December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    pff effe snel voor het werk:
    Nick hoest nog steeds een beetje, maar is koortsvrij en vrolijk. Snotteren blijft hij doen, maar ik ben niet anders gewend...
    Slingding: ik vind het erg gezellig als je komt....anders moet ik alleen rijden....en voor een verkoudheidje kunnen we niet thuis blijven...

Molly heeft zich bij mij afgemeld voor zaterdag.
    Misschien kijk ik later vandaag nog even, maar anders tot morgen...

2. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
    Gnessy, Ik heb één grote vuilniszak voor Noralien, is dat een probleem bij jou in de auto? En natuurlijk de kinderstoel en buggy voor Rick...

Wat wordt Dimphy ook al groot zeg en zo wijs met die mooie muts... Rick kreeg laatst van mijn moeder een rood wit gestreepte muts met twee slierten, die is ook wel leuk, zal straks ff een foto daarvan scoren...

Cynthia, wat mij betreft geen probleem hoor dat Kailynn verkouden is alleen hoop ik dat ze er zelf geen last van heeft, want dat zou vervelend voor haar zijn. Ben benieuwd naar je uitnodiging.

Otje, Mooi hoor je uitnodiging, en ook een mooie foto heb je daar voor uitgezocht! Kan me goed voorstellen dat je de dagen appart houdt!

Groet Irma.

3. Niet meer actief

past wel in de auto......

4. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Getver, werd vanmorgen wakker met een knallende hoofdpijn :( Zou het liefst weer lekker m'n bed in duiken maar wil me niet ziekmelden. Nou, maar doorbijten dus. Als het morgen maar over is!

Al met uitnodigingen bezig?! Jeetje, dat is snel.

@Duckie: Heb via Marktplaats een paar Nowa Li slofjes gekocht. Heb ze gisteren aangedaan en die gaan dus echt niet uit :D Handig voor op de fiets. En wat goed dat je Demi op het juiste moment hebt gefotografeerd. Echt heel lief!

@Lianne: Ik wil ook zo'n muts ;) Hij staat Dimphy echt super!

@Irma: Neem jij een kinderstoel mee? Die zullen ze daar toch wel hebben?

5. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
    Eve ik bedoel de autostoel voor Rick...
    Vervelend ja dat je hoofdpijn hebt ik duim voor je dat het morgen over is... Ik zou jullie niet willen missen hoor!

6. Niet meer actief

Dan hoeven we morgen dus weinig bij te lezen hahaha... hoe laat gaat iedereen een beetje de deur uit?

irma heb een mpv... dus dat past altijd wel... en heb ook wel idee hoe ik het in auto wil hebben... Zorg er alleen wel voor dat je vuilniszak goed dicht zit.....

Ik had 2 dozen klaar staan wat weg kon, athans wat ik mee wou nemen, heeft eg ze op zolder gezet en kan ik ze niet weer vinden! grrr.... dat is wel erg sjit..... vanmiddag nog maar keertje zoeken....

7. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Irma: Haha, lekker slim van me :oops:

@Gnessy: Wij gaan ongeveer 9.45 weg. Is wel te vroeg maar we rijden een stukje om zodat Fynn een uurtje kan slapen. Enne...heb jij zo'n grote zolder dan dat je niks kunt vinden.... ;)

8. Niet meer actief

zo even me bestelling van de h&m ophalen bij t kiala punt hier, ff langs de bank en ff bij de hema 4 foto albums ophalen van jip en janneke zodat ik binnenkort ook foto's van esther en hednrik kan inplakken dat ze die mee krijgen als ze groot zijn. met alleen foto's van hun....
    en jor en ruth hebben ook zo'n album... past wel in hun collectie erbij.... hihi...
    En wil nog kijken voor een pop van ong. 45 cm groot..

9. Niet meer actief

hij is redelijk groot, staat alleen ook al behoorlijk vol met spullen....
    kleren (maar ik wil niet alles weg doen, omdat ik nog steeds de wens heb op een 3de....) had dat gesorteerd, speelgoed van de kids, dozen met huisinventaris (borden, pannen, glezen e.d.) doos met beddengoed... 2 dozen met abrick blokken (net zo goed als duplo alleen goedkoper merk en jor heeft hier ontiegelijk veel van. kraan, vrachtwagen, boerderij, vliegtuig, helicopter, boot en noem maar op dus vandaar 2 dozen) Dan mijn dozen met barbie spul, doos met spullen van defensie wat egbert heeft bewaard, luchtbed, camping bedje, wandelwagenbak, maxi cosi, slaapzak, en verder? Dan zou ik lijstje moeten maken... maar laat ik het erop houden dat t redelijk vol staat....
    en ben zo stom geweest om niet op doos te schrijven van ghana......

