wat goed van jou jikke! knap hoor nagels knippen, wat een ellende.... moest hier ook vorige week, en ik denk dat er een scherp randje zat, want hij had een hele kras op zijn wang gemaakt. lianne, leuk zeg dat jij ook gaat psp-en saskia, een salopet is een tuinbroek. ik vind ze niet altijd leuk maar deze dus wel. zal even een foto zoeken.
Wat denk je dat ik gedaan heb... ? Natuurlijk heb ik die lens meteen weer uitgedaan, maar het kwaad was al geschied. Die zeep-rotzooi zat al in mijn oog... En wat het tweede betreft: Voor het kdv maakt het geen enkel verschil of jij thuis zit of niet. Jij betaalt de factuur rechtstreeks aan het kdv en hoe jij vervolgens een deel van je geld terugkrijgt, zal hen een zorg zijn... In maart ben jij 6 maanden werkloos en dan ga je fase 2 in. Dit betekent dat je een re-integratietraject moet gaan volgen en zoals ik al citeerde uit de site van SZW draagt het UWV dan bij. Ik heb ook geschreven dat het kabinet vanaf 2008 ook die eerste zes maanden de toeslag wil laten doorlopen. Of die toeslag dan even hoog blijft als je gewend was, dat zou je even moeten navragen...
@Noura: Wat is Saf ineens gegroeid (en zijn krulletjes ook... )! Ga mijn pc afsluiten en Jasmijn's spulletjes bij elkaar zoeken. Over een kwartiertje moet ik in de auto zitten. Jasmijn slaapt nog, dus die zal ik helaas wakker moeten maken, dan krijgt ze vandaag alleen haar boterhammetje een half uurtje later... Met mijn oog gaat het alweer beter, maar ik zie er nog steeds uit alsof ik aan één kant flink gehuild heb...
hahaha zo lang is zijn haar nog niet... hoewel, hij zat van de week in bad, en zijn haar achter, kwam tot over zijn schouders, bij zijn okseltjes.
Ik moest ook al twee keer kijken. Maar zo groot zijn onze beebs nu ook nog niet . Mooie salopet trouwens, stoer.
Jaaaaaaaa, mijn roosjes zijn binnen. Ik heb geloof ik als een van de laatste besteld, maar heb ze dus al binnen. Ik had de 13e wel vermeld en kreeg dat dus ook in een mail terug. Ze zien er trouwens wel erg groot uit. Jikke slaapt nog. Zodra ze wakker is ga ik ze passen
ik heb ook de 13e vermeld en het zou mij benieuwen of ze ook op de mat liggen..... heb nog een paar dgn...maar zou wel leuk zijn als iedereen ze aan heeft. welke had je ook al weer voor Jikke? enne zijn ze mooi geworden?
@Lola auw auw gelukkig gaat het nu wel wat beter met je oog. @Noura die salopet is idd super leuk. Waar heb je deze gekocht? @Noralien als Wessel iets doet wat niet mag en ik word boos gaat hij ook lachen en ik moet soms echt me lach inhouden want soms gaat hij zo grappig doen. Wat leuk dat ze papa heeft gezegt En wat leuk dat je roosjes binnen zijn ben benieuwd of ze ze past.
hallo allemaal, lief dat jullie allemaal aan me denken. Ik ben inmiddels wel weer een beetje van de eerste schrik rond mijn moeder bekomen en ben er vandaag ook even langsgeweest. Zelf blijft ze er voorlopig rustig onder en wacht ze rustig de oproep van het ziekenhuis af. Tja, verder kan ik ook niet zo veel doen. Toch is het naar te zien dat ze weer veel pijn heeft. Nick is inmiddels ook snotverkouden. HIj werd gisteren wakker en zijn hele gezichtje zat onder de opgedroogde korstjes. dus lang leve de luuf en de uien....Hij is er verder wel vrolijk onder en heeft ook geen koorts, dus we zien wel hoe het loopt. Hij stapt inmiddels parmantig aan een hand....moet zo lachen als hij dat doet.
karin ik kan me goed je machteloosheid en ongerustheid voorstellen, nogmaals sterkte vales, ik heb die broek bij www.schweigmann.nl gekocht, je kanbij hun in de winkel kopen, maar ook online. en die broeken zijn nergens voor die prijs te krijgen, zelfs op marktplaats stonden ze voor meer te koop.
oh ja, vergeet ik te vertellendat ik ook roosjes besteld heb van de week. met gouden streep dus. safouane zijn voetje meet nu 10 cm, dus heb niet die van 11 cm maar een maat groter genomen.
