hee lianne, ik zou gewoon versie 11 nemen, de nieuwste. of je moet kiezen voor versie 8, die kan de man van otje copieeren toch?of je moet graag de legale versie willen, maar die zijn best duur.
thijmen veranderd ook steeds meer. het valt me bij alle beebs ineens op zo ik ga nu naar de bieb, boekjes halen
hier gaat t niet zo lekker.... schoonpa ligt weer in t ziekenhuis..... Dit keer is er wat met zijn hart. het hoe en wat weet ik ook niet... alleen dat t niet goed zit.. en dat voor mezelf gewoon niet goed voelt... Kon wel eens heel snel afgelopen zijn... dus sorry dat ik ff niet reageer.... heb t ff gehad! zit er beetje door heen...
ik voel me gewoon zo machteloos.... bracht jordy naar school, je hoort ambulance met sirene e.d. en noodgang dorp in gaan, de straat in waar je schoonpa woont.... en dan tja... Dan moet je maar wachten en wachten en wachten..... Krijg je na 5 uur eindelijk iets te horen... Maar is nog niet veel duidelijkheid... dus ja zoveel heb je ook niet aan de info.... zucht..... zit mezelf gewoon beetje in de weg nu... komt hopelijk snel weer goed... maar daar ga ik wel vanuit.. over uur naar de kno arts...
hi hi, ff snel gnwessy heeel veel sterkte toegewenst van hieruit debbie; thnx voor de felicitaties gr saskia
ik ga me best doen voor je... hihi.... eg is nu heen dus ben benieuwd..... ik ga ff naar kameraad met de kids... zijn moeder helpt met naaien (staat haar naaimachine af en helpt t me te leren...) dus ff wat anders....
Gnessy Sterkte. zo is het lastig om het los te laten. Ah Slingding, ben benieuwd naar je uitnodiging!
het is zeker rustig...denk zou wel wat bij "moeten " lezen voordat ik de comp uitzet dus ik wens jullie allemaal een hele fijne en rustige avond toe en tot morgen
@eve: je bent mij vergeten Maar als jullie het goed vinden kom ik zaterdag ook naar de meeting. Alleen mijn vriend gaat ook mee, hij moet nog iets in den bosch ophalen en dat is dan mooi op de route. Heb al gezegd, dan kun jij op de kindjes letten, kunnen wij kletsen @vales: gaat jouw vriend nu ook mee? Dan is hij in ieder geval niet de enige man.