Fynn is vandaag gaan staan op het kdv Heb de primeur dus helaas gemist. Thuis heeft ie z'n kunstje niet meer herhaald. Maar het begin is er. Ga nu lekker onder een warme douche, neem nog een pilletje, nog wat bankhangen en dan vroeg naar bed. Tot morgen!
Zoooo, even snel een berichtje. Nogal drukke dag gehad. Wel een leuke dag. Vanmiddag naar de pedicure geweest en heerlijk mijn voetjes laten behandelen en dat gratis! Vriendin van me is aan het leren voor pedicure en had proefpersonen nodig. Mijn voetjes zien er super uit! Jammer dat het geen sandalen-weer is... Sorry... ga nu even niet reageren maar morgen kletsen we allemaal bij he? Ik heb er zin in! Steef en ik rijden rond 8.30 weg om op tijd bij Lola te zijn... Gr Otje
Saar, ik ben net nog ff een slaapzak voor je gaan halen. Ze hadden hem deze week niet meer en hoopten dat ze hem gister binnen te krijgen. Nu hing er weer 1 Wauw Fynn, goed zo =D> Jikke is een paar weken terug ook een paar keer zelf gaan staan, dat doet ze nu dus nooit meer Rick ook al ziekjes, wat een gedoe ook, tandjes krijgen. Gnessy, vervelende situatie's, zowel van je schoonvader als je buurjongen. Voor wat dat laatste betreft hoop ik echt dat er niets is voorgevallen en dat hier snel helderheid over komt. Ik kom morgen met de sintra (is nog niet verkocht), dus ruimte zat Moet de spullen voor morgen nog pakken en dan ook een relax avondje Tot morgen allemaal!
@Eve Fynn goed gedaan nu nog even aan je mama laten zien @Irma zo opeens 2 hoektandjes Wessel huilt dus ga naar hem toe. Zie jullie morgen
kailynn ligt ook te mopperen, en net bij het naar bed brengen was ze ook ontroostbaar aan het krijssen. Hoop dat ze goed slaapt, zodat ze morgen wat waard is! Ik rij rond 8.15 a 8.30 uur weg, richting dongen (voor vele nog bekend) en dan rijd karin verder. ik heb alles wel een eind ingepakt geloof ik! tot gauw! het zal voor de achterblijvers rustig zijn hier morgen! kailynn gaat nu ook in bed staan dus nog een stukje lager moet het bedje, maar daar heeft arno morgen alle tijd voor!
hé debbie heeft niemand je nog antwoord gegeven? ja ik kwam nog ff spieken omdat WIjnand de deur uit is zaalvoetballen... Maar ik neem mee voor Teun groentenhap en fruithap en 2 broodjes voor hem...helaas zijn er ook 2 broodjes voor mij in zijn broodtrommel beland....hihi ( voor nood heb ik altijd nog een flesje mee) en 2 flesjes water voor de fles al drinkt hij die toch niet.... nog ff voor de rest: Kwam vanmiddag om half 2 Wijnand thuis...schrok me dood had hij vrij genomen voor mij..wel heel lief..had hem smorgens in een sms laten weten dat het bijna weekend was en dat we dan leuke dingen gingen doen en praten.... dus ja toen voelde hij al dat het niet goed zat..en op zijn werk liep het ook niet lekker dus had hij vrij genomen. Maar wat blijkt, ja we zijn beide binnenvetters....hij heeft dus het zelfde als ik..... lucht wel op dat er nu gepraat is..... nou nu sluit ik echt af, ga met een boek me bed opzoeken en probereb te slapen al hebben de achterburen een tuinfeest dus tot morgen
Wat neem ik mee? -eten en drinken voor Koen -reservekleertjes -slabbertjes en spuugdoekjes -fototoestel -geld -goede zin! -koen -enz enz enz
wat neem ik mee? foto toestel batterijen extra kleren voor jordy (2 setjes) extra kleren voor ruth (1 setje) fruit voor ruth groentehap voor ruth wat speelgoed en knuffels speen water voor flesvoeding tuitbeker met diksap voeding luiers, doekjes sudocreme portemonee met geld! telefoon tank pasje (zal wel moeten gok ik. hihi...) jordy ruth mezelf jassen (laat ik wel in auto liggen) en de rest? Weet t zo allemaal niet meer... vooer iedereen tot morgen.... ik ga me bedje opzoeken... truste en rij veilig allemaal!
