Ik heb deze keer niets terug gelezen (dat probeer ik morgen alsnog even te doen), maar wil jullie twee dingen laten weten: Vanmiddag kreeg ik een telefoontje van de mensen die evntueel interesse hadden in onze hond en zij zijn vanavond komen kijken. Na afloop van het gesprek hadden we er allemaal een goed gevoel over. Wordt dus vervolgd over een paar dagen. Minder goed gaat het met mijn ogen. Er is schijnbaar nog een restje zeepoplossing in de lenzen blijven zitten, want rond 16.30 uur begonnen beide lenzen flink te irriteren (bijtend gevoel) en verscheen er een witte waas voor mijn ogen die steeds dikker werd. Bij mijn vriendin heb ik de lenze snel uitgedaan en wat er toen gebeurde... Binnen een kwartier zag ik haast niets meer en zat ik echt te huilen van de pijn. Mijn vriendin en haar man hebben zich over Jasmijn ontfermd en mijn vriendin heeft mij naar huis gereden terwijl haar man (met de twee kids) achter ons aanreed. Roy was inmiddels ook al gealarmeerd en die spoedde zich meteen huiswaarts om mij thuis op te pikken en. Het deed zo'n zeer dat het alleen dragelijk was wanneer ik met mijn handen hard mijn ogen dicht drukte... In de auto heb ik mijn ogen dichtgehouden en na een half uurtje begon de pijn wat af te nemen en kon ik mijn ogen weer een klein beetje openhouden. Bij de huisartsenpost wilden ze dat ik het nog even aankeek (omdat het daarna steeds beter ging) en het bleek inderdaad niet nodig om later op de avond alsnog te gaan (ze hadden namelijk wel gezegd dat wanneer het herstel niet zou doorzetten ik alsnog moest komen...) Ik duik zometeen mijn bedje in (ik kijk nog steeds niet echt lekker...) en hoop dat het morgen helemaal over is, ik moet namelijk voor een cursus naar Eindhoven... Tot morgen!
Lola: Jeetje, ik schrik echt van jou verhaal zeg! Dat die zeep zoiets kan aanrichten! Doe rustig aan en hopelijk is het morgen allemaal over! Wel goed nieuws van die mensen voor jullie hondje. Zijn dat diezelfde mensen waar je van de week al over schreef? Succes morgen!
lola: fijn dat het goed voelde bij die mensen! wat betreft terry. au au zeep in je ogen, lijkt me zeker geen pretje! succes morgen op je cursus. mooie foto's karin ook jij met nick samen en ja mooi rood is niet lelijk, jullie horen bij elkaar!
Karin, veel sterkte met je moeder. Lola, auw, klinkt erg pijnlijk. Hopelijk dat je na een nachtje slapen geen last meer hebt. Ik hoop voor je dat deze mensen jullie hondje willen nemen. Wonen ze bij jullie in de buurt? Fynn, een dikke knuffel van Lynn en wordt maar snel beter. Noura, wat een gave saloped. Helaas pas vanaf maat 80, anders had ik 'm misschien wel in mt 56 gekocht. Vandaag zijn ze de kabinetkast komen leveren. Ik moest werken, maar mijn moeder zou in ons huis blijven met Lynn tot ze geweest waren. Ik ben erg blij dat ik er niet bij was, want ze zijn maarliefst een uur bezig geweest eer de kast in de woonkamer stond. Hij kon niet uit elkaar gehaald worden en het lukte niet om 'm in de gang te draaien, dus zijn ze uiteindelijk via de brandgang gegaan, hebben de deur van de poort eraf moeten halen en uiteindelijk is het toch gelukt. Ben wel blij . Vind 'm echt heel mooi staan in onze woonkamer.
Lola: auw! leg je oogjes maar snel te rusten. Hopelijk is het morgen weer allemaal over! en fijn dat het goed voelde met de mensen die voor Terri zijn komen kijken. Hopelijk vind Terri een fijn nieuw plekje. Ter afsluiting nog een PSP oefening met een van de allereerste foto's van Nick (voor het contrast met de brumfoto hihi) Slaap lekker!
