Nou, ik ben toch maar thuis gebleven. Voelde me echt niet okay. En aangezien ik er morgen absoluut bij wil zijn leek het me beter om maar een dagje rust te nemen. Wie hadden het er nou over dat Mexx zo groot valt? Ik ontving nml vandaag een Mexx vestje wat ik via Marktplaats had gekocht. Nou, als het meezit kan Fynn dat volgend jaar winter aan @Irma: Wat een lieve bewerking! Tot morgen, Rick! @Saar/Lola: Fynn is dol op drama queens @Lola: Nagelstyliste Enne...hopelijk maakt de kapper er iets moois van want anders herkennen we je morgen niet. Gelukkig zie ik dat jij dus ook een last minute type bent. Alhoewel hier alles voor morgen al klaarstaat. @Duckie: Ik hoop ook dat Fynn een tijdje wil slapen in de auto want anders houdt hij het ook niet vol hoor. Haha, zitten we daar straks met allemaal jengelende baby's die slaap hebben. En wat de slofjes betreft: ik heb die van de Hema en Prenatal en die gaan dus wel uit @Noura: Dat is wel een heel grote doos! Straks vindt Safouane de doos leuker dan de inhoud
Noura, wij hebben een paar weken terug ook een flinke partij little people gekocht via marktplaats. Toen we het gingen ophalen en Michel alles in de auto had gelegd en wegreed, hebben we heel de terugweg allerlei dierengeluiden gehoord....bleek het de dierentuin te zijn van little people . Irma, wat een leuke bewerking zeg! Saartje, ben benieuwd naar jouw kleine buikje . Eve, ik hoop dat je hoofdpijn snel over is. Ik vertrek morgen rond 9.30 uur. Het is ongeveer 1 uur en 10 minuten rijden, dus dan zijn we er op tijd, mits er niks tegenzit onderweg. IK HEB ER ZIN IN!
hihi eve de doos is al gesloopt. beterschap trouwens. hoop dat je wat opknapt. het heerst, mijn man had het vorige week, en mijn vader nu dat is wel groot haha dat vest. ik wil ook naar de kapper. maar het komt er gewoon niet van.... erg he zo ga nu weer even verder met het speelgoed door een sopje halen. het ziet er goed uit, maar vind dat toch wat frisser.
hi hi, ben er toch nog voor dat we elkaar morgen zien, als het goed is. bianca; he wat lijkt me dat een rotgevoel zeg, maar gelukkig is ze uiteindelijk weer rustig geworden eve; gaaf jouw roosjes ook binnen erg leuk te horen dat ze iig hun best doen op tijd te leveren. lola; fijn te horen ondanks nu wel dikke ogen dat het beter gaat met je ogen. en dat is ook lekker dat de mensen maar 5 km van jullie van jullie vandaan wonen. otje; hihi, lachu nou ja je zal zien dan denk je voorlopig niets en dan is er in eens toch weer één bij. duckie ; balen dat je éen slofjebent verloren zeg, en nu dus niks meer hebt, ik heb hier ook maar één paar goede schoentjes hoor en dan nog een set laarsjes maar die zitten niet goed, staan alleen leuk . maar hij trekt zijn schoenen en sokken toch meestal uit dus hier maakt het niet heel erg veel uit. irma; lekker een weekje weg, wel spannend idd met je schoonfam. duckie; ahh wat een poepie otje; wat een leuk kaartje zeg echtlief gnessy; spannend toch hhoor hoop iig dat het een positieve uitslag heeft lianne; ik vind het altijd erg leuk die gehaakte mutsjes voor meisjes, staat erg goed bij haar, lief het zwaaien hier ook een verkouden team hoor , maar ja in ballorig zullen wel meer virussen hangen vwb verkoudheid er zijn vast meerdere kindjes nml irma; kan je foto niet zien baal baal, saar; zo hee liene zo lang in de mc, nou dat hoef ik hier niet te proberen hoor hij ligt alleen maar stil als hij slaapt en lief hoor van je moeder, maar is natuurlijk heeel normaal wie wil er geen liene als kleinkind! batchie; leuk weer een svan je te horne, alleen balen van de negatieve sfeer die bij jullie hangt, wat is vishesh groot zeg! noura; hihi zie het al voor me maar goed gedaan joh. eve; it was me, about the size.... hihi, dit was nav noura, enne wel komen hè! bianca; ik wil beide jullie buikjes wel eens zien erg leuk, en mss kunnen jullie wel een foto samen laten maken met buikje en kids!? leuk zie de meeste van jullie morgen als het goed is dus ga afronden en kom wss niet meer kijken maar zeg nooit nooit hè ga vanaaf naar verjaardag van me schoonpa, word dus best druk weekend voor orlando, hoop dat ie iig goed gaat slapen en morgen ook ff in de auto. ga wat doen doei doei
@Noura: Denk niet dat ik griep ofzo heb hoor. Maar eens in de zoveel tijd komen bij mij vermoeidheid en spanning eruit dmv een flinke hoofdpijn. Die duurt dan meestal een dag of 3. Balen dus dat dat net vandaag weer is begonnen. Ik hoop dat het deze keer korter duurt. Maar ik kom morgen wel hoor!