10. Niet meer actief

en ik kan alles wel weg doen, maar dat schiet niet op..... Want als we ooit uit elkaar gaan, heb ik mijn eigen dingen gewoon....

En miss is dat stom omdat ik het dan bewaar, maar dan is dat maar stom.... ik weet hoe het fout kan gaan, dus heb t liever op zolder en ik weet hoe en wat...

11. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
  12. Goedemorgen allemaal,

Liene slaapt nog en heb mijn kleine broertje even voor de tv gezet :oops:. Leuke zus ben ik... Maar hij heeft er de grootste lol in natuurlijk, 's morgens tv kijken.

Debbie, wat heeft Thijmen een lol. Je ziet het echt aan zijn snoetje. Hopelijk hebben alle beebs er zo'n lol morgen.

Gnessy, doe het even rustig aan meid! Veel sterkte met dit alles. Jij krijgt toch altijd wat op je bordje.

Bianca, oh hoe zielig. Gelukkig is het maar voor even en kan ze dan naar haar eigen leidster toe. Maar kan me voorstellen dat het voor jou ook niet gemakkelijk is.

Lola, ben echt blij voor je dat je (waarschijnlijk) een leuke thuis voor Teri hebt gevonden.

Otje, Koen oog nog maar twee tandjes! Hier ook. Ik dacht al dat we alleen overbleven na al die verhalen hier van 6/7/8 tandjes. :D
    Leuke uitnodiging trouwens.

Cynthia, van mij geen bezwaar. Ook in Ballorig kunnen er microben zijn.

Irma, wat een leuke bewerking! Nu heb ik nog meer zin in de meeting! :D

Op de moedergroep kreeg Liene het rond 4u heel moeilijk. Ik heb haar dan in haar mc gelegd met haar schaapje en ze begon dan te tutten op haar vingers en aan haar oor te frullen. Ondertussen keek ze naar de grote kindjes. En zo heeft ze daar gelegen tot half 6. Zonder meer. Ze vond het prima zo.

Liene heeft trouwens iets nieuws. Wanneer ze haar zin niet krijgt, begint ze nu te huilen en (en dit is nieuw) heel dramatisch te doen. Zich laten vallen, hoofd achterover gooien, gillen, ...
    Ja, een echt meisje hebben we :D.

Ik kreeg net een doorstuurmail van mijn moeder. Allemaal vragen en die moest je dan beantwoorden en dan moest de mail terugsturen. Mijn moeder had hem ook al ingevuld en bij 'mooiste herinnering' had ze geschreven: geboorte kleindochter... Lief eh...

Ik ga starten met mijn huishouden!

Tot morgen allemaal (of de meeste toch)!
    Saartje

13. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    @Gnessy ik rij rond 9.15/9.30 weg ga eerst naar a'dam voor Debbij en Thijmen en daar ben ik dan rond 10 uur en dan door naar Houten dus zullen we rond 10.45 zijn wel te vroeg maar als we wat tegen komen op de weg dan hebben we speling...en dat stuk wat we moeten zijn ze ook nog met de weg bezig vandaar.

@ Eve hoop dat het snel zakt....enne ik dacht ook gelijk aan een eetstoel hoor ;) ( is dat de leeftijd?)

@Lola gelukkig dat het beter gaat me je ogen en als het wat word met de nieuwe baasjes blijft Teri gelukkig een beetje in de buurt dta je hem nog eens kan zien...

@Duckie bedankt voor de sites en inderdaad ik werk nu in de verzekeringen maar wil eigenlijk weer terug naar een winkel, heb ik vroeger ook gedaan 13 jaar en het contact met klanten mis ik nu wel ..kantoor baan is het niet zo voor mij maar ik ben er in gerold toen ik terug kwam van een baan in duitsland.

@Cynthia ben jaloers dta je zolang vrij hebt :oops:

@Otje nee hij heeft niets meer laten horen van me aanzoek....dus heb het maar achter in me hoofd opgeborgen dat het er niet meer van gaat komen...