vanmiddag druk op zoek geweest voor patroontjes voor poppenkleren... ik wil ze zelf maken voor esther d'r pop en dan met sinterklaas of d'r verjaardag geven.... Nu heb ik een jurkje met legging, een broekje, driekwart broekje, klein jurkje (soort tuniek) gezien die ik gewoon van stof kan maken (met de naaimachine) en een jasje met capuchon, schoentjes, vestje, mutsje, mutsje (ander model), truitje, broekje en nog een paar schoentjes (ook ander model) die ik kan breien.... Ziet er allemaal echt super uit en de beschrijving is niet heel moeilijk.... Dus aangezien ik voorlopig toch niet mag zwemmen en esther morgen weer naar huis is, ga ik me maar is uitleven met t breien en naaien... Want wat moet ik esther anders voor sinterklaas geven? Ze heeft al zoveel.... kan ik beter iets wat ze hebben uitbreiden.... Plus als ik smaak te pakken heb, kan ik t straks ook voor ruth d'r pop doen, alleen met andere kleurtjes en stofjes... En kan dan alvast vooruit werken.... (tijd om iets te maken terwijl kids in buurt zijn is namelijk niet handig..... hihihi....) zodra ik wat af heb zal ik t wel laten zien... zal vanaaf ff wat voorbeelden laten zien..... zoals het moet worden in elk geval..... verder dacht ik dat er hier 1 zindelijk was. esther... nou vergeet het maar, tot drie keer toe vandaag.. vanmorgen entjes aan gegeven dat ze moest plassen... maar vanmiddag.. een ramp, 2x geplast en 1x flink gepoept.... Kom ik kort daarna bij jordy was die ook heel nat. (luier doorgelekt) Dus heb ze toen beide maar onder de douche door gedaan.... ik ga ruth ff fruit geven.....
Janette en Lola: Bedankt voor jullie info vwb de toeslagen. Heb straks gebeld naar de Belastingdienst. Voor 2007 heb ik gewoon nog recht op kinderopvangtoeslag omdat ik al gewerkt heb dit jaar. Ze zei dat er voor 2008 een hoop gaat veranderen qua toeslagen maar ze kon nog niet precies zeggen wat maar moest de site www.toeslagen.nl in de gaten houden. Denk dat ze erop doelde wat jij zei, Lola. Janette: Ik vind het een slim idee van Saskia om wat extra dagen te kopen als dat mogelijk is zodat je kan zien of Teun zo beter kan wennen. Lola: Gelukkig gaat het al wat beter met je oog. Helaas weet ik wel hoe vervelend dat iets kan zijn als je lenzen hebt. Zat laatst op de fiets en kwam er zo'n zandwagen voorbij die nogal stuifde. Oooh PIJN! Dan moet ik echt van m'n fiets af hoor... Noralien: Wat leuk dat Jikke papa zegt! Wat leuk dat je je roosjes binnen hebt! Wanneer heb jij ze besteld trouwens? Ben wel benieuwd... Ik heb ze besteld op vrijdag 28 september en helaas nog niet binnen. Hopelijk lukt het nog voor zaterdag.... Noura: Superleuk die broek! En echt niet duur voor Vingino. Ben straks even gaan wandelen met Koen naar het centrum(pje) hier. Het was echt heerlijk weer! Koen was de hele tijd wakker. Thuis heb ik hem fruit gegeven, heeft ie nog even gespeeld en daarna naar bed. Ik was nog even bij Blokker en zag "rollie de rups". Kon het niet laten om deze te kopen. Koen vindt 'm super! Gr Otje
Fynn heeft vanmorgen flink overgegeven. Daarna wel een boterham met flesje melk op. Vanmiddag weer een fles Roosvicee. Maar z'n koorts is helaas wel gestegen. Duimen jullie mee dat hij zaterdag beter is? @Lola: Auw! Ik kan me de pijn erg goed voorstellen! Maar was wel een beetje dom van je, he? Wel heel gezellig dat je nu ook een bril draagt. Maar die doe je vast niet op naar de meeting.... @Saskia: Ik ga met je mee hopen dat Orlando nu door gaat slapen! @Janette: Ik vind het een goed idee om Teun een tijdje 2 dagen naar het kdv te brengen (indien dat mogelijk is). Wie weet reageert hij daar heel goed op. Moet wel zeggen dat er bij Fynn op de groep een jongetje is dat absoluut niet tegen drukte kan. Dus als dat ook het geval is bij Teun wordt het wat lastiger. @Noralien: Goed zo, Jikke (het papa zeggen dan he en niet het krabben ) En wat leuk dat je de Roosjes hebt. Pasten ze door de brievenbus of werden ze apart bezorgd? @Noura: Gave salopet! Wilde er ook nog 1 aanschaffen maar stond vanmiddag voor de kast en dacht: Laat ik eerst dit allemaal maar es aan doen @Gnessy: Wat ben jij ontzettend creatief zeg. Leuk hoor! @Otje: Dat is ook 1 vd redenen dat ik een bril ben gaan dragen. Kreeg op de fiets regelmatig iets in m'n oog en dat doet zo'n zeer dat ik echt m'n richting kwijt raakte. Moet er niet aan denken dat dat gebeurt met Fynn voorop. Fietste op een gegeven moment ook dag en nacht met een zonnebril En als de airco op m'n werk aanstond had ik binnen no time knalrode ogen. Enige nadeel van een bril: Fynn
@Molly: Kom je wel naar de meeting? @Lies: Jij staat niet op de lijst van de meeting. Jammer dat je niet komt. Had het leuk gevonden om Thijs weer te zien. Gaat alles goed met jullie? @Setje: Hoop dat je ook komt!
hallo, alles bijgelezen hoor! maar geen tijd om te reageren (als mijn tijd in het lezen gestopt) ik heb goed geslapen! heb melatonine ingenoemen, weet niet of dit het resultaat was of gewoon vermoeid! Ik wens alle mama's die zich niet zxoals ik niet lekker in de vel zitten sterkte! en zieke kindjes beterschap! hier ook nog geen roosjes! tot later...