noura, even snel een tip... Als je het speelgoed (niet de geluidenmakende) in een kussensloop steekt, kan het zo in het wasmachine. Doe ik soms met Liene haar speelgoed.
Wat vervelend dat niet iedereen zich top voelt. Duckie, hoop echt dat het beter gaat. Ik ken het helaas maar al te goed, huilen van de pijn (en frustratie en wanhoop) . Heel veel sterkte! Eve, en de andere die zich niet goed voelen ook allemaal veel beterschap. Hoop morgen wel iedereen te zien. Ik maak me trouwens niet zo'n zorgen om wat bacillen hoor, die komt ze wel vaker tegen Is al een aantal keer voorbij gekomen, maar Karin, zou je het lijstje nog eens willen plaatsen. En als je wilt ook nog eens de adresgegevens? Wat een leuke foto's Leuk mutsje. Mij was ook al opgevallen dat Demi en Dimphy minder op elkaar gaan lijken. Mooie bewerking Irma, super! Verder een paar mooie banners en uitnodigingen voorbij zien komen. Lola, nog ff een make-over Ik ben gister ook naar de kapper geweest. Haalde het nét tussen Jikke naar de opvang brengen en het werk in (eigenlijk net niet, was iets te laat). Was hard nodig! Geknipt, nieuw kleurtje en highlights. Meestal ben ik niet zo tevreden als ik van de kapper kom. Ze fohnen het veel te veel op en het knippen is ook niet altijd naar mijn zin. Maar nu vind ik het echt leuk, ben tevreden Haha, Jikke zit naar de teletubbies te kijken en gaat helemaal uit haar dak Ze heeft net voor het eerst echt zelf uit haar tuitbeker gedronken. Uit zo'n nubybeker doet ze dit al lang, maar bij een tuitbeker tilde ze de beker dus niet op. Nu wilde ze melk en heb ik het haar voorgedaan, maar steeds losgelaten. Zelf deed ze het dus niet. Kom ik net de kamer in, zit ze parmantig uit haar beker te drinken, netjes omhoog De roosjes zijn Jikke dus nog een beetje te groot, maar ze kan ze wel al aan. Ik vind ze alleen een beetje aan de brede kant. Jikke heeft maar smalle (wel grote) voetjes en deze zijn nog iets breder dan de andere schoentjes die ze heeft.
goede morgen , Ik ben een half uur terug gewekt door mijn dochter, ze heeft last van slot maar lijkt er geen last van te hebben, dus ik ben er morgen als het zo is! ik ga rond 8.30 weg, en rij ik naar karin en dan krijgt kailynn fruit en dan rijden we door. ga kailynn effe op bed leggen...
Noortje: speciaal voor jou Informatie over de meeting 13 oktober: adres: Kinderspeelparadijs Ballorig Houten Tuibrug 3, 3991 LC Houten We spreken af om 11.00uur binnen. In de buurt van de ballenbak/ het gedeelte voor jonge kinderen. eten voor baby's mag inderdaad meegenomen worden, dat heb ik bevestigd gekregen. Voor jezelf kun je in het restaurant eten kopen. entree is 6,- voor het kind. en dan het belangrijkste: wie gaan er allemaal mee: slingding gnessy janette eve duikster Noura debbie Lianne Lola saar duckie Noralien Otje Setje Bianca16 Nynke Feitkifkim melliemel Vales en: Kailynn Ruth Teun Fynn Nick Safouane Thijmen Dimphie Anne-Jasmijn Liene Demi Jikke Koen Jayden Lynn Jiri Rick Orlando Wessel _________________
@Duckie: Ach wat vervelend dat je zo'n enorme pijn hebt. Kan echt wel met je meevoelen (heb eergisteren ook zitten janken van de pijn in mijn ogen). Dan weet je niet waar je het zoeken moet... Ik hoop dat zaterdag wat beter gaat! @Batchie: Je komt niet echt happy over... Sterkte! Vishesh is al een lange vent zeg ! @Noura: Bij jou raken ze niet uitgespeeld de komende tijd... Jij moet ook helemaal niet naar de kapper, jij hebt veel te mooi haar...! @Eve: Ik heb geloof ik wel eens gezegd dat Mexx nogal groot valt. Maar ook daar zijn uitzonderingen: Jasmijn heeft een spijkerjasje van Mexx in maatje 80 en dat past nu goed. Ze draagt het momenteel onder haar bodywarmertje... Lekker op tijd je bed in vanavond, dan ben je morgen hopelijk een stuk fitter! Ik ga overigens alleen even naar de kapper om het bij te laten knippen, dus niks geks... @Noralien: Jouw bezoek aan de kapper klinkt meer als een make-over! Ben benieuwd. Ik ben ook nooit tevreden wanneer ik net van de kapper kom. Vooral het föhnen vind ik meestal niks, ik schiet thuis dan ook altijd meteen door naar de badkamer... @Jikke: Goed zo, drinken als een groot meisje... ! @Slingding: Harstikke leuk gedaan hoor, die uitnodiging! (En als ik je mag helpen met de foutjes eruit halen...? Ik zie er eentje: 'beide' is in dit geval met een n op het einde... ) Zo, ik ga afsluiten op mijn werk. De laatste collega vertrekt ook zo en ik kan wel wat extra tijd gebruiken vandaag. Met die cursus die gisteren begon, draai ik toch genoeg overuren de komende weken...