Helaas ook gisteravond niet gepraat...zaten pas half 9 op de bank en ja toen eigenlijk geen fut om een gesprek te voeren...maar uitstel is geen afstel hoor.....

zag dat als je op google zit en psp intik je ook op een site kom waarvan je hem kan downloden.. http://www.psplesjes.nl/ of is dit de site waar jullie allemaal mee werken?

ik ga weer ff verder met een baan zoeken en zet denk ik net zo als Otje me cv op internet...

groetjes

14. @Otje: De eerste dag was erg leuk en de docent bracht het ook goed. Dat scheelt al een heel stuk. Morgen in de auto praat ik je verder wel bij... ;)
    Leuk gedaan, die uitnodiging! Je hebt me op een ideetje gebracht... :D

@Duckie: Wat vervelend dat het nog niet goed met je gaat. Kom je morgen wel? Wat een enige foto's van Demi... :D

@Slingding: Gewoon komen met Kailynn hoor, al is ze verkouden! Als ik me daaraan moest storen, kwam ik met Jasmijn de deur niet meer uit... :(

@Eve: Nu niet zelf beginnen hè... ;) ?

@Janette: De stite die jij noemt is een andere, maar waarschijnlijk net zo leuk...

@Irma: Jij bent lekker bezig zeg! Heb je je ook aangemeld bij het PSP-forum?

@Saar: Heb jij al ook zo'n drama queen in huis ;) ? Hier ook een 'écht' meisje...

Ik zit nu op mijn werk te typen, want als ik kijk wat ik vandaag ná mijn werk allemaal nog moet doen, dan vrees ik dat ik er thuis niet meer aan toekom (ik moet naar de nagelstyliste, de kapper - jeetje, lijkt wel of ik me speciaal voor jullie optut :oops: - boodschappen doen en alles voor morgen en Ghana klaar zetten. Natuurlijk steekt manlief ook zijn handen uit de mouwen, maar toch...

Ga dus maar snel weer wat doen... :oops:

15. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Wat een prachtige foto van Rick!

Mutsje van Dimphy is te koop bij de Hema 6.95

Gnessy, jou vraag of Izanka Jordy op sleeptouw wil nemen:
    Izanka bekijkt zelf wel of ze een klik voelt met hem, ik vind het niet eerlijk om haar daar verantwoordelijk voor te laten zijn.
    Als Jordy eigenwijs is en niet luisterd naar haar, voelt zij zich niet lekker.
    Het past niet bij haar om haar dit te vragen.
    Misschien loopt het spontaan wel zo, en dat zou leuk zijn.
    Izanka is helemaal enthousiast om alle baby's in het echt te zien.
    Ze moet ook gewoon lekker kunnen doen waar ze zin in heeft, ze is pas 6.

16. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @Lianne: Leuke foto's van Dimphy. Ik vind haar wel steeds minder op Demi lijken.
    Leuk dat Izanka ook mee komt.

@Eve: ik heb even gegoogled naar Nowa Li slofjes. Ik zal eens kijken, volgens mij hebben ze bij de hema ook van die sokslofjes.

Jawel, ik kom wel, maar ik heb net even een flink potje zitten janken van de pijn. Neem maar een goede pijnstiller morgen voor ik wegga.

Ik hoop dat Demi morgen in de auto wel nog even slaapt, want anders ben ik bang dat ze wel heel snel moe zal zijn :rolleyes: . Eerst sliep ze altijd wel in de auto, maar tegenwoordig eigenlijk bijna nooit meer. Ze ligt wel nog in de maxicosi.

