neem gerust mee hoor irma.... altijd leuk! Dat word dus video van meeting... hihi.... hier la super vroeg wakker... Ga ruth uit bed halen die is ook wakker.... Tot straks allemaal!
heb je mazzel irma! ik heb nog een nachtdient gedraaid! kailynn werd om 22.30 wakker en heeft tot 4.30 hogstens 30 minuten geslapen ik heb daarna nog even geslapen had ik dat niet had ik niet gekomen omdat ik toch moet auto rijden. zou onverantwoord zijn maar goed ik kom! tot zo! ik neem ook mijn film cameara mee!
Goedemorgen, Nou me tas in voor zover ingepakt haha, ik heb het volgende mee: Fles Voeding Fruithap Bambix koekje Nuby drinkbeker Slabbetjes + Spuugdoekjes Tutpopje Speen Reserve Speen Lepeltje Luiers Doekjes Pakje drinken voor Thijmen Thermofles met water Handdoek voor in de kinderstoel, kinderstoel is namelijk nogal groot daar in ballorig Extra broek + truitje + sokken + romper Luiers voor agnes Rompers voor agnes Knuffeltjes en wat speelgoedjes Weten jullie of ik nog iets vergeten ben? En natuurlijk tot straks allemaal, Janette is hier om 10.00 dus.
Lynn werd om 6.30 uur wakker, heeft daarna een fles gekregen van papa die toch eruit moest omdat hij vanochtend moet werken. Daarna is ze weer gaan slapen en ze slaapt nu nog. Ik heb inmiddels alles klaar en als ze om 9 uur nog slaapt, dan maak ik haar wakker anders ben ik te laat. Tot straks!
me spullen staan inmiddels in de auto... zal me kids bij elkaar pakken en in de auto zetten... dan ff tanken, en naar irma toe... Tot straks allemaal!
Waarschijnlijk zijn de meesten al weg. Ik sliep pas om 4.00u Nog ff de laatste dingetjes en dan vertrek ik. Tot straks allemaal,
De hele dag geen berichtjes, hoe komt dat nou Ik vond het erg gezellig! Demi is wel een beetje van de kaart, want ondanks dat ze heel moe was heeft ze in de auto maar een kwartier geslapen. En nu ligt ze ook in bed te kletsen Ik heb niet zoveel foto's gemaakt, maar ik heb ze wel al online gezet: http://www.mijnalbum.nl/Album=UWJG6VLK Het zijn wel verkleinde foto's, dus als je de originele foto per mail wilt ontvangen mail of pb me dan even! Saskia: ik hoorde dat Orlando ziek is. Wat jammer dat jullie er niet waren. Veel beterschap!
hier als tweede de foto's. Ik vond het een super leuke dag. Erg leuk om jullie en de kindjes in het echt te ontmoeten. Dimphy een goeie terugweg gehad, ligt nu heerlijk in haar bedje te slapen.
Hallo Meiden, Ook ik vond het erg gezellig, vond het echt een super leuke dag en ook zeker zeer geslaagd. Helaas heb ik niet met iedereen echt kunnen praten haha, maar we hadden het denk ook allemaal te druk met onze beebs. Thijmen heeft inmiddels al lekker 2 uurtjes geslapen,hij was echt dood en dood moe. Toen we thuis kwamen was het ook een fles en naar bed, hij sliep eigenlijk meteen. Net heeft hij lekker groente gegeten en is nu weer heerlijk vrolijk, ik kijk zeker al uit naar de volgende meeting . http://www.mijnalbum.nl/Album=ZEFPNHVV Hier staan trouwens de foto's die ik gemaakt heb, wil je de orginele foto's hebben stuur dan even een pbtje of een mailtje en ik stuur ze via de mail. Liefs Debbie
Hoi hoi, Heb ook ff snel de foto`s op `t net gezet... Ben verder ff druk want Rick is tochh echt ziek geworden, diaree en weer hoge koorts... Maar goed ik vond het echt onwijs gezellig vandaag en heb er van genoten! Bij deze de foto`s. http://www.mijnalbum.nl/Album=ZKJF6BCV Doeg... Irma
Irma die foto's van jou zijn ook erg leuk, net zoals die van duckie. Alleen zijn die van jou orginele grote en kwaliteit in dat album? Zoja kan ik ze namelijk vanaf daar opslaan haha, ik hoor het wel. Heel erg veel beterschap voor Rick, dat ie maar snel beter mag worden.