[quote="Lola] @Slingding: Harstikke leuk gedaan hoor, die uitnodiging! (En als ik je mag helpen met de foutjes eruit halen...? Ik zie er eentje: 'beide' is in dit geval met een n op het einde... )[/quote] ja, ik heb de gecorigeerde versie hier al liggen het woord tijd staat ooknog met dt en ik kreeg suggesties van andere zinsbouw! mijn vader is erg goed in die soort dingen dus hij heeft ook al de fouten er voor mij uit gehaald. m'n camera staat te laden, moet wel volle batarijen hebben natuurlijk! heb net gefilmd hoe kailynn zelf ging staan! in de box. ging haar net op bed liggen nou het hoeslakentje zal ik straks maar verschonen! en leg er wel een hydrofiel doek in vannacht, makkelijker te verschonen.
Joepie voor mij is het lekker weekend @Duckie wat een leuke foto's van Demi En hopelijk heb je snel geen pijn meer. @Otje leuke uitnodiging zeg. @Lianne wat een leuke muts. @Slingding maakt toch niks uit dat Kailynn verkouden is Wessel is het ook en ik ook. Leuk die uitnodiging. @Karin jammer dat Molly niet komt. @Eve wat vervelend zeg dat je hoofdpijn hebt goed dat je een dagje thuis bent gebleven,beterschap. @Irma wat schattig zeg die bewerking van Rick. @Saar whaha dat dramatisch doen kan Wessel ook als hij iets niet mag. Hij doet het niet vaak maar soms word hij echt boos en gaat dan voor me benen liggen rollen over de vloer. @Batchie je klinkt idd niet helemaal happy. Zijn jullie wel nog steeds bezig voor een 2de? @Saskia Gefeliciteerd met je schoonpa.
Aangezien het zulk lekker weer is ben ik maar even naar buiten gegaan. Hoofdpijn is er helaas nog wel maar ik probeer er gewoon niet aan te denken. Maar nu ga ik me weer druk lopen maken dat ik het morgen nog heb en tja, daar wordt het niet beter van Heb net ook het album opgehaald dat ik online heb gemaakt. Het is zo supergaaf geworden. Ik denk dat ik dat nu toch vanaf de geboorte ga maken. Is wel zonde van de foto's die ik heb laten afdrukken. Maar ik vrees dat ik er toch nooit aan toe kom om die in te plakken. En online gaat het veel sneller en is het resultaat leuker @Noralien: Goed dat Jikke nu uit een tuitbeker drinkt! Ik heb er van de week een gekocht van Difrax. Deze schijnt zo ontworpen te zijn dat ze hun hoofdje niet helemaal achterover hoeven te doen. Van de week maar es proberen. @Cynthia: Hier net ook de accu vd camera opgeladen! En wat super dat Kailynn nu zelf gaat staan. Enne...mag ik nog wel komen morgen met m'n ongeknipte haar?
hier ook niet geknipt hoor... zal morgen ochtend wel ff douchen en schuim in doen zodat er een beetje model in zit.... ik ga ff kids weg brengen na me vader en dan me ventje ophalen.. We moeten ff praten met zijn 2-en omdat er zwaar vermoeden is dat buurjochie is misbruikt (sexueel) en die speelt veel met hendrik... jochie mag niet eerder weer naar school toe voor t is opgelost..... Dus wil gewoon ff me verhaal kwijt en ff met eg kijken hoe we dat gaan aanpakken met hendrik... Want is die er wel bij betrokken of juist niet... Want ander buurjochie is er wel bij betrokken. (moet dingen doen bij t ene jochie wat die gelukkig niet wil doen)..... Miss dat ik vanaaf nog ff kom.. En ander tot morgen allemaal.....