@Gnessy: Jeetje, wat een naar verhaal weer! Ik hoop dat Hendrik er niets van mee heeft gekregen en dat het buurjongetje er niets aan overhoudt... @Fynn: Goed gedaan jochie! Laat mama je nieuwe kunstje morgen maar zien in Houten (heb je meteen een groot publiek... ) @Rick: Ik hoop dat de pijn van je tandjes morgen over is! @Debbie: Je bent al een paar keer in Ballorig geweest en bent dus ervaringsdeskundige , dus maak je nu niet druk om wat je moet meenemen (en wat wij meenemen)... Ik neem hetzelfde mee als altijd wanneer ik een dagje met Jasmijn op stap ga. Zijn er eigenlijk wel achterblijvers...? Laten we hopen dat ze morgen geen slotje op dit topic doen, omdat niemand er meer in post... De mensen die woensdag voor Teri zijn geweest, hebben haar laat in de middag even opgehaald (en tegen 21.00 uur weer terug gebracht...) voor een wandeling en om haar voor te stellen aan haar ouders (?!) Haar vader had namelijk gezegd dat wanneer zij een hond zouden nemen, hij er iedere dag tussen de middag een stuk mee zou gaan wandelen, maar... alleen als het een Golden Retriever zou zijn... Maar pa vond Teri gelukkig ook erg leuk. Maar het plan om Teri dan overdag vrij naar buiten te laten gaan, hebben ze toch een beetje laten varen. Ze vinden - gelukkig - toch dat een hond meer gezelschap moet hebben. Haar zus heeft een teckel en werkt ook en nu willen ze kijken of ze die twee hondjes overdag niet bij elkaar kunnen laten zijn. Ze nemen dit weekend dus even goed de tijd om een en ander uit te werken en laten ons snel hun definitieve beslissing weten... Spannend dus, al moet ik er aan de andere kant niet aan denken dat iemand straks mijn hond 'weg komt halen'...
Dank je wel, maarre... waar heb ik die aan verdiend...? Ga afsluiten en me klaarmaken voor de nacht... Tot morgen!
Wilde vandaag ook nog even naar de kapper, aangezien mijn pony alweer behoorlijk lang is, dat ik bang ben dat ik jullie niet zie morgen . Helaas was het zooooooo druk, dat ik maar ben doorgelopen. Dus al jullie morgen een verbasterde vrouw, met baby en buik zien, die doelloos in de rondte loopt, omdat ze jullie niet kan vinden, roep me dan even. Lola, spannend vwb Teri. Kan me goed voorstellen dat het voor jullie erg moeilijk is, maar ik hoop dat, wanneer ze besluiten Teri te nemen, dat jullie haar (of is 't hem) nog vaak kunnen en mogen zien. Het is al wel erg fijn dat ze in de buurt wonen. Verder zie ik jullie allemaal morgen. Heb net de routeplanner uitgedraaid en ga nu nog even lekker in bad. Ik neem voor Lynn mee wat ik normaal ook mee neem als ik een dagje weg ga, dwz, fruithapje, boterham, fles en luiers. En deze keer niet te vergeten mijn fototoestel en (stiekum) sultana voor mezelf, voor het geval ik me flauw ga voelen...ons manneke vreet energie . Al heeft mijn gsm ook een 3.2 mp camera, ik fotografeer toch het liefst met mijn fototoestel.
Vinden jullie het erg wanneer ik mijn videocamera mee neem? Nou ja anders film ik alleen mijn ventje hoor das geen probleem maar ik dacht dat het wel leuk was om een filmpje van morgen te maken... Verder ben ik ook klaar voor morgen! Rick zijn koorts was gelukkig weer gezakt en hij was net weer vrolijk, hij is nu lekker boven bij John, die bij mij is het weekend! Morgen moet ie dus meteen weer lekker voor zichzelf zorgen! Meiden ik zie jullie morgen! Trusten! Irma.
Irma: leuk juist om je camera mee te nemen! Ik heb er absoluut geen problemen mee. Zo, ik duik nu echt m'n bedje in... morgen ist vroeg dag. Dag allemaal, tot morgen!