@Cynthia: Als de melatonine echt de gouden tip blijkt te zijn dan verwacht ik natuurlijk wel een beloning Nee hoor, ben blij als het echt zou werken voor je. Ik slaap er iig veel beter door
eve: ik zit in de winter vaak op mijn werk achter een lichtlamp die melatonine natuurlijke manier aan maakt. Een collega had melatonine mee en zei probeer het eens.
@Cynthia: Ooooh, en ik maar denken dat ik iets nieuws voor je had bedacht Nou ja, als je maar lekker slaapt!
tja wel handig als je beetje creatief bent.... vooral als je 4 kids hebt... die met sinterklaas veel cadeautjes willen.... (liever klein en veel als groot en minder)... zo spaar ik hoop kosten uit... want zo heb ik t voor esther klaar, voor ruth ook maar dan andere stofjes (alvast voor d'r volgende sint / verjaardag), DUs kan daar rustig aan werken... Voor jor heb ik vrachtwagens (3 redelijk grote metalen) en treinbaan, voor hendrik nog niks.. heb wel 5 kleine trekkers gezien metalen voor 10 euro en een houten boerderij.... Zal m volgende week polsen wat hij daar van vind.... En dan nog voor ons eigen... zal wel weer sokken, sloffen e.d. worden.... cynthia lekker dat je goed hebt geslapen..
Irma: wat leuk die foto van Rick! mooie vlindertjes! Gnessy veel plezier met naaien en breien. Naaien vind ik ook nog wel te doen, maar breien...ik moet er niet aan denken... en hoop dat je beslissing over je schoonfamilie je rust gaat geven. Sterkte ermee. janette: naar dat je het allemaal zo zwaar ervaart. Hoop dat er snel wat lucht komt. Misschien dat Teun doordat hij 2 broodjes heeft gewoon geen honger heeft om zijn fruit nog te eten. Je zou het uit kunnen proberen door hem een dat minder brood te geven... Ik merk dat ik wel een goede balans heb tussen zorgen en werken... in de zorg. Ik vind het heerlijk om gedeeltelijk thuis te zijn en daarnaast op mijn werk ook nog allerlei contacten te kunnen onderhouden. Hoewel ik Nick onwijs lief vind (behalve als ik hem niet snap...) vind ik het ook heerlijk om af en toe wat anders te doen. Eve: beterschap voor Fynn. Hier ook een snotterig en kuchtend mannetje, dat nu wel verhoging heeft. Hoop ook dat dat niet door gaat zetten. en ook hier geen zin in eten, zijn avondmaaltijd...dus ik hoop dat ons dat vannacht niet gaat opbreken. Zijn fles weigerde hij ook al... Saar Wat heerlijk dat je droomjob je zo goed bevalt! en leuk om zo'n zwangerschapsdagboek bij te gaan houden Noura wat een gave tuinbroek! Ik ben ook helemaal tuinbroekenfan. Het staat Nick ook wel leuk vind ik. Vales: niet ziek worden hoor! Lola: auw! hoop dat je oog inmiddels weer bekomen is. Otje: wat een slaapkop was Koen vanmorgen. Dat zie ik hier nog niet gebeuren...en Nick heeft vandaag voor het eerst jam op zijn brood gehad...nou ja...op zijn brood....hij griste mijn boterham van mijn bord en had die al in zijn mond voor ik er erg in had. Hij vond het in elk geval lekker. Volgende keer zet ik mijn bord toch een stukje verder weg... Melliemel: wat heerlijk dat Orlando vannacht lang geslapen heeft. Noralien: ook al een papa zegger. Maar wat vervelend dat ze zo aan het knijpen, slaan is. Hoop dat ze snel reageert als je boos bent, en dan op de goede manier. auch...te lange nageltjes. Ik heb ook nooit gedacht dat ik een nagelknipper nog eens echt onmisbaar instrument zou gaan vinden.. en je roosjes al! als ik mijn nieuwe nog niet binnen heb, dan kan Nick altijd zijn huidige nog aan. Die passen trouwens momenteel heel goed, dus denk dat de nieuwe ook nog wel wat groot zullen zijn. Slingding: ik hoop dat je er weer tegen aankunt vannacht! wie weet helpt de melatonine wel. Ik heb nu ook iemand geadviseerd dit te gebruiken die zich bij mij met een winterdepressie had aangemeld..... maar het schijnt inderdaad goed te werken bij veel dag/nachtwisselingen en als je daardoor tre weinig in het licht komt. Nog maar 2 nachtjes en dan heb je een hele maand vrij toch?
hier alleen verkouden, maar ja dat is t hele dorp hier.... hahahaha... Dus wij komen zaterdag gewoon hoor! wees niet bang....
Hier gaat het me om het vestje... mutsje vind ik niet zo... maar goed heb d'r wel de bewerking ervan dus wie weet...
nog 2 nachtjes werken en dan 26 dagen vrij dan 4 nachten werken en dan opvakantie! een heerlijk vooruitzicht! nog iets nieuws hier... ik hing kailynn haar jas op na ik haar opgehaald wordt dus zet haar even in de box, kom ik terug staat ze rechtopin de box naar me te lachen.... dus ze is heel snel zelf in de box gaan staan. knap meisje toch?!?!
En ander model schoentjes... Wat ik een voordeel vind is dat ik de kleuren anar eigen inzicht kan aanpassen.... Dus niet exact de kleuren hoef over te nemen zoals daar staat....
cynthia, jij gek van nijntje toch? kijk eens bij overdepost.nl Hebben ze complete nijntje collectie...
hi hi, net gewerkt, melvin is ziek naar huis gegaan (heeft een maagzweer gehad en heeft er nu weer last van). eten gekookt en nu is melvin met orlando badderen en douchen, dus kan ik ff reageren. noralien; super jikke die papa zegt echt leuk hoor alle kindjes gaan zo langzamerhand van brabbelen naar babbelen. enne krabben en knijpen is niet het leukste...en de roosjes binnen leuk, noura; en ik had het over een step nou ben ik weer wat wijzer, hij is wel echt leuk hè?! stoer hoor ben benieuwd, trekt hij hem zaterdag aan? duikster nick verkouden ook al... word in ballorig een snotterig boeltje denk ik zo... otje; hihi wat ziet dat rupsje er grappig uit kan me goed voorstellen dat koen hem geweldig vind eve; thnx vwb het meehopen .he getver, dat is minder voor fynn en jouw natuurlijk, hoop echt dat ie beter is zaterdag hoor, zou het jammer vinden als je niet kon komen gnessy; ziet er mooi uit allemaal hoor, die gebreide dingen, en wat een lachu gezicht zeg die 2 slapend in één bed. slingding; kaillyn gioed zo grote meid, duikster; wat een super foto zeg, echt een stoer mannetje zo, en dan is ie gelijk weer zo groot hè? nou ga vanavond lekker bankhangen en vroeg naar mijn mandje, als ik jullie niet meer spreek tot zaterdag, niet ziek worden iedereen hè! en anders tot later. gr saskia