk. Maar kan je hond nog steeds niet wennen aan jasmijn? Het was trouwens geen probleem een paar dagen 1 zetpil per 24 uur. Had nog met de HA gebeld. Hoe gaat het bij jullie eigenlijk met de combi werken en kind? Ik merk dat ik er nog steeds moeite mee heb om me te concentreren op mijn werk. Vind het ook niet zo leuk en ben altijd blij als ik weer naar huis kan. Heb sowieso het idee dat ik nog maar weinig dingen kan doen en alleen maar met het moederschap bezig ben. Ben er niet zo heel blij mee. Ben anders dan voordat jiri werd geboren. Het lijkt alsof alleen jiri nog maar belangrijk is.
Moeilijk Lola nodig haar eens uit voor een bakkie en zie hoe ze met Teri omgaat...ook slechte baasjes vallen dan door de mand en ga dan je gevoel achterna,...oke dat zegt houden maar dat gaat jammer genoeg niet... en inderdaad oranje staat hem prima...alle felle kleuren wel...
[quote="Nynke31 Hoe gaat het bij jullie eigenlijk met de combi werken en kind? Ik merk dat ik er nog steeds moeite mee heb om me te concentreren op mijn werk. Vind het ook niet zo leuk en ben altijd blij als ik weer naar huis kan. Heb sowieso het idee dat ik nog maar weinig dingen kan doen en alleen maar met het moederschap bezig ben. Ben er niet zo heel blij mee. Ben anders dan voordat jiri werd geboren. Het lijkt alsof alleen jiri nog maar belangrijk is.[/quote] Heb ik ook last van..zeg dat ik niet thuis wil zijn en 3 dgn wil werken maar die 3 dgn zijn me dan weer te lang....en wil ik eigenlijk thuis zitten denk niet dat we het dan halen....dus ik moet wel....daarom ben ik ook opzoek naar een leuke en uitdagende baan.....met veel contact met mensen.... @Otje hoe is het met jou w baan afgelopen? ga nog ff spamen hoor... deze is het weekend genomen in d edraaimolen....en nee het is geen kort rokje maar hij zit normaal op de knie maar ja op zo'n kinder motortje met een beugel tussen de zitjes moet he wel eens wat
en deze was nog gemaakt tijdens onze vakantie in Mol...heb ze nu pas bij me ouders van de computer afgeplukt ja dat konijntje dta wilde hij wel aaien op zijn manier....
@Janette: Leuk speelgoed! Moet toch ook maar es naar wat anders op Marktplaats op zoek gaan dan alleen maar naar kleding Fynn en Teun steken wel goed af bij elkaar: felle kleuren en donkerblauw Het rokje staat je goed hoor! Je hebt geen dieet meer nodig. @Lola: Ik zou je graag advies willen geven hierin. Maar ik ben niet zo'n huisdieren type en vind het dus moeilijk. Lijkt me wel een goed idee om die mensen eerst bij jullie thuis uit te nodigen en dan zien hoe zij en Teri reageren. Zou het igg wel proberen want wie weet klikt het heel goed. Enne...het lijkt me enig om Fynn te schminken. Maar ik vrees dat binnen 10 minuten alles zwart is behalve Fynn z'n gezicht @Nynke: Ik herken je gevoel gedeeltelijk heel goed. Heb geen moeite met werken. Vind het zelfs heel fijn om er even uit te zijn en niet te hoeven zorgen. Maar herken wel heel goed het gevoel alleen maar bezig te zijn met het moederschap. Ben dan alleen maar de hele dag bezig met verzorgen en huishouden doen (even zwart/wit gezien). En ja, ik ben ook anders dan voordat Fynn werd geboren. Heb daar best moeite mee omdat ik me graag weer m'n oude vertrouwde zelf wil voelen. Merk wel dat dat de laatste tijd wel steeds meer terugkomt dus wat dat betreft komt het denk ik wel goed. We kunnen uiteraard nooit meer de oude worden maar denk dat we een prettige balans moeten zien te vinden tussen vroeger en nu. En Fynn is nu idd alleen nog maar belangrijk. Daar heb ik me wel bij neergelegd. Als ze wat groter en zelfstandiger zijn verandert dat denk ik ook wel weer. Maar...toch zijn we stapelgek en apetrots op onze knullen!