17. Batchie

Batchie Fanatiek lid

6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Orlando......04/11/06 (2265gram 43cm).......2 aug/10mnd3wkn................8270 gr........72.0cm
    Vishesh......17/11/06 (2900gram 53cm).......12 okt/10mnd3wkn................11.275 gr........82.9cm
    Jiri..............30/11/06 (3275 gr, 49 cm......... 11 sep/9.5 mnd.....................9350 gr........73 cm
    Kailynn.......03/12/06 (2715 gr, ? cm)...........16 aug / 8.5 mnd..................8365 gr........71.0 cm
    Liene..........05/12/06 (3560 gr, 51 cm).........28 aug / 38 wkn...................7500 gr........66.0 cm
    Lynn...........06/12/06(2900 gr, 48 cm)......... 25 sep/ 9.5 mnd....................9446 gr........72 cm.
    Mika...........07/12/06 (2980 gr, ? cm)............4 juni / 6 mnd.......................6340 gr........67 cm
    Teun..........08/12/06 (3390 gr, 51 cm...........28 aug..................................9625 gr........71,5 cm
    Nick...........13/12/06 (3285 gr, 50 cm)..........6 sep/8 mnd, 3 wk................8510 gr........69,5 cm
    Jayden.......14/12/06 (2955 gr, 50 cm)..........15 juni/6 mnd.......................6860 gr........66 cm
    Dimphy......15/12/06 (3510 gr, 52,5 cm).......22 juni/27wkn......................7915 gr.........66 cm
    Thijs..........17/12/06 (3060 gr, 46 cm)..........21 sep/9 mnd, dag...............9500 gr.........72 cm
    Fynn..........19/12/06 (4010 gr, 54 cm)..........19 sept / 9 mnd...................10675 gr........75 cm
    Demi..........19/12/06 (3575 gr, 52 cm)..........18 sept / 9 mnd....................8250 gr.........69,4 cm
    Safouane...21/12/06 (2870 gr, 47 cm).........12 sept / 9 mnd....................8000 gr.........69.8 cm
    Dain...........21/12/06 (3575 gr, 49 cm)..........17 sept/8 mnd + 3wkn ........8430 gr.........72 cm
    Rick............22/12/06 (3600 gr, 50 cm)..........23 aug/8 mnd......................10030 gr........72 cm
    Thijmen......22/12/06 (3300 gr, 54 cm).........28 september / 40 wkn..........9970 gr.........76,3 cm
    Ruth...........22/12/06 (2830 gr,46cm)...........8.5mnd, ................................7440 gr.........68 cm
    Jasmijn.......23/12/06 (3890 gr, 50 cm).........2 oktober/9 mnd+9 dgn........9130 gr.........72 cm
    Wessel.......25/12/06 (3515 gr, 52 cm).........20 augustus/7 mnd+26dgn...8765 gr.........73.5 cm
    Jesper........28/12/06 (3970 gr, 54 cm).........23 aug/8 mnd.......................11350 gr........75,5 cm
    Koen..........28/12/06 (4050 gr, 54 cm).........29 augustus / 8 maanden......9120 gr.........72 cm
    Jikke...........29/12/06 (3400 gr, 50 cm).........04 okt / 9 mnd.......................8145 gr.........72 cm

18. Batchie

Batchie Fanatiek lid

6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    hoi Ik pas even het lijstje aan..
    Vishesh had er nooit tussengestaan, maar dat komt omdat ik echt geen tijd heb voor forums ed..
    Nog steeds druk met werken.. en thuis gaat het niet lekker
    we hadden er bijna een punt achtergezet maar doen dat toch maar niet..
    Ik weet nog niet echt wat ik wil..
    Ondertussen mn schoonouders 2 weken niet gezien en zij vishesh maar 1 keer in die 2 weken..
    Voel me nu een stuk beter daardoor..

Met Vishesh gaat alles goed, hij mag halfvolle melk ipv nutrilon maar dat mag ik zelf bepalen zei de arts..
    Ik houd het liever nog op gewone flesvoeding,
    hij kan al beetje lopen en mama en papa zeggen lukt nu goed.
    Andere woordjes ook wel maar dat doet hij natuurlijk wanneer hij zin heeft,

Vandaag heeft hij de dktp en pneu prikken gehad en ik had verwacht dat hij het op een krijsen zou zetten, nou dat gebeurde niet dus de arts en ik waren wel verwonderd..

jullie allemaal veel plezier op de meeting..

groetjesss

19. Niet meer actief

ik bedoel ook niet op sleeptouw... maar laat maar, ik zie vanzelf wel wat jordy doet.... vermaakt zich alleen ook wel gelukkig... Ook al is ie net 3....

ik rij hier tegen 9 uur weg zodat ik half 10 of iets later bij irma ben... en dan spullen inladen en die kant op rijden.. Ook wij zullen wel te vroeg zijn, maar dat geeft niks....

lekker bezig irma.... ga zo door....

ik ga me huishouden nu even doen...

20. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    he batchie, jemig zeg, en ikdacht dat jullie met een tweede bezig waren. hoop dat jullie eruit komen.

nou weer een boel geschreven, heb even snel gekeken, want zit hier aande boterham met mijn dochter. en zag wat leuke fotobewerkingen, die van otje, leuk leuk, en irma, die van jou was ook leuk.
    lianne, wat een prachtig mutsje

nou hier werd net een hele grote doos bezorgd, kwam tot mijn schouders. dacht al wat is dat nu, de doos met little people :confused: heel veel, had niet verwacht dat het zo veel zou zijn. goede koop gedaan dus.
    en die bezorger lach in een deuk, die hoorde hele tijd een zeeleeuw of iets uit de doos komen

nou ik ga straks bij lianne langs om voor morgen af te spreken
    en mijn dochter gaat ook mee

tot later,

Deel Deze Pagina