December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

hier ook thuis beland....

bezig met foto's op pc te zetten...

Ga zo bij de rest kijken..

Vond het super gezellig.....

rick dikke beterschapsknuffel van ruth... word maar snel beter....

jullie krijgen link van mij als me foto's erop staan

2. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Helaas de terug reis vanaf A'dam had ik een zeurderig jochie achterin
    helemaal heet.....
    onderweg van Houten naar a'dam had hij ook niet veel geslapen en heel onrustig..teveel indrukken?
    Thuis wel nog ff een uurtje geslapen maar daarna begon het weer
    maar hij heeft dus nu 39 gr koorts wilde geen fles alleen maar huilen :cry:
    heb hem toen maar een paracetemol gegeven en in bed gedaan....nu slaapt hij nog...zag wel dat er 2 hoektanden door kwamen mss dat het dat is

maar de meeting was leuk..afgezien dat Teun het niet erg naar zijn zin had....

ik ga ff lekker bij me vriendje zitten en de voetbal kijken

tot later

ps Irma stuur je ff een pbtje ivm de foto van Teun

3. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Hallo lieve meiden,

Ik vond het weer super om jullie en de beebs te zien. Heb echt genoten! Het leuke vind ik ook dat het steeds vertrouwder voelt. En weet nu heel zeker dat ik weer ga autorijden want dan kan ik jullie tussendoor tenminste ook bezoeken! Ben blij met zo'n club leuke meiden :D

Fynn heeft de hele terugweg geslapen (nog een reden om weer te gaan autorijden ;) ). Aangezien het zulk lekker weer was zijn we nog even naar de boulevard gereden en hebben daar nog in het zonnetje gezeten. En toen ik Fynn thuis in de box zette....ging hij staan :D

@Noralien: Nog bedankt voor de gave fotobewerking!

@Lola/Otje: Is de terugreis beter verlopen wat betreft huilende kids?

@Irma: Beterschap voor Rick! Vond het wel super om te zien hoe hij daar lag te slapen.

4. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=sha ... y=4LWBNLQH

Heb niet zoveel foto's gemaakt, maar heb ze net even in mijn album geplaatst.

Ik vond het erg leuk om jullie allemaal eens te zien.

Kom straks nog wel even terug, aangezien Lynn niet zo happy is. Op de terugweg heeft ze niet geslapen en tot op heden slaapt ze nog steeds niet. Ze is hartstikke moe, maar ze kan gewoon niet in slaap komen. Ga maar even kijken boven.

5. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
  6. keizerin

keizerin Niet meer actief

Hallo Meiden,

Ben er ook weer.

@Noralien bedankt voor die gave foto :D

@Eve super dat Fynn voor je heeft gestaan :D

Ik vond het heel leuk om jullie in het echt te zien vond het alleen een beetje te druk.
    Wist af en toe niet waar ik het moest zoeken maar dat hebben jullie vast gemerkt ;)
    Wessel was echt doodmoe hij sliep gelijk in de auto.

Kom ik thuis heeft een vriendin problemen dus ik probeer haar een beetje op te vangen maar het is een moeilijke situatie :( en ze woont ook niet om de hoek en dat maakt het ook lastiger.

7. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Noralien, hartstikke bedankt voor de mooie fotobewerking en het lieve cadeautje voor Lynns broertje, heel lief.

Nogmaals, ik vond het erg leuk. Het was idd wel heel druk, maar dat heb je als je met een flinke groep actief forumt. Heb helaas niet met iedereen kunnen praten, maar met een groot gedeelte heb ik toch lekker gekletst. Ik vind het echt voor herhaling vatbaar.

Ga zometeen even een warm bad nemen. De combinatie autorijden en ballenbak zijn niet zo goed voor mijn rug. Weet even niet zo goed waar ik het moet zoeken van de pijn. Morgen wordt ons nichtje 4, dus dat wordt weer een druk middagje.

Dacht dat Lynn inmiddels in slaap was gevallen, maar ze begint weer te huilen. Wacht dus maar even tot ze echt in slaap is gevallen eer ik het bad vol laat lopen, aangezien haar kamertje naast de badkamer is.

Eve, wil nog wel even zeggen dat je hele lieve ouders hebt.

Hoop dat er vanavond nog meer foto's voorbij komen.

8. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Hallo Allemaal,

Ben nét thuis. Ja, ik zag dat ik maar 5 minuten van een oom en tante van mij vandaan was en ben daar nog "even" langs gegaan.

De meeting was SUPER!
    Ik vind het steeds leuker worden, nu de kindjes wat actiever worden.
    Vond het ook erg leuk wat nieuwe gezichten te zien, al voelde het voor mij alsof ik iedereen al kende.

Vales, jammer dat het je iets te druk was. Heb jou, en enkele anderen, te weinig gesproken helaas. Volgende keer beter.

Jikke heeft het echt heel goed gedaan nog bij mijn oom en tante. Daar ook nog gekropen en lekker actief geweest. Op de terugweg stortte ze uiteraard in en nu ligt ze heerlijk te slapen.