Fynn heeft goed geslapen en is weer koortsvrij Ga vandaag dus gewoon werken en Fynn naar het kdv. Hoop dat het goed blijft gaan. @Nick: Ik wil heel graag mee in Brum! High Five, Fynn @Karin: Wat een mooie foto van jullie twee! En wat leuk om dat rood te zien. Grappig dat iedereen zo z'n voorkeur heeft voor een bepaalde kleur. En wat je zegt is waar: Ik heb ook weinig foto's van Fynn en mij samen. Moet ik maar weer es wat aan gaan doen. Is voor later toch wel erg leuk. @Lola: Jeetje, ik schrik ervan Had niet gedacht dat die vloeistof zo aggressief zou zijn. Hoop dat je vanochtend weer helder bent! En wat een goed nieuws voor Teri En tja, ik ben weer aan de late kant (jaja, ben een last minute type ) dus ga nu opschieten. Tot vanavond!
Eve: Wat fijn dat Fynn geen koorts meer heeft! Hopelijk blijft het zo. Duikster: Wat een leuke foto's van Nick! Die ene waar ie net geboren is, is ook erg lief! Koen was vanochtend al om 6.30 wakker. Weet dat sommigen er hier een moord voor zouden plegen maar voor Koen zijn doen is dit vroeg. Hij bleef nog wat spelen en brabbelen maar tegen 7.15 was ie het zat dus uit bed gepakt. Geen wonder dat ie niet meer kon slapen. Hij had een ontzettend volle luier met alles erop en eraan 7.30 zat ie aan de pap. Om 8.00 uur was ie al aan het gapen dus dacht: Dan kan ie nog even slapen want ga zo babyzwemmen. Nou hij ligt vanaf 8.15 in bed en alleen maar brabbelen. Hoop dat hij het leuk vind bij het babyzwemmen... maar hij zal wel erg moe zijn. Begint om 9.30... Moet nu ook gaan rennen want wil om 9.00 uur op de fiets zitten. DOEI! Gr Otje
Gisteravond geen tijd gehad om te lezen en te reageren dus dat doen ik nu ff snel op me werk. kwam pas ff na 7 uur thuis dan nog eten en dan zouden Wijnand en ik lekker gaan zitten en over alles praten...komt de buurvrouw ...dus ja toen kwam er niets meer van.....dus ook nog de hele nacht liggen malen dus hopenlijk vanavond een nieuwe kans. @eve hij zit echt zielig in zijn box....geef hem maar een extra knuffel van me @Duikster hij zit echt als een vogeltje om zijn 2 broodjes te eten ..na 1 broodje merk je gewoon dat hij nog honger heeft. tegekke foto van Nick in Brumm en lief die foto van jullie 2 ook wij hebben weinig foto's van Teun met mij of papa meestal teun alleen.... @Lola hoe is het nu met je ogen, hoop dat het wat word met de mensen voor het hondje voorla nu het gevoel ook goed zit... @Fynn goed zo gen koorts......ene eve schiet nu toch eens op... @Otje ook hier vandaag een vroege vogel...hoorde hem eerst al om 5 uur..maar gelukkig viel hij weer weg en vanaf kwart over 6 heeft hij liggen praten....nu ging de wekker toch om 6.45 maar meestal slaapt hij dna nog....zou het in het weer zitten voor onze beebs...sorry eve... en heeft koen nog genoten van babyzwemmen? hoop dat ik niemand ben vergeten anders sorry ervoor... ga weer wat doen... @Gnessy suc6 met alles naaien en breiën ...helaas ben ik niet zo krea..."moet" toch maar eens een cursuc volgen knutselen met kleintjes..