Janette, schattig he die kleine beestjes. Dimphy had in de vakantie een babypoesje bijna platgeknepen Ik heb helemaal geen moeite met het geven van een zetpilletje. Als Dimphy zich niet lekker voelt krijgt ze er wel eens twee of drie op een dag. Ik heb een heerlijke combinatie tussen werk en thuis. Ik werk 16 uur per week. De ene week 2 dagen en de andere 2,5 dagen. Ik vind het heerlijk om dan even geen moeder te zijn, lekker met collega 's om me heen. (zijn wel bijna allemaal jonge moeder) dus kletsen wel veel over de kindjes. Heb me net voorgesteld bij psp Lola!
@Nynke: Gelukkig herken ik je gevoel niet zo. Hoewel ik het - na een half jaar met Jasmijn thuis te zijn geweest - heel moeilijk vond om weer te gaan werken, is dit me niet 100%, maar 200% meegevallen! Ik kan ook gerust na het werk nog op mijn gemak een boodschapje doen, zonder dat ik het gevoel heb dat ik Jasmijn tekort doe door haar niet meteen bij het kdv op te halen. Eigenlijk klinkt dit heel tegenstrijdig, want ik vind het moederschap nóg leuker dan ik had gedacht en ik geniet echt van de dagen dat ik bij Jasmijn ben ! Met de combinatie werken en moederen heb ik - na een kleine aanloopfase - helemaal geen moeite. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik slechts twee dagen per week (maandag en vrijdag)werk. Vanaf aanstaande donderdag moet ik 10 weken lang voor een cursus naar Eindhoven en dan piep ik misschien wel anders... Ook heb ik niet echt het idee dat ik ben veranderd (nu was ik ook al geen kroegtijger... ). Misschien scheelt het dat ik heel makkelijk ben, ik 'sleep' Jasmijn gewoon overal mee naartoe en ben dus minstens zo vaak de 'hort op' als daarvoor...
@Nynke, ik kom er nog ff uitgebreider op terug hoe ik me nu voel. @Lola van hoe laat tot hoe laat is Jasmijn dan op het kdv? ik breng namelijk teun om kwart voor 8 en dan moet ik haasten om optijd op me werk te komen en haal hem savonds rond half 6/kwart voor 6 weer op..... en ja dat zit me zwaar....en ook de dagen bij opa en oma gaat hij al om 8 uur de deur uit en komt er na 6 uur weer in...en dat zit mij wel tegen...
@Janette: Ik breng Jasmijn rond 8.30 uur en haal haar tussen 17.00 en 18.00 uur weer op. Op vrijdag haalt Roy haar rond 13.00 uur op. Jasmijn gaat dus slechts anderhalve dag naar het kdv en nu ik op maandagochtend eerst nog ga babyzwemmen met haar, is ook de maandag geen hele dag...
@Janette: Fynn gaat 3 dagen per week van 9.00 tot 18.00 naar het kdv en om de week op zondag van 9.00 tot 17.30 bij oma en opa. Zijn best lange dagen. Maar ik merk wel dat Fynn het echt reuze naar z'n zin heeft op het kdv. En dat vind ik eigenlijk wel leuk voor hem omdat hij thuis natuurlijk altijd maar alleen is met mij.
@Eve: Het scheelt natuurlijk ook enorm wanneer je kindje het naar zijn of haar zin heeft op het opvangadres. Jasmijn vindt het ook erg leuk op het kdv. Als dat niet zo zou zijn, zou ik haar natuurlijk minder gemakkelijk daar achter laten...