Ik zal straks ff foto's op de pc zetten. Eerst ff watr eten. Mijn eetritme is vandaag een beetje van slag :rolleyes:

9. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ja vales het was best druk, maar vond het supergezellig. doe maar rustig aan, en fijn dat je je vriendin kan steunen, sterkte ermee

mensen ik vond het zoooo leuk! maar wat namen betrefd ben ik niet zo`n held, kunnen we niet zoiets als met de rompers voor ons maken? (grapje)

nogmaals, de bewerking van alle babys, verdiend alle lof! het is zo leuk gedaan, en gaat hier een ere plaats krijgen in het album! heel erg bedankt, en geweldig dat je dat voor ons gedaan hebt noralien!

safouane moest even wennen vandaag, maar volgens mij heeft ook hij het naar zijn zin gehad, en onderweg naar huis had hij de grootste lol, en zelfs thuis heeft hij nog lopen kraaien van plezier. nu slaapt die, en droomt vast over al zijn vriendjes en vriendinnetjes

rick beterschap mannetje!
    teun ventje ook jij beterschap!

mijn kleding van h&m is binnen gekomen, ga even passen. de gratis sweater is erg leuk in ieder geval

fijne avond iedereen!

10. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Ha Ha, een foto met namen van ons in BH zeker......

Ach.... Teun en Rick beterschap mannetjes....

Noralien, de foto is inderdaad echt super geworden, mijn man vondt hem ook geweldig, en Izanka "kent"nu alle baby's en loopt maar met de foto in haar hand te kijken.

Heb ook niet iedereen gesproken maar er komt vast nog wel eens een herhaling denk ik.

Vales, ik vond het ook wel druk, maar heb ook wel momentjes voor mezelf kunnen vinden.
    Ik ben nu wel heel moe, hoofd vol met namen en gezichten.

Bianca, hopelijk zakt de rugpijn straks na een warm bad, geniet ervan!

11. Ik heb ook een rompertje hoor (zo'n bodyblouse)... ;)

Ik vond het ook erg leuk vandaag! Gelukkig verliep de terugreis een stuk relaxter dan de heenreis (toen hebben Koen en Jasmijn in koor zitten krijsen...), maar ik voel me evengoed flink moe.

Heel veel beterschap gewenst voor Teun en Rick en ook voor alle mama's die zich momenteel niet tof voelen...

Ik heb niet zoveel foto's gemaakt vandaag en plaats ze dus maar even hier...

Ballorig 001

12. Niet meer actief

13. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    wow meiden,
    wat een snelheid met foto's! Ik ga morgen of maandag even op mijn gemak kijken of ik het op het net kan krijgen. Wij zijn na thuiskomst nog even naar een verjaardag geweest en ik ben net thuis. Ben nu ook echt op. Ook morgen staat er nog een verjaardag op het program dus het is een druk weekend!

Teun en Rick beterschap.
    ook voor Orlando!

14. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    nou over de hoeveelheid fotos niet te klagen. jij hebt er ook een heleboel gemaakt gnessy, en ik heb het niet eens zo in de gaten gehad dat je fotos maakte, erg leuk om terug te zien.

saf was wat aan het dromen net, af en toe kwam er wat geluid van zijn kamer

en wat ik vergat te zeggen, mijn dochter heeft het ook erg naar haar zin gehad, die zou het zeker nog wel eens over willen doen\

en de bhfoto`s van ons.... hahaha, mischien friso eens mailen of ze ook rompers in het groot hebben ;)

en nu ga ik echt languit op de bank. ben doodop

slaap lekker voor straks

15. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Mijn berichtje was straks een beetje kort, maar ik heb ook echt genoten vandaag. Ondanks dat ik jullie pas 1 of 2x heb gezien voelt het direct al heel vertrouwd.

Ik had niet zo'n last van de drukte hoor, al heb je natuurlijk geen tijd om met iedereen te kletsen. Maar de meesten van jullie heb ik in ieder geval wel even gesproken.

@Noralien: Bedankt nog voor de mooie bewerking!

@Lianne: ik ben heel benieuwd of Demi en Dimphy de volgende keer nog op elkaar lijken. Ik vond op het eerste gezicht dat ze niet meer zoveel op elkaar leken, maar nu ik de foto's zie ben ik er toch wel van overtuigd dat dat wel zo is. Fijn dat Izanka het ook zo naar haar zin heeft gehad.

@Janette en Irma: Beterschap voor Teun en Rick!

@vales: Jammer dat je het wat te druk vond. En jammer ook dat ik je niet gesproken heb.

Wij gaan morgen naar mijn schoonouders en ook nog bij Jeroen's opa op ziekenbezoek. Hij ligt sinds vorige week in het ziekenhuis met een longontsteking (in het ziekenhuis in zutphen). Dus ik geloof dat het ook morgen weer een drukke dag gaat worden.

16. keizerin

keizerin Niet meer actief

@Bianca kom ik er nu toch achter dat ik die balonnen ben vergeten :oops: als je me even je adres in een pb stuurt stuur ik ze wel naar je op.

Deel Deze Pagina