Goedemorgen allemaal, Gnessy, veel plezier met breien en knutselen. Ik doe dat ook graag. Heb vorig weekend een sjaal voor mezelf gebreeën en ben nu bezig aan een sjaal en muts voor Liene. En wat een lieve foto van die twee samen in bed. Fynn, duim duim! We moeten je zaterdag weer zien. En zie ik daar een rood wangetje op de foto? Toch geen tandje op komst? Cynthia, waw, wat een vooruitzicht! Karin, hier hetzelfde 'pobleem'. Zelf trek ik vaak foto's, maar Ben eigenlijk niet. Met als nadeel dat ik dus bijna nergens op sta. Dus wie zich geroepen voelt, mag zaterdag zoveel foto's trekken van mij en Liene als zij wil. Lola, wat een pijnlijk verhaal seg. Ik heb geen lenzen, maar pikkende ogen kan ik me wel voorstellen. Hopelijk zijn je ogen na een nachtje slaap beter. Fijn van je hondje! Hebben de mensen kinderen? Janette, ah, dan kan zo vervelend zijn als het bezoek niet 'zo gewenst' is. Hopelijk heb je snel een kans om met Wijnand te praten. Deze namiddag is het weer moedergroep en ik ben de verantwoordelijke. Dat wil zeggen dat je moet openen, alles moet klaar zetten (stoelen, fruit schillen, drinken) en weer als laatste kan vertrekken nadat je alles hebt opgeruimd. Nu ben ik wel benieuwd hoe dat met Liene gaat zijn. De vorige keer toen ik vernatwoordelijke was, sliep ze nog in de voormiddag en kon ze het wel houden in de namiddag. Het duurt ongeveer tot 5u-5.30u. Maar nu slaapt ze normaal vanaf 1u tot een uur of 4-5u. Maar dan zijn we dus daar... Ben benieuwd! Tegenwoordig vertrekken we er tegen 3u, 3.30u omdat ze dan op is. Maar vandaag kan dat dus niet... Heb net een mail terug gekregen van mijn eindewerkbegeleidster. Ik zat even op een dood spoor, en weet weer wat doen... Ik ga snel de boodschappen uit pakken. Gisterenavond met Ben naar de colruyt geweest en dan bij zijn zus binnen gesprongen en toen was ik te lui om alles weg te zetten. Maar ga eerst de voorraadkast eens wat opruimen, want nu is het al zo'n rommeltje en als ik er nu weer wat bijduw... Straks komt mijn kleine broertje weer slapen. Groetjes, Saartje
Goedemorgen, @Karin wat een lieve foto van jou en Nick en die in zijn auto is ook erg leuk Wat schattig zeg die babyfoto van Nick niet meer normaal hé hoe snel het is gegaan. @Saskia wat naar zeg dat Melvin een maagzweer heeft hopelijk is het snel weg. @Lola jeetje zeg wat erg zeg van je ogen,hoe gaat het er nu mee? Goed nieuws zeg voor je hondje @Noura ik heb die site in mijn favorieten gezet @Eve o,nee Fynn niet ziek zijn hoor! Gelukkig is zijn koorts al gezakt @Gnessy ik ben helemaal niet crea wel leuk dat je dat allemaal kan maken. Wessel was vanochtend ook erg vroeg wakker. Johan ging naar werk en toen was hij al wakker dat was om kwart over 6 hij is gelukkig weer in slaap gevallen tot 8 uur. Wessel word eigenlijk meestal pas wakker om 9 uur soms om half 9. Nou ik ga even ontbijten heb ik nog geen tijd voor gehad.
Het babyzwemmen was echt superleuk! Koen vond het ook geweldig. Vandaag was voor ons een proefles (gratis) om te zien wat we ervan vonden. Nou, geslaagd dus! Ik heb me meteen aangemeld. We beginnen over 2 weken. Koen is nu hartstikke moe. Zit nu een koekje te eten en krijgt zo nog wat diksap en dan lekker zijn bedje in! Ik kom daarna nog wel reageren... Gr Otje
Gnessy:wat een heerlijke foto van de twee slapende kids. het zijn leuke poppekleertjes. Succes met maken! Go Kailynn Go! Melliemel: beterschap voor Melvin. Wat naar een maagzweer. Eve: Fijn dat Fynn weer koortsvrij is! Werk ze! veel plezier met babyzwemmen Otje Janette: hoop dat de buruvrouw vanavond niet weer langskomt. Saar: ik zal zaterdag mijn best doen om jullie gekiekt te krijgen. Ga eerst het fototoestel maar eens 'legen' dan kunnen er zaterdag weer foto's op. Slaapt Liene nog maar 1 x op een dag trouwens? wel lekker als ze zo lang achtereen slaapt. Nick heeft echt zijn ochtendslaapje nog nodig hoor. Vales: smakelijk ontbijt! Zoals ik gevreesd had is Nick vannacht wel onrustig geweest. Zijn humeur is ook nog niet terug en net wilde hij zijn fruit ook nog niet. Toch heeft hij geen koorts en speelt hij wel. hij huilt/jengelt alleen sneller. Ook snottert hij flink. Ach het komt er in elk geval uit. Heb ook het idee dat er weer een tandje dwars zit, billetjes erg rood, veel bijten/hand in de mond. We merken het vanzelf. Zelf ben ik ook aardig aan het snotteren gegaan. Maar wat preventieve maatregelen en dan moet het zaterdag vast beter gaan!