weet helaas nog niks van me schoonvader.... Kun je nagaan hoe goed zijn zus en broer alles doorgeven... Ik bel die beste man straks na t bezoek uur zelf even.... Dan weet ik hoe t met m gaat.... En ja naar verhaal, en je schrikt gewoon omdat t zo dichtbij is..... maar ja... We gaan hendrik gewoon op man af vragen of er vreemde of rare dingen tussen hem en ruben gebeuren... geeft ie geen antwoord dan hopelijk praat ie 's avonds tegen ruth... (babyfoon staat aan dus horen we alles, alleen hij weet niet dat die aan staat... )
Orlando......04/11/06 (2265gram 43cm).......2 aug/10mnd3wkn................8270 gr........72.0cm Vishesh......17/11/06 (2900gram 53cm).......12 okt/10mnd3wkn................11.275 gr........82.9cm Jiri..............30/11/06 (3275 gr, 49 cm......... 11 sep/9.5 mnd.....................9350 gr........73 cm Kailynn.......03/12/06 (2715 gr, ? cm)...........16 aug / 8.5 mnd..................8365 gr........71.0 cm Liene..........05/12/06 (3560 gr, 51 cm).........28 aug / 38 wkn...................7500 gr........66.0 cm Lynn...........06/12/06(2900 gr, 48 cm)......... 25 sep/ 9.5 mnd....................9446 gr........72 cm. Mika...........07/12/06 (2980 gr, ? cm)............4 juni / 6 mnd.......................6340 gr........67 cm Teun..........08/12/06 (3390 gr, 51 cm...........28 aug..................................9625 gr........71,5 cm Nick...........13/12/06 (3285 gr, 50 cm)..........6 sep/8 mnd, 3 wk................8510 gr........69,5 cm Jayden.......14/12/06 (2955 gr, 50 cm)..........15 juni/6 mnd.......................6860 gr........66 cm Dimphy......15/12/06 (3510 gr, 52,5 cm).......22 juni/27wkn......................7915 gr.........66 cm Thijs..........17/12/06 (3060 gr, 46 cm)..........21 sep/9 mnd, dag...............9500 gr.........72 cm Fynn..........19/12/06 (4010 gr, 54 cm)..........19 sept / 9 mnd...................10675 gr........75 cm Demi..........19/12/06 (3575 gr, 52 cm)..........18 sept / 9 mnd....................8250 gr.........69,4 cm Safouane...21/12/06 (2870 gr, 47 cm).........12 sept / 9 mnd....................8000 gr.........69.8 cm Dain...........21/12/06 (3575 gr, 49 cm)..........17 sept/8 mnd + 3wkn ........8430 gr.........72 cm Rick............22/12/06 (3600 gr, 50 cm)..........4 oktober/9mnd+12dgn.....11.115 gr........74 cm Thijmen......22/12/06 (3300 gr, 54 cm).........28 september / 40 wkn..........9970 gr.........76,3 cm Ruth...........22/12/06 (2830 gr,46cm)...........8.5mnd, ................................7440 gr.........68 cm Jasmijn.......23/12/06 (3890 gr, 50 cm).........2 oktober/9 mnd+9 dgn........9130 gr.........72 cm Wessel.......25/12/06 (3515 gr, 52 cm).........20 augustus/7 mnd+26dgn...8765 gr.........73.5 cm Jesper........28/12/06 (3970 gr, 54 cm).........23 aug/8 mnd.......................11350 gr........75,5 cm Koen..........28/12/06 (4050 gr, 54 cm).........29 augustus / 8 maanden......9120 gr.........72 cm Jikke...........29/12/06 (3400 gr, 50 cm).........04 okt / 9 mnd.......................8145 gr.........72 cm Zo ook ff aangepast... Ik had vandaag een huilende Rick en wat bleek, mijn mannetje kreeg maarliefst twee hoektandjes te gelijk... Hij heeft er ook koorts van, hopelijk is dat morgen weer over... Hij is om 18.30 al naar bed gegaan met een paracetamolletje... En sliep meteen... Ga nu ff collectebussen wegbrengen... Doeg doeg Irma.
Meiden ik ga afsluiten wens jullie allemaal een rustig enacht toe en hopen dat er niemand meer ziek word en iedereen dus echt in Houten staat doei doei