Duikster nee hoor d ebuurvrouw komt vanavond niet...van de wek weer een x want ze "moet" de sleutel ff geven want wij mogen 2 dgn haar katten eten geven...zij gaat 4 dgn in een klooster een workshop doen echt bij de nonnen in limburg....
naar een klooster, hihi is weer eens wat anders gnessy dat ziet er heel leuk uit, en ik vind zelfgemaakte cadeautjes eigenlijk wel heel erg leuk, zit echt wat van je zelf in. ik wou dat ik ook kon breien. een sjaal lukt nog wel een beetje, maar ik vind van die sokjes met een touwtje zo makkelijk. en die kan ik dus zelf niet maken. trouwens wat een leuke fotos van die 2 in bed, echt heel schattig. saskia, oei een maagzweer, beterschap otje, wat super dat het babyzwemmen zo bevallen is saar veel plezier met de ongetwijfeld gezellige middag karin wat een hele lieve foto lola hoe is het met je ogen? oh ja, de tuinbroek gaat zaterdag niet aan hoor. die is nog te groot. maar ik kon hem niet laten liggen. waarschijnlijk word deze voor zijn verjaardag als die hem dan past. hij had trouwens van de week nog kleertjes maat 68 aan. en het winterjasje van mexx wat ik jammer vond dat die vorig jaar niet aankon. die past volgens mij ook nog, maatje 62 vanmorgen is de klusjes man hier geweest. was een hele lijst kleine dingetjes die gedaan moesten worden. en ik heb een hele partij little people op de kop kunnen tikken via marktplaats. ben daar wel erg blij mee, heb voorlopig genoeg cadeautjes dus
oh ja vergeet ik de vragen wie de roosjes ookal weer had ontvangen, en of ze pasten. want ik had ze gemaild om te vragen of mijn bestelling niet veel te groot zou zijn. nu kan ik straks als saf wakker is zijn voetjes opmeten, en aan de hand daarvan beoordelen ze de maat. 3 cm groter zou te ruim zijn.
hi hi, zo kom net terug van het sporten en wandelen, en wat lees ik duikster; wat een lieve foto, volgens mij kijk je erg verliefd naar hem mooie foto hoor. lola; getver wat een naar idee zeg, hoe gaat het nu? hopelijk al heel wat beter, en wat een fijn bericht voor teri, gaat mss helemaal goed komen en dan zul jij er ook opgelucht van zijn lijkt me. bianca; nou de kabinetkast staat iig , leuk is dat he nieuwe spullen voor de kamer? duiskter; ik kan op dit moment je fotobewerking niet zien, kijk later ff eve; zo beter, nou fynn houden zo hoor, enne tot zaterdag otje; nhou heeft koen het toch erg goed uit gehouden zo te lezen, fijn dat het zo geslaagd was ik ga as dinsdag ook weer zwemmen, samen met een vriendin van me , zij gaat met haar 3e zoontje, die nu 3mnd is, lijkt me ook erg leuk weer janette; nou vanavond voor jouw deur op slot, bel er uit telefoon eruit geen pc aan, en lekker alles bepraten saar; zo hee liene slaapt normaliter lang zeg, slaapt ze nu 1 keer? hoop voor je dat ze het uithoud. en fijn dat je nu weer weet wat te doen duikster; herkenbaar hè als ze uit hun doen zijn ivm tandjes, zal hier duimen dat ze snel door zijn zodat hij z'n oude ritme weer kan oippakken. noura; he jammer had hem graag bij safouane aan gezien , mexx valt vrij groot hè? ik had hier ook een trui van mexx mt 62 die hij ook vrij lang aan heeft gehad tot het te warm werd, nu zal hij te kort zijn vwb de ruglengte, zo beter joh , marktplaats kan ik helaas niet alles bekijken erg frustrerend, maargoed. nou ga weer ff wat doen, ik had afgelopen keer na het sporten (dinsdag, bodyattack) voor het eerst weer eens spierpijn, doe normaal bodypump die dag, en dan merk je toch dat je je spieren ook al zijn ze redelijk getraind anders gebruikt waardoor je spierpijn krijgt, denk dat ik wat meer ga varieren in soorten groepslessen....maar daar ga ik jullie niet mee storen gr saskia
Hallo Meiden, *Hier eentje die ook af en toe al patat eet hoor, hij vind het echt lekker. Alleen doen we er dan geen of weinig zout op voor hem hoor, maar ook vorige keer in ballorig heeft ie toch wel een paar patatjes gegeten hoor. *Melliemel als nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, al is het eigen wel een beetje laat he. Maar beter iets te laat dan nooit toch? *Eve echt heel erg leuk zeg die zwarte pieten pet, het staat hem ook echt heel erg leuk en natuurlijk stoer. *Irma ook Thijmen is nog steeds flink aan het hoesten en flink verkouden, maar gelukkig helpt de luf, neusspray en hoestdrank redelijk goed. Hoop echt dat iedereen wel gewoon komt hoor zaterdag, hopelijk zijn alle beebs dan ook weer aan de betere hand. *Janette leuke foto hoor van Teun, en inderdaad nog even en hij kruipt de hele kamer door he haha. *Eve echt leuk die foto zeg, Fynn lijkt echt ineens zo groot he op die foto. En net zoals jezelf ook al zei, hij begint al echt op een dreumes te lijken. *Janette echt heel erg leuk zeg die foto's, ook echt schattig zo een klein konijntje hoor. *Karin heel erg veel sterkte meis, inderdaad heel erg naar bericht wat je hebt gekregen over je moeder zeg. Nogmaals heel veel sterkte *Otje ik denk inderdaad dat er vast wel iemand rond loopt in ballorig die een foto van ons alle wilt maken hoor, het is wel het leukste eigenlijk om een foto te maken van de beebs allemaal alleen en de beebs samen met de mama's dus dat je dan 2 foto's krijgt. *Otje waarom ik naar de kaakchirurg moet? ik zou het eerlijk gezegd niet weten, denk misschien dat me tandarts het zelf niet kan ofzo. Maar linkboven en linksonder moeten eruit en rechtsboven moet eruit, maar die rechtsboven moet denk ik gesneden worden. *Irma je eerste bewerkte foto is erg mooi geworden zeg, leuk gedaan hoor. *Lola heel erg veel sterkte met je ogen meis, hopelijk gaat het snel weer beter en allemaal goed. Het lijkt me echt totaal niet fijn en het lijkt me ook zeer pijnlijk zoals je al vertelde, laat je ogen maar snel weer beter zijn. *Karin echt heel leuk die foto's zeg, vooral die van jou en Nick is erg lief. Met Thijmen gaat het verder redelijk, hij is hartstikke vrolijk en kletst echt de oren van je kop op zijn manier haha. Ook heeft hij door hoe hij zelf moet gaan zitten en zegt nu echt zeer duidelijk Papa & Mama, ze 8ste tandje is nog steeds onderweg maar nog niet door. Helaas is Thijmen nog wel erg verkouden en aan het hoesten, maar ga zo even lekker met hem douchen en dan even lekker buiten wandelen denk. Het is erg mooi weer buiten, dus ja waarom niet he?
Ha Psp ers, Ik moet de proefversie downloden en weet nu al niet welke ik moet doen? Kan iemand mij